Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Πέμπτη, 24 Μαΐου 2012

Review : Bioten-Cellufight!

Γεια σας αγαπημενες!

Τι κανετε? Δεν προλαβα να σας λειψω ε?
Θα εχετε καθημερινα ποστ,μαλλον (κραταω κ μια πισινη :p) τις επομενες μερες!

Παμε λοιπον στο θεμα του σημερινου!
Πριν αρκετουτσικο καιρο η Bioten (ελληνικη εταιρεια,δειτε περισσοτερα εδω http://biotencosmetics.com/) η οποια εχει μπει δυναμικα στην αγορα,μου εστειλε τα 3 παρακατω προιοντα.

Τα οποια υποσχονται να βοηθησουν στον επιμονο αγωνα κατα της κυτταριτιδας!
Προσωπικα δεν εχω προβλημα κυτταριτιδας,αντε αμα σφιχτω να δω κατι λιγα,οποτε δεν θα ημουν κ η καταλληλοτερη να πω την αποψη μου για την αποτελεσματικοτητα τους. Τα εδωσα λοιπον στην αδερφη μου για να τα δοκιμασει κ να μου πει. (Αν κ δεν αντεξα στον πειρασμο,τα δοκιμασα κ εγω 2 φορες)

Πριν σας πω για καθε προιον ξεχωριστα,να σας ενημερωσω οτι ολα περιεχουν φυσικα συστατικα,ειναι δερματολογικα ελεγμενα ενω δεν περιεχουν τα αμφιλεγομενα parabens. (Mεγαλο συν για μενα)

Ολα περιεχουν 200ml προιοντος.

Η απολεπιστικη κρεμα ντους ειναι στην ουσια το πρωτο βημα. Με τους μικροκοκκους απο θρυμματισμενα κουκουτσια ελιας αφαιρει τα νεκρα κυτταρα απο το δερμα και τονωνει την κυκλοφορια προετοιμαζοντας το δερμα για τα επομενα βηματα.
Περιεχει Guarana που εχει καφεινη και βιταμινη Ε.
Αρεσε πολυ κ σε μενα κ στην αδερφη μου. Νομιζω οτι ειναι ενα σχετικα απαλο (λεω σχετικα απαλο γιατι τριβομαι πολυυυ με αγρια λουφα :p) απολεπιστικο το οποιο κανει μια χαρα δουλεια. 
Και τα τρια προιοντα περιεχουν μαυρο πιπερι που εχει θερμαντικη δραση κ ενεργοποιει την μικροκυκλοφορια ενω εχει κ ενα χαρακτηριστικο αρωμα,σε αλλες φαινεται δυνατο,εμενα μ'αρεσει πολυ. Την βρισκω δροσερη σαν μυρωδια.
Τιμη : 6.95euros.

 H κρεμα Cellufight εχει δημιουργηθει ειδικα για μασαζ,το οποιο οπως ξερουμε βοηθαει πολυ στην μειωση της κυτταριτιδας.
Περιεχει Θαλασσια φυκια κ μαυρο πιπερι.
Λογω του μαυρου πιπεριου εχει ιδιαιτερα θερμαντικη δραση οποτε θα νιωσετε μεγαλη θερμοτητα οπου την βαζετε κ θα δειτε το δερμα σας να κοκκινιζει. Δεν νομιζω να σας βολεψει αν εχετε πολυ ευαισθητο δερμα,προσωπικα λατρευω την αισθηση,αισθανομαι οτι πραγματι δουλευει!
Σαν συνθεση ειναι πλουσια κ αρκετα ενυδατικη,νομιζω πως ειναι πιο καλη για βραδυνη χρηση.
Τιμη : 8.95euros
 
Για το τελος αφησα το τζελ το οποιο ειναι κ το αγαπημενο μου. Τοσο ωραια ελαφρια υφη κ τελειο ροζ χρωματακι!
Απορροφαται πολυ γρηγορα ενω αφηνει κ αυτο μια αισθηση θερμοτητας,σε μενα πιο ηπια σε σχεση με την κρεμα.
Περιεχει Guarana,θαλασσια φυκια κ φυσικα μαυρο πιπερι. 
Τιμη : 8.95euros

Θα εξαφανισουν την κυτταριτιδα σας? Οχι. Αλλα θα βοηθησουν πολυ στον αγωνα! (Μαζι με πιο υγιεινη διατροφη,μπολικο νερο κ πιλατες στην περιπτωση μου :p)
Οταν ρωτησα την αδερφη μου πως της φανηκαν κ αν νομιζει οτι δουλευουν μου απαντησε πως οταν τα χρησιμοποιει νιωθει οπως οταν γυριζει απο την παραλια που εχει κοκκινισει-μαυρισει κ η κυτταριτιδα φαινεται μειωμενη. Μια χαρα δλδ!

Μεγαλο συν τα φυσικα συστατικα κ η απουσια Parabens οπως προανεφερα αλλα κ οι προσιτες τιμες.

Εσεις τα εχετε δοκιμασει?
Αν οχι,θα τα δοκιμαζατε?
Για μοιραστειτε κανα μυστικο κατα της κυτταριτιδας!

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

19 σχόλια:

  1. shmera ta agorasa ta sygkekrimena proionta...elpizw na kanoun doulitsa !!gia nadoume..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν το παρεις σοβαρα κ κανεις πιο υγιεινη διατροφη παρεουλα με γυμναστικη κ αυτα τα προιοντα,θα δεις θεαματικη διαφορα ειμαι σιγουρη!

      Διαγραφή
  2. ti kala!oti prepei to review!skeftomoun sovara ti na parw...xrisimopiousa mia avon apo perusi...kales thewrusa tis garnier sunithws....alla elega na dokimasw bioten m uaresoun polu ta proionta tis kai einai kai oikonimika!eidika se sunduasmo me tin posotita...an sugkrithun me ta antistoixa tis nivea pou einai 14 euro me ligoteri...anexertita apotelesmatos...alla dn xerw krema i gel????idou i aporia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πανω στην ωρα λοιπον!! Τελεια!
      Μμμ εξαρταται απο την ευαισθησια του δερματος σου.
      Εγω προτιμω το τζελ γιατι απορραφαται σχεδον αμεσως κ καιει λιγοτερο,και τα δυο ειναι πολυ καλα προιοντα ομως.

      Διαγραφή
  3. Εγώ έχω πάρει την πράσινη σειρά με το gel και το γαλάκτωμα σύσφιξης αλλά είναι νωρίς ακόμα για αποτελέσματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. skeftomai kai egw na tin agorasw afti tin seira tis bioten.
    Artemis exeis vraveiaki http://nailsartgr.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Xmm τα ειχα παρατηρησει μια φορα στα Hondos τα επιασα αλλα δεν θυμαμαι τι με τραβηξε πισω. Θα τα δοκιμασω . Σαν μανουλα 2 παιδιων εχασα πολλα κιλα επι 2 φορες και αυτο το φουσκωμα ξεφουσκωμα μου δημιουργησε κυτταριτιδα αλλα την πολεμησα και ακομα την πολεμαω και εγω. Θα συμφωνησω με την Αρτεμη για τις πιλατες . Εγω χρησιμοποιω την μεγαλη μπαλα , ακομα και σαν καρεκλα γραφειου ( κανει θαυματα ). Εκοψα τον καφε και το τσαι τυπου λιπτον , πινω μονο πρασινο και μπολικο νερο 2 λιτρα την ημερα τουλαχιστον . Και παλι θα συμφωνησω με την Αρτεμη η ενυδατωση απο μεσα προς τα εξω ειναι οτι καλυτερο και οτι εχει βαση τα φυκια κανει δουλεια . Εχω δοκιμασει απειρες κρεμες ακριβες και χαπια τυπου Cell out και δεν κανανε τιποτα . Ενω οτι ειχε φυκια εβλεπες διαφορα . Ευχαριστουμε Αρτεμη !!! Hondos σου ερχομαι !! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι πιλατες ειναι φοβερες γενικα!
      Εγω σ'ευχαριστω!!
      Πολλα φιλια!

      Διαγραφή
  6. Χρησιμοποιω το sculpt up της loreal που ειναι πολυ δροσερο gel,αλλα παντα ειχα την αισθηση οτι δεν δουλευει!εχω διαβασει πολυ καλες κριτικες για τα συγκεκριμενα προιοντα της bioten που απλα περιμενω να τελειωσει αυτο που εχω για να παω να τα παρω!
    http://starsandstellars.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ κι εμένα το τζελ είναι το αγαπημένο μου! Αλλά στην αρχή έπαθα ένα μίνι εγκεφαλικό με το κάψιμο που αισθάνεσαι, μετά το συνηθίζεις βέβαια. Θα κάνω ότι δε διάβασα εκεί που λες ότι δεν έχεις κυτταρίτιδα, γκρρρρ ζηλεύω!!!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. lol αληθεια? Κ μενα μου εκανε εντυπωση αλλα μετα μ'αρεσε κιολας! :p
      xxx

      Διαγραφή
  8. 9a h9ela paaara polu na ta dokimasw!!!!!!!!! <3 axxx fenonte teleia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. den ta exo dokimasi akoma !! ala genika ta proinda tis bioten einai poli kala gia tin timi tous , dokimase to eye makeup remover :) xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλησπέρα κ απο εμένα...είχα δοκιμάσει των mastic spa τη σοκολάτα στο βαζάκι ,η οποία έκαιγε στην κυριολεξία...αφού στην αρχή φοβήθηκα...μπορώ να πω οτι βοήθησε..ναι μεν πρόσεχα διατροφή,ήμουν στα κιλά μου αλλά κ γυμναζόμουν...όλα τα προιόντα απο μόνα τους δεν κάνουν θαύματα...η διατροφή είναι το βασικότερο...έχω ακούσει για τη σειρά της bioten η οποία λειτουργεί με την κρυοθεραπέια (γαλάζιο σωληνάριο)...τουρτουρίζεις λένε....πριν μια εβδομάδα την είδα στο Hondos ερμού κ είχε δώρο κ έναν ορό για την κυτταρίτιδα σε κανονικό μέγεθος κ όλα αυτά στην καταπληκτική τιμή των 15-16€....σκέφτομαι να την αγοράσω αλλά είμαι σίγουρη οτι δεν έχει να ζηλέψει τίποτε των ακριβών κρεμών...η κυτταρίτιδα είπαμε δεν αντιμετωπίζεται με κρέμες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θα συμφωνίσω κι εγώ...το gel μου άρεσε καλύτερα απ'όλα! Κι εγώ δεν είμε η καλύτερη για να τα δοκιμάσω μιας και συνήθως βαριέμαι και τα παρατάω μετά από 1-2 μήνες...κι εγώ ετοιμάζω το review μου τώρα, μετά από άααααπειρο καιρό!!
    Συμφωνώ πάντως μαζί σου ότι για να δει κανένας αποτελέσματα θέλει διατροφή και άσκηση (το δεύτερο το έχω...το πρώτο το παλεύουμε!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. άκουσα για αυτά στην τηλεόραση & μόλις αγόρασα το gel με δώρο ένα λάδι κατά της κυτταρίτιδας. Η αίσθηση είναι αρκετά δυνατή. Πιο οξεία από άλλα βραβευμένα προϊόντα (Lift minseur, plasticity κοκ).
    Δεν έχω έντονο πρόβλημα οπότε αν δουλέψει όσο ακούω..... θα είμαι Super ευχαριστημένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή