Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Παρασκευή, 1 Ιουνίου 2012

Αγαπημένα προϊόντα για τον Μάιο!

Hello my beauties!! 
Τι κανετε?
Καλο μηνα ευχομαι σε ολες!
Ελπιζω να ειναι τελειος απο καθε πλευρα.
Ναι,φυσικα και γνωριζω οτι τα πραγματα δεν ειναι ροδινα,αλλα δεν πρεπει να μας παιρνει απο κατω. Παντα υπαρχουν ανθρωποι,καταστασεις κ πραγματα για τα οποια πρεπει να ειμαστε ευγνωμονες,ας επικεντρωθουμε σε αυτα λοιπον κ ολα θα πανε καλυτερα :)

Στο σημερινο βιντεακι σας δειχνω τα αγαπημενα μου προιοντα για τον μηνα Μαιο,ειναι αυτα που χρησιμοποιησα πολυ.
Μπορειτε να τα δειτε στην φωτογραφια απο κατω κ εννοειται μπορειτε να τα δειτε καλυτερα στο βιντεο.



Εδω το βιντεο :)


Περιμενω να μαθω τα δικα σας αγαπημενα,κατω στα σχολια :)
Πολλα φιλια κ μια μεγαλη αγκαλια,
Αρτεμη..

16 σχόλια:

  1. Καλό μήνα και σε σένα Άρτεμη!
    Ορίστε και τα δικά μου αγαπημένα για τον Μάη(αα εσύ τα ζήτησες εγώ δεν φταίω :P)
    http://inthesuburb.blogspot.gr/2012/06/may-favorites.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα Άρτεμη! Υπέροχα όλα τα αγαπημένα του Mάη!
    Θα με ενδιέφερε να μάθω περισότερα για την ΒΒ Cream του Bideo (αλλά θα περιμένω όταν θα κάνεις σχετικό post για τις BB Cream). Πάντως, σίγουρα θα αναζητήσω το Lip Balm γιατί ήδη μόνο και μόνο από την μικρή του συσκευασία το λάτρεψα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. γεια σου αρτεμη! πολυ ωραιο ποστ για αλλη μια φορα! εννοειται οτι θελουμε καθε μηνα τα αγαπημενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολυ ωραιο το βιντεο Αρτεμη , με ενδιαφερει η μαρκα milani πολυ πρεπει να ξαναβρω τα λινκ που ειχες για τα σαιτ με καλλυντικα . Κοριτσια κατι ασχετο
    συγνωμη Αρτεμη που κανω καταχρηση . Σημερα αδιαθετησε η 11χρονη κορη μου
    και πηγαμε να παρουμε σερβιετουλες . Οι συσκευασιες everyday δινουν δωρο ενα ρουζ . Λοιπον εχουν φοβερη αποδοση χρωματος και εχουν και καθρεφτακι οποτε ορματε . 4,95 στο Σκλαβενιτη . Σε ποια H & M το βρηκες το κραγιον ;; Εχω παει ηδη σε 2 και δεν βρηκα καποιο σταντ με κραγιον .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γειά σου γλυκιά Άρτεμη!!!Πολύ ωραίο το βιντεάκι σου!!!Να σε ρωτήσω κάτι? Έχει προϊόντα Milani στην Ελλάδα? Από πού τα αγοράζεις? Εγώ ζω στην Αμερική και το Corallina είναι ένα από τ'αγαπημένα μου ρουζ. Επί της ευκαιρίας να σου πω να δοκιμάσεις τα lip butters από τη Revlon αν έχουν κυκλοφορήσει στην Ελλάδα,είναι απλά τέλεια. Έκανα ένα μικρό review στο Blog μου που μόλις άρχισα:

    http://ffffamilyfashionfood.blogspot.com/2012/06/revlon-lip-butters.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Άρτεμη!!
    Το κραγιόν από τα Η&Μ το πήρα κι εγώ και είναι απλά τέλειο!!!Υπάρχει κ σε δύο άλλα χρώματα(nude κ φούξια) τέλεια κι αυτά!!
    Ρούλα εγώ τα βρήκα στο κατάστημα στην Ερμού(σε αυτό που είναι ψηλά, πιο κοντά στο Σύνταγμα). Είναι στο ισόγειο, δεξιά από το ταμείο κ ψηλά..δεν τα βλέπεις αν κοιτάξεις φευγαλέα!
    Φιλιάαα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. kalo mhna!!! polu omorfa ta proionta!

    sophie xx

    http://blogstylethings.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό Μήνα Αρτεμάκι μου!:)
    Πολύ όμορφα όλα!

    ~Bethany
    http://fashiongirlzks.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό μήνα και σε σένα Άρτεμη...!
    Το κραγιόν το λατρεύω, αλλά δυστυχώς δεν έχουμε H&M στο Ρέθυμνο για να το αγοράσω ...! :( Τέλος πάντων...!
    Αν θέλεις μπορείς να τσεκάρεις και τα δικά μου αγαπημένα του μήνα στο youtube...! (εμένα είναι λίγο περισσότερα..χαχαχα!!)
    username:MyDorakiRet

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. κοριτσάκι μου καλό μήνα κ καλό καλοκαίρι να έχουμε!!!! τι τέλειες που είναι οι σκιές από wet n' wild!!! μου αρέσουν πάρα πολύ ^_^ κ τα ρουζ της milani εννοείται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτή την πουδρίτσα από Essence θέλω να τη δοκιμάσω!! Την έχεις εκθειάσει τόσο πολύ και έχω και εγώ λιπαρό δέρμα, οπότε πιστεύω πως θα μου αρέσει :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Glikia mou artemis telio video k na xris oti s agapw poly glikia m na sinexeiseis etsi as k pote tha knis neo videaki?kane RNA summer video p n anafereis simvoules I ena summer tutorial:o με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Glikia mou artemis telio video k na xris oti s agapw poly glikia m na sinexeiseis etsi as k pote tha knis neo videaki?kane RNA summer video p n anafereis simvoules I ena summer tutorial:o με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γειά σου Άρτεμη!Πολύ ωραίο βίντεο,σου πάνε τα μαλλιά αλογοουρά!Δεν ήξερα ότι η h&m είχε και καλλυντικά...ελπίζω να υπάρχουν ακόμα στα ράφια γιατί θέλω να δοκιμάσω το κραγιόν στο nude/κοραλί που είπες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Α ώστε αυτό είναι το Honolulu bronzer W7! Ωραίο χρωματάκι φαίνεται να έχει, θα το δούμε και σε βίντεο- ε; Η συσκευασία της BB cream, τι χαριτωμένη! Χαίρεσαι να τη βλέπεις!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. τα λατρευω τα essence!!!.θελω να δοκιμασω οπωσπηποτε αυτη τη πουδρα!!!μονο που στο ηρακλειο εχουν διπλασιες τιμες απ οτι αλλου..μαλλον μονοπωλειο...οπως και εχει παλι οικονομικα ειναι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή