Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Παρασκευή, 22 Ιουνίου 2012

Καλοκαιρινό μακιγιάζ-Smokey eyes for summer + Garnier Matte BB Cream Review!

Hello beauties!!
Τι κανετε?
Φανταζομαι οτι ολες κ ολοι θα βλεπετε τον αγωνα της Εθνικης!
Μια απο τα ιδια κ εγω. Ευχομαι μεσα απο την καρδια μου να νικησουμε για να βουλωσουν επιτελους  καποια στοματα αλλα κ γιατι αυτη η νικη θα προσφερει τεραστια χαρα σε ολους,κατι που χρειαζομαστε!!

Στο θεμα του ποστ!
Πριν περιπου 2 βδομαδες ημουν καλεσμενη σε μια παρουσιαση νεων προιοντων της Garnier.

Περασα πολυ ομορφα! Συναντησα αγαπημενες beauty bloggers αλλα κ την πραγματικα υπεροχη ομαδα της Garnier.

Το μερος στο οποιο ελαβε χωρα η συναντηση ηταν απλα απιστευτο! Θελω ενα τετοιο σπιτι,δεν ζηταω πολλα! :p

Αναμεσα στα νεα προιοντα για τα οποια δεν μπορω να μιλησω ακομα καθως δεν τα εχω δοκιμασει,ηταν κ η νεα bb cream με ματ τελειωμα,για μεικτες-λιπαρες επιδερμιδες.
Ειχα ακουσει για αυτην απο τον Δεκεμβρη κ ανυπομονουσα!!!


Δεν θα γραψω αναλυτικο review μιας κ τα λεω ολα στο βιντεο.
Με 2 λογια ομως,την εχω αγαπησει και την χρησιμοποιω σχεδον καθε μερα!

Πριν το review θα δειτε αυτο εδω το μακιγιαζ το οποιο το εχω κανει 2-3 φορες ως τωρα. Αυτο σημαινει οτι μ'αρεσει πολυ!

Εδω το βιντεο :)


Και ακολουθουν μερικες φωτογραφιες απο την παρουσιαση.

Απιστευτη θεα!!

Η Πεγκυ με βγαζει φωτο ενω απολαμβανω το παγωτακι :p Εγω ομως δηλωνω ακομπλεξαριστη κ την ποσταρω! (Με απειλουσε οτι θα την ποσταρει,χαχαχα)
Εντελως casual outfit. Ηταν μεσημερο-απογευμα. (4-6)


Με την Πεγκυ κ την Μαιρη Συνατσακη,το νεο προσωπο της Garnier. Υπεροχη απλα! Πανεμορφη κ τοσο ευχαριστη. Μαλιστα μας εκανε το χατηρι να ''κοντυνει'' λιγο,μιας κ φορουσε κατι πανεμορφα ψηλα πεδιλα κ εγω αλλα κ η Πεγκυ φλατ.
Την κατασυμπαθησα.

Εδω με τον Γιωργο Κοντακο,ο οποιος μας παρουσιασε τα νεα προιοντα. Ψηλος αυτος,κοντη εγω :p Επρεπε  να εχω βαλει τακουνια τελικα! lol

Τελος η καταπληκτικη ομαδα της Garnier.


12 σχόλια:

  1. Τέλεια! Η κανονική ΒΒ της Garnier δεν μου είχε αρέσει πολύ, γιατί έχω μικτή-λιπαρή επιδερμίδα ελπίζω αυτή η ματ version να μου αρέσει. xx

    http://emilyfierce.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Maaaaaarese to videaki! kai xamogelousa thn stigmh pou vafosouna kai eleges gia thn Salamina..moy fanhke poli authormito kai phgaio!filia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. polu wraio videaki...
    teleia einai i BB krema.mou tairiakse polu sto derma:)

    http://xouxounitsa.blogspot.com

    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου αρέσει πάρα μα πάρα πολύ το συγκεκριμένο μακιγιάζ!!! Θα δανειστώ το τιπ σου να βάζω μαύρη σκιά πάνω από το μαύρο μολύβι για πιο απαλό αποτέλεσμα, και το άλλο που βάζεις ρουζ πάνω στο ρουζ- δε νομίζω να σε πειράζει ε; :Ρ

    Η καινούρια Garnier ΒΒ cream έρχεται όντως κουτί για τις λιπαρές επιδερμίδες. Και πέτυχαν και τη σωστή κάλυψη, γιατί συνήθως μαζί με τη λιπαρότητα έρχονται και οι κοκκινίλες και τα σπυράκια... Εγώ πάντως της αναμειγνύω με την παλιά BB cream και είναι το ιδανικό!

    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλα ε, τέλειο αυτό το μακιγιάζ! Σου πάει απίστευτα!
    Τη νεα ΒΒ δεν την εχω δοκιμασει ακόμη αλλά μου φαίνεται ότι μόλις τελειώσω αυτή που έχω τώρα, θα τη δοκιμάσω, εκτός κι αν κάνω ο,τι και η Εύη^ :)
    Φιλιά!






    http://itsabeauty-fullday.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το βιντεακι σου ηταν καταπλικτικο! Το μακιγιαζ ειναι πολυ αλοκαιρινο και μαλον θα το δογιμασω καποιο απογευμα. Η νεα BB cream φενετε να κανει καλη δουλεια σε εμας με λυπαρη επιδερμιδα. Ομως φοβαμε οτι δεν θα μου τεριαζει ο τονος γιατι εχω πολυ ανοιχτοχρωμο δερμα αλλα ισως να την τολμησω οταν θα εχω μαυρισει λιγο περισσοτερο.
    χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με το που κυκλοφόρησε η νέα BB για Λιπαρές επιδερμίδες πήγα και την αγόρασα... τρέχοντας! Την χρησιμοποιώ εδώ και μία εβδομάδα και την έχω λατρέψει 10 φορές περισσότερο από την πρώτη! Σύντομα σχετικό Review στο blog μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όντως περάσαμε τέλεια εκείνη τη μέρα. Τη bb τη χρησιμοποιώ και εγώ καθημερινά και με έχει βολέψει υπερβολικά για το καλοκαίρι!
    Φιλιά κούκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κατατοπιστική για ακόμη μια φορά! Με ελκύει πολύ ο υψηλότερος δείκτης προστασίας, αλλά με ανησυχεί λίγο η απόχρωση, καθώς έχω πολύ λευκό δέρμα, και όχι ιδιαίτερες προσδοκίες για μαύρισμα. Έχω την προηγούμενη όμως, που αν και δεν είναι τόσο ματ, δε θα έλεγα πως με ενοχλέι. Αυτό θέλω να ρωτήσω είναι, κατά πόσο θα έκρινες απαραίτητο να την αφαιρέσεις πριν τον ύπνο. Σε περίπτωση βέβαια που την φορούσες μόνη της, χωρίς κάποιο προϊόν μακιγιάζ. Αφ' ενός έχει ενυδατικές ιδιότητες, αφ' εταίρου σίγουρα τις έχει τις χρωστικές της... Άρα ντεμακιγιάζ ή όχι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλειααα!!Μόλις ξεκίνησα και εγώ το μπλόγκ μου!πήγαινε να τσεκάρεις εαν θέλεις!!!!Θα χαρώ πολύ να ανταλλάξουμε απόψεις και γνώσεις!Φιλιά!xx!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΡΤΕΜΗ, ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΉΣΕΙ ΣΤΟ ΔΕΡΜΑ ΣΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 4 ΒΔΟΜΑΔΕΣ ΧΡΗΣΕΙΣ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή