Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Πέμπτη, 5 Απριλίου 2012

Οικονομικά καλλυντικά-Eastendcosmetics haul..

Hello my beauties!
Τι κανετε?

Χθες παρελαβα τα πραγματακια που ειχα παραγγειλει απο αυτο το αγγλικο site http://www.eastendcosmetics.co.uk ..

Aνεβασα μια φωτο με τα καλλυντικα στην σελιδα μου στο facebook και σας ρωτησα αν θα θελατε να δειτε βιντεακι στο οποιο θα σας τα δειχνω λιγο αναλυτικοτερα. Το θελατε πολλες οποτε το εκανα :) [Kαλα κ εγω ηθελα να σας τα δειξω! Εσεις ειστε οι μονες φιλες που καταλαβαινετε την τρελα μου κ τον ενθουσιασμο μου σχετικα με τα καλλυντικα! <3]

Μ'αρεσουν ολα πολυ.. Μεχρι στιγμης τουλαχιστον.

Για το site εχω να πω τα καλυτερα.
Παρηγγειλα την προηγουμενη Παρασκευη κ Τεταρτη ηρθαν! Συν το οτι τα μεταφορικα ηταν πολυ χαμηλα,γυρω στα 3ευρω μονο. Συνολικα πληρωσα περιπου 24ευρω,φανταστειτε τι θα αγοραζα εδω με 24ευρω...

Το συγκεκριμενο site μου το συνεστησε μια αναγνωστρια του blog,δεν θυμαμαι το ονομα,αλλα την ευχαριστω πολυυυ!! :)


Οριστε και το βιντεακι,στο οποιο μπορειτε να τα δειτε καλυτερα καθως κ να ακουσετε τις πρωτες μου εντυπωσεις :)



Εχετε ψωνισει απο το συγκεκριμενο site?
Τιποτα νεες αγορες??

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

24 σχόλια:

  1. Κοριτσάκι μου είναι όλα πολύ όμορφα!
    Μπήκα κι εγώ στο site και οι τιμές είναι πράγματι εξαιρετικές! Σκέφτομαι να παραγγείλω κ εγώ μερικά πράγματα! Στα φέρνει κούριερ στο σπίτι κ ή εσύ τα παραλαμβάνεις από κάπου;

    Φιλάκια κ καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερχονται με ταχυδρομειο,εμενα τα εφερε ο ταχυδρομος στην πορτα μου.

      Πολλα φιλια γλυκια μου,
      καλο βραδυ :))

      Διαγραφή
  2. με γεια σου ολα!ειναι πολυ ομορφα!τα Sally hansen εχουν απο τις καλυτερες βασεις για προβληματικα νυχια και με εχουν σωσει πολλες φορες.Ειναι ομως μια απο τις πολλες μαρκες που ειναι πανακριβες στην Ελλαδα σε σχεση με την τιμη που τις βρισκουμε σε online shops.Αρκει να πω οτι καποτε ειχα δωσει για μια βαση τους 19 ευρω κι οταν μετα απο λιγο καιρο ειδα ποσο εχουν στο ιντερνετ πραγματικα εκλαψα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυ!!
      Ναι δυστυχως οι διαφορες στην τιμη ειναι τραγικες :/
      xxx

      Διαγραφή
  3. Το honolulu δείχνει ολόιδιο με το hoola της benefit!!! Υπέροχα προϊόντα!!! Με γεια σου και καλοφόρετα!!!

    http://mybeautysteps.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματι! Και ειναι τελειο ποιοτικα να σε πληροφορησω. Σ'ευχαριστω πολυ! xxx

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραία τα πραγματάκια που πήρες με γεια σου!! Οι δικές μου νέες αγορές είναι εδώ αν θέλεις πέρνα μια βολτούλα να τις δεις!! http://menia-prettylittlethings.blogspot.com/2012/04/haul-sephora-essence-body-shop-mac.html
    xx Menia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυ Μενια!!
      Θα περασω να δω! :)
      xxx

      Διαγραφή
  5. Τι ωραία αυτά που πήρες! Κι εμένα μου τελειώνουν μερικά πραγματάκια και με έβαλες στον πειρασμό να τα πάρω από αυτό το site. Απλά επειδή με εκπλήσσουν οι τόσο χαμηλές τιμές θέλω να κάνω μια ερώτηση. Πρόκειται για τα αυθεντικά προϊόντα των εταιριών ή είναι αυτά που λέμε "αφορολόγητα" (καμία σχέση με τα αφορολόγητα των αεροδρομίων κ.λπ)που ναι μεν έχουν πολύ χαμηλότερη τιμή αλλά έχουν και χαμηλότερη ποιότητα; Φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω!
      Σου συνιστω να παρεις,εχει πολυ ωραια προιοντα,ερχονται γρηγορα κ ειναι παμφθηνα βεβαια.
      Οχι,καμια σχεση,ειναι ολα αυθεντικοτατα.
      Οι διαφορες στις τιμες στο εξωτερικο ειναι τεραστιες,εμεις πληρωνουε 3πλασια χωρις ουσιαστικο λογο.

      Διαγραφή
    2. Ωραία! Ευχαριστώ για την απάντησή σου! Έχω να κάνω άλλη μία τελευταία ερώτηση. Η πληρωμή γίνεται μόνο μέσω paypal ή υπάρχει κι άλλος τρόπος;

      Διαγραφή
    3. Ουπς και κάτι άλλο! Το τελικό ποσό πληρωμής είναι αυτό ακριβώς που βγάζει στη σελίδα ή πληρώνεις και κάτι περισσότερο στο ταχυδρομείο;(όπως καταλαβαίνεις με τις αγορές μέσω internet είμαι λίγο άσχετη) Πάντως τολμώ να πω ότι μου έκανες μεγάλη ζημιά! Ήθελα 2-3 πραγματάκια και τώρα έχω φτάσει στα 20. :Ρ

      Διαγραφή
    4. Mmm δεν ειμαι εντελως σιγουρη αλλα νομιζω μονο μεσω paypal,το οποιο ουσιαστικα ειναι κ το πιο ασφαλες.
      Οχι δεν πληρωνεις τπτ αλλο,μεινε ησυχη :) xxx

      Διαγραφή
  6. Γεια σου ρε φιλεναδα με το τρομερο blog ;) (Μυρσινη εδω)χεχε
    Ρε συ προσπαθησα να μπω στη σελιδα και μου βγαζει σφάλμα..σιγουρα ειναι η σωστη..??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου κοριτσαρα μου!
      Μμμ..περιεργο.. Ισως εχουν καποιο προβλημα με το server τους.
      Δοκιμασε αργοτερα.

      Διαγραφή
  7. posa polla kalintika agorases? WOW!! entwmetaksu t africa blush to eida stn Barkelwni k skeftomoun na t agorasw... k tr to metaniwnw... :P


    kisses
    fashionsugarbubbles.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. lol και που να δεις την επομενη παραγγελια :P
      Αν το ξαναπετυχεις να το παρεις,ειναι πολυ ομορφο!
      xxx

      Διαγραφή
  8. Ax h agaphmenh W7! Einai apo tis pio omorfes markes pou exw dei. Kai ta proionta ths an kai sxetika f8hna, einai uperoxa.
    Akoma. Auto to Vaseline Creme brulee tin to exw balei sto mati. 8a to parw apo kei giati de to briska pou8ena.
    Filakia kouklaaaaaa!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. p.s. ekana klasika apo ebay kainouries agores. will post soon!

      Διαγραφή
  9. Geia sou..h8ela na se rwthsw gia thn maskara last stylist...thn epairna kai egw palia kai htan apisteuth..alla exei katargh8ei opws eipes kai esu...epeidh eimai ligo asxeth me net k.l.p mhpws mporeis na m steileis thn dieu8unsh apo ebay pou eipes na thn brw?h opoiadhpote plhroforia wste na me voh8hseis?ta proionta einai polu wraia!!!anna maria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου!
      Οριστε το λινκ http://www.ebay.com/itm/MAYBELLINE-Lash-Stylist-color-Black-Volume-Lifting-Comb-Mascara-/180837435863?pt=UK_Health_Beauty_Make_Up_Cosmetics_Mascara_PP&hash=item2a1ac049d7

      Διαγραφή
  10. Geia s artemi ...eisai polu omorfoula k euxaristh!!!^_^ perna apo tο blog an thes... ^^ http://beautyworldlidas.blogspot.com/
    thelw na se rwtisw kati sxetika me to site...mpika k eida oti exei markes proiontwn se polu xamiles times einai ta authentika i einai OTI NA NAI?? :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα Αρτεμη

    ήθελα τη βοήθειά σου. Σήμερα προσπάθησα να παραγγείλων για πρώτη φορά απο το site αυτό. Κατα την καταχώρηση των στοιχείων μου στο Billing Address και στο Shipment Address δεν με προχωράει παρακάτω, συγκεκριμένα μου εμφανίζει μύνημα ότι δεν υπάρχει Shipment Method για την διεύθυνση που καταχώρησα(Ελλάδα/Αθήνα) και μάλιστα με παραπέμπει σε κάποιο τηλέφωνο εκεί, ανάλογα με το πόσα κιλά είναι η παραγγελία μου. Εσύ όταν έκανες τις παραγγελίες, χρειάστηκε να καλέσεις κάπου για να τις ολοκληρώσεις;

    Σε ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λατρεύω τα reviews σου. Γι' αυτό ήθελα να ζητήσω την γνώμη σου, γιατί εγώ είμαι άσχετη επι του θέματος. Σήμερα στο Σύνταγμα έπεσα σε μια εταιρεία καλλυντικών την LοVie - στην κάρτα που μου δώσανε είχε αυτά τα site: www.lovie.gr, www.konadnail.gr & www.smartnails.gr. Την έχεις ακούσει ή ακόμα καλύτερα έχεις δοκιμάσει? Εγώ αγόρασα 4 μανό προς 1,5€ το ένα , γιατί σκέφτηκα ότι η τιμή είναι πολύ δελεαστική και θα ήθελα να δοκιμασω κάποια μανό που σε άλλες περιστάσεις δεν θα αγόραζα ποτέ (π.χ. neon barbie pink αποχρωση). Θα ήθελα ειλικρινά την γνώμη σου ως γκουρού. <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή