Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Δευτέρα, 21 Μαΐου 2012

Video blogging-Πότε άρχισα,γιατί μ'αρέσει κλπ :)

Hello lovelies!

Τι κανετε αυτη την μουντη μερα?
Δεν αντεχω καθολου αυτο τον καιρο,μου χαλαει την διαθεση :/

Παμε ομως σε ενα βιντεακι που μου φτιαχνει την διαθεση!

Στο παρακατω μικρουλι βιντεακι θα με ακουσετε να μιλω για το Video blogging,ποτε αρχισα,γιατι το προτιμω,πως εχει αλλαξει την ζωη μου κ.α

Παρακολουθηστε το για να μου πειτε αν συμφωνειτε μαζι μου σχετικα με το video blogging :)

Eλπιζω να ειστε ολοι καλα κ να μην αφηνετε τπτ να σας χαλαει την διαθεση!

Οποτε νιωθω λιγο πεσμενη,θυμαμαι μια εκφραση που ακουσα καπου η οποια λεει: ''Εμεις επιλεγουμε το πως αισθανομαστε''..
Οποτε επιλεγω να νιωθω χαρουμενη!
Και ξερετε τι? Πετυχαινει!! Δοκιμαστε το!
Κοιταχτειτε στο καθρεφτη,χαμογελαστε στον εαυτο σας κ πειτε του οτι επιλεγετε να ειστε ευτυχισμενος-η!

Πολλα φιλια κ αγαπη,
Άρτεμη..

10 σχόλια:

  1. Σίγουρα το κέρδισες το στοίχημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. είναι όντως ενδιαφέρον αυτό το Youtube :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι πολύ ενδιαφέροντα όλα τα βιντεάκια σου! Μπράβο! Έχω και γω σκεφτεί να κάνω αλλά έχω πολλές αμφιβολίες. Έαν αποσπάσει κακές κριτικές, τι θα πουν οι γονεις μου οι συγγενείς μου... Εσύ είχες αμφιβολίες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρα πολλες!! Ενα χρονο το ανεβαλλα συνεεεεχεια!
      Αλλα το πηρα αποφαση κ δεν το μετανιωσα!
      Θα κανω κ αλλα βιντεακια σχετικα στο μελλον :)
      xxx

      Διαγραφή
  4. Τα βιντεάκια σου είναι πολύ χρήσιμα, ενδιαφέροντα και πλήρως κατατοπιστικά.. Να συνεχίσεις έτσι! Είσαι απο τις πολύ αγαπημένες μου! Παρεπιπτόντως, σου πάει τέλεια αυτή η μπλούζα σε συνδυασμό με το φανταστικό κόκκινο κραγιόν.. Ποιό είναι??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυ!! Ειναι αυτο που εδειξα στο βιντεακι με το κοραλλι μακιγιαζ,απο τα H&M Limited Edition,για αυτο τρεχα να το παρεις! Hibiscus λεγεται :) xxx

      Διαγραφή