Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Δευτέρα, 2 Απριλίου 2012

Review: Julia Rosenthal MHDEIA Eau de parfum (Οικονομικά αρώματα)

Hello beauties!

Τι κανετε?

Το σημερινο ποστ ειναι ενα review για ενα αρωμα απο την εταιρια Julia Rosenthal.
Mια ελληνικη εταιρεια.

Πριν περιπου ενα μηνα ενας απο τους ιδιοκτητες-δημιουργους της εταιρειας επικοινωνησε μαζι μου κ με ρωτησε ευγενικοτατα αν θελω να δοκιμασω τα αρωματα τους κ να κανω μια κριτικη για αυτα στο blog μου.

Του απαντησα οτι με χαρα θα κανω ενα review αρκει να μου αρεσει το αρωμα. 
Γιατι το εχω ως αρχη να μιλαω για προϊοντα που μου αρεσουν πραγματικα,συμφωνησε,μαλλον γιατι ηταν σιγουρος οτι θα μου αρεσει το αρωμα :) Και το λατρεψα!

Προκειται για το αρωμα Μήδεια,μια πολυ καλη απομιμηση του πασιγνωστου Hypnotic απο τον οικο Dior.

Παραθετω εδω την περιγραφη του αρωματος απο το site της εταιριας:

''MHDEIA
eau de parfum
60ml
Μαγευτικό, αισθησιακό άρωμα που υπνωτίζει. Οι βαριές νότες γαρύφαλλου, δαμάσκηνου, καρύδας και αμύγδαλου σε συνδυασμό με τις πιο γλυκές νότες του γιασεμιού, ροδόξυλου και τριαντάφυλλου αποδίδουν έναν εκρηκτικό συνδυασμό πάθους . Φοριέται κυρίως χειμώνα και φθινόπωρο από όλα τα στιλ γυναικών.''

To Hypnotic ειναι το αγαπημενο της αδερφης μου χρονια τωρα. 
Παλια ομολογω οτι δεν μου αρεσε ιδιαιτερα,ισως γιατι ημουν νεαροτερη κ προτιμουσα πιο ελαφρα αρωματα.
Τελευταια ομως μ'αρεσε ολο κ περισσοτερο κ ηθελα πλεον να το αγορασω.

Χαιρομαι πολυ που δεν το αγορασα τελικα. Γιατι ετσι γλυτωσα πολλα λεφτα!

Το Μηδεια ειναι πραγματικα υπεροχο,μυριζει σχεδον πανομοιοτυπα με το γνωστο αρωμα κ κραταει πολλεεεες ωρες!

Αν μου ζητουσατε να το περιγραψω με μια λεξη θα ελεγα ''Αισθησιακο''.



H συσκευασια ειναι πολυ απλη,ετσι γλυτωνουν κ γλυτωνουμε λεφτα :)
Στοιχιζει 12ευρω τα 60ml.

Στα καταστηματα τους μπορειτε να βρειτε επισης body sprays,κρεμες σωματος καθως κ δικα τους αρωματα τα οποια λεγονται Lovely Notes.
Θελω οπωσδηποτε να δοκιμασω την αντιστοιχη κρεμα σωματος κ body spray του Μηδεια!

Μπορειτε να βρειτε τα αρωματα κ τα υπολοιπα προιοντα τους σε δυο καταστηματα στο κεντρο της Αθηνας.
Το πρωτο βρισκεται στην  στην οδό Αναξαγόρα 9 στην Ομόνοια (Πλατων αε)
Και το δευτερο,το οποιο θελω να επισκεφτω,βρισκεται  στην οδό Σταδίου 43 (Lemon Tree)

Επισκεφθειτε το site της εταιριας για παραπανω λεπτομερειες http://www.juliarosenthal.gr/



Για πειτε μου λοιπον,
ποιο ειναι το δικο σας αγαπημενο αρωμα?
Προτεινετε μου καλοκαιρινα αρωματα!

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

18 σχόλια:

  1. exw to Anastasia kai to Elisabeth apo auti tin etaireia!!!exw meinei apisteuta ikanopoihmeni!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Που τα βρίσκουμε τα αρώματα της εταιρείας αν θέλουμε ν΄αγοράσουμε;;
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσθεσα τις διευθυνσεις των καταστηματων πιο πανω :)
      xx

      Διαγραφή
  3. οι αναρτησεις σου με ενθουσιαζουν παντα καθως ειναι πολυ χρησιμες! πολυ ωραια ιδεα τετοιου ειδους αρωματα! νομιζω πως παραπηγε το κακο με τις τιμες των γνωστων εταιριων σε αρωματα κολωνιες και καλλυντικα! πως μπορουμε να προμυθευτουμε απο αυτη την εταιρια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω παρα πολυ!! :)

      Πραγματι οι τιμες αντι να κατεβουν ή μενουν ιδιες ή ανεβαινουν :/

      Δυστυχως μονο στα καταστηματα τους στο κεντρο της Αθηνας,αν θυμαμαι καλα μενεις Θεσσαλονικη ε?

      Διαγραφή
  4. H Ηypnotic poison ηταν και ειναι φυσικα μια απο τις αγαπημενες μου!
    πως να μην ειναι δηλαδη,γιατι την φορουσα στο πρωτο ραντεβου (προ κατι αιωνων!χαχαχα!!)με το αντρα μου,και καθε φορα που την φοραω μου ρχονται στο μυαλο ευχαριστες αναμνησεις!
    Θα μ ενδιεφερε κι εμενα Αρτεμις ο τροπος αποκτησης αυτων προιοντων.
    Το αρωμα που φoραω αυτην την εποχη ειναι το White Patchouli του Tom Ford,αλλα το αγαπημενο μου για το καλοκαιρακι ειναι το Summer του Kenzo.
    Kαλο βραδακι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. A μα τοτε εχει ξεχωριστη αξια για σενα αυτο το αρωμα :)

      Προσθεσα τις διευθυνσεις των καταστηματων πιο πανω.

      Πολλα φιλια!

      Διαγραφή
  5. Α δηλαδή έχουν αντιγραφές από γνωστά αρώματα; Ενδιαφέρομαι! Πολύ καλή ιδέα- και 100% νόμιμη, οπότε why not?
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι..
      Να σου πω την αληθεια ημουν λιγο επιφυλακτικη στην αρχη,αλλα το εχω λατρεψει!
      Πολλα φιλια!

      Διαγραφή
  6. Εμενα το αγαπημενο μ ειναι το Ricci Ricci ειχα την απομιμηση μου την ειχε φτιαξει ενας αρρωματοποιος στην θεσσαλονικη απο τοτε μου τελειωσε δυστυχως δεν μενω εκει για να φτιαξω αλλο κ εδω στην αθηνα μια απομιμηση βρηκα αλλα μεσα σε 10 λεπτα ειχε φυγει απο πανω μ κ ευτυχως που δε το ειχα αγορασει...ξερεις μηπως αν η συγκεκριμενη εταιρια διαθετει αυτη την απομιμηση;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου εχουν δωσει ενα καταλογο,εψαξα αλλα δυστυχως δεν το βρηκα.
      Αλλα συνεχεια φτιαχνουν καινουρια,μπορεις να περασεις μια βολτα απο κει να σε ενημερωσουν :)
      xx

      Διαγραφή
  7. Το λάτρεψα κι εγώ πρόσφατα το Hypnotic Poison, το θεωρώ πολύ θηλυκό κι αισθησιακό!! Αλλά αφού υπάρχει άρωμα ακριβώς το ίδιο κι από ελληνική εταιρία σίγουρα θα ήθελα να το δοκιμάσω, γιατί τα οικονομικά μου τελευταία δεν είναι στα καλύτερά τους!! Ευχαριστούμε για το review! xx Menia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eιμαι σιγουρη οτι θα σου αρεσει οσο κ μενα :)
      xxx

      Διαγραφή
  8. Αγαπώ το HYPNOTIC POISON...δεν την αλλάζω :)...είναι δωράκι απο τον αντρούλη μου βλέπεις..χιχι!!!
    Καλό μήνα ανοιξιάτικο κορίτσι!!!!!!!!!!!!!!Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι φανταστικο! Καλο μηνα κ σε σενα ομορφη!! :))
      xxx

      Διαγραφή
  9. mou thimizei i etairia tin fm pou kanoun nomizo to idio pragma , eixa parageilei mia` fora kai eimoun poli euxaristimeni :) xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kανουν κ αυτοι τετοια?
      Εχω ενα αρωμα τους κ μ'αρεσει :)
      xxx

      Διαγραφή