Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Παρασκευή, 15 Ιουνίου 2012

~Καλλυντικά απο την Max Factor+Mini Reviews~

Καλησπερα αγαπημενες!

Τι κανετε?

Πριν λιγες μερες αρχισα μια καλοκαιρινη δουλιτσα κ ετσι εχω πολυ λιγοτερο χρονο για blogging κλπ.
Προσπαθω ομως να μην χανομαι.

Στο προηγουμενο ποστ/βιντεο σας μιλησα για τα καλλυντικα που διαλεξε ο Γ.Μαρκετακης για μενα,στο event της Max Factor.
Δεν σας τα εδειξα αναλυτικα γιατι το βιντεο ηταν ηδη τεραστιο.
Πολλες ζητησατε ενα ξεχωριστο βιντεο για να τα δειτε καλυτερα. Φυσικα κ το τραβηξα :)

Εδω ειναι μια φωτογραφια των προιοντων ενω στο βιντεο μπορειτε να τα δειτε πολυ καλυτερα.


Εδω το βιντεο με mini reviews. 


Για πειτε μου λοιπον,
ποια ειναι η εμπειρια σας με την Max Factor?
Ποια ειναι τα προιοντα που εχετε δοκιμασει? Τι σας αρεσε,τι οχι?

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..
<3

6 σχόλια:

  1. Τι ωραία που είναι όλα! Αλλά κι εγώ ως λάτρης των κόκκινων κραγιόν λάτρεψα το κραγιόν με ο Χ! Πολύ ωραίο χρώμα και πολύ προσεγμένη συσκευασία!
    Γενικά έχω χρησιμοποιήσει αρκετά προϊόντα της Max factor και σε γενικές γραμμές έχω μείνει ευχαριστημένη (για την ακρίβεια ένα μόνο προϊόν της με έχει απογοητεύσει πλήρως). Τα αγαπημένα μου βέβαια είναι η masterpiece που είναι η αγαπημένη μου μάσκαρα (και σε τιμή και σε αποτέλεσμα) και το miracle touch που είναι από τα καλύτερα make up που έχω δοκιμάσει και πολύ εύχρηστο.
    Όσον αφορά τις σκιές όντως δεν έχουν πολύ μεγάλη χρωματική απόδοση μόνες τους αλλά με primer και ελάχιστα βρεγμένο πινελάκι λειτουργούν καλύτερα (κυρίως τα έντονα χρώματα).
    Καλό Σ/Κ! Φιλια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Poly poly wraia ta kalluntika ths MaxFactor!!!Egw dustuxws epeidh menw Amerikh den mporw na ta vrw, alla exoume thn Covergirl pou einai "The sister company". H mascara ths MaxFactor einai idia me thn Covergirl LashBlast pou einai mia apo tis agamhmenes mou. Epishs sou proteinw na dokimaseis (an den to exeis hdh kanei) to Bioderma Crealine H2o Ultra-mild Non-rinse Face and Eyes Cleanser, einai kataplhktiko kai afairei kai tis waterproof mascaras me eukolia. To exw latrepsei!!! Filia!!!

    http://ffffamilyfashionfood.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω δοκιμάσει αρκετά προϊόντα της Max factor και τα θεωρώ ότι είναι πάρα πολύ καλά! Τα αγαπημένα μου είναι η "μάσκαρα 2000 Calorie" και το "Make up (αυτό που αναφέρει πιο πάνω και η Ms. Lollipop) Miracle Touch
    LIQUID" (το λατρεύω) που το έπαιρνα συνέχεια μέχρι πριν 2 χρόνια και ενώ κάθε φορά που το βλέπω σε stand της Max Factor του ρίχνω μια ματιά με πιάνει ένας εκνευρισμός, γιατί ενώ θα έπρεπει/επιβάλλεται να κατεβούν λίίίγο οι τιμές, η τιμή του συγκεκριμένου Make up εδώ και πόσα χρόνια είναι σχεδόν σταθερή (και λίγο παραπάνω)Γενικά (άποψή μου επειδή έχω δώσει πολλά χρήματα για προϊόντα Max Factor) θα πρέπει λίγο να σκεφτούν να μοιώσουν τις τιμές............!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. γεια σου αρτεμη! σε παρακολουθώ πολύ καιρό και εχεις πολύ όμορφα βιντεακια. Θέλω να σου πω οτι εχω δοκιμάσει την ιδια μασκαρα αλλά την απλή που δεν λεει 24 ώρες. Δηλαδή η συσκευασία ειναι ιδια αλλα δεν εχει αυτην την μοβ λωρίδα. Είναι η αγαπημενη μου μασκαρα και σου την συνιστω απολυτα. Είναι ακριβώς οπως η δικια σου αλλά χωρις το αδιαβοχο κομμάτι. Αν την δοκιμάσεις πες μου την αποψη σου. Λεγεται false lash effect.

    KISSES...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το κραγιόν, το κόκκινο κραγιόν! Τι τέλειο κόκκινο! Εμένα μου έδωσε ένα shimmery ροζ, το φόρεσα μια μέρα που έβαλα ένα σκούρο foundation κι άλλαξε τελείως η άποψη που είχα για τα κραγιόν με shimmer: σε μαυρισμένο δέρμα φαίνονται άψογα!

    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. γεια σου αρτεμη!σε παρακολουθω εδω και καιρο και ειπα να φτιαξω λογαριασμο στο google για να μπω στο blog σου!προσωπικα δε τα βρισκω ασχημα τα max factor αλλα πιστευω πως με αυτα τα χρηματα παιρνεις κατι πολυ πιο ποιοτικο..ειδικα τα mac σε περιοδους εκπτωσεων εχουν χαμηλοτερες τιμες σε σχεση με πολλες μαρκες ευρειας...¨-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή