Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Παρασκευή, 30 Μαρτίου 2012

NOTD-Erre Due Last Minute 67- Minty (?) nails..

Hello beauties!!

Τι κανετε αυτην την ομορφη Παρασκευη? Απολαμβανετε τον υπεροχο καιρο?
Ζεστος κ δροσερος παραλληλα,ο ιδανικος καιρος :)

Το καλοκαιρι ολοενα κ πλησιαζει κ εγω εχω μπει σε εντελως καλοκαιρινο mood αφου εβαψα τα νυχια μου αυτο το καταπληκτικο,φυστικι να το πω,χρωμα. Αν μπορειτε να το περιγραψετε καλυτερα περιμενω να με διαφωτισετε στα σχολια.

Το βερνικι αυτο το αγορασα περσι απο την τοτε καινουρια συλλογη της Erre Due,μαζι με ενα αλλο παστελ ροδακινι.

Η αληθεια ειναι οτι τοτε ειχα δηλωσει οτι δεν με ενθουσιασε η ποιοτητα των βερνικιων.
Τωρα εχω μια σχετικα καλυτερη αποψη. Ακομα δεν μπορω να πω οτι τα λατρευω αλλα ειναι αρκετα καλα.

Σαν συν οτι στεγνωσε αρκετα γρηγορα και οτι ειναι ειναι πολυ λαμπερο κ χωρις top coat.
Η διαρκεια του ειναι επισης αρκετα καλη,4-5 μερες για μενα.



Στα πλην οτι περασα το χρωμα 3 φορες.

Ειμαι σιγουρη οτι φετος θα το χρησιμοποιησω πολλες φορες,φανταστειτε τι τελειο που θα δειχνει σε μαυρισμενο δερμα!

Σημερα που πηγα στα Hondo's Center,μεσα σε 10 λεπτα ειχα 3 κομπλιμεντα!

Καπου εδω θα σας αφησω..

Για πειτε μου,
τι χρωμα εχετε τωρα στα νυχια σας? 
Τι χρωματα θα επιλεξετε φετος για ανοιξη-καλοκαιρι?

Τιποτα σπεσιαλ σχεδια για το Σ/Κ?
Εγω θα παω μια μονοημερη εκδρομουλα αυριο κ ανυπομονω :D

Πολλα φιλια κ θετικη ενεργεια,
Αρτεμη..
<3

13 σχόλια:

  1. Παρόλο που πέρυσι είναι πολλούς ενδοιασμούς για το συγκεκριμένο χρώμα, σιγα σιγα αρχίζει να μ´αρεσει! Ο λογος επειδη είμαι μελαχρινη και έχω μαυρισμενο δερμα χειμώνα καλοκαίρι, (ειδικά το καλοκαίρι κατραμι) φοβάμαι να το χρησιμοποιήσω μήπως δεν μου πηγαίνει! Πάντως πανω σου φαίνεται τέλειο! Congrats!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ ομορφα αν κ δε θα το εκανα στα δικα μ ειμαι πιο girly...τωρα τα εχω ροζ και κοκκινο τα χρωματακια που μας χαρισαν στην loreal...σχεδια το Σ/Κ;;; Μια διημερη βολτα με την αδερφη μ και καλες φιλες στο φεστιβαλ ομορφιας!! Το περιμενω πως κ πως!!

    http://sistersbeaute.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου Αρτεμις!
    το χρωμα εχει ¨αρωμα¨ καλοκαιριου,μου θυμιζει πολυ εντονα την Ελαφονησο!!
    και φαινεται πολυ ομορφο κι αναλαφρο στα νυχια σου,
    Βεραμανοφυστικι θα το χαρακτηριζα!
    τωρα δεν τα εχω τα νυχακια μου βαμμενα αλλα θα το κανω λιαν συντομως!
    για φετος Ανοιξη Καλοκαιρι θα κινηθω σε απαλους τονους περλε παλ.
    Αχ Αρτεμις ξυνεις πληγες1εκδρομουλα ε?μπα δεν θα παω καπου.εχω να καθαρισω το δωματιο της μικρης,ελπιζω το αλλο Σ/Κ να παμε καπου.
    Σου ευχομαι να περασεις τελεια στη εκδρομουλα σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Eμένα η Erre Due μέχρι στιγμής δεν με απογοήτευσε στα βερνίκια της. Αυτή τη στιγμή έχω το Nude της ELF.
    Για καλοκαιράκι το κοραλί και φιστικί με βλέπω να βάζω συχνά.
    Το ΣΚ το θέλω χαλαρό, αλλά την Κυριακή έχω να πάω εκτός πόλης και βαριέμαι.. θέλω να κάτσω μεσημεράκι παραλία και να κάνω φωτοσύνθεση. :P
    Καλά να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραίο χρώμα! Εγώ είχα πάρει πέρσι από την ίδια σειρά ένα χρώμα... Πράσινο ιριδίζον να το πω, μπλε να το πω. Ένα περίεργο τελοσπάντων(οι φίλες μου πάντως "σκαθαρί" το περιέγραφαν!) Τώρα έχω βάψει τα νύχια μου ένα απαλό λιλά το οποίο είναι κ το τελευταίο μανό που πήρα!
    Το ΣΚ δε θα πάω πουθενά, μιας κ είμαι πρόσκοπος κ στην πόλη μου κάνουμε κάποια δράση για τον προσκοπισμό. Συνεπώς θα περάσει το ΣΚ μου με την προετοιμασία κ την υλοποίηση της δράσης!
    Να περάσεις όμορφα στην εκδρομή! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το χρωμα ειναι απλα τελειο!!!!
    Θελω κ εγω ενα παρομοιο!
    Miss Starshiny

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. φανταστικό χρώμα, ειναι το αγαπημένο μου για καλοκαίρι-ανοιξη! εγω τωρα τα εχω ενα μωβ-λιλα πολυ απαλο (πιστή στα pastel!)
    καλα να περάσεις στην εκδρομούλα σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στα πλην οτι περασα το χρωμα 3 φορες.

    entaksei more. ti essie ti erre due kai ego treis fores ta pernao afta ta anoixta xromata. pantos exoun kali poiotita kai paleta ta erre due. bravo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. egw parageila ena paromio xroma apo tin avon ,tora evgale kati kalokairina xromata poli teleia :) Eprpe na kanis kai outfit of the day Artemi , eisoun poli koukla stin foto pou anevases sto fb , marese kai to disimo :) xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι ωραίο χρωματάκι!!! Ελπίζω η Erre Due να έχει κάτι ανάλογο και φέτος! Πάντως, τα άλλα βερνίκια νυχιών Erre Due στο στρογγυλό μπουκαλάκι τα βρίσκω πιο opaque από αυτή τη σειρά, όπως το δικό σου ;)
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πολυ ωραίο το αρθρο σου. εμενα μου αεσουν τησ seventeen & beauty line απο τα πιο οικονιμικά! α, ριξτε και μια ματια στο δικο μου blog ''marytalks4all''.
    http://marytalks4all.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφο χρώμα!!!Πολύ φωτεινό! Είδα κ τη φώτο από την εκδρομή! Σου πάει υπέροχα!!! =)
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή