Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Πέμπτη, 12 Απριλίου 2012

Nails of the day-Spring Pastels!

Hello beauties!! 

Tι κανετε? Βαφετε αυγα? Φτιαχνετε κουλουρακια?

Εγω θα κανω κ τα δυο :) 

Xθες στο FB σας εδειξα τα βερνικια που θα χρησιμοποιουσα,αυτα εδω δλδ:


Το πρωτο το πηρα ενα ευρω απο το ομωνυμο μαγαζακι που εχει στο Θησειο,
τα Kleancolor τα πηρα απο το beautyjoint.com και τα Amys's τα πηρα απο ενα αλλο 1euro shop :)

Ολα παμφθηνα αλλα κ πανεμορφα νομιζω!

Μ'αρεσαν ολα πολυ,πραγματικα πολυ,ισως λιγοτερο το κιτρινο γιατι χρειαστηκε 3 περασματα κ αργησε λιγο να στεγνωσει.

Αγαπημενα το γαλαζιο κ το διπλα του απο δεξια. Αλλα κ τα αλλα ειναι πανεμορφα!

Ποιο σας αρεσει πιο πολυ?

Θα δοκιμαζατε να βαψετε ετσι τα  νυχια σας?

Αυριο θα φυγω μια εκδρομουλα παλι,yay!! Θα προσπαθησω να τραβηξω μερικες φωτογραφιες να σας δειξω :)

Nα ευχηθω Καλο Πασχα σε ολους! Να περασετε πολυ ομορφα κ να φατε καλα την Κυριακη!!

Πολλα κοκκινα φιλια,
Αρτεμη..

27 σχόλια:

  1. Υπέροχα χρώματα!!!Μ'αρέσει πολύ αυτό το στυλ, είναι πολύ παιχνιδιάρικο και σίγουρα θα το τολμήσω το καλοκαιράκι!!!Καλό Πάσχα Αρτεμάκι!Να περάσεις τέλεια!!!Φιλάκια xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλο Πασχα κ σε σενα γλυκια μου,πολλα φιλια!!!
      xxx

      Διαγραφή
  2. Τέλεια!!Μπράβο!!Καλά να περάσεις και Καλό Πάσχα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυ!!
      Καλο Πασχα κ σε σενα :))
      xxx

      Διαγραφή
  3. Very nice colours!!! Especially lilac shade!
    Best wishes!
    xo xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ μου αρέσουν τα παστέλ χρώματα! Ειδικά το βεραμάν και το λιλά είναι τέλεια. Μόνο μία ένσταση έχω για το ροζ και συγκεκριμένα για τη μάρκα. Σου έχουν βγει καλά; Γιατί όσες φορές έχω πάρει από τα γνωστά μαγαζάκια αυτά τα μανό δεν είμαι ιδιαίτερα ευχαριστημένη. Πάντως πολύ ανοιξιάτικα και γλυκά χρώματα (μου θυμίζουν marshmallows :P! Μου άνοιξες την όρεξη για μανικιούρ! :)
    Καλό Πάσχα και καλά να περάσεις! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άνοιξα επιτέλους μετά από μια εβδομάδα το νεσεσέρ με τα βερνίκια (βαριόμουν να τακτοποιήσω τη βαλίτσα βλέπεις...:Ρ) και σε θυμήθηκα. Βρήκα κάποια μανό που έχω πάρει από μαγαζιά του 1€ και μου έχουν βγει ανέλπιστα καλά. Τα πρώτα είναι τα μανό της Golden Rose (ή GR αλλιώς) αλλά τη σειρά με το χρυσό καπάκι (νομίζω τη λένε PARIS). Γενικά έχω δει να τα πουλάνε μέχρι 5€ αλλά συχνά τα βρίσκεις και σε μαγαζάκια με διάφορα φθηνά πράγματα από 1€ έως 2,50€. Αν δεν τα έχεις δοκιμάσει στα συνιστώ ανεπιφύλακτα! Συγκεκριμένα το 05 είναι κατ' εμέ η καλύτερη βάση για γαλλικό. Τα άλλα που επίσης με έχουν αφήσει απόλυτα ικανοποιημένη είναι τα βερνίκια της glamorous, η σειρά g by glamorous (με το λευκό καπάκι) και η σειρά supreme (με το χρυσό καπάκι), τα οποία τα έχω βρει μέχρι και 6€ αλλά είναι από τις πλέον κλασσικές μάρκες των euroshops και όχι μόνο(νομίζω τα πρώτα μου τα είχα αγοράσει από τα funky fish). Η τιμή τους είναι 1,50€ έως 2€ και είναι αρκετά ανθεκτικά! Έχω να επισημάνω ακόμα ότι τα μανό της GR και η σειρά g by glamorous είναι πολύ ανθεκτικά και στο χρόνο αν λάβεις υπόψη ότι τα έχω δύο χρόνια και χωρίς να τα "προσέχω" ιδιαίτερα δεν έχουν πήξει καθόλου και έχουν πολύ καλή απόδοση. Τα supreme υστερούν λίγο σε αυτό το θέμα δυστυχώς!
      Αυτά από εμένα για τα βερνίκια! Ελπίζω να σου φάνηκαν χρήσιμες οι πληροφορίες που σου έδωσα! Φιλιά και καλή ανάσταση! :)

      Διαγραφή
    2. Wow! Σ'ευχαριστω παρα πολυ για ολες τις πληροφοριες!!
      Κατα βαση,δλδ το 80-90% των βερνικιων που αγοραζω απο euroshop,ειναι μια χαρουλα! Παντα με βαση κ top coat,μμμ καμια φορα κ οχι,αν βιαζομαι.

      Και η αληθεια ειναι οτι ακομα κ να μην ειναι τελεια,δεν θα στενοχωρηθω κιολας,ενα ευρω ηταν :P

      Καλο Πασχα γλυκια μου κ πολλα φιλια!!!

      Διαγραφή
  5. Είναι όλα πανέμορφα με ιδιαίτερη προτίμηση στο μωβάκι & στο θαλασσί! Μύρισε Άνοιξηηηηηηηηηηηη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πέρασα να ευχηθώ Καλή Ανασταση με υγεία, αγάπη ευτυχία και επαγγελματική ευημερία! Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω παρα παρα πολυ γλυκια μου!!
      Ευχομαι τα καλυτερα κ σε σενα!
      Καλη Ανασταση κ Καλο Πασχα!
      xxx

      Διαγραφή
  7. Τι τέλειο που βγήκε!! Ένα τέτοιο βερνίκι Amy's πήρε η αδερφή μου και βγήκε αρκετά καλό, κρατάει πολλές μέρες! Καλό Πάσχα και καλά να περάσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυ Ναταλακι μου!
      Κ μενα με εχουν εκπληξει! Ειδικα το ανοιχτο γαλαζιο,δεν παιζεται!
      Καλο Πασχα!
      Πολλα φιλια!!

      Διαγραφή
  8. Τέλεια χρώματα!!! Οτι πρέπει για το καλοκαίρι που πλησιάζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραίες αποχρώσεις!!!Το μωβ και το γαλάζιο με έχουν ενθουσιάσει!!!
    Υ.Γ. Σε περιμένει ένα ανοιξιάτικο βραβειάκι στο blog μου!!Φιλάκια πολλά!!!

    http://mybeautysteps.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Με γεια σου! Άσε, φέτος ενέδωσα κι εγώ στα παστέλ nail colours, εκεί που έλεγα ότι δεν πρόκειται ποτέ να τα φορέσω! Τέλειο το γαλάζιο!!!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με γεια σου!!! πολυ ωραιο το φυστικι..μου αρεσει αλλα και το γαλαζιο ειναι τελειο..βασικα ολα ειναι υπεροχα!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τα ποιο όμορφα pastel χρώματα που έχω δει σε νύχια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πανέμορφα είναι όλα!Λατρεύω το πορτοκαλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τελεια τα παστελακια, ο,τι πρεπει για ανοιξη!!!

    Επισης μεγειες για το νεο look του blog, κουκλι το εκανες!!! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυ,πολυ Τινα μου :)
      Ολο το ανεβαλα αλλα ενα μινι ''λιφτινγκ'' το ηθελε καιρο τωρα :p
      xxx

      Διαγραφή