Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Τετάρτη, 16 Μαΐου 2012

~Coral Obsession~Μακιγιάζ σε κοραλλί αποχρώσεις..!

Γεια σας αγαπημενες!
Τι κανετε?

Χθες ανεβασα το συγκεκριμενο βιντεακι στο Youtube μετα απο προσπαθειες 2ημερων κ τρελα νευρα κλπ.
Εκανε να ανεβει τις απιστευτες ωρες κ δεν επαιζε κιολας στις μισες :/
Τεσπα,νομιζω οτι τωρα ειναι ολα οκ.


Εδω το link για την φωτογραφια στην οποια μπορειτε να δηλωσετε συμμετοχη για να κερδισετε το eye primer απο jordana http://www.facebook.com/jordanaeyeprimer

Ελπιζω να σας αρεσει!
Τα προιοντα δεν τα γραφω γιατι σας τα λεω στο βιντεο. Εννοειται ομως πως αν εχετε καποια απορια μπορειτε να με ρωτησετε στα σχολια κ θα σας απαντησω το συντομοτερο.

Ποιο ειναι το χρωμα με το οποιο παθαινετε εμμονη το καλοκαιρι?
Εμενα ειναι σιγουρα το κοραλλι κ το πορτοκαλι για φετος.

Σας αρεσουν τα μικρα βιντεακια στα οποια δεν μιλαω ή τα μεγαλα σαν κ αυτο? 

Πολλα φιλια,
Αρτεμη,
<3

22 σχόλια:

  1. Αχ είναι υπέροχο το κοραλί, σίγουρα το αγαπημένο μου χρώμα για το καλοκαίρι!Εννοείται το προτιμώ που μας μιλούσες...ήταν πολύ διασκεδαστικό και φυσικά πιο άμεσο!Φιλάκια πολλά Αρτεμάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κορίτσι καλημέρα! Το βίντεο θα το δω με την πρώτη ευκαιρία γιατί σήμερα δεν το κόβω...Εγώ παντως προτιμώ τα μεγάλα βίντεο γιατί στα μικρά δε σε χορταίνω με τιποτα!!! Πλεον παρακολουθώ ελάχιστα κορίτσια στο youtube αλλά δεν μου φτάνουν τα 10 λεπτα βιντεο!!! Πάντα θέλω κ αλλο!!! Αυτό μου φαίνεται θα το απολαύσω!!

    Και γω τρελα με κοραλί και πορτοκαλί επίσης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και εμενα τα κοραλλι ειναι απο τα αγαπημενα μου για το καλοκαιρι!Αν σ'αρεσει κ το κιτρινο δοκιμασε αυτο του Κορρέ.'Ισως το ωραιότερο κιτρινο βερνικι στην αγορα..Για την ξηροδερμια δοκιμασε το σαμπουαν της Apivita!Τιμη γυρω στα 8-10 ευρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το μακιγιάζ είναι απίστευτα καλοκαιρινό! Είσαι κούκλα(το ξέρω στο έχω πει 1000 φορές). Εχω εμμονή με το καρπουζί χρώμα το καλοκαίρι(εκτός του κοραλί). Γενικά μου αρέσουν τα έντονα χρώματα το καλοκαίρι! Προτειμώ τα βίντεο που μιλάς αλλά ξέρω οτι είναι λίγο κουραστικά στο edit! Μάκιαααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλειο! Πολύ καλή ιδέα για αυτή την εποχή! Και ακόμα καλύτερο αυτό το βίντεο που μιλούσες! :)
    Το eye primer της Jordana και το concealer της w7 τα πήρα πρόσφατα και πραγματικά έχω ξετρελαθεί! :) Γενικά μας δίνεις πολύ καλές ιδέες για προϊόντα! :D
    Σχετικά με τη μάσκαρα, έχεις δοκιμάσει την masterpiece της max factor; Προσωπικά μου φαίνεται η καλύτερη και για όγκο και για διαχωρισμό!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. para polu wraio. epishs tha ithela kai ena review sthn enudatikh aloe vera.

    sophie xx

    http://blogstylethings.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. teleio....teleio.....teleio!!!!!!!!!!!!!!! na kaneis videakia kai na mas milas einai kalitera......vasika kai ta duo wraia einai:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ωραιο το βιντεο σουπερ ! Για τη μασκαρα σου προτεινω διστακτικα την Rotation μασκαρα της flormar.Δεν την εχω αγορασει ακομα και δεν την εχω δοκιμασμενη για ωρες στα ματια μου . ομως οταν εκανα μια δοκιμη στο μαγαζι οι βλεφαριδες μου φτασανε στο φρυδι και ειχαν ωραια καμπυλη ισως επειδη εχει την περιστροφη το βουρτσακι και καταργει το ψαλιδι για βλεφαριδες το οποιο μισω . Κοστιζε 8 ευρω νομιζω ειναι καλη τιμη για ενα τετοιο προιον .
    Εγω παθαινω εμμονη με τα κ ιτρινα και τα πορτοκαλι το καλοκαιρι ειδικα αν ειναι ματ . Η #1 CREATIVE ME παλετα της Coastal Scents ειναι καταπληκτικη για καλοκαιρινο μακιγιαζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλειο μακιγιάζ αλλά ένα βασικό λάθος.. μην κάνεις το πινελάκι της μάσκαρας μέσα έτσι γιατί μπαίνει αέρας και ξηραίνεται πιο γρήγορα. Από τα πρώτα που μας έμαθαν στη σχολή!Ξύλο! :P
    Καλά το ρουζ της Μilani απίθανο!!! Και ότι πήρα μέχρι στιγμής από W7, τα ερωτεύτηκα!! Σε μάσκαρα μιας και είναι ίσιες εσένα δε θα σε βολέψει και τόσο αυτή που σου έλεγα της L oreal. Δοκίμασες την Falsies της Maybelline?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. dokimase mascara apo rimmel.. de thymamai pws legetai alla einai mia me diplo vourtsaki, ena gia ogko kai ena gia diaxwrismo kai kampyli... gia mena einai apla fantastiki! kai opoia alli mascara exw parei apo rimmel i alitheia einai itan value for money!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μου αρεσουν απιστευτα τα τιρκουαζ και τα κιτρινα χρωνατα το καλοκαιρι.
    Χρωματα που δεν μπορω να βάλω το χειμώνα¨)

    Τα βιβτεακια σου ειναι πολυ ωραια,ειναι καλυτερα νομιζω να μιλας κατα τη διαρκεια του βιντεο!

    Αμα θες περνα μια βολτα απο το Blog μου εχω και giveaway αυτο το καιρο!!

    http://xouxounitsa.blogspot.com

    Φιλακια¨)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πόσο μα πόσο μου αρέσει το κοραλί στα μάτια, αν και δεν το προτιμώ στα νύχια. Δεν ξέρω απλά μου έχει κάτσει στραβά.
    Πάντα κούκλα, τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τέλειο το μακιγιάζ!! Προτιμώ τα βίντεοο στα οποία μιλάς είναι πιο άμεσα και πιο φιλικά!!!! Καλό Σαββατοκύριακο!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. omorfo kai lampero makigiaz!


    Kisses
    fashionsugarbubbles.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. axouuu ise mia koukla dn se xorteno kathe mera to vradi kirios mpaino sto youtube na do video sou asxetos kai an ta xo xanadei alla distixos ime 2 gimnasiou kai grafoume exetaseis mpliaaxxx xero ta travixes kai esy afta alla dn mporo na mpano sinexia youtube fb kai blog telos padon se filo poly kai sinexise etsi syper

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. gia sou artemaki mou ti kaneis ti telia video ine afta ta latrevo kathe mera mpaino youtube gia na vlepo ta video s asxetos an ta exo xanadei exeis super video distixos ine i periodos ton exetaseon tr 2 gimnasiou xr kai esy tha ta travixes afta...g afto dn mpaino pl fb youtube blog tha ta poume sidomakai sinexise na kanis tetia videakia kai tha ithela ena video p na exei titlo kalokairAKI xaxaxaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. τέλειο το βιντεάκι σου...θα ήθελα να μου πεις πως λένε το προιόν που χρησιμοποιείς σαν βάση για τα μάτια κ απο που μπορώ να το αγοράσω...ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυ!!
      Η βαση ειναι το Eye primer απο Jordana,το ρουζ το Corallina απο Milani.
      Αν πας στο www.beautyjoint.com θα τα βρεις κ τα 2,στην Ελλαδα δεν υπαρχουν δυστυχως.
      Πολλα φιλια!

      Διαγραφή
  18. επίσης κοριτσάρα θα ήθελα να μου πεις πιο νουμερο είναι το ρουζ κ που μπορώ να βρω milani?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αρτεμακη θελουμε περισσοτερα βιντεακια που να μιλας μας αρεσουν τα μεγαλα βιντεακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Είναι καλύτερος αυτός ο τύπος βίντεο γιατί μπορώ να σε παρακολουθώ καλύτερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. χρειαζεται πιστωτικη για να παραγγειλεις απο εκει σωστα??ειναι ο λογος που δε το εχω κανει ακομα-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή