Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Παρασκευή, 4 Μαΐου 2012

NOTD+Review : L'oreal ''Lush Tangerine''

Hello beautiful ladies!

Τι κανετε? Απολαμβανετε τον ηλιο? Γιατι πριν το καταλαβουμε θα ερθουν οι καυσωνες (οχι οτι εχω προβλημα,θαλασσα σου 'ρχομαι!)

Σημερα ηθελα να σας δειξω το βερνικι που μου εδωσε η L'oreal πριν κανα 2μηνο στην συναντηση με τις GBB.
Πολλες θελατε ενα mini review,οποτε να 'το!


Προκειται για τα νεα βερνικια της εταιρειας,σε ενα mini size,των 5 ml. Περιεχουν gel για πιο ευκολη εφαρμογη,μεγαλυτερη διαρκεια (10 μερες υποσχεται,αλλα μεταξυ μας ποια θα τα κρατουσε ενα χρωμα 10 μερες? Εχουμε τοσα να δοκιμασουμε :p)  και λαμψη. Το πινελακι ειναι σχετικα πλατυ για πιο γρηγορη εφαρμογη. Προσωπικα με βολεψε,αλλες προτιμουν πιο λεπτα πινελακια.
H σειρα εχει παρα πολλα χρωματα για ολα τα γουστα.

Η τιμη του ειναι 4.49ευρω αν θυμαμαι καλα. Ακουγεται οικονομικο αλλα αν αναλογιστεις την ποσοτητα δεν νομιζω πως ειναι.

Αν και εδω που τα λεμε,καλυτερα να εχεις μικροτερη ποσοτητα που θα την χρησιμοποιησεις σιγουρα παρα να μαζευεις τοσα βερνικια κ να μην χρησιμοποιεις ουτε ενα το 1/3 μεχρι να χαλασουν.

Η εφαρμογη ηταν οντως ευκολη κ γρηγορη,2 στρωσεις μπορεις να ειναι οκ,αλλα τα περασα 3 γιατι ηθελα φουλ χρωμα. Στεγνωσε σχετικα γρηγορα κ χωρις top coat ηταν πολυ λαμπερο,την επομενη μερα του εβαλα top coat και το κρατησα χωρις να ξεφλουδισει σχεδον μια βδομαδα,πολυ καλα νομιζω!

Γενικα μου αρεσε πολυ,και σαν συσταση κ σαν χρωμα. Εχω παθει ενα κατι με το πορτοκαλι τελευταια! Λετε να φταιει που ειναι τοσο στην μοδα?
Απ'την αλλη ΛΑΤΡΕΥΩ κοραλλι κ minty για φετος

Exετε δοκιμασει το εν λογω βερνικι? Αν οχι,θα το δοκιμαζατε?
Ποια χρωματα θα προτιμησετε φετος το καλοκαιρακι?
Α κ τι φορατε τωρα στα νυχια σας? Για πειτε μου!

Πολλα φιλια,
Αρτεμη
<3

23 σχόλια:

  1. Τέλειο χρώμα! Είδα χθες στα Χόντος το στάντ και έχει αααάπειρα χρώματα! Για κάθε γούστο και στυλ. Φοβάμαι ότι δε θα πάρω μόνο ένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ ωραίο κι αυτό το χρώμα της L' oreal και μου αρέσει πολύ η εφαρμογή με το πινέλο αυτό.
    Κι εγώ αυτή τη στιγμή σε αυτές τις αποχρώσεις τα έχω με ένα πορτοκαλλοκόκκινο της Flormar και από πάνω ένα sheer με πορτοκαλί shimmer από eseence

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά μου φαίνεται πολύ όμορφο! Θα πάω να δω αν έχει χρώματα που δεν έχω όμοια.
    Τώρα φοράω στα πόδια ένα της Mememe τιρκουάζομπλέ και στα χέρια της Maybelline ένα Colorama κίτρινο! Αλλά θα τα αλλάξω σήμερα τα χέρια να βάλω κάτι σε glitter.
    Φιλιάάά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εγώ φέτος έπαθα ένα κάτι με το φουξ-κοραλο-ροζ!! :p γενικώς το καλοκαίρι όμως βάζω απο ολα τα χρώματα ανεξαιρέτως!!!
    Φιλιά Άρτεμηηη!!!! xxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι εμένα αυτό το χρωματάκι μου έτυχε στην τσάντα μου και το έχω φορέσει μια φορά!! Πολύ ωραίο είναι κι εγώ τρελαίνομαι για πορτοκαλί το καλοκαίρι! xx Menia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Para polu wraio fenetai kai egw teliws tuxaio foraw portokali sto paidi kai portokali me sxedia camouflage sta xeriaaa
    to exw agapisei kai egw fetos to portokali kai to blue!!!
    kalutera mikra gia na min xalasoun kiolas.
    tha to dokimasw kai aut sigoura!!!
    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολύ ομορφο, καλοκαιρινο πορτοκαλί, θα περάσω απο Hondos καποια στιγμή να τα δω και απο κοντα αυτα τα ομορφα βερνικάκια!
    τωρα φοράω ενα ματ σκούρο μπλε με μπλε γκλίττερ στις ακρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αχ εχω παρει 3 μεχρι στιγμης,και τωρα φοραω το 305,ενα πολυ ομορφο κοραλι.
    ειναι σουπερ αυτα τα βερνικια και δεν ξεφτιζουν και κρατανε για πολλες μερες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Για μένα η διάρκεια είναι το παν,και δε μιλάω βέβαια για 10 μέρες και 5 καλές είναι!Γιατί τι να το κάνεις ένα τόσο ωραίο χρώμα αν αρχίσει να ξεφτίζει αμέσως;Δε θα σταματήσω να κάνω πράγματα για να κρατήσει το μανό!Οπότε,αν όντως διαρκεί μια βδομάδα δε με πειράζει καθόλου η κάπως τσιμπημένη τιμή!Εξάλλου αυτό που επισημαίνεις για τα βερνίκια που χαλάνε πριν τα τελειώσουμε είναι σωστό!Σου πάει αυτό το πορτοκαλί πάντως!
    Εγώ για φέτος θα προτιμήσω το all time summer classeic κοραλλί,φυσικά minty,γαλάζιο και κίτρινο!(Συγγνώμη για το σχόλιο-σεντόνι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. λοιπον... εγω εχω αγορασει ενα κοραλι. δεν θυμαμαι ονομα, ενα ... pink κατι. απιστευτο χρωμα. το πινελο ολα τα λεφτα για μενα που γινομαι χαλια. ΑΛΛΑ... δεν μου κραταει. το πολυ την δευτερη μερα ξεφλουδιζει.το εχω δοκιμασει 3 φορες και το ωραιο ειναι οτι επειδη κανω δυχρωμια αυτη την εποχη στο μανικιουρ βαζω και ενα αλλο της loreal. Ε το αλλο κραταει μια χαρα και αυτο με το τζελ οχι.... πως το εξηγει κανεις αυτο??? θα επαιρνα κι άλλα χρωματα αλλα αφου δεν κρατανε δεν το βλεπω....με μεγαλη μου λυπη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ax ola auta ta kainouria xrwmatakia tis l'oreal einai fantastika!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλοκαιρίνο χρωματάκι ότι πρέπει τώρα που έφτιαξε ο καιρός! :)
    εγω φοράω ένα λιλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ωραίο χρώμα το πορτοκαλί..Εμένα μου αρέσουν πολύ: το κοραλλί,κίτρινο και φούξια,για το καλοκαίρι..Αυτό που φοράω τώρα;
    για ρίξε μια ματιά:
    http://mystickland.blogspot.com/2012/05/rainbownails.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφο το χρωματάκι!!Για το καλοκαίρι είναι σούπερ!Εγώ αυτή την στιγμή στα νύχια των χρειών φοράω από essence- you belong to me με bronze liner από lovie , αν θες έλα στο blog μου να δεις πως το έχω συνδυάσει!kisses!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σου ταιριάζει πολύ ωραία!
    Κ αν αντέχει κ 1 βδομάδα, υπέροχα!!! =)))
    Εγώ και πάλι ψηφίζω κοραλί φέτος!:Ρ
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλά εεε.... Δεν το πιστεύω... Κι εμένα για φέτος τα καλύτερά μου χρώματα είναι το κοραλλί, το πορτοκαλί και το χρώμα της μέντας.... Όπως και σε πολλές άλλες φυσικά...!!! Τώρα έχω στα νύχια μου ένα τέλειο πορτοκαλί από τη Seventeen το Νο.24 από τη σειρά Supreme και ένα nude καφέ από τη glamorous το Νο.47 ...!!
    Το μανό καταπληκτικό, αλλά η τιμή λίγο τσιμπημένη...!!
    Φιλιά πολλά...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. πολύ όμορφο χρώμα κ σου πάει!!!! κι εγώ είδα ότι έχει πολλά χρώματα κ λάτρεψα 1 ροζ που είδα... άσχετο, αλλά αν θες δοκίμασε κάποια από την μάρκα rosas που είναι 18ml κ κοστίζουν 2.80!!! τα βρήκα στα Χόντος στο Αιγάλεω κ κρατάνε πάρα πολύ, το μόνο αρνητικό είναι ότι μυρίζουν περίεργα.... φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. πολυ ομορφο χρωματακι για το καλοκαιρι

    From Paris with love!
    Kristina.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. apisteuta kalokairino! megia s!! <3


    kisses doll!
    fashionsugarbubbles.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ωραια χρωματα μπραβο σ αν και εμενα δεν με καθετε κανενα χρωμα κριμα σε ζηλευω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Λοιπον τα χρωματακια αυτα μου αρεσουν πολυ!και γω το καλοκαιρι φοραω πορτοκαλι- κοραλι μπλε ανοιχτο ροζακια και φουξια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Είναι δεν είναι στη μόδα αυτά τα χρώματα είναι φοβερά για το καλοκαιράκι!Όντως δεν συμφέρει 5 ml 4ευρώ!
    Δεν έχω δοκιμάσει γενικά την l'oreal σε προϊόντα αλλά έχω ακούσει ότι είναι αρκετά καλή!
    Καλές δημιουργίες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή