Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Τρίτη, 29 Μαΐου 2012

Σε φόρμα! Η εμπειρία μου με την γυμναστική-Προτάσεις κλπ

Γεια σας αγαπημενες μου!
Πως ειστε?

Προσωπικα ειμαι μια χαρουλα αν κ αυτος ο καιρος με θλιβει λιγακι.. Βλεπω κ την θετικη πλευρα ομως! Η βροχη ειναι πολυ ρομαντικη,δεν συμφωνειτε? Εξαλλου ας μην παραπονιομαστε,θα ερθουν καυσωνες κ καυσωνες! :p

Παμε  στο θεμα του ποστ + βιντεο.
Εδω κ καιρο ειχα αρκετα requests απο κοπελες να κανω ενα βιντεακι σχετικα με το τι γυμναστικη κανω κλπ.
Και αυτο γιατι εχω αναφερει σε αρκετα βιντεακια μου για τις Πιλατες που κανω.

Να ξεκαθαρισω οτι δεν ειμαι ειδικη στο θεμα της γυμναστικης. Το λεω για να μην διαριγνυουν τα ιματια τους μετα ορισμενες. 
Μου ζητηθηκε να μοιραστω αυτα που εγω κaνω και ευχαριστως θα το κανω :) 

Στο βιντεο σας λεω για την εμπειρια μου με την γυμναστικη,την αναζητηση της ασκησης που μ'αρεσει κ.α

Σας λεω επισης οτι τους τελευταιους μηνες γυμναζομαι σπιτι μου βλεποντας βιντεακια στο youtube.
Παρακατω θα συμπεριλαβω μερικα αγαπημενα καναλια καθως κ καποια αγαπημενα βιντεο.


 Αγαπημένα κανάλια:

http://www.youtube.com/user/BeFit (Εχει μεγαλη ποικιλια βιντεο,προτιμω αυτα της Denise Austin,η οποια ειναι κ η αγαπημενη μου)

http://www.youtube.com/user/BlogilatesTV (Έχει workouts και στα δυο καναλια. Τα περισσοτερα της ειναι για προχωρημενους,αλλα ειναι πολυυυ αποτελεσματικα! Την λατρευω γιατι εχει τρομερα θετικη προσωπικοτητα! )

http://www.youtube.com/user/genghisgirl  (Πολυ ωραια workouts απο διαφορα ειδη γυμναστικης,ανεβαζει ποικιλια απο βιντεο)

http://www.youtube.com/user/ToneItUpcom (Δυο γεματες θετικη ενεργεια κοπελες,με καταπληκτικα κορμια. Εχουν λιγο απ'ολα!)

http://www.youtube.com/user/TiffanyRotheWorkouts (Πολυ ευχαριστη η κυρια,εχει κ ευκολα κ δυσκολα workouts,σιγουρα αποτελεσματικα!)

http://www.youtube.com/user/efit30 (Κυριως βιντεακια με πιλατες+γιογκα,πανω-κατω 30λεπτα) 

http://www.youtube.com/user/leanbodylifestyle (Nεαρος που μαγειρευει πιατα για αυτους που θελουν να τρωνε πιο υγιεινα. Καποια στιγμη πρεπει να αρχισω να τα μαγειρευω κ οχι μονο να τα βλεπω! :p)

Αγαπημένα βίντεο: 

http://www.youtube.com/watch?v=e2Iw2IbkY2k&list=PL6B3481A3845B09BA&index=1 (Denise Austin,καταλληλο για ενδυναμωση της καρδιας,χτισιμο αντοχης κ για να χασετε λιπος,αρχιστε με μια φορα κ οταν νιωσετε ετοιμες καντε το 2 ή κ 3 φορες. Εγω ακομα το παλευω! :p)

http://www.youtube.com/watch?v=0J7vypuJxOc&list=PL6B3481A3845B09BA&index=10 (Denise Austin,γιογκα με την οποια ιδρωνετε κ λιγο,καταλληλο για εσας που εχετε μια ιδεα απο γιογκα. Αισθανομαι τελεια αφου το κανω!)

http://www.youtube.com/watch?v=WSOu0M6E79o&list=PLD4923C1ABC95C387&index=15&feature=plpp_video (Denise Austin,τελειο στρετσινγκ για μετα την γυμναστικη ή απλα για τις ημερες που αισθανεστε πιασμενη κ θελετε κατι να σας κανει να νιωσετε χαλαρες.)

http://www.youtube.com/watch?v=SB400tG_8B8&list=PLD4923C1ABC95C387&index=17&feature=plpp_video (Cassey Ho,ασκησεις πιλατες.. Μικρο αλλα δυσκολουτσικο,το λατρευω για οταν δεν εχω πολυ χρονο.)

http://www.youtube.com/watch?v=PySN5tabiLQ&list=FLIJwWYOfsCfz6PjxbONYXSg&index=4&feature=plcp (Cassey Ho. Εχετε μονο 7 λεπτα? Κανενα προβλημα,αυτο το βιντεο με πιλατες οχι μονο θα σας γυμνασει αλλα θα σας φτιαξει κ την διαθεση!)

Καλυτερα να σταματησω εδω γιατι αυτο το ποστ ειναι ηδη μεγαλουτσικο οπως κ το βιντεο!

Ελπιζω να βοηθησα καποια κοπελα,εστω να σας παροτρυνα λιγο να βαλετε την γυμναστικη στην ζωη σας. Και οχι γιατι ειναι καλοκαιρι κ θελετε να δειχνετε τελεια στο μπικινι σας (tip: Το πιλατες με βοηθησε με την κυτταριτιδα!) αλλα γιατι θεωρω οτι η γυμναστικη πρεπει να ειναι τροπος ζωης.
Με πανω απο 600 μυες στο σωμα μας,ειμαστε φτιαγμενοι για να κινουμαστε! 
Αντε σηκωθειτε απο τις καρεκλες σας,τους καναπεδες!!

Περιμενω να μου πειτε στα σχολια την δικη σας εμπειρια με την γυμναστικη καθως κ να μου προτεινετε αλλα βιντεακια π.χ :)

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..
<3



15 σχόλια:

  1. Πόσο μου άρεσε το video! Είμαι φανατική της γυμναστικής και της διατροφής (όλα με μέτρο εννοώ, όχι δίαιτες ή συμπληρώματα κτλ). Πάω γυμναστήριο χρόοονια σε ομαδικά προγράμματα. Έχω δοκιμάσει kung fu (γέλα ελεύθερα), aerobic, pilates, τα πάντα. Αυτό που πρόσφατα σχετικά ανακάλυψα, μου έχει ταιριάξει απόλυτα κι έχω δει διαφορά σε σώμα & δύναμη είναι η yoga!! Κάνω λοιπόν σουηδική & yoga πλέον, συμπληρώνοντας με κάποια όργανα και διάδρομο όπου θέλω να δώσω προσοχή. Δεν ξέρω από Youtube, όμως μιας και ψάχνεις, έχεις δοκιμάσει για αερόβια άσκηση να κάνεις κάτι σε tae bo κι άλλα αντίστοιχα? Έκανα παλιά στο γυμναστήριο κι ήταν ιδανικό γιατί ήμουν συνέχεια εν κινήσει προσπαθώντας όμως να κάνω κάποια τεχνική ή άσκηση, οπότε δε βαριόμουνα. Sorry για το μακροσκελές σχόλιο... παθιάζομαι με το θέμα. ΥΓ: Τα σουβλάκια εννοείται δεν κόβονται! Ούτε τα παγωτά! Ποτέ! Χιχι. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είσαι μέσα στο μυαλό μου! Κάθε φορά που θέλω να κάνω ενα νέο post με προλαβαίνεις με το ίδιο θέμα!
    Εδώ και 2 περίπου χρόνια γυμνάζομαι συστηματικά μόνη μου, στο σπίτι μου. Ξεκίνησα με περπάτημα σε διάδρομο και τους τελευταίους μήνες αχολούμαι αποκλειστικά με το τρέξιμο. Τον τελευταίο καιρό πρόσθεσα και κάποιες ασκήσεις ενδυνάμωσης, τις οποίες βαριόμουν θανάσιμα στο παρελθόν. Δεν Μέσα σ' αυτά τα 2 λοιπόν χρόνια έχει αλλάξει η ζωή μου!! Τώρα είμαι fitness freak! Δεν χάνω ευκαιρία για προπόνηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. περιττό να σου πω, ότι εγώ που μαι αρχιτεμπέλα/φαγάνα/ λιχούδα, θ αρχίσω από αύριο! βέβαια δεν έχω στρωματάκι.. θ' αρκεστώ στου κρεβατιού μου! ααχαχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. teleio to post soy kai poly prototypo!
    GOOD WORK:)

    http://xouxounitsa.blogspot.com

    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. polu wraio post!kai egw exw arxisei edw kai duo mhnes me to kanali blogilates!einai apisteuth!

    sophie xx

    http://blogstylethings.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τελειο post, και μπορω να πω πως ειχα τις επιφυλαξεις μου αρχικα, μια που σ εχω συνηθισει σε θεματα μακιγιαζ, αλλα οχι απλα εδωσες ιδεες και βοηθησες, εμενα τουλαχιστον μ εκανες subscriber ηδη σε καποια καναλια, και οι ασκησεις αυτες ειναι τελειες τελειες τελειες!!!
    Τωρα εγω αυτο που κανω, ειναι βαρη (των 7,5 κιλων =].. εχω θεματακια με τα χερια, μ αρεσουν σφιχτα =]), κυλιακους κατα μεσο ορο 100-120, ειτε στον παγκο ειτε στο μηχανημα που εχω που δεν εχω ιδεα πως το λενε, αυτο-τελοσπαντων-που-ειναι-δαπεδου, και ετα βαθυ καθισμα καμια 4-5 σετακια, αναλογα διαθεση και χρονο!
    Βεβαια δεν εχω χρονο και δυναμη να τα κανω καθε μερα εννοειται, οποτε προσπαθω για μερα παρα μερα εστω =]
    Το καθισμα στο προτεινω ειναι τελειο και ψωμακια φευγουν χωρις να το καταλαβεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παλιότερα μου είχες δώσει και λίνκ για βιντεάκια της denise και τα είχα κατεβάσει αλλά ακόμα να τα αξιοποιήσω!! =/ για να δούμε θα στρωθώ κάποια στιγμή κ γω;;; καλή συνέχεια όμορφη!!! =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ειναι η ιδια γυμναστρια που εχει τα και τα dvd με την μπαλα πιλατες που χρησιμοποιω εγω .
    Ειναι τελειο , ειναι 10 λεπτα την ημερα ολο το σωμα πανω στην μπαλα .Με βοηθαει πολυ παρα πολυ και μου κρατασει την μεση γιατι υποφερω πο κηλη και οι κοιλιακοι και η ραχιαιοι ειναι απαραιτητοι για εμενα πλεον . Εχω 2 παιδακια 11 και 7 χρονων . Ειχα παει 80 κιλα στης εγκυμοσυνες και εχασα απο 20 κιλα και στις 2 και εσφιξε το σωμα με την βοηθεια της μπαλας και λιγη διαιτα . Ουτε εγω δεν το πιστευω οτι εχω τετοια γραμμωση μετα απο 2 παιδια . Πιλατες και παλι πιλατες . Μπραβο Αρτεμη !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Άρτεμή μου,εγώ από γυμναστικές είμαι άσχετη,αλλά θαυμάζω όσους έχουν εντάξει την άσκηση στον τρόπο ζωής τους.Ίσως μια μέρα τα καταφέρω κι εγώ.
    Μου άρεσε πολύ το καπέλο στο προηγούμενο ποστ,ταίριαζε πάρα πολύ με το ντύσιμό σου,το φόρεσες τελικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. The most informative post ever!
    Dineis ooooles tis odigies pou xreiazetai kaneis gia na ksekinisei!
    Kai to pio simantiko mas wtheis n'arxisoume na gimnazomaste!
    Go Artemis!

    xoxo
    Peggy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. I LIKE YOUR BLOG .THANK YOU FOR SHARING SOME BEAUTY ADVICES.ITS ALWAYS GOOD TO SEE A WOMAN WITH BEAUTIFUL FACE AND EVERYTHING THAT GOES WITH .ONE AGAIN BRAVO !!.VERY PROUD OF YOU FOR SHOWING TO WOMAN THE VALUE OF BEING BEAUTIFUL
    HERE YOU CAN FIND ALSO SOME BEAUTY ADVICES
    http://www.flowmagazine.gr/category/view/C69/the_value_of_well-being

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Νσ σου πω τη νεμπειρια μου!πιλατες ξεκινησα σε γυμναστηριο με μια απιστευτη γυμναστρια η οποια εδινε μεγαλ ησημασια στο να μαθουμε τις ανασες σωστα!και σιγα σιγα ανεβηκαμε επιπεδα!παντα γυμναζομουν ημουν σε ομαδες και δεν αφηνα τον εαυτο μου!αλλα ετυχε να μη νεχω χρονο λογω διαβασματων και ειχα σταματησει συν την καθιστικη ζωη που μαλλον θα χω εφ ορου ζωης καθως εχω ειδικοτητα που θα μαι σε γραφειο.Με το πιλατες ισιωσα ρε παιδι μου....ειχα αρχισει και καμπουριαζα ενιωθα καπως...αυτο που νιωθεις στην αρχη ειναι ευεξια...εγω οταν το εκανα σε τμημα ηταν τελεια στο τελος δεν νιωθεις καθολου πιασμενος!βελτιωνεται πολυ η σπονδυλικη σου στηλη η σταση σου και μετα ολα τα αλλα!και εκτος αυτου κανει παρα πολυ καλο ψυχολογικα που αυτος ήταν ο αρχικος μου λόγος, το αγχος για να ηρεμω!οταν συγκεντρωνεσαι στις ανασες βοηθαει τρομερα!φετος ειπα να δοκιμασω κατι διαφορετικο κικ μποξινγκ...επισης πολυ καλο...αλλα μου λειπει το πιλατες....του χρονου θα κανω ενα συνδυασμο μαλλον...ή σκεφτομαι γιογκα καθως εκανα καποια στιγμη στο παρελθον και ήταν πολυ καλο!χαρηκα πολυ με το βιντεακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. teleio post. den boreis na fantasteis poso variemai na kano gimnastiki (an kai perpatao poli) gia afto thelo ligo inspiration

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τα δοκίμασα όλα άλλα περισσότερο μου αρέσουν τις Cassey Ho .....Είναι τέλεια ...σε ευχαριστώ Άρτεμις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή