Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Κυριακή, 15 Ιουλίου 2012

Παραγγελία απο το PharmacyOnClick - Εμπειρία - Εντυπώσεις.

Hello,hello,hello!!

Τι μου κανετε? Φανταζομαι οτι σκατε,οπως ολοι μας. Θα πατε για κανενα μπανακι σημερα? Εγω αφου γραψω αυτο το ποστ θα αρχισω να ετοιμαζομαι :)

Που λετε,
εδω κ δυο βδομαδες περιπου,ημουν στην αναζητηση μιας κρεμα ημερας γιατι η Bioten που ειχα τελειωνε.
Στην αρχη προσανατολιζουν σε αλλη μαρκα,αλλα την προηγουμενη Κυριακη,πηρα στην παραλια ενα χαζοπεριοδικο να διαβασω κ ειχε δωρακι ενα δειγμα της κρεμας ημερας της Bepanthol. 
Η αληθεια ειναι οτι ηθελα πολυυυυ καιρο να την δοκιμασω αλλα φοβομουν μηπως ειναι πολυ λιπαρη για μενα.
Το δειγματακι το χρησιμοποιησα 2 φορες κ η κρεμα μ'αρεσε πολυ. Ελαφρια υφη κ αρωμα,υπεροχα ενυδατωμενη επιδερμιδα αλλα οχι λιπαρη.
Αποφασισα λοιπον να αγορασω την κρεμα ημερα της Bepanthol.
Σκεφτηκα οτι καλοκαιρακι ειναι (μπανια κ ηλιος) οποτε η επιδερμιδα μου εχει αναγκη μια τετοια κρεμα η οποια εχει μπολικες βιταμινες μεσα αναμεσα στις οποιες η Β5,η οποια περιεχεται σχεδον σε καθε προιον της εταιρειας κ βοηθαει στην αναπλαση του δερματος.

Εκανα λοιπον μια ερευνα στο ιντερνετ στα on line φαρμακεια για να δω τιμες.
Στο φαρμακειο της γειτονιας μου στοιχιζε 16-17 ευρω. Αρκετουτσικα σκεφτηκα.
Οποτε προτιμησα το ιντερνετ κ παλι!

Βρηκα την κρεμα σε πολλα on line φαρμακεια αλλα κατεληξα να αγορασω αυτην αλλα κ αλλα 2 προιοντα απο το http://www.pharmacyonclick.gr/ .

Αυτο που με ωθησε ηταν η τιμη τη κρεμας, 11.28ευρω συν το οτι ειχε δωρακι την κρεμα σωματος της εταιρειας σε ειδικο μεγεθος των 100ml. 

Αφου εβαλα αυτην στο καλαθακι μου,σκεφτηκα να παρω την κλασσικη Bepanthol για ερεθισμενο δερμα με προβιταμινη Β5. Θυμηθηκα οτι αυτην μου εβαζε μετα την αποτριχωση η ξαδερφη μου η αισθητικος. Επισης ειναι πολυ καλη για μετα το μπανιο κλπ. Αφηστε οτι την χρειαζομαι γιατι επαθα ενα εγκαυμα καλοκαιριατικα κ μου ειπαν οτι θα με βοηθησει να εξαλειψω το σημαδι γρηγοροτερα.
Τιμη: Απο 7.37 στα 4.79ευρω.

Και τελος,διαβαζοντας το ποστ της smugnificent εδω http://ourwalkingclosetssecrets.blogspot.gr/nothing-is-too-good-for-your-intimate αποφασισα να αγορασω κ αυτο το προιον καθαρισμου της ευαισθητης περιοχη της Apivita. 
Γιατι οπως λεει κ η ''συναδελφος'' blogger,δεν αρκει να φροντιζουμε την εξωτερικη μας εμφανιση,η υγιεινη μας ερχεται πρωτη.
Εχω δοκιμασει διαφορα προιοντα καθαρισμου απο το σουπερ μαρκετ τα οποια ηταν απλα αδιαφορα. Αυτο ειναι σιγουρα πολυ καλο,αλλα περιμενω να το χρησιμοποιησω λιγο παραπανω για να εχω ολοκληρωμενη αποψη.
Τιμη: Απο 8.90 στα 6.54ευρω.

Εδω φωτογραφιες με ολα τα προιοντα.

Η εμπειρια μου με το φαρμακειο τωρα.
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ!
Ειλικρινα ειμαι παρα μα παρα πολυ ευχαριστημενη!

Παραγγειλα τα προιοντα την Παρασκευη κατα τις 4 το απογευμα οταν γυρισα σπιτι.
Επελεξα ως τροπο αποστολης,courier με αντικαταβολη το Σαββατο. Η χρεωση με αυτον τον τροπο ειναι ΔΩΡΕΑΝ! (Καθε Σαββατο δλδ αποστελλουν δωρεαν τις παραγγελιες σε Αττικη,Αργολιδα,Αρκαδια,Κορινθια)

2-3 ωρες μετα η παραγγελια ειχε σταλει,ενω την παρελαβα ομορφα πακεταρισμενη στις 8 κ τεταρτο το πρωι του Σαββατου.
Καταπληκτικο?
Η παραγγελια εφτασε σπιτι μου απο Καλαματα 16 ωρες μετα,συν τα αρκετα δειγματακια που μου εστειλαν ως δωρακια.

Eννοειται θα ξαναπαραγγειλω απο αυτο το φαρμακειο!
Σκεφτειτε οτι αν τα αγοραζα στο φαρμακειο της γειτονιας μου θα πληρωνα 33.27ευρω,ενω τωρα πληρωσα 22.61,γλυτωσα συνολικα 10.66ευρω.
Συν το οτι ηρθαν σπιτι μου τοσο μα τοσο γρηγορα με μηδεν εξοδα αποστολης κ δειγματακια δωρο :)

Για πειτε μου εσεις,εχετε εμπειριες με On line φαρμακεια?
Σκεφτεστε να παραγγειλετε?
Εχετε δοκιμασει καποια απο αυτα τα προιοντα?

Θα θελατε review για καποιο απο αυτα τα προιοντα? Αν ναι μην διστασετε να το ζητησετε :)

Σταματω εδω γιατι εγραψα πολλαααα!
Και πρεπει να ετοιμαστω για παραλια!

Πολλα φιλια,
Αρτεμη
<3

13 σχόλια:

  1. Τέτοιες περιόδους που διανύουμε το να καταφέρεις να γλυτώσεις λεφτά και κυρίως για τα ίδια πράγματα που αγοράζεις είναι μεγάλο θέμα!! Θέλω την γνώμη σου για της Apivita όταν το δοκιμάσεις!! Τέλειο ποστ όπως πάντα! Καλό μπανάκι κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ καλή ακούγεται η εμπειρία σου από το συγκεκριμένο online φαρμακείο. Πολύ καλές τιμές και εξυπηρέτηση, σίγουρα θα το έχω υπόψη. Η κλασσική Bepanthol δε λείπει ποτέ από το σπίτι, αλλά δεν έχω δοκιμάσει τη κρέμα προσώπου νομίζω πως έχω ένα δείγμα όμως οπότε θα το κοιτάξω.
    Ελπίζω να σε βολέψεi το καθαριστικό της Apivita. Σ' ευχαριστώ πολύ για την αναφορά :-)
    Να τα χαρείς όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εδώ και πολύ καιρό σκέφτομαι να κάνω αγορές (Avene κυρίως) από κάποιο On line φαρμακείο μιας και στο φαρμακείο θα τα πληρώσω ίσως και διπλά, τουλάχιστον από την έρευνα που έχω κάνει! Το συγκεκριμένο On line φαρμακειο δεν το γνώριζα και θα το ψάξω καλύτερα (μιας και έμεινες ευχαριστημένη) Να πω πως προσωπικά εμένα η καιούργια κρέμα της Bepanthol την έχω δοκιμάσει σε δείγμα αλλά δεν μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση, άσε που δεν αντέχω καθόλου την μυρωδιά της! Αντίθετα την κλασική για ερεθισμένο δέρμα, την έχω επειδή ειδικά τώρα το Καλοκαίρι βάζω στα Tattoo μου! Είναι εξαιρετική!Τέλειο & χρήσιμο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ θα ήθελα να δω ένα review για αυτά τα προϊόντα. Το ένα το έχω χρησιμοποιήσει ήδη. Δεν ήξερα ότι υπάρχουν on line φαρμακεία!! Τέλειο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Tα αγόρασες όλα σε πολύ καλές τιμές!!! Χαίρομαι πολύ που η έδρα του φαρμακείου είναι η πόλη καταγωγής μου!!! Το φαρμακείο το ξέρω και έχει πολύ καλές τιμές και οι άνθρωποί του είναι πολύ εξυπηρετικοί!!! Να τα χαρείς!!! Για το έγκαυμα να δοκιμάσεις τη Tol Velvet Flogo Cream πολύ καλή!!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το intimate της Apivita είναι πάρα πολύ καλό!Θα το διαπιστώσεις και μόνη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. tha ithela para polu na paraggeilw kati apo farmakeio!!
    den to exw kanei mexris stigmis alla meta apo ayto to post tha to
    dokimasw sigoyra!!
    http://xouxounitsa.blogspot.com

    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεια σου Άρτεμη.
    Πολύ καλά έκανες να μας ενημερώσεις για τις on line αγορές σου! Είναι, πράγματι, μεγάλη η διαφορά τιμής.
    Η εποχή δεν είναι η καταλληλότερη για σπατάλη έστω και ενός ευρώ. Θα κοιτάξω να παραγγείλω και εγώ κάποια πράγματα, που με ενδιαφέρουν.
    Σ΄ευχαριστώ.

    Καλό σου απόγευμα!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. hello!!! εχω παραγγειλει 2 φορες απο το pharmacy4you.. http://www.pharmacy4u.gr/index.php?class="NavigationPath"#
    νομιζω ειναι το πιο οικονομικο....εχει 2 ευρω courier αλλα με αγορες ανω των 30 ευρω ειναι δωρεαν..επισης εχει και κριτικες προιοντων,πραγμα που με εχει διευκολυνει πολυ!!αυτα απο εμενα!!φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. telika sumferei na t agorazeis apo online farmakeio! polu kalo ;)
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αποφάσισα να κάνω και εγώ παραγγελία σήμερα, ωστόσο, λόγω του ότι μένω στην Μακεδονία έχω και περίπου 5 ευρώ μεταφορικά οπότε λέω πρώτα να κάνω μία έρευνα αγοράς σε τοπικά καταστήματα και μετά να κάνω την παραγγελία. Κρίμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. εχω ηδη ψωνισει 2 φορες απο το pharmacy4you.πολυ μεγαλη ποικιλια κ καλες τιμες.οσο για τα προιοντα Bepanthol εχω δοκιμασει ολα παλαιοτερα και ειναι πολυ ικανοποιητικα ειδικα για νεες ηλικιες και μη προβληματικα δερματα.φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. εχω ηδη ψωνισει 2 φορες απο το pharmacy4you.πολυ μεγαλη ποικιλια κ καλες τιμες.οσο για τα προιοντα Bepanthol εχω δοκιμασει ολα παλαιοτερα και ειναι πολυ ικανοποιητικα ειδικα για νεες ηλικιες και μη προβληματικα δερματα.φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή