Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Τετάρτη, 11 Ιουλίου 2012

All about BB Creams + Ποιες έχω δοκιμάσει.

Γεια σας αγαπημενες μου!
Τι κανετε? Την παλευετε μ'αυτη την ζεστη? Ειναι ολιγον ανυποφορη αλλα επειδη λατρευω το καλοκαιρι,κανω υπομονη.

Μιας κ μιλησα για καλοκαιρι,
απο περσι που ανακαλυψα τις BB Creams εχω σχεδον καταργησει το foundation,δεν το αντεχω καθολου οταν ζεσταινομαι. Ειναι που εχω κ λιπαρο δερμα.
Οποτε εχω βολευτει απιστευτα τις εν λογω κρεμες.
Μιας κ τα κανουν ολα κ συμφερουν :p

Εδω σας παραθετω ενα αποσπασμα απο παλιο ποστ,σχετικα με το τι ειναι μια BB Cream,τα αναφερω κ στο βιντεο βεβαια.


''Ας δουμε λιγο,απο που προηλθε αυτη η ''θαυματουργη'' κρεμα..
Την δεκαετια του '50 ο Dr Christine Schrammek,δημιουργησε μια αλοιφη για να θεραπευει,να λιαινει κ να προστατευει την επιδερμιδα των ασθενων του μετα απο διαφορες επεμβασεις,μερικα χρονια μετα λανσαρε την πρωτη BB Cream..
Το 2006 το κοινο στην Νοτια Κορεα εμαθε οτι το αψεγαδιαστο δερμα των εγχωριων σταρ δεν οφειλοταν μονο στα καλα τους γονιδια αλλα στις BB Cream,εννοειται πως μετα απο αυτο καθε γυναικα ηθελε να δοκιμασει τις εν λογω κρεμες!''
Συνολικα εχω δοκιμασει 6 BB Creams,στην φωτο δεν φαινεται το δειγμα της Skin 79.
  Που τις βρηκα κλπ τα αναφερω ολα στο βιντεο. Να πω οτι ολες στοιχιζουν κατω απο 10ευρω.


Για πειτε μου εσεις λοιπον,εχετε δοκιμασει bb cream? Ποια η αποψη σας? Εχετε καποια αγαπημενη?
Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

13 σχόλια:

  1. Την καινούρια bb cream της Garnier θέλω και εγώ να την δοκιμάσω!!

    http://studyaboutfashion.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω δοκιμάσει τις 2 bb της Garnier κ κατά τη γνώμη μου η καινούρια είναι πολύ καλύτερη! Έχω λιπαρό δέρμα κ δε μ'αρέσει καθόλου να γυαλίζει το δέρμα μου, προτιμώ να δίνω λάμψη όποτε, όπου κ αν θέλω εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρησιμοποιώ την "BB-Beblesh Balm" SKIN 79 εδώ κ 3 χρόνια κ είναι τέλεια.Όσες άλλες κ αν δοκίμασα δεν είχαν καμία σχέση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. hi...thn kainoyria bb cream se pia super market thn exete brei?thn exw zhthsei se basilopoulo k masouth k akoma den thn exoun ferei..:((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. exw dokimasei tis perissoteres kai moy fainontai poli kales,poiotikes kai se para polu kales times!
    mou aresoun paolu ya video sou sto you tube!

    http://xouxounitsa.blogspot.com

    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγω έχω δοκιμάσει γύρω στις 10 ΒΒ creams (κυρίως μετά το ταξίδι μου στην Κορέα)
    Θεωρώ οτι η ΒΒ της Garnier (την οποία κέρδισα σε ένα giveaway) δεν είναι καθόλου καλή..τουλάχιστον για μένα.
    Από τις κορεάτικες, προτιμώ τώρα τελευταία χρησιμοποιώ πολύ την aqua jelly BB της Holika Holika η οποία για καλοκαίρι ειναι καταπληκτική.
    Θα κάνω σύντομα review!

    Πολλά φιλιά Αρτεμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τελειο βιντεακι!!!! Οι ΒΒ creams ειναι πραγματικα τελειες για εμενα γιατι σπανιοτατα φοραω foundation, αλλα ταυτοχρονα θελω μια ελαφρια καλυψη-ομοιομορφο χρωμα οποτε οι ΒΒ ειναι οτι πρεπει. Εχω δοκιμασει τις δυο της Garnier προς το παρον αλλα αυτη ειναι μονο η αρχη...;-)
    Περιμενω πως κ πως να δω το επομενο βιντεο σου!!
    Φιλια πολλα!!

    http://beautyincrisis.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. thelw n dokimasw tin nea bb cream g mat apotelesma ;)

    kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Περίμενα να δω αυτό το video με τις BB cream και πραγματικά το χάρηκα! Μέχρι στιγμής έχω δοκιμάσει μόνο τις δυο BB cream της Garnier και ειδικά την δεύτερη για λιπαρές επιδερμίδες είναι πολύ αγαπημένη! Την φοράω καθημερινά και έχω 'καταργήσει' το make-up που δεν λέει για το Καλοκαίρι! Πάντως, πριν βάλω την BB ψεκάζω το πρόσωπο μου με το ιαματικό ναρό της Avene και το ίδιο κάνει και μετά το μακιγιάζ! Θα ήθελα να δοκιμάσω βέβαια και το σπρέυ προσώπου της body shop και θα είναι μία από τις επόμενες αγορές μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωωω θέλω να δοκιμάσω αυτή τη Skin Food στο πράσινο μπουκάλι! Τι λες τώρα, ακούγεται για πολύ ουάου BB! Για την άλλη τη ροζ που λες ότι δε σου άρεσε, υποθέτω ότι θα είναι ιδανική για το asian skin που οι γκρι τόνοι στο makeup/BB τους πάνε, αλλά για εμάς τις υπόλοιπες είναι no-no...
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μια ερώτηση έχω βρε κορίτσια!!! Οι bb crams μπορούν να χρησόοιηθουν απο κοπέλες με τάσεις ακμής;!!! Είναι oil free;;;!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή