Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Τρίτη, 12 Ιουνίου 2012

Review: Garnier Ambre Solaire Golden Protect SPF 30

Hello ladies!

Πως ειστε σημερα? 

Πριν 1 μηνα κ κατι η Garnier μου εστειλε ενα πακετο εκπληξη το οποιο περιειχε μεσα τα παρακατω.

Ενθουσιαστηκα τρομερα!! Ανυπομονουσα να ερθουν οι ζεστες για να δοκιμασω το αντηλιακο κ να φορεσω το καπελο με το υπεροχο αυτο μαντηλι.

Ο καιρος μας τα χαλασε λιγο φετος αλλα πλεον ηρθαν οι ''πολυποθητες'' ζεστες,δοκιμασα πια το αντηλιακο κ ηρθε η ωρα να σας πως την αποψη μου για αυτο.

Το αντηλιακο ερχεται σε μια χαριτωμενη πλαστικη συσκευασια των 200ml.

Eχει δεικτη προστασιας SPF 30,ενω προστατευει εναντια στις ακτινες UVB οι οποιες αν δεν το ξερατε ηδη,ειναι αυτες που προκαλουν τα ηλιακα εγκαυματα,αλλα κ απο τις ακτινες UVA οι οποιες ειναι υπευθυνες για την προωρη γηρανση της επιδερμιδας.

Περιεχει λαδι Monoi και επιχρυσωμενα μαργαριταρια,τα συστατικα αυτα κανουν την επιδερμιδα πιο φωτεινη κ χαριζουν χρυσαφενιο μαυρισμα..

Αυτα λεει η εταιρεια.

Η αποψη μου τωρα.

Το λατρεψα!
Ισως το καλυτερο αντηλιακο που εχω δοκιμασει μεχρι τωρα.
Με προστατεψε καταπληκτικα στο πρωτο μου μπανιο. Δεν κοκκινισα παρα ελαχιστα κ το δερμα μου ειναι αρκετα ανοιχτοχρωμο.
Απορροφηθηκε αμεσως χωρις να αφησει ασπρα σημαδια (ουτως ή αλλως δεν ειναι ασπρη η κρεμα οπως θα δειτε κ στις φωτογραφιες,εχει ενα ελαφρυ χρυσαφι χρωμα) ή αυτη την ασχημη αισθηση της λιπαροτητας την οποια δεν αντεχουμε καθολου το καλοκαιρι.


Μαλιστα εκανε το δερμα πολυ λαμπερο. Ειδικα στον ηλιο (αλλα οχι μονο) θα παρατηρησετε μικρουτσικα glitter τα οποια λαμπουν υπεροχα στην παραλια!
Μπορω να πω οτι μερικα glitter εμειναν στο δερμα μου αφου γυρισα σπιτι κ εκανα ντους. Nice!


H μυρωδια του ειναι φοβερη. Δροσερη κ αισθησιακη οπως ακριβως λεει στην συσκευσια,μην μου ζητησετε να την περιγραψω,δεν το 'χω καθολου :p

Τωρα θα μου πειτε,η τελεια αντηλιακη ειναι,αρνητικα δεν εχει??
Τι να σας πω,προσωπικα με καλυψε απολυτα!

Αντε,αν με πιεσετε,ισως να πω οτι ειναι λιγακι πιο ακριβη απο οτι θα ηθελα. (Η τιμη της κυμαινεται στα 14-15ευρω) Αν λαβουμε υποψη βεβαια οτι προκειται για αντηλιακο με υψηλο δεικτη προστασιας τοτε η τιμη ακουγεται πιο λογικη.
Παντως στα σουπερμαρκετ βλεπω συνεχεια εκπτωσεις,τωρα που γραφω αυτο το ποστ την εχει στον Βεροπουλο με -40%!! Για αυτο τρεξτε! :p Οχι,περα απο την πλακα ειναι μια πολυ καλη εκπτωση!

Αυτη ηταν η αποψη μου.
Το οτι μου την εστειλε η εταιρεια ΔΕΝ επηρεαζει καθολου την γνωμη μου.
Σας δηλωνω μαλιστα πως μολις την τελειωσω θα παρω σιγουρα αντηλιακο απο την ιδια σειρα με μικροτερο δεικτη προστασιας για να μαυρισω λιγο περισσοτερο φετος :)

Για πειτε μου εσεις τωρα,
εχετε δοκιμασει αντηλιακα απο αυτη την σειρα?
Αν οχι,σκοπευετε να το κανετε?

Μπανακια αρχισατε??

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..
<3

12 σχόλια:

  1. Axou ti super review ine afto arxika n po oti tin exo k egw k ine telua foveri k me kl prostasia t iliou k poly summer aroma telia@

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. K sta aupermarket tin agorasa de.ka evro sigekroimena sto vasilopoylo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω δοκιμάσει την κλασική Ambre solaire αλλά δεν ενθουσιάστηκα ιδιαίτερα,νομίζω ότι όπως και να το κάνουμε όλα μα όλα τα αντηλιακά αφήνουν μια ενοχλητική λιπαρότητα,μακάρι αυτή να είναι βελτιωμένη έκδοση.Πέρσι δοκίμασα nivea protect&bronze για μαύρισμα,apivita για πρόσωπο,carroten για σώμα όλα με 30 δείκτη κανένα δε με κάλυψε απόλυτα.Φέτος έχω δοκιμάσει diadermine(spf 30 για πρόσωπο) δεν ενθουσιάστηκα καθόλου ούτε η υφή μου άρεσε ούτε η μυρωδιά και έτσι κατέληξα σε vichy(spf 50 για πρόσωπο) που είναι πολύ καλύτερη και μάλλον θα κατασταλάξω σ'αυτό για φέτος για το πρόσωπο τουλάχιστον,για το σώμα δεν ξέρω ακόμα...Σόρυ για το τεράστιο σχόλιο αλλά η ανεύρεση του σωστού αντηλιακού δεν είναι εύκολη υπόθεση τελικά!Καλά μπάνια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τελικά αυτή η Garnier έχει πολύ καλά προϊόντα παρότι είναι πιο οικονομικά σε σχέση με άλλα.. Το συγκεκριμένο δεν το έχω δοκιμάσει καθότι δεν ξεκίνησα μπάνια ακόμη αλλά θα το πάρω όπωσδήποτε μιας και ψάχνω κάτι για αρχή με υψηλό δείκτη προστασίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ψηνομαι να το δοκιμασω, αυτο με την λιπαροτητα που αφηνουν τα αντιηλικα με υψηλο δεικτη προστασιας εχει αρχισει να μου την ''δινει''.
    Στην παραλια πηγα... μπανιο δεν εκανα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανυπομονώ να την δοκιμάσω εδώ και καιρό και το review σου μου δίνει ένα επιπλέον κίνητρο!!!! Η Garnier είναι η αγαπημένη μου μάρκα by far , ότι έχω δοκιμάσει από κρέμες κ δείγματα κατά καιρούς, με έχει ικανοποιήσει απόλυτα!!!! Και αυτό το αντιηλιακό με shimmer είναι ακριβώς αυτό που ζητούσα....ανυπομονώ για παραλία , παρεό , μυρωδιά αντιηλιακού και χρυσαφένια επιδερμίδα!!! Καλό καλοκαίρι Άρτεμις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αααααα τέλειο μου ακούγεται!Με έψησες να την αγοράσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μόνο με δείκτη προστασίας 30 βγαίνει??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. fainetai poly wraio!

    sophie xx

    http://blogstylethings.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Fainete para poli kalo!!!! efxaristoyme gia to reviw

    to blog m beautywithmairy.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κι εγώ το βλέπω να το αγοράζω μόλις τελειώσω το πρώτο μπουκάλι! Πάντως, στο κοντινό μου super-masket το είδα στα 10 ευρώ. Ίσως η τιμή με τα 14-15 να είναι αυτή που έχουν στα τουριστικά μαγαζιά κοντά στην παραλία; Τέσπα, όπως και να έχει είναι τέλειο και μυρίζει ακόμα πιο τέλεια!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή