Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Δευτέρα, 23 Απριλίου 2012

Tag:10 little secrets-10 Μυστικά μου!

Hello lovely ladies!

Καλη εβδομαδα! Ελπιζω να ξεκινησε πολυ ομορφα για ολες :)

Για εμενα σιγουρα ξεκινησε πολυ ωραια,κερδισα κ σε εναν μινι διαγωνισμο της εταιριας essence στο Twitter,woohoo!!

Το σημερινο ποστ ειναι το 100ο μου!!!

Ναι,ναι εχω γραψει 100 ολοκληρα ποστ! Για αλλες bloggers 100 ειναι πολυυυυ λιγα αλλα για μενα ειναι πολλα.

Θελω να σας ευχαριστησω μεσα απο την καρδια μου για τις επισκεψεις σας στο blog μου,για τα σχολια σας,τις ιδεες σας κ γενικα για την παρεα σας! Περναω τεεεελεια μαζι σας!

Στο παρακατω βιντεακι θα με δειτε να απαντω στο tag παιχνιδι που κυκλοφορει αυτο τον καιρο στο youtube. Εχω δει ηδη 3 απο αλλες κοπελες κ δεν μπορουσα παρα να το κανω κ εγω.
Νομιζω οτι ειναι αρκετα διασκεδαστικο κ ελπιζω να σας αρεσει :)

Ξερω πως εχω πολυυυυ καιρο να ανεβασω βιντεακι με μακιγιαζ κ υποσχομαι να ανεβασω μολις λυσω το προβλημα που εχω με την καμερα μου (δεν κανει καθολου καλο ζουμ στα ματια :/)

Αυτα για σημερα!

Γιατι δεν μου λετε κ εσεις 10 μυστικα σας??
Θα χαρω πολυυυυυ να δω αναλογο ποστ αν εχετε blog ή απαντηστε μου σε μερικες ερωτησεις στα σχολια!



Πολλα φιλια κ αγαπη,
Αρτεμη
<3

10 σχόλια:

  1. Γεια σου Άρτεμη συγχαρητήρια για το 100ο ποστ! Πέρνα από το blog μου έχεις βραβείο! Φιλάκια

    emilyfierce.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άρτεμη, είσαι πολύ όμορφη σε αυτό το βίντεο. πολύ ωραία μπλούζα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω παρα πολυ γλυκια μου!! :) xxx

      Διαγραφή
  3. Καλήσπέρα! Έχεις βραβείο! http://glykoparamithenia.blogspot.com/2012/04/bioten.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επισκέψου το blog μου έχεις βραβειάκι!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Congrats! Χαίρομαι που περνάς καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή