Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Δευτέρα, 9 Απριλίου 2012

Κι άλλα οικονομικά καλλυντικά!-Beautyjoint Haul..

Γεια σας!! Τ κανετε?

Nαι,καλα διαβασατε! Κι αλλες αγορες :P

Αυτη την φορα απο το www.beautyjoint.com ,ενα αμερικανικο site με πληθωρα οικονομικων καλλυντικων.
 Tα εξοδα αποστολης εξαρτωνται απο το ποσα πραγματα παραγγελνεις.. Ειναι σχετικα πολλα αλλα αξιζει νομιζω.
Ηρθαν απιστευτα γρηγορα για τετοια αποσταση,σε μια βδομαδα ακριβως!
 
Οταν πρωτομπηκα στο site δεν ηξερα τι να πρωτοδιαλεξω! Βασικα ειχα αποφασισει οτι θελω να αγορασω πολλα προιοντα απο την μαρκα Jordana,την οποια αρχιζω να λατρευω!

Αν θελετε να δειτε περισσοτερες πληροφοριες για τα καλλυντικα που πηρα μπορειτε να παρακολουθησετε το βιντεο βεβαια :)



Και το βιντεακι 


Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

10 σχόλια:

  1. To κάνεις επίτηδες έτσι? Λες και δεν έχω ψωνίσει τα άπειρα τελευταία μπήκα μετά το Video στο site κι έκανα ένα τεράστιο cart χαχα. Καλοφόρετα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά, χάρηκα με την πρώτη φωτό σαν να τα είχα αγοράσει εγώ όλα αυτά!!! Με γειες ;) Πανέμορφα τα κόκκινα κραγιόν Jordana!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γλυκεια μου Αρτεμη, τι ομορφα πραγματακια πηρες...
    Και εγω ειχα χαρει πολυ τις αγορες μου απο το beautyjoint.com!!!! Αληθεια τη αναρτηση μου για αυτο την ειχες δει???
    Φιλια
    http://www.beauty-is-within.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κορίτσι μου όλο ωραίες αγορές είσαι!!!Να τα χαρείς!!!
    Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!!!Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με γεια! :) Αλλά μας έχεις ανοίξει την όρεξη για αγορές! Ετοιμάζω τώρα μία (μεγάλη :Ρ) παραγγελία από την προηγούμενη ιστοσελίδα που αγόρασες γιατί έχει πολλά προϊόντα που έχω αγοράσει και παλιότερα (π.χ. βλ. max factor) και προτίμησα να πάω στα πιο σίγουρα (και πιο φθηνά μεταφορικά εδώ που τα λέμε)! Μπήκα και στο site που αναφέρεις σε αυτή την ανάρτηση και οφείλω να πω ότι από άποψη οργάνωσης είναι πολύ καλύτερο και πιο εύχρηστο από το προηγούμενο (με μείον την έλλειψη της wishlist κατ' εμέ)! Όμως δεν έχει τύχει να χρησιμοποιήσω κάποιο προϊόν αυτών των εταιριών παλιότερα! Γι' αυτό θα σου ήταν καθόλου εύκολο να μου πεις μια (γενική) γνώμη για προϊόντα της e.l.f. και της w7 (από το άλλο site); Αξίζουν γενικά τον κόπο; Τα reviews που διάβασα στη σελίδα της e.l.f. δεν ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντικά για κάποια προϊόντα. Εσύ τη γνώμη έχεις;
    *Τα προϊόντα της Jordana θα τα προτιμήσω σε κάποια επόμενη παραγγελία γιατί απ' ό,τι έχω καταλάβει είναι αρκετά ικανοποιητικά...;)
    Φιλιά και ευχαριστώ πολύ για τις ιδέες (παρόλο που μας καίνε :Ρ) και τη βοήθειά σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όλα σου τα βίντεο είναι υπέροχα όπως κι εσύ! Περιμένω με τα μανίας κι άλλο βιντεάκι σου! Φιλιά:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπορείς να κάνεις ένα hair tutorial γιατί τα μαλλιά σου είναι απίστευτα σε αυτό το video;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φοβερή αγορά πάντος αυτά τα κραγιόν πρέπει να είναι φοβερά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μια μικρή φωτό του οργίου. http://organoste-ta-panta.blogspot.com/2012/05/wwwbeautyjointcom.html Με σαφή αναφορά στην εμπνεύστρια του εγκλήματος.. κι περιμένω και άλλα από eastendcosmetics... Είπαμε κοπελιά μας κατέστρεψες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΠΗΡΕΑΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΑΚΙ ΣΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΨΩΝΙΣΑ ΚΙ ΕΓΩ. ΨΩΝΙΖΩ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ONLINE. ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ? ΘΑ ΜΕ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΛΕΦΩΝΟ Η' ΘΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟ MAIL./??

    ΑπάντησηΔιαγραφή