Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Πέμπτη, 26 Απριλίου 2012

Review: Tesori d'oriente (EDP+Body cream)

Καλημερα σας!
Τι κανετε?

Απολαμβανετε τον ηλιο?

Δεν ξερω αν θυμαστε καποιες απο εσας (ειχα ποσταρει μια φωτο στο fb μου),πριν καιρο,ειχα λαβει ενα πανεμορφο καλαθι με 2 αρωματα κ μια κρεμα σωματος απο την Tesori d'oriente.
Προκειται για 2 απο τις 3 νεες σειρες απο την Tesori d'oriente.
Kαθε σειρα περιλαμβανει κρεμωδες ντους 250ml, κρεμα σωματος 300ml, και αρωμα (EDP) 100ml.

Η πρωτη εντυπωση ηταν θετικοτατη! Η παρουσιαση των προιοντων ειναι σημαντικη δεν νομιζετε? Θεωρω πως σαν γυναικες μας αρεσει να βλεπουμε τα προιοντα να παρουσιαζονται οσο το δυνατον πιο ομορφα γινεται.

Αυτο το πετυχαν,σωστα??


Αφου ''χορτασα'' τα ματια μου επρεπε να δω κ πως μυριζουν!

Πρωτα μυρισα το αρωμα με την παπαρουνα (οχι τυχαια,μιας κ λατρευω ο,τιδηποτε κοκκινο :P)
Πολυ ομορφη κ δροσερη μυρωδια,θυμιζει εντονα βαση γνωστου αρωματος που λατρευει η μαμα,οποτε της το εκανα δωρο.

Απο τοτε που το φοραει,συνεχεια μου λεει οτι δεχεται επανειλημμενα κολακευτικα σχολια!
Η διαρκεια του ειναι επισης πολυ καλη,διαρκει απο το πρωι μεχρι το απογευμα.

Σχόλιο απο το δελτίο τύπου: Παπαρούνα: έρχεται απο το Θιβέτ,οπού το βαθύ κόκκινο χρώμα στα πέταλα της παπαρούνας μεταδίδει θετική ενέργεια. Τα προϊόντα της σειράς Παπαρούνα περιέχουν αποστάγματα απο το ανατολίτικο και ντελικάτο άρωμα του λουλουδιού δημιουργώντας μια αίσθηση ηρεμίας κ ευτυχίας.

Μεγαλο συν η σχεση ποιοτητας/ποσοτητας-τιμης,μονο 5.70ευρω τα 100ml.

To  επομενο αρωμα το κρατησα για μενα.
Προκειται για το αρωμα απο την σειρα Πλουμέρια.
Ειναι κ αυτο πολυ ομορφο,πολυ δροσερο κ νομιζω ιδανικοτατο για ανοιξη-καλοκαιρι.

Διαρκεια κ τιμη ειναι ιδια με το παραπανω αρωμα :)

Σχόλιο απο το Δελτίο Τύπου: Πλουμέρια ή αλλιώς ινδικό Frangipani,γνωστό για την σπάνια ομορφιά του αποτελεί σύμβολο αγνότητας και αρμονίας ,ενώ στην Ινδική μυθολογία θεωρείτο το ''δέντρο της ζωής''.Το εξωτικό του άρωμα ξυπνάει και ανανεώνει τις αισθήσεις φέρνοντας την άνοιξη κατά τη διάρκεια όλου του χρόνου.



Απο την ιδια σειρα την Πλουμέρια δοκιμασα κ την κρεμα σωματος.
Μ'αρεσε πολυ η συσκευασια της,δεν ξερω γιατι αλλα εχω μια αγαπη για τετοιου ειδους συσκευασιες,μ'αρεσει να ελεγχω ακριβως την ποσοτητα που θελω συν του οτι ειναι πολυ ομορφη σαν συσκευασια γενικοτερα.
Πολυ χρησιμο επισης το προστατευτικο αναμεσα στην κρεμα κ το καπακι.

Οπως ειναι λογικο,η κρεμα σωματος μυριζει ακριβως το ιδιο με το αρωμα.
Η υφη της ειναι λιγο περιεργη,δεν εχω ξαναδοκιμασει τετοια κρεμα.
Δεν ειναι εντελως κρεμωδης,ειναι σχεδον στερεα οταν την ακουμπας οταν την απλωνεις ομως γινεται μαλακια.
Απλωνεται πολυ ωραια,δεν αφηνει αισθηση λιπαροτητας στο δερμα (ευτυχως!) και το ντελικατο αρωμα διαρκει για ωρες!
Κραταει το δερμα ενυδατωμενο κ πολυ απαλο.
Μ'αρεσε πολυ!

Περιεχει 300ml και η τιμη της ειναι 6.90ευρω. (Πολυ λογικη κ οικονομικη τιμη νομιζω.)

Σημειωστε οτι οι τιμες ειναι ενδεικτικες και οτι ειναι οι προτεινομενες απο την εταιρια.

Mπορειτε να βρειτε τα προιοντα σε επιλεγμενα καταστηματα καλλυντικων (Σιγουρα Hondo's Center,τα ειδα προσφατα) και Super Markets απο την εταιρεια Γρ.ΣΑΡΑΝΤΗΣ. (Εδω το site τους http://www.sarantis.gr/ 

Για να κανω μια περιληψη,
ειμαι πολυ ευχαριστημενη κ απο το αρωμα κ απο την κρεμα σωματος,μενει να δοκιμασω κ το κρεμωδες ντους πια!
Νομιζω πως η ποιοτητα για την τιμη τους τα κανει ακρως δελεαστικα!

Οταν ημουν στα Hondo's Center κ εβλεπα την πληρη γκαμα των προιοντων,ειδα ενα απο τα αρωματα κ την κρεμα σωματος που μυριζουν σχεδον ολοιδια με πασιγνωστο αρωμα απο πασιγνωστη εταιρεια (σας εχω μιλησει σε προηγουμενο ποστ για αυτο το αρωμα,ποια θυμαται??) το οποιο θελω να αγορασω ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!!

Για πειτε μου λοιπον,
εχετε δοκιμασει καποιο προιον απο την συγκεκριμενη εταιρεια? Οι εντυπωσεις σας?
Αν οχι,θα δοκιμαζατε?

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..
<3


16 σχόλια:

  1. Εχω την εντυπωση οτι εχω παρει παλιοτερα ενα αφροντουζ και μου χε κανει εντυπωση το ποσο απιστευτα μυριζε. Ειναι πραγματικα σαν να κανεις σπα και οχι ντουζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Exω δοκιμασει το Hamam το οποιο μοιαζει νομιζω αρκετα στο αρωμα του Gautieur αυτο με το ροζ σωμα οπως και ενα αλλο(του οποιου θα ψαξω το μπουκαλακι ) που ειναι ιδιο με το angel του Tiery Migler ..
    Εχω να πω τα καλυτερα. Υποτιθεται πως ειναι μονο deodorant και κρατανε πολυ περισσοτερο απο αρωμα και μαλιστα μυριζουν εντονα.Συνηθως δεν μου μενουν τα αρωματα αλλα τα συγκεκριμενα με εχουν αφησει απολυτα ικανοποιημενη !!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελεια!!
      Θελω πολυ να δοκιμασω κ τις αλλες σειρες :) x

      Διαγραφή
  3. Δεν έχει τύχει να δοκιμάσω κάτι από αυτή τη σειρά, αλλά έτσι πως τα λές με κάνεις να θέλω να πάω να τα πάρω! Και με βλέπω να πάω αύριο μετά το πανεπιστήμιο μιας που θα χρειάζομαι ένα μικρό pick-me-up!
    Τέλειο review Αρτεμάκι μου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυ γλυκια μου Ρια! <3
      Περιμενω εντυπωσεις αν τα δοκιμασεις :)
      xxx

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφη ανάρτηση, δεν τα έχω πετύχει κάπου αλλά την επόμενη φορά που θα είμαι Hondos θα κοιτάξω καλύτερα. Τα αρώματα δεν κρατάνε πολύ πάνω μου οπότε θέλω πολύ να τα δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν έχω δοκιμάσει τίποτα από αυτή την εταιρεία ακόμα...ενδιαφέρουσα από όσα γράφεις...θα την ψάξω... Έβαλες κόκκινα γράμματα στον τίτλο είδα ;o))!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι πραγματι,ειδικα για την τιμη τους.
      Ω ναι,μου εδωσες πολυ καλη ιδεα! :))
      xxx

      Διαγραφή
  6. ξεσηκωτικό το post σου!!!πρέπει να πάω στα hondos άμεσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Proti fora vlepw autin tin marka , pandos mporo na pw to kalathi einai teleio :p To ksero gia ta proinda prepei na milao ala telos pandon !! Perimeno review glukia mou :) xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mα ειναι οντως τελειο!!
      Lol μα αυτο ειναι το review,το γραφω κ στον τιτλο :)
      Πολλα φιλια!!

      Διαγραφή
  8. Πριν αρκετό καιρό είχα πάρει την κρέμα από τη σειρά HAMMAM αλλά δυστυχώς δεν την ξαναβρήκα. Τέλειο άρωμα και απίστευτη υφή. Αν εντόπισα κάτι αρνητικό είναι ότι "χαλάει" σχετικά γρηγορότερα από άλλες κρέμες (σε 6- 7 μήνες έμοιαζε σαν να είχε κόψει :/).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κι εγώ πήρα το σετάκι Hammam shower cream oil και hair and body oil με έλαιο argan και μου άρεσε η μυρωδιά, η διάρκεια και η υφή. Μου θύμισε λίγο τα αφροντούς Kings & Queens αλλά στη μισή τιμή! Θα κάνω review τις επόμενες μέρες στο blog μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή