Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Τρίτη, 8 Μαΐου 2012

Νέα καλοκαιρινά κραγιόν-Δωράκια-Aloe vera.

Γεια σας αγαπημενες!!

Τι κανετε? Ελπιζω να ειστε ολες πολυ καλα!

Σημερα θα σας δειξω τα νεα κραγιονακια που περιμενα πως κ πως,τα δωρακια που ελαβα αφοτου κερδισα σε εναν διαγωνισμο της essence  στο Twitter κ ενα βαζακι aloe vera που παρηγγειλα απο το ebay.

Tα κραγιον τα παρηγγειλα απο το www.beautyjoint.com (Bαλτε τον κωδικο ARTEMI Πριν πληρωσετε για -5% εκπτωση)

Την aloe vera την παρηγγειλα απο το ebay απο την συγκεκριμενη πωλητρια http://myworld.ebay.com/omherbals/

Αν θελετε καποιο review,παραπανω λεπτομερειες εννοειται μπορειτε να μου το πειτε στα σχολια.

Εσεις εχετε κανει νεες αγορες τελευταια? Τι σκεφτεστε ή θελετε να αγορασετε τωρα που ερχεται το καλοκαιρακι?? Η λιστα μου ειναι τεραστια!! :p


Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

12 σχόλια:

  1. Megia sou Artemi!!les mipws i 2i fasi tis maskara na einai san eye liner?to lew epeidi exei mutoula opws twn eye liner!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. poly wraia pragmata pires!! ayto to essence gia magoula k xeilia yparxei sta hondos? giati piga sto peristeri k den to eixe

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η συλλογή αυτή της Essence νομίζω δεν έχει ακόμη κυκλοφορήσει έχω και γω το νου μου για το lip and cheek pot. Τέλεια τα wet & wild, το πορτοκαλί μοιάζει πολύ με το morange της ΜAC ένα τέλειο έντονο ματ πορτοκαλί, που πήρα πρόσφατα από τα back to mac και το φοράω πολύ συχνά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. με γειά..
    ..φυσικά και θέλουμε τα σχόλια σου,για οτιδήποτε χρησιμοποιείς..είναι πολύ σημαντικό να μαθαίνουμε εντυπώσεις,απο κάποια κορίτσια που έχουν χρησιμοποιήσει προ'ι'όντα ομορφιάς,παρά απο μια απλή διαφήμιση..έτσι μπορούμε και εμεις να σχηματίσουμε ευκολοτερα άποψη..και να τα αποκτήσουμε,γιατί όχι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάντα τυχερή κοπέλα μου!!!Ωραία και τα πράγματα που πήρες!!!
    Εγώ θέλω να αγοράσω μια ενυδατική για το πρόσωπο(έχεις να μου προτείνεις κάποια?) και βερνίκια για τα νυχάκια μου...καλοκαιριάζει ;) χιχι!!!Τα δυο πρώτα κραγιόν σου μου άρεσαν και το λιπ γκλός...πόσο διαρκούν τα κραγιόν βρε κορίτσι?!Πολλά είπα...άντε φιλάκια πολλά :)!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με γειά!!! Η κρέμα aloe vera πρέπει να είναι τρομερή! Έχω ακούσει τόσα πολλά για τις ιδιότητες της! Θα την παραγγείλω σίγουρα και εγώ απο αυτήν την πωλήτρια που μας είπες!
    Κάνεις πολύ καλή δουλειά!
    Κeep going!!!
    :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα την ψάξω αυτή την aloe vera! Είμαι big, big fan οποιουδήποτε προϊόντος περιέχει αλόη, οπότε why not get the real thing? Το κραγιόν που πήρες το είδα στο twitter και στο ποστ της Πέγκυς... Τι όμορφο και καλοκαιρινό!!!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. kolo foreta pali oraia pragmata agorases.kai to kragion pou pires einai poly oraio to xroma.http://nailsartgr.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. wow, den eixa idea gia to beautyjoint.com, h3era t cherryculture.com kai apo kei pswnizw arketa alla xarhka p ema8a tr k t beautyjoint gt exei t e.l.f. ta opoia h8ela na ta dokimasw edw kai kairo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. κοριτσάκι καλημέρα,

    έχω φτιάξει την πρώτη μου παραγγελία στο beautyjoint...κάποια μπόλικα πραγματάκια για μένα κ κάποια δωράκια για τις φίλες μου....με 1,99$ θα ήταν απληστια να μην κάνω στις κόλλητες μου κάποιο δωράκι...η παραγγελία έχει μαζευτεί γύρω στα 46$ κ τα έξοδα γύρω στα 20$ δηλαδή γύρω στα 50€...έχεις κάνει τέτοιο ποσό?έχω αγχωθεί μη χρειαστεί να πληρώσω τελωνείο ρε γαμώτο γιατί όταν είχα πάρει κάτι ρούχα απο Αμερική είχα πληρωσεί....το ARTEMIS για την έκπτωση το βάζω στα comments?απο το cherry culture έχεις ψωνίσει?θα σου αναρτήσω τα προιόντα που πήρα μια απο τις επόμενες μέρες...φιλάκια πολλά κ καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα κορίτσιααα!!
    θα ηθελα να σας ρωτησω αν ξερετε που μπορω να βρω κραγιόν σε φλουό χρώματα πχ ροζ έντονο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πετυχα τα clinique χτες -50% και πηρα ενα κραγιον πορτοκαλοκοκκινο!! λεγεται orange burst.ιδανικο για καλοκαιρι και για καστανες!!ωστοσο,προς μεγαλη μου εκπληξη,δε μπορω να πω πως ηταν καλυτερο ποιοτικα απο ενα της essence που εχω(και το φοραω μανιωδως παντου και παντα!!)...νομιζω πως αυτη η μαρκα εχει γινει ιδιατερα ανταγωνιστικη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή