Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Δευτέρα, 18 Ιουνίου 2012

Αποτρίχωση:'Ολες οι μέθοδοι που έχω δοκιμάσει.

Χαιρετω τις αγαπημενες μου φιλες!
Τι μου κανετε?

Αν κ κουρασμενη αν κ επαθα ψυξη,τιποτα δεν με πτοει κ εχω κεφια παντα! Ειδικα οταν δεχομαι τοσα καταπληκτικα μηνυματα απο εσας! <3

Αποτριχωση το θεμα του σημερινου ποστ αλλα κ βιντεο.
Ειναι ενα θεμα που με απασχολει απο τα 10 μου σχεδον! Ω ναι!
Ημουν παντα πολυ ασπρη με καταμαυρη τριχα κ αρκετη μαλιστα :/

Στα 12 αρχισα επιτελους την διαδικασια της αποτριχωσης με χαλαουα με την βοηθεια μιας αγαπημενης ξαδελφης αισθητικου.

Απο τοτε εχω δοκιμασει πολλεεεεες μεθοδους!
Υπεφερα πολυ πραγματικα. Αλλα τουλαχιστον τωρα εχω βρει κατι που με βολευει περισσοτερο απο ο,τι αλλο εχω δοκιμασει.

Θα σας γραψω ποιες μεθοδους εχω δοκιμασει σε μια λιστα κ στο βιντεο θα με ακουσετε να μιλαω για καθεμια ξεχωριστα.
Αν ημουν λιγακι πιο ξεκουραστη ισως καθομουν να σας γραψω πιο μεγαλο ποστ αλλα δεν εχει κ νοημα νομιζω,απο την στιγμη που τα αναφερω ολα στο βιντεο.

ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ (Κοβουν την τριχα στην επιφανεια του δερματος)

Ξυραφι-Ξυριστικη μηχανη
Κρεμα αποτριχωσης
Αφρος αποτριχωσης
Αποτριχωτικο γαντι

ΜΕΘΟΔΟΙ ΡΙΖΑΣ  (Αφαιρουν την τριχα απο την ριζα της)

Χαλαουα
Κερι (Σε ταινιες,σε ρολεττες)
Αποτριχωτικη μηχανη

Στο τελος σας αναφερω κ οτι κανω Laser στο προσωπο.

 Γιατι αλλες τριχες βγαινουν γρηγοροτερα απο αλλες? (Ειδικα οταν χρησιμοποιουμε τις μεθοδους ριζας) Εξαρταται σε ποιο σταδιο βρισκοταν την στιγμη που την βγαλατε.

Διαβαστε αναλυτικα εδω. (Πηγη: http://www.carnaby.gr/Window_beutytip.htm)

1ο στάδιο : είναι το ναγενές στάδιο, στο οποίο η τρίχα γεννιέται στη βάση του θύλακα από τη θηλή του χορίου. Αυτή είναι γεμάτη τριχοειδή αγγεία και μαζί με τα μητρικά κύτταρα της βασικής στιβάδας της επιδερμίδας που την περιβάλλουν, τρέφει την τρίχα και την βοηθά να αναπτυχθεί.

2ο στάδιο: είναι το καταγενές στάδιο, στο οποίο ο βολβός της τρίχας αποκόπτεται από την θηλή και η τρίχα παίρνει την ανοδική της πορεία προς την τελική πτώση.

3ο στάδιο: είναι το τελογενές στάδιο, που η τρίχα ολοκληρώνει τον κύκλο της ζωής της και πέφτει. Όταν μια τρίχα βρίσκεται στο στάδιο αυτό, μια άλλη έχει ήδη γεννηθεί στο ίδιο θυλάκιο και θα πάρει την θέση της.

Οριστε κ το βιντεο!! :)


Περιμενω ανυπομονα τα σχολια σας!
Θελω να μαθω για την δικη σας εμπειρια με την αποτριχωση!
Αν ειστε απο τις τυχερες να ξερετε δεν σας συμπαθω πια! :p loool Αστιευομαι ασφαλως!!

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..
<3

 
 

17 σχόλια:

  1. πολύ ωραίο βίντεο!
    κατα τη γνώμη μου και σαν επαγγελματίας και σαν τρελή που αποτριχώνεται συνέχεια :P , η καλύτερη μέθοδος είναι η χαλάουα. το δέρμα μετά μένει πολύ απαλό, κάνει απολέπιση και όσο κάνεις με τον καιρό μειώνονται κατα πολύ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Poly wraio to videaki sou kai poly xrhsimo. Egw vevaia pou exw trixa arkoudas sta podia, katalhgw panta sto ksurafaki. Exw dokimasei kai ksanadokimasei thn apotrixwsh, alla den mou "kathetai". Me thn prwth eukairia nomizw oti tha laser sta podia mou, einai h teleutaia mou elpida!!!Filia

    http://ffffamilyfashionfood.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. to videaki sou einai poli oreo ego kano apotrixosi apo ta 11 dld 3 xronia alla arxika 3ekinisa me apotrixotiki mixani alla apelpistika gt ponaei para poli tin proti fora ke etsi meta 3ekinisa to 3irima(kaki epilogi opos apodix8ike) ena xrono prin 3ekinisa me mia fili mou tin apotrixosi me kries tenies keriou. lipon eixan arketa kala apotelesmata se siggrisi me to 3irisma dld se emena pou oi trixes sta podia einai oses ke ta dendra tou amazoniou kratouse 1.5 me 2 ebdomades ton feurouario 3ekinisa me zesto keri se doxio auto kratouse peripou 3 audomades omos einai xronovoro ke kourastiko giati meta mazeuonte ena soro telies gia plisimo alla einai sxetika kali me8odos gt mionei ke adinatizei poli tis trixies pleon omos kateli3a stin apotrixotiki mixani ke mporo na po oti eimai arketa euxaristimeni an ke i dikia mou den kanei ke telia doulia alla ok pantos gia mpikini kai moustaki to zesto keri einai i kaliteri lisi respect!!! 8a i8ela an mporeis na mou peis poso kostizei to leyzer gia moustaki ke masxales i esto moustaki an ginete!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Artemaki fovero video :)
    Kai egw exw epimones kai katamaures trixes pou kanoun tromero contrast me to aspro derma :P
    Mikri xrisimopoiousa ksurafaki alla sta 15 to stamatisa giati eixa provlima me tis trixes pou gurnousan pros ta mesa. Apo tote xrisimopoiw sta podia kai sta xeria mono keri zesto. Agorasame ena mixanimataki pou zestainei to keri me roleta, kostise 25 euro gia duo thikes keriou kai eimai kataeuxaristimeni (voleutika kai egw kai i mama mou opws katalavaineis :P) Pleon apla agorazw to keri, kostizei peripou 2 euro. To moustaki den to exw peiraksei akoma :P An kai melaxrini einai anapaisthito :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. polu wraio to video!
    egw den mporw me tipota na kanw tipota
    allo apo ksirafaki!
    ponaw apisteyta!
    http://xouxounitsa.blogspot.com

    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πέρασε μια βόλτα από το blog μας έχεις βραβειάκι!!!

    http://sistersbeaute.blogspot.gr/2012/06/one-more-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχο video όπως πάντα!Εν τω μεταξύ ήθελα παλαιότερα να δοκιμάσω αυτό το γάντι(είχα ακούσει κάποια θετικά σχόλια)...Επειδή όμως έχω παρόμοια τρίχα με τη δικιά σου,ούτε καν! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τώρα κατάφερα να δω το βιντέο γιατί είχα δουλειές!!Το πρωί είχα μπει να ποστάρω το βραβειάκι που ανεβασε η Σοφία και βγήκα!!
    Πολύ ωραίο το βίντεο!!Τις εχω δοκιμάσει όλες τις μεθόδους συμφώνω με το ξυράφι ότι δεν αξίζει κ ειδικά το καλοκαίρι θέλει κάθε μερα μεγάλη ταλαιπωρία!!Επίσης με την κρέμα είχα πάθει έγκαυμα κ δεν ξανάβαλα...μου είχε πει φίλη ότι κάνει στην ευαίσθητη περιοχή στο τρίγωνο κ είναι πιο απαλό κλπ... τέλος δεν ξαναχρεισιμοποιώ φοβάμαι πλέον!!
    Πλέον έχω ξεγνιάσει με την αποτριχωτική μηχανή,έχω την ίδια με την δικιά σου αλλά σε ροζ...ένα χρόνο τώρα είναι πολύ καλύτερα εμένα μου έχει αποδυναμωθεί η τρίχα!!Επίσης τώρα δοκίμασα κερί το καινούργιο της veet το είχα κερδίσει σε ένα διαγωνισμο καταπληκτικό για κερί αυτες τις μερες θα ανεβασω κ σχετικο ποστ!!Δεν πόνεσε καθόλου!!και το σκέφτομαι να συνεχίσω τον χειμώνα με το κερί γιατί δεν έχω θεμα να μένω λίγο με τριχα αφου φοραμαι μακρια κ ο φιλος μ δεν εχει προβλημα θα δω!!!Παντως καλο ειναι που εκανες το βιντεακι να μαθαινουν κ τα νεα κοριτσια τροπους γιατι πραγματικα οτι πιτσιρικα εχω ακουσει που ξεκινα να ξυριζετε καταληγει στο ξυραφι κ δεν ακουσει κ καμια μεγαλυτερη!! Τεσπα πολλα εγραψα φιλια!! Συνεχισε τα ωραια βιντεακια!!

    http://sistersbeaute.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα σε όλη την παρέα και στην οικοδέσποινα Άρτεμη!!! Λοιπόν και εγώ μετά από αμέτρητες εφαρμογές αποτρίχωσης κατέληξα μετά το λέιζερ αλεξανδρίτη η πιο ιδανική είναι η χαλάουα με το ζεστό κερί. Πέρνοντας όλες τις άλλες παραμέτρους το τι μπορείτε να πάθετε με τις άλλες μεθόδους όπως η νόσος θυλακίτιδα μπορείτε να το δείτε και στο blog http://glamournail.blogspot.gr/ που αναφέρω σχετικά με την νόσο θυλακίτιδα τι είναι και πως δημιουργείται, για εμένα η πιο ενδεδειγμένη μέθοδος και με διάρκεια είναι η αποτρίχωση με κερί σε ρολέτες. Το βίντεο πολύ καλό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σε καταλαβαίνω, σε νοιώθω ως εκεί που δεν φαντάζεσαι! Τα ίδια και εγώ. Άσπρο δέρμα κατάμαυρες τρίχες. Εγώ σώθηκα με το κερί και μετά από παρότρυνση της αισθητικού μου πήρα δική μου κεριέρα (κάνεις απόσβεση τα χρήματα πολύ γρήγορα. Το καλοκαίρι τα κάνω 1 φορά τη βδομάδα και είμαι οκ. Και όπως τα λες, με το ξυράφι έβγαιναν μετά από λίγες ώρες και σε μενά μου προκαλούσε και φαγούρα. Έγδερνα κυριολεκτικά τα πόδια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Άρτεμη μου, εκπληκτικό και αυτό το video! Εγώ προσωπικά, αν και κάτασπρη, δεν μπορώ να πω πως έχω ιδιαίτερο πρόβλημα στο να κάνουν μπαμ οι τρίχες! Δηλ. δεν μοιάζω σαν την "αρκούδα" (χαχα!) μετά από 1-2 μέρες! Χρησιμοποιώ είτε την ξυριστική μηχανή της Gillete με τα ανταλλακτικά (ναι, ναι αυτή που χρησιμοποιούν οι άντρες έχω πάρει μία κι εγώ)είτε τις αποτριχωτικές κρέμες της veet. Αυτέ οι δυο επιλογές είναι ok για μένα! Έχω δοκιμάσει κερί... αλλά δεν μου κάθεται σε μένα! Και δεν αντέχω το οτιδήποτε που δεν μου παέι να το κάνω με το ζόρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Άχου, έχεις κι άλλο γατάκι εκτός από τον Λέγκολας; Το γλυκό μου!!!

    Κι εγώ θα συμφωνήσω ότι η μηχανή είναι ο καλύτερος τρόπος αποτρίχωσης, αλλά είμαι τόσο φοβητσιάρα με τον πόνο! Κάθε φορά που τη βάζω στην πρίζα κι ακούω τον ήχο που βγάζει τζζζζζζζζ, ε αυτό ήταν, τα χάνω! :Ρ

    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφο Blog! Καλή συνέχεια σε ότι κάνετε!
    Περιμένω περιμένω να περάσετε μια βόλτα και από το δικό μου Blog :)

    RealWoman
    Blog
    http://realwomanserres.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αρτεμη μου η αποτριχωτικη μηχανη ειναι καταλληλη για την περιχη του μπικινι και την ευαισθητη περιοχη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αρτεμη μου η αποτριχωτικη μηχανη ειναι καταλληλη για την περιχη του μπικινι και την ευαισθητη περιοχη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γειά σας φίλες μου!
    Είμαι 11,5 ετών και όπως καταλαβαίνετε, ντρέπομαι επειδή έχω πολλές τρίχες στα πόδια και στο μπικίνι. Δεν μπορώ να το συζητήσω με την μητέρα μου γιατί δεν ξέρω τι θα πει και ντρέπομαι να πάω σε αισθητικό, εφόσον μπορώ και μόνη μ να κάνω αποτρίζωση μεε ταίνιες veet! Θα σας φανεί περίεργο αλλα μου αρέσει ο εξωτερικός πόνος (πχ η αποτρίχωση)και θέλω να κανω χαλαουα το συντομοτερο δυνατον! Σας παρακαλώ, δώστε μου μια συμβουλή και πείτε μου πως το συζητήσατε με την μητέρα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. http://www.beautyhomeclinic.gr/apotrisoxi-laser-ipl/apotrixwsi-ipl-sensepil-hl-100-883-detail για αυτές τις ειδους αποτριχωσεις, (αυτή π.χ.) τί άποψη εχεις; Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή