Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Πέμπτη, 19 Απριλίου 2012

Η λύση στην λιπαρότητα-Primer με 1.5ευρώ μόνο!

Hello beautiful ladies :)

Τι κανετε?
Να ευχηθω Χρονια Πολλα σε ολες καταρχην.
Ελπιζω να περασατε τελεια το Πασχα.

Χρονια τωρα ψαχνω την λυση για την λιπαροτητα στο προσωπο μου.

Νομιζω οτι εχω βρει κατι αρκετα καλο!

Το Γαλα Μαγνησιας! Οσες το ξερετε θα γελατε μαλλον αλλα αν δεν το δοκιμασετε δεν μπορειτε να ξερετε.

Δεν αναφερω παραπανω πληροφοριες εδω μιας κ τα λεω ολα στο βιντεο.

Τι λετε,θα το δοκιμασετε?

Εσεις τι κανετε για να καταπολεμησετε την λιπαροτητα?
Εχετε να μου προτεινετε καποια κρεμα ημερας για λιπαρες επιδερμιδες?
Θελω μια ελαφρια μαλλον σε μορφη τζελ μιας κ ερχεται καλοκαιρακι.


Πολλα φιλια,
Αρτεμη
<3

29 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο το βιντεάκι!
    Ήθελα να σε ρωτήσω για το γάλα μαγνησίας έχει ημερομηνίας λήξης χαλάει γρήγορα όπως το κανονικό γάλα;;; Και το βρίσκουμε σε όλα τα φαρμακεία;;
    Η αληθεία είναι ότι πλέον χρησιμοποιόντας απλά μια λοσιόν κ την κρέμα της bioten (κ εγώ έχω την ίδια κ ειμαι πολύ ευχαριστημένη) έχω σταματίσει να έχω το λιπαρό δέρμα που είχα!! Το μόνο που έχει μείνει είναι οι μεγάλοι ποροί :(

    http://sistersbeaute.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυ!!
      Ληγει σε 1-2 χρονια οποτε δεν εχεις θεμα!
      Θα το βρεις σε καθε φαρμακειο ναι.

      Για τους πορους με εχει βοηθησει λιγο η συχνη απολεπιση κ η μασκα με το ασπραδι του αυγου,απλως το χτυπας το απλωνεις κ το αφαιρεις οταν στεγνωνει. Μινι λιφτινγκ :P

      xxx

      Διαγραφή
  2. Euxaristw para ma para polu gia to post auto!!
    Einai pragmatika xrisimo kai me eswses apo to spastiko auto to pragma pou legetai liparoderma.
    Na eisai kala

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω σ'ευχαριστω!
      Χαιρομαι που σου φανηκε χρησιμο :)
      xxx

      Διαγραφή
  3. Πολυ ωραιο το βιντεακι!!!
    Δεν το ηξερα οτι με το γαλα μαγνησιας μειωνει την λιπαροτητα του πρωσοπου.Πραγματικα θα το παρω για να το δοκιμασω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυ! Δοκιμασε το,θα σε εκπληξει :) xxx

      Διαγραφή
  4. Είσαι τέλεια!:D
    Αν και δεν έχω μεγάλο πρόβλημα λιπαρότητας οι πόροι στα μάγουλα είναι ένα θεματάκι! Έψαχνα ένα καλό primer αλλά ή ήταν πολύ ακριβά ή δεν ήμουν σίγουρη για την ποιότητα και αποτελεσματικότητά τους λόγω έλλειψης reviews! Το γάλα μαγνησίας είναι πάμφθηνο και σίγουρα δεν κάνει κακό.
    Οπότε λέω να το προτιμήσω! :)
    Απ' όσο ξέρω διατηρείται στο ψυγείο, έτσι δεν είναι;
    Να σου κάνω και μια άσχετη ερώτηση: Πού μπορώ να βρω αυτά τα βαποριζατέρ ή πιο μικρά; Έχω φάει τον κόσμο και δεν βρίσκω πουθενά! :/
    Καλό βράδυ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυ!!! *blushing*

      Για τους πορους με εχει βοηθησει λιγο η συχνη απολεπιση κ η μασκα με το ασπραδι του αυγου,απλως το χτυπας το απλωνεις κ το αφαιρεις οταν στεγνωνει. Μινι λιφτινγκ :P

      Mμμ,δεν το εχω στο ψυγειο ακομα,ισως οταν πιασουν οι μεγαλες ζεστες.

      Το συγκεκριμενο το παρει απο τα κλασσικα 1ευρω μαγαζια,αλλα εχω δει στα Hondo's κ σε σουπερμαρκετ.

      Πολλα φιλια!

      Διαγραφή
  5. Αρτεμάκι να σε ρωτήσω κάτι: μυρίζει αυτό το γάλα (έχω θέμα με το γάλα γι αυτό ρωτάω)? Δεν το είχα ξανακούσει. Ωραίο και το κανάλι της κοπέλας που προτείνεις. Δεν την ήξερα, είναι φοβερή. Φιλιά και καλό μας καλοκαιράκι σιγά σιγά... ΥΓ: Ελπίζω να πέρασες ωραία στο Λουτράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμ,μολις το μυρισα,εχει μια πολυ ελαφρια φαρμακευτικη μυρωδια,τπτ το εντονο,νομιζω δεν θα εχεις θεμα.

      Ειναι φοβερη οντως.

      Καλο μας καλοκαιρακι κ πολλα φιλια!!

      Υ.Γ Ναι,περασα πολυ ωραια :)

      Διαγραφή
  6. Μια καλη κρεμα ημερας ειναι η cleanance ths avene για λιπαρες επιδερμιδες! Κοστίζει γυρω στα 15ευρω! Yπέροχο το γατακι,πανεμορφο! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυ για την προταση,μαλλον θα την παρω καποια στιγμη :)
      xxx

      Διαγραφή
  7. Γλυκιά μου Άρτεμη τέλειο το videaki σίγουρα θα το δοκιμάσω.!!!!!!!!!
    Μηπως μπορείς να μας πεις σε περίπτωση που έχουν κιτρινήσει τα νυχάκια μας τι κάνουμε και αν έχεις να μας προτείνει καποια βάση?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυ!!
      Μμμ,αυτο ειναι ενα θεμα που κ εμενα με απασχολει κ ακομα να βρω μια λυση.
      Χρησιμοποιω μια βαση της BeautyLine, πολυ οικονομικη.
      Ισως αν δοκιμαζες να τα αφησεις για λιγο καιρο χωρις να τα βαψεις ή και να περναγες 2 φορες την βαση.
      Ξερω επισης οτι υπαρχουν buffers ειδικα για την επιφανεια του νυχιου,που σιγουρα αφαιρουν αν οχι ολη,μερος της κιτρινιλας.
      xxx

      Διαγραφή
    2. επειδη και εμενα εχει τυχει να κιτρινησουνε τα νυχια μου απο τα μανο, και παρολο που τα εχω αφησει αρκετο καιρο δεν εχουνε ασπρισει, το buffer ειναι καλη λυση, θα το βρεις στα μεγαλα πολυκαταστηματα με καλλυντικα.απλα το τριβεις στα νυχια σου με καθοδικη φορα.και χρησιμοποιησε το καθε φορα πριν βαψεις τα νυχια σου,λιμαρισμα buffer, βαση, μανο και εισαι ετοιμη!!!

      Διαγραφή
  8. Χρονια Πολλα γλυκια μου! Παρα πολυ καλη λυση αυτη δε θα το σκεφτομουν ποτε ομως?
    κ τοσο οικονομικη!
    θα το δοκιμασω στην επομενη επισκεψη στο φαρμακειο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελεια! Ελπιζω να εισαι ακομα καλυτερα τωρα :)
      xxx

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα!!!
    Πέρνα από το blog μου, έχεις βραβείο! :)

    http://tonesesermou.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. στην αρχή είχα τους ενδοιασμούς μου για το αν θα το αγοράσω για να δω πως θα είναι αλλά επειδή εχτές το βράδυ έγινα σαν κλόουν(έχω πολύ λιπαρό δέρμα άστα) και επειδή δεν θέλω να ξανασυμβεί τώρα που ζεσταίνει κι άλλο ο καιρός θα πάω και θα πάρω 10 λίτρα να ψεκαστώ μπας και γίνει τίποτα :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ωραίο και πρωτότυπο post!! Βραβειάκι κι από μένα έχεις! Φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλησπερα Αρτεμι ειμαι η betty και μολις εγινα μελος στο blog σου.Πολυ ενδιαφερον βιντεακια!αν εχεις χρονο ριξε μια ματια και στο δικο μου.
    http://shoppingtherapy153.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. kalhspera artemi polu omorfo blog.m aresei pou proteineis oikonomikes luseis kai fusikes!sunexise etsi!tha ithela na se rwthsw to gala magnhsias mporei na xrhsimopoihthei san toner;pira to rodonero alla akoma de to dokimasa.exw kai egw liparo derma.

    sophie xx

    http://blogstylethings.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αν και παλιο το ποστ εγω τωρα το ανακαλυψα και πραγματικα σ ευγνωμονω γι αυτο!!! το λατρεψα το γαλα μαγνησιας. Αν θελεις ριξε μια ματια και στο δικο μου ποστ http://ellakibeauty.blogspot.gr/2013/07/15.html
    Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πω πω!!!! Τι χρήσιμο!!! Εγώ χρησιμοποιώ για σταθεροποιητικό το spray της Skindinivia για λιπαρές επιδερμίδες, αλλά, αν μου κάνει δουλειά το γάλα μαγνησίας, τέλεια! (θα γλυτώσω τα 49€ που κοστίζει το spray).
    Όσο για κρεμούλα προσώπου, προτείνω την κρέμα -τζελ "ρόδι" του Κορρέ...άψογη, δε λαδώνει καθόλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΛΟΙΠΟΝ!!!!!!!!!!!!! Αγόρασα νωρίς το πρωί το γάλα μαγνησίας, κι αφού έκανα καθαρισμό κι ενυδατώθηκα, το πέρασα με βαμβάκι σε πρόσωπο και μάτια. Μετά βάφτηκα και βγήκα για διάφορες δουλειές στον καυτό σημερινό καιρό (ο οποίος έχει και υγρασία). Μέχρι και τώρα (3.30 μεσημέρι, 6 ώρες μετά) ΑΝΑΛΛΟΙΩΤΟ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ!!!!!! Απ' ότι βλέπω, θα μείνει έτσι μέχρι το βράδυ που θα ξεβαφτώ! Να' σαι καλά κοπέλα μου με την ανάρτησή σου - μ' έσωσες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Update: Η ώρα είναι 5.00 και το μακιγιάζ μου παραμένει αναλλοίωτο - για πρώτη-πρώτη φορά. Εννοείται πως δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσω οτιδήποτε άλλο ξανά: Μόνο το γάλα μαγνησίας κάνει τη δουλειά που θέλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή