Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Πέμπτη, 28 Ιουνίου 2012

REVIEW: The Body Shop Products.

Γεια σας αγαπημενες μου!
Τι κανετε?
Χαλαρωνετε ή τρεχετε κ δεν φτανετε? 
Εγω λιγο κ απ'τα δυο αυτες τις μερες :)

Πριν απο περιπου εναν μηνα,ειχα παρευρεθει στο The Body Shop Beauty Bloggers Event. Aν θελετε να διαβασετε περισσοτερα για εκεινη την ημερα αλλα κ να δειτε φωτογραφιες + OOTD πατηστε εδώ.

Οταν φυγαμε λοιπον,μας εδωσαν μια υπεροχη τσαντουλα με 4 προϊόντα να δοκιμασουμε.
(Περιττο να σας πω οτι την τσαντα την εχω λιωσει. Την παιρνω παντου,για ψωνια,για βολτες τριγυρω,στην παραλια.)


Ας σας πω ομως την γνωμη μου για καθε προϊόν ξεχωριστα. Συνοπτικα γιατι αν αρχισω να γραφω αναλυτικα δεν θα τελειωσω ουτε αυριο :p

The Body Shop Body Butter-Chocomaniac


Τα Body butters νομιζω οτι δεν χρειαζονται συστασεις. Πασιγνωστα. Λενε οτι καθε 2 δευτερολεπτα πωλειται 1! 
Το συγκεκριμενο ειναι Limited Edition αν θυμαμαι καλα,οποτε δεν ξερω για ποσο καιρο θα ειναι διαθεσιμο. Ισως να ειναι κ στην μονιμη σειρα ομως,δεν ειμαι σιγουρη.
Μυριζει ομορφα αλλα οχι κ πολυ σοκολατενια σε μενα.
Η υφη ειναι οκ,απορροφαται σε μερικα λεπτα αλλα μου αφηνει μια καποια αισθηση λιπαροτητας. Ισως φταιει κ το οτι δεν εχω κ ιδιαιτερα ξηρο δερμα.
Πιστευω οτι θα ειναι ωραιο για οταν θα εχω μαυρισει κ αλλο κ θα αφηνει μια λαμψη στα ποδια μου.
Γενικα μου αρεσε,αλλα προτιμω κρεμες με πιο ελαφρια υφη.

The Body Shop Beautifying oil


Ενα νεο επαναστατικο προϊον.το οποιο ενθουσιαστηκα μολις το ειδα κ ανυπομονουσα να το δοκιμασω.
Χρησιμοποιειται στο σωμα,το προσωπο αλλα κ στα μαλλια.
Ειναι ξηρο λαδι οποτε απορροφαται σχετικα ευκολα.
Το δοκιμασα στο προσωπο κ στα μαλλια.
Ωραια μυρωδια,ενυδατωνει κ απορροφαται πραγματι πιο ευκολα απο αλλα λαδια.
Στο προσωπο δεν με βλεπω να το δοκιμαζω,λογω λιπαρης επιδερμιδας.

The Body Shop Vitamin E Face Mist


Με αυτο κ αν ενθουσιαστηκα. Το δοκιμασα μολις το πηρα στα χερια μου.
Προτεινεται για σταθεροποιηση του μακιγιαζ και μ'αρεσει οντως να ψεκαζω 2-3 φορες το προσωπο μου αφου ολοκληρωσω το μακιγιαζ μου. Μυριζει πολυ ομορφα,ειναι δροσιστικο κ ενυδατικο ενω βοηθαει να ξεφορτωθουμε αυτο ''πουδρε'' αποτελεσμα.
Τελευταια μιας κ εχει τοση ζεστη,το χρησιμοποιω κ ως ενυδατικη πριν απλωσω καποια απο τις BB creams μου.
Θα ηταν το τελειο προϊον για μενα αν δεν περιειχε ολα αυτα τα parabens.
Oταν ειδα τα συστατικα παγωσα για λιγο. Απο την στιγμη που η εταιρεια χρησιμοποιει τοσα φυσικα συστατικα πως ειναι δυνατον αυτο το προϊον να περιεχει τοσα χημικα συντηρητικα?
Αυτο με απογοητευσε.
Ενω μ'αρεσει παρα πολυ δεν ξερω αν θα το αγορασω ξανα.
UPDATE:Σημερα το πρωι μιλησα τηλεφωνικως με την Δήμητρα Καλδή την Marketing & Communication Manager της The Body Shop,η οποια με ενημερωσε οτι ναι μεν τα parabens (χημικα συντηρητικα) ειναι εγκεκριμενα απο τον ΕΟΦ,ωστοσο περιεχονται μονο στο 30% των προϊόντων της εταιρειας (μονο σε αυτα των παλαιων σειρων). Μαλιστα μεχρι τα τελη του 2013 με αρχες του 2014 δεν θα περιεχονται σε κανενα προϊόν της εταιρειας γιατι κ η The Body Shop αντιλαμβανεται την ανησυχια των καταναλωτων.

The Body Shop Moringa Shower Gel

To συγκεκριμενο αφροντους μ'αρεσει παρα πολυ κ το χρησιμοποιω αυτες τις μερες.
Μυριζει υπεροχα,νομιζω γιασεμι λεγεται αυτο το λουλουδι? Διορθωστε με αν κανω λαθος.
Ειναι αρκετα ενυδατικο κ κανει πολυ ωραιο αφρο.

Αυτη ηταν η αποψη μου για τα προϊόντα.
Γενικοτερα θα ελεγα οτι η The Body Shop εχει πολυ καλα προϊοντα κ θελω να δοκιμασω πολλα περισσοτερα,ειδικοτερα τα καλλυντικα τους κ μερικα αρωματα σιγουρα.

Ποια ειναι η δικη σας εμπειρια με την The Body Shop?
Αγαπημενα προϊοντα?

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

12 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Άρτεμη, εγώ έχω το butter με άρωμα καρύδα, είναι τέλειο για μετά τη θάλασσα που η επιδερμίδα μου γίνεται αρκετά ξηρη, ειδικά στα πόδια, το αφρόλουτρο μυρίζει όντως τέλεια και το χρησιμοποιούσα κι εγω. Δεν κατάλαβα ποια ακριβώς είναι η χρήση του face mist, σαν ενυδατική; Επίσης με αφορμή το oil των μαλλιων, (πρόσφατα σε ακολούθησα οποτε δεν ξέρω αν έχεις γράψει κατι) μπορείς να προτείνεις κάποια για σγουρα μαλλιά, επειδή τα βάφω θαμπώνουν εύκολα και γίνονται πολύ ξηρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. To oreeo review good job latrevo ta body shop exo butter fraoula sampouan afroloutro lipgloss telia kalidika vevea dn ine k pl ikobomika alla ok tespa krima p periixe parabens to face mist j enthousiastika arxika poli m arese n se kl love kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. προσωπικα εγω τα body butter που εχω τα λατρευω! θεωρω οτι ενυδατωνουν πολυ καλα και δινουν εντονο αρωμα! γενικα οτι εχω παρει απο τα Body shop ειναι πολυ καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν παω πουθενα χωρις το Vanilla Body Mist μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή μου Άρτεμη, με αφορμή το προϊόν που περιέχει parabens, θα ήθελα να σου πω τα εξής. Πιθανώς να μην ήσουν υποψιασμένη και δεν το ήξερες, αλλά τα body shop είναι κακόφημα εδώ και πολύ καιρό για τα ψέμματα που λένε ως εταιρεία, ότι δήθεν ενδιαφέρονται για το περιβάλλον και προωθούν το λεγόμενο fair trading. Όπως είδες και στο συγκεκριμένο προϊόν, μόνο φυτικά δεν είναι τα συστατικά που χρησιμοποιούν. Εκτός αυτού, λέγεται ότι η παραγωγή τους βασίζεται στην εκμετάλλευση παιδικής εργασίας, και της εργασίας σε τριτοκοσμικές χώρες. θα σου πρότεινα να κάνεις μια έρευνα στο ίντερνετ για να καταλάβεις τι εννοώ, άλλωστε τέτοιου είδους θέματα σε αφορούν ιδιαίτερα μια και αποτελούν το χόμπι σου. Δεν λέω ότι όντως έτσι είναι, αλλά ότι υπάρχει αυτή η ανησυχία υπάρχει.
    Φιλικά,
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα Άρτεμη, το face mist το χρησιμοποιούσα πάρα πολύ καιρό...είναι όντως καταπληκτικό προιόν και ενυδατώνει τέλεια αλλά διατηρεί και το μακιγιάζ πολλές ώρες,όμως μετά την φήμη για τα parabens σταμάτησα να το χρησιμοποιώ και δεν το έχω ξαναπάρει. Μακάρι να έβγαινε χωρίς parabens!

    Ζωή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Egw pali,tora proti fora xrisimopio ta afroloutra tous kai den endiposiastika katholou !! Ta body butter pandos einai iperoxa :) xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλημέρα! πολύ ωραίο το πόστ σου! εγώ αγόρασα πρόσφατα το face mist αλλά δεν διαβάζω ποτέ τα συστατικά και τώρα που είπες για τα parabens ψιλοτρόμαξα!
    βασικά μου αρέσουν πολύ τα body shop αλλά τα θεωρώ αρκετά ακριβά!
    πολύ ωραία τα προιόντα που πήρες! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λατρευω τη βανιλια του bodt shop, είναι το αγαπημένο μου αρωμα το παιρνω ξανα και ξανα και ξανα και θα συνεχισω να το παιρνω. Δοκιμασα και το αφρολουτρο της σειρας οταν μου το ειχαν κανει δωρο και ηταν οπως περιγραφεις το δικο σου αλλα δεν το ξαναπηρα γιατι ηταν ακριβο αφρολουτρο. :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γεια σου Άρτεμη!
    Αγόραζα παλιά από το body shop, αλλά από τότε που ενημερώθηκα για την εταιρία, ότι π.χ. ανήκει πλέον στην L'oreal, η οποία πειραματίζεται σε ζώα σταμάτησα να τα παίρνω. Στο ίντερνετ έχει πάρα πολλές πληροφορίες πάνω στο θέμα.
    Φιλιά
    Μένια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. perasa ki egw xthes apo body shop gt eixa vrei se ena periodiko ena kouponi gia tin kainouria seira makigiaz 20%. Den pira tpt apo ti sygkekrimeni seira gt mou fanikan akriva alla m'arese poly to rouz se morfi stick.. einai kai syllektika me eipe i pwlitria.. tha agorasw sigoura to chocaholic omws, ti latrepsa ti myrwdia!! :)

    beautyfulladdict.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή