Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Δευτέρα, 11 Ιουνίου 2012

Color Explosion-80's inspired μακιγιάζ-Face Chart by Yannis Marketakis+Max Factor event

Hello my beauties!!
Τι κανετε?
Σημερα εκανα το πρωτο μου μπανιο,οποτε για μενα μολις ξεκινησε το καλοκαιρακι!
Περασα ενα σχετικα ηρεμο Σ/Κ αλλα πολυ ομορφο επισης :) Εσεις τι κανατε? Για πειτε μου στα σχολια!

Στις 26/5 ημουν καλεσμενη σε ενα event της Max Factor. Στο οποιο οπως εγραφε η προσκληση,ο Γιαννης Μαρκετακης θα μας μιλουσε για τις τασεις του μακιγιαζ φετος καλοκαιρι καθως κ θα μας εδειχνε ενα μακιγιαζ!
Δεν μπορειτε να φανταστειτε την χαρα μου οταν ελαβα την προσκληση!
Η χαρα μου βεβαια ηταν 10πλασια οταν πια εφευγα απο το event με την φιλη μου Πεγκυ.
Ηταν μια υπεροχη εμπειρια.

Η ομαδα της P&G ηταν απλως φανταστικη. Ολοι τοσο ευγενικοι κ τοσο προσχαροι ανθρωποι. Συζητωντας μαζι τους μου εφυγε κ το οποιο αγχος ειχα.
Απο την αλλη ο Γιαννης Μαρκετακης.
Ο,τι και να πω ειναι λιγο.
Ασφαλως τον γνωριζετε ολες. Αν οχι,δεν ξερω που ζειτε :p

Ο Γιαννης Μαρκετακης ειναι ο επισημος Makeup Artist της Max Factor ενω εχει μακιγιαρει οσες διασημες μπορειτε να φανταστειτε.
Σαν να μην εφταναν αυτα,εχει το δικο του εργαστηριο μακιγιαζ,το Makeup Lab,στο οποιο ελαβε χωρα το event. Ενιωσα πολυ τυχερη που το ειδα απο κοντα. Ενας καταπληκτικος χωρος,φτιαγμενος με μερακι κ με τις πινελιες ασφαλως του Γ.Μαρκετακη. Εκει θαυμασα κ τις υπεροχες κορωνες που δημιουργει ο ιδιος κ με τις οποιες εχουν φωτογραφηθει παρα μα παρα πολλες διασημες. (Ελενα Παπαριζου,Ελενη Μενεγακη,Ζετα Μακρυπουλια,Ελισσαβετ Κωνσταντινιδη κ.α)
Μιλαμε για εναν πραγματικο καλλιτεχνη,οχι απλα εναν Makeup Artist.

Μεσα σε ολα τα ταλεντα του ερχεται να προστεθει κ η ευγενεια κ η αμεσοτητα με την οποια μας αντιμετωπισε.
Ενθουσιαστηκα πραγματικα πολυ!!

Αφηστε οταν ηρθε η ωρα να επιλεξει καποια καλλυντικα ως δωρακια για την καθε μια. Επελεξε να μου δωσει 2 κραγιον σε κοκκινες αποχρωσεις!! Και λιπ γκλος κοκκινο επισης.. Με καταλαβε αμεσως!!! :p

Πριν σταματησω να μιλαω για το event,να ευχαριστησω για αλλη μια φορα την ομαδα της P&G και τον Γ.Μαρκετακη. Περασαμε υπεροχα κ ανυπομονω να τους ξαναδω!

Απολαυστε μερικες φωτογραφιες! (Σε καποιες μερες ισως λαβω μερικες απο τον φωτογραφο που ηταν εκει κ τις προσθεσω εδω ή σε καινουριο ποστ,αφηστε,πρεπει να με τραβηξαν δεν ξερω κ εγω ποσες φωτογραφιες! Και στις μισες σιγουρα ετρωγα! lol)

Εδω βλεπετε τον Γ.Μαρκετακη,αριστερα την Κωνσταντινα,το μοντελο για το μακιγιαζ κ δεξια την Τζουλια απο το beautyblog. Την οποια στην αρχη δεν την αναγνωρισα κ οταν την αναγνωρισα ντραπηκα να της μιλησω,ειμαι αθλια! Ελπιζω την επομενη φορα!

Το θελω αυτο!!! :p


Tα Cupcakes ηταν απλα συγκλονιστικα! Το ιδιο κ τα σαντουιτσακια! Μμμμ...!!

Mε την Πεγκυ απο το http://beautyjunkiepeggy.blogspot.gr/ κ την Ευη απο το http://www.lipstickwardrobe.com

Στην εισοδο ειδαμε αυτο τον υπεροχο καναπε κ δεν μπορουσα παρα να το βγαλω μια φωτογραφια,με μενα πανω φυσικα :p

Εδω τα καλλυντικα που διαλεξε για μενα ο Γ.Μαρκετακης! Θα θελατε να δειτε καποιο βιντεο στο οποιο να σας τα δειχνω μηπως? Πειτε μου στα σχολια :) Περιττο να σας πω οτι ΛΑΤΡΕΨΑ το κοκκινο κραγιον ηδη!


Και ηρθε η ωρα να παμε στο μακιγιαζ!!
Αυτο εδω ειναι το μακιγιαζ που μας εδειξε το Γ.Μαρκετακης,πρωτα θα δειτε το face chart,Το οποιο μου το εδωσε κ υπογεγραμμενο κ μετα το μοντελο στο οποιο μας το εδειξε :)

Tα χρωματα σιγουρα δεν φαινονται πολυ καλα αλλα γενικα ηταν πολυ ομορφο,οχι τοσο εντονο οσο στο face chart ομως.

Και ηρθε η ωρα να δουμε την δικη μου προσπαθεια!!
Μην με κρινετε αυστηρα,δεν τιθεται θεμα συγκρισης αναμεσα στον υπερτατο Γ.Μαρκετακη κ μια ερασιτεχνη οπως εμενα!

Προσωπικα επελεξα να το κανω λιγο πιο εντονο οπως μου προτεινατε κ στο fb :)
Τι λετε,σας αρεσει ή μπα?


Τα προιοντα δεν τα γραφω γιατι τα λεω κ στο βιντεο αλλα κ γιατι αυτο το ποστ ειναι ηδη τεραστιο!!
Αν εχετε καμια απορια,εννοειται μπορειτε να ρωτησετε εδω ή στο youtube :)

Να κ το τεραστιο επισης βιντεο...!


Ανυπομονω να ακουσω τα σχολια σας!

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..
<3

28 σχόλια:

  1. ειχα κανει καποτε ενα μακιγιαζ στα ματια με κιτρινο και πορτοκαλι. οποτε ναι θα το φορουσα εξω. μονο το ρουζ μου φανηκε οτι μπηκε πολυ ψηλα αλλα στο συνολο βγηκε πολυ καλο αποτελεσμα!

    vanillakissmag.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυ!
      Ναι μπηκε ψηλα γιατι αυτος ηταν ο στοχος :)
      xxx

      Διαγραφή
  2. ΑΑΑ ΒΓΗΚΑ ΑΘΛΙΑ ΣΤΗ ΦΩΤΟ!!! Πωωω το bronzer της Chanel μου έδωσε μια καταπληκτική διχρωμία σε πρόσωπο και λαιμό... Οκ, το είπα και ξέσκασα, σόρρυ για τα κεφαλαία ;)

    Το καταευχαριστήθηκα το βιντεάκι! Κοίτα να δεις πόση ένταση δίνει στο βλέμμα όταν βάζεις μολύβι κάτω από τα μάτια, α θα το δοκιμάσω κι εγώ! Και τελικά η κίτρινη σκιά δεν είναι και τόσο scary όσο ακούγεται ;) Well done my dear, το πέτυχες το look!

    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hahaha σε αδικησε η φωτογραφια,ησουν μια κουκλα απο κοντα.

      Σ'ευχαριστω παρα πολυ! Ναι κ εγω εξεπλαγην με την κιτρινη σκια,θα την χρησιμοποιησω σιγουρα το καλοκαιρι :)

      xxxx

      Διαγραφή
  3. kane videaki me ta kallintika pou sas edwsan axxxx ti omorfa ola????? <3
    kai to videaki sou polu wraio kai m arecei pou einai megala ta video sou :D de variemai pote!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το τραβηξα κιολας!!
      Θα το ανεβασω σε λιγες μερες :)

      Ωωω σ'ευχαριστω πολυ!! Χαιρομαι απιστευτα που δεν βαριεσαι τα μεγαλα βιντεο :)

      xxx

      Διαγραφή
  4. oxi m aresei to apotelesma sou paei giati eisai skoura kastani. kai to kragion/gloss sou kanei zoumera xeilia. mia xara. artemi ofeilo na po oti stis fotos (my nemesis) vgaineis mia xara panta. oute shiny face, oute tipota. bravo. vazeis tin koreatiki BB? ti kaneis?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυ λειντι μου!

      Συνηθως για φωτογραφιες χρησιμοποιω το Revlon Colorstay (καλη ωρα εδω) αλλα τελευταια χρησιμοποιω κ αυτη την κορεατικη η οποια μ'αρεσει πολυ. Θα την αναφερω σε προσεχες βιντεακι :)
      Πουδρα βαζω στην ζωνη Τ ελαχιστη (την Essence Fix + Matte)

      xxx

      Διαγραφή
  5. to ekanes teleio to makigiaz!
    prepei na perasate teleia sto event!
    eiste polu tyxeres poy eixate prosklisimtha ithela polu na eimai k egw ekei:)

    http://xouxounitsa.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω παρα πολυ!!
      Ηταν εκπληκτικα πραγματικα :)
      xxx

      Διαγραφή
  6. Ah auta einai !! Eseis pou menete sthn athina exete ola ta kaloudia dipla sas polu zoulevw !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :p ενταξει καθε πολη εχει τα πλεονεκτηματα της :)
      xxx

      Διαγραφή
  7. Poly omorfo to makigiaz!!!Asxeto, alla m'aresoun toso poly ta frydia sou!!!

    http://ffffamilyfashionfood.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Προσωπικα θα το τολμουσα...Σου παει πολυ το μακιγιαζ και ειδικα η κιτρινη σκια!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tελεια!! Σ'ευχαριστω!! Η αληθεια ειναι οτι δεν περιμενα να μ'αρεσει τοσο!
      Πολλα φιλια!

      Διαγραφή
  9. Να σου πω την αληθεια, κι εγω θα το τολμουσα, αλλα για απογευμα-βραδυ και οχι με τοσο εντονο κραγιον....! Ειναι υπεροχο.....! Σ'ευχαριστουμε πολυ Αρτεμη....!

    www.makeupbubblegum.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλειο το κίτρινο!! Εγώ το είχα δοκιμάσει με πράσινο και είναι τέλειο κυρίως τώρα το καλοκαίρι.. αν θες να δοκιμάσεις.
    Πάντως το κίτρινο σου πάει τρελά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω!!
      Θα το δοκιμασω σιγουρα με πρασινο :)
      xxx

      Διαγραφή
  11. ti oraia poso zileuo ax na mporousa na pigaina kai ego

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολυ ωραιο το μακιγιαζ και ημουν και εγω λιγο "κατα" τις κιτρινης σκιας αλλα τελικα φαινεται ωραια!Η παλεττα απο που ειναι;Ειναι φοβερη εχει τοσα πολλα χρωματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω!!
      Και εγω δεν περιμενα να μου αρεσει!
      Απο ebay,λεγεται 42 Double stack matte palette,καπως ετσι,αναζητησε την.
      Πολλα φιλια!

      Διαγραφή
  13. Eisai katapliktiki!to ekanes super!welldone!parakolouthisa to videaki me poli prosohi!bravo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω παθει πλακα!
      Σ'ευχαριστω παρα,παρα,παρα πολυ!!
      Ειναι τεραστια τιμη μου κ μονο που ''περασες'' απο το blog μου!

      Διαγραφή