Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Δευτέρα, 30 Απριλίου 2012

Ανανέωση καλοκαιρινής γκαρνταρόμπας με 42ευρώ μόνο!

Hello beauties!!

Καλη εβδομαδα να εχουμε :)

Στο σημερινο βιντεακι θα δειτε κατι διαφορετικο. Θα σας δειξω νεες αγορες μου οι οποιες με εβαλαν κατευθειαν στο κλιμα του καλοκαιριου! Woohoo!! :D

9 μπλουζες,2 φορεματακια κ 1 απο αυτα τα κοντα που ειναι ολοσωμα (εξαιρετικη περιγραφη!) και ολα αυτα στοιχισαν μονο 42ευρω!! 

Που τα πηρα?
Παρακολουθηστε το βιντεο για να δειτε. Στο τελος σας τα δειχνω κ φορεμενα :p


Τι νεες αγορες εχετε κανει τελευταια?
Ειστε το ιδιο ενθουσιασμενες με μενα για το καλοκαιρακι??

Πολλα φιλια,
Αρτεμη
<3

19 σχόλια:

  1. einai toso euxrista auta pou pires! pragmatika tetoia psonizo kai ego! aneta omorfa kai xaroumena!!! an kai agapo kai ta katamaura-koraki- .na ta xareis ! episis apo esena tolmisa kai ebala kokkino kragion :) (asxeto me ta ypoloipa alla ok :P )filia!!! na xa k ligi karmponaroula...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αυτό που είπες ότι θα φορέσεις τη πρωτομαγιά μου άρεσε πάρα πολύ
    εγω δεν ψωνίζω από τη λαϊκή γιατι είμαι γεματούλα και θέλω να δοκιμάζω ό,τι αγοράζω. αν ήμουν όπως εσύ θα ψώνιζα από παντού!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το μαυρο με την πουα αγκυρα ειναι τελειο....με γεια σου ...καλοφορετα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έλα ρε, έπαθα πλάκα τώρα! Ειδικά η 2η μπλούζα που δείχνεις- φο-βε-ρή! Θέλω να βγω κι εγώ για ψώνια, μπουυυ...
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ax auto to aspro me ton ena omo pou peftei teleio <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με γεια! :)
    Ειδικά το ολόσωμο σορτς και το το navy φόρεμα είναι φοβερά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. m arese polu to mplouzaki me tis riges me th dantela sth plath!polu omorfo!megeia sou!

    sophie xx

    http://blogstylethings.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. είναι όλα τέλειααααα!
    σου πανε πολύ!με 'γειά!
    και εγώ παίρνω ρούχα απο την λαική!λαικα μπουτικ που λεμε με την ξαδερφη μου!
    αγαπάμε ότι οικονομικό <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλά αυτό με την δαντέλα από πίσω ήταν τέλειοοοοο!! Με γεια τα ρουχα! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το mint μπλουζακι το navy φορεμα και το φλοραλ το ολοσωμο φανταστικα!Εχεις και τελειο σωμα ομως! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με γειά σου Αρτεμάκι μου!!!Καλοφόρετα!!!Μια κούκλα όπως πάντα!!!Φοβερές οι επιλογές σου! Λάτρεψα το πρώτο φόρεμα που φόρεσες από τα H&M, όπως και το μπλουζάκι με τη δαντέλα στο πίσω μέρος!!Υπέροχες και οι φλοραλ μπλουζίτσες!!Κι εμένα δε μου κάνει διαφορά από που θα αγοράσω το κάθετι...Φτάνει να μου αρέσει!!Φιλάκια πολλά χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πολύ ωραία τα ρούχα που διάλεξες!!!από ποια λαϊκή τα πήρες? είχε και η γειτονιά μου ένα κομμάτι με ρούχα αλλά το κατάργησαν. φαντάζεσαι στεναχώρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Super και τα μπλουζάκια και τα φορεματάκια! Πολύ καλοκαιρινά και... ναι κι εγώ είμαι ενθουσιασμένη που μπαίνει καλοκαίρι και ναι κι εγώ ψωνίζω από τη λαϊκή. Φιλάκια και καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πολυ ομορφο το φορεμα

    .From Paris with love!
    Kristina.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ....καλά όλα είναι τέλεια και σου πάνε πάρα μα πάρα πολυ είσαι φορερη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...και μας δίνεις τέλειες ιδέες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. όλα είναι πανέμορφα και τρομερά οικονομικά! Πιστεύω ότι το να αγοράζεις από τη λαϊκή είναι η καλύτερη επένδυση. Πολλά ρούχα που ψωνίζω από τη λαϊκή τα βρίσκω σε μαγαζιά με πάρα πολύ υψηλή τιμή. Μου άρεσε περισσότερο από τα ρούχα σου το πρώτο φορεματάκι και η μπλούζα η άσπρη με τα σχέδια στο πάνω μέρος με τον ώμο που πέφτει. Αλλά και τα υπόλοιπα είναι φανταστικά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. σταμάτα και κουρέλια να φοράς, μια χαρά θα φαίνεσαι και πάλι. τέτοιος κορίτσαρος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή