Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Τετάρτη, 22 Αυγούστου 2012

~Δωράκια για εσάς-Νέες αγορές-Οι διακοπές μου κ.α~

Hello my beauties!! 

Tι κανετε?
Ελπιζω να περνατε τελεια τις τελευταιες ημερες του καλοκαιριου.

Προσωπικα εχω τοσα να κανω κ μεσα σ'ολα κ μετακομιση...Ω Θεε μου.. 

Ας παμε ομως στο σημερινο βιντεακι. Οπως λεει κ ο τιτλος,εχει λιγο απο ολα!

ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
Για να συμμετεχετε στον διαγωνισμο πρεπει να ειστε συνδρομητες στο καναλι μου στο youtube https://www.youtube.com/user/BeautyWithArtemi ,
εδω στο blog μου,καθως κ στο blog της Πεγκυς http://jewelsbypeggy.blogspot.gr/ , στο οποιο μπορειτε επισης να δειτε πως μπορειτε να επικοινωνησετε μαζι της αν σας αρεσε καποια δημιουργια της.
Αν θελετε να δειτε πιο προσφατες δημιουργιες της επισκεφθειτε την σελιδα της στο fb http://www.facebook.com/jewels.peggy

Για να λαβετε μερος,αρκει να αφησετε ενα σχολιο κ να μου πειτε ποιο χρωμα σετακι θα θελατε κ ο,τιδηποτε αλλο θελετε φυσικα :)
Mην ξεχάσετε να γραψετε κ το email σας για να επικοινωνησω μαζι σας σε περιπτωση που κερδισετε.

Ο διαγωνισμος θα κλεισει στις 5/9 κ την επομενη μερα θα ανακοινωθουν οι τυχερες.


Κατ'αλλα στο βιντεακι θα δειτε τα δωρακια που εχω για εσας,καποιες νεες αγορες κ νεα αποκτηματα γενικως :)
Απο καλλυντικα,μεχρι κινητο κ λαδια!
Και λιγα λογια για τις διακοπες μου.

Tα πορτοφολια μπορειτε να τα βρειτε εδω http://www.ebay.com/itm/Women-Lady-US-American-UK-British-Flag-Long-Purse-Wallet-Coin-Card-Holder-F

Αν θελετε να ψωνισετε απο το καταστημα με τα λαδακια κ τα φυσικα προιοντα γενικως,σας εχω ενα κουπονακι για εκπτωση 5$ απο την πρωτη σας παραγγελια VUZ699 .




Αυτα απο μενα!
Με συγχωρειτε που δεν γραφω παραπανω αλλα ειμαι ενα πτωμα κ μισο!

Πολλα φιλια,
Αρτεμη.. 


122 σχόλια:

  1. πολυ ωραιο το βιντεακι και τα βραχιολακια χαριτωμενα!!! εγω συμμετεχω για το ροζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το πρωτο το μωβ σετ ειναι υπεροχο
    Κατερίνα Σαφάκα
    ka8rin18041992@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλως ηρθες!!!!! μου αρεσει το κιτρινο-πρασινο σετ κουκλα μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. υπέροχες δημιουργίες!!λατρεύω τα κίτρινα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τα κίτρινα είναι super!!
    Eva Kasapi
    evankass@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άντε και καλό χειμώνα να έχουμε όλοι παρέα!Μου αρέσουν τα κίτρινα και τα ροζ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. υπεροχα ειναι ολα!
    gfc:Basw Tzimopoulou
    you tube:karamelitsa88
    baswtzimopoulou@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλεια όλα αλλά προτιμώ το κίτρινο.. :)
    gfc: Cosmetic Girls
    youtube: Emmanouela Lam

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. μου άρεσαν πολύ τα πορτοφολάκια!!με γεια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλεια όλα!!
    εμένα μου αρέσει το ροζ!!

    despinaki89@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραία τα βραχιολάκια!!!
    Ολα τα σετάκια ένα κι ένα!!!
    Εμένα μου άρεσε πολύ το ΜΩΒ-ΒΙΟΛΕΤΙ σετάκι!!
    Θα πάει πολύ ωραία και με την καινούργια μου τσάντα χιχιιχ :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Panemorfa einai mou aresei to kitrino setaki poly!!! Eyxaristoume gia ton diagonismo!!
    GFC: Domniki Chatzaki
    Facebook: Menia Chatzaki
    email: domniki.chatzaki@gmail.com

    xx Menia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ευχαριστουμε πολυ για τα δωρακια!!!!ειναι πολυ ομορφα!!!!
    θελω πολυ να κερδισω το κιτρινο σετακι αν ειναι ευκολο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Welcome back! Το μωβ (με δυσκολία στην επιλογή)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλα ολα ειναι υπεροχα αλλα αυτο το ροζ!!!!!! Παντα εχω θεμα με τα ροζ!!! Μου αρεσουν τρελα!! Σε ευχαριστουμε πολυ για τα υπεροχα πραγματακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ευχαριστούμε Αρτεμη!Θα πω το φουξια σετάκι!

    email cathrintsi@gmail.com
    FB katerina tsigou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ειναι ολα τελεια!!! το ροζζ!!!
    email tsarloukos_@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υπέροχο το βιντεάκι σου! Θέλω να συμμετέχω κι εγώ στο διαγωνισμό! Μου άρεσαν τα ροζ!
    E-mail: despoinapap1999@hotmail.com
    Facebook: Deppy Paramore

    Αν θέλεις να μου στείλεις μύνημα καλύτερα στο facebook, γιατί μπαίνω πιο συχνά!

    Φιλιά πολλά!! Τα λέμε σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Θα ήθελα τα ροζ, αν ήμουν τυχερή :)
    facebook: zoi blomm
    youtube: OOsnlOO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. to rozaki m aresei...an k ola einai yperoxa
      fb:tselempi pelagia
      youtube:PELI tselempi

      Διαγραφή
  22. όλα πολύ ωραία αλλά το πορτοκαλί το καλύτερο!
    anasto_1992@hotmail.com
    utube:teslaa44

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ειναι ολα τελειαα! Αλλα πιο ωραιο ειναι το ροζ-φουξια σετακι!!♥
    katiamek@gmail.com
    facebook:Katiana Mekka

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. προτιμω το κιτρινακι!
    yiouliz@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τα ροζ είναι τέλεια και ειδικά τα σκουλαρικάκια του!:D
    bizzz_depi@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Όλα τα χρώματα είναι φοβερά αλλά ξετρελάθηκα με τα σκουλαρίκια του μωβ!!!! Τέλεια!!!!!!!!!!! Μπράβο!!!!!!!!!!!!
    sabrinadinadisk@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλως ήρθες Αρτεμη! :) εγω συμμετεχω για τα φουξια!
    katerina.etc@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλώς ήρθες!Εμένα μου άρεσαν τα κίτρινα ;)
    katerinaluk1@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. geia sou artemi!egw tha symmetrxw gia to portokali!!!
    email:
    neneli.neneli@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. τα κιτρινα :)
    εγω δεν εχω καλες σχεσης με το εμαιλ μου..δεν μπενω καθολου συχνα αρα και να μ στειλεις δν παιζει να το δω καν..
    θα σου πω το facebook mou : Niki Lafazanidou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΌΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ! Αφου πρεπει να διαλεξω, διαλεγω το ροζ σετακι :)

    kellu.bakogianni@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Γεια σου Άρτεμις! Ωραία είναι όλα τα σετάκια αλλά εγώ θέλω να συμμετέχω στον διαγωνισμό για το μωβ σετάκι!

    e-mail: eva_chris_93@hotmail.com

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. το κιτρινο σετακι για την κοπελα μου
    kwctaccheckmachine@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. πωπωπω αντε καλη μετακομιση
    ταλαιπωρια ε?
    φανταζομαι
    με το καλο

    λοιπον εγω θα ηθελα το ροζ σετακι
    λατρευω τα σκουλαρικια!
    iiiplaymobil@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. παλι μεσα στον χαμο σου, φροντιζεις για εμας
    ευχαριστουμε <3

    προτιμω τα κιτρινα βραχιολακια
    burazanamar@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. μου αρεσε πολυ το κιτρινο σετακι

    giannakorm@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. το κιτρινοπρασινο ειναι καταπληκτικο!!!
    goudicity13@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Το κίτρινο σετ είναι υπέροχο!
    haterscandy@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Όλα είναι όμορφα αλλά το κίτρινο μου αρέσει πολύ!!!! Συμμετέχω με κίιιιιτρινοοοο!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. hatersgate@hotmail.com το email μου
    μαρεσουν πολυ ολα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. magicpathcandy@hotmail.com
    το κιτρινο σετ
    αν και τα σκουλαρικια cupcakes ειναι φοβερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. το κιτρινοοοοοοοοοοοο

    pathofcandy@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. είναι όλα υπέροχα
    δεν διαλέγω
    σε ευχαριστούμε πολύ !!
    candypath@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. polu wraio video..mou arese polu to roz!!
    elenamits@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Μου αρέσουν όλα εκτός από το πορτοκαλί. :)
    eirinoulalovezouzou@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. η κοπελα μου θελει το ροζ
    vagheartbreaker@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Να τις χαρείς τις αγορές σου, όλες είναι πολύ πολύ ωραίες!!!
    Όλα τα σετάκια είναι υπέροχα, αλλά πιο πολύ μ'αρέσει το ροζ!!!
    tzenakipap20@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. το κιτρινο σετ ειναι ομορφο :)

    panos-lena@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Πολύ ανανεωμένη και κούκλα μας γύρισες!!! Καλό χειμώνα και κουράγιο με την μετακομιση.. Πολύ όμορφες όλες οι δημιουργίες της Πέγκυς!! Μου αρέσει πιο πολύ το ρόζ σετάκι.. Φιλάκια πολλά!
    sophiesspa@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Το Ροζ σετάκι ειναι πολύ ωραίο χχχ =)
    Iokasth29@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Το κίτρινο σέτ μου αρέσει πολύ! Φιλάκια πολλά!!
    zoemarou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Καλή μετακόμιση γλυκιά μου! Κι αν έχω ζήσει μετακομίσεις! Άστο!Θήκη & προστατευτικό για το κινητό μου που είναι αφής ψάχνω κι εγώ, γιατί έχω δει μια γρατζουνιά και δεν μου αρέσει καθόλου! Αυτά τα λαδάκια θα τα ρίξω μια ματιά! Στο Πόρο είχα πάει στο παρελθόν και έχω καλές αναμνήσεις! Μου αρέσει σαν μέρος γιατί έχει ηρεμία, που τόσο χρειάζομαι το Καλοκαίρι! Πρώτα ο Θεός, του χρόνου θα την προτιμήσω για λίγες ημέρες!πρέπει να σου πω πως απόλαυσα το video σου μέχρι τέλους! Τώρα όσον αφορά τα βραχιολάκια μάλλον θα επιλέξω τα πορτοκαλί σετ! Συχγαρητήρια και σε σένα & στην Πέγκυ!Ελπίζω σύντομα να έχεις και σταθερό internet!(να είσαι απ' τις τυχερές!)
    e-mail: marizavon@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ωχ υπομονή με την μετακόμιση.. τα τελευταία 2 χρόνια έχω κάνει ήδη 3!!
    Εγώ θα ήθελα το κίτρινο!!
    kalliopi_el@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Εμένα από τα βραχιολάκια μου άρεσε το πορτοκαλί.
    email:mariakaratza@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Τρελαίνομαι για τα μοβ!!!! :))

    alexandridou.alexandra1@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. gia sou ego den exo provlima me to xroma alla protimo ta kitrina
    email: desposolina1@hotmail.gr
    stathero:2521096912
    kinito:6988577725

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Μωβ μωβ μωωωωωωωωωωωβ
    usagitsukino88@gmail.com
    Η μετακόμιση είναι πονεμένη ιστορία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ειναι ολα τελεια αλλα προτιμω το hot pink! :))) ioanna.angel@yahoo.gr Οντως ο Πορος ειναι ονειρικος θελω πολυ να παω και εγω, εχω ακουσει τα καλυτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Έχω όμορφες αναμνήσεις απο τον Πόρο!!! Υπέροχο βιντεάκι! Καλό κουράγιο με την μετακόμιση! Τα βραχιολάκια τέλεια!!! Είμαι ανάμεσα σε ροζ & κίτρινο σετ!!! Φιλιά!
    GFC: RenataD
    FB: Renata Love Paul
    Youtube: mafiarena
    E-mail: dj_renata@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. θα ήθελα πολύ να πάω Πόρο έχω ακούσει πολλές φορές πολύ καλά πράγματα.
    Από τα βραχιολάκια προτιμώ τα ροζ....Λατρεύω τα cupcake.!! email... a.n.n.a_94@hotmail.com
    Καλή επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Καλώς ήρθες!!!
    Ελπίζω να είμαι μια από τις νικήτριες!!! Δεν με ενδιαφέρει πιο χρώμα θα είναι γιατί πραγματικά μου αρέσουν όλα και δεν μπορώ να διαλέξω!!!
    GFC-Youtube: Glyko Paramithenia
    FB: Βάνα Κοτρίδου
    E-mail: glykoparamithenia1984@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. teleia!!!an kerdisw to afhnw panw sou!!!oti theleis esy!!!filakia koritsara!!

    email: missirenegr@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Geia soy! Mou aresei perissotero to mov to set! Filakia! eyxomai na to apoktisw!
    email: mariakhouri31@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. όλα είναι πανέμορφα.... θα επιλέξω όμως κ εγώ τα μοβ... φιλάκια!!! ευχαριστούμε για τα δωράκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. all jewels are great!!! but I think the red one is the best!!!!!!
    lentchik@bk.ru
    youtube- TheAsteraki21

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Γεια σου Αρτεμη!!! υπέροχα τα σετακια της Πεγκυς!
    Θα ηθελα τα μοβ αν κερδισω!!!
    Φιλακια και καλο υπολοιπο του καλοκαιριου!!!
    poppyk31@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Welcome back!!!!
    Ευχαριστούμε για τον διαγωνισμό!!!
    Τα κίτρινα λάτρεψα!!!
    poppy_ky@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Αντε και μας ελειψες βρε Αρτεμάκι!!!!!!!
    Ειναι και τα τεσσερα ζευγαρια υπέροχα!!!!
    Μου άρεσαν περισσότερο τα μωβ και τα ροζ!!!!! Φιλάκιααααα και ανυπομονω για το επόμενο σου videaki!!!!
    alexandra.kokkinou05@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. polu wraio videaki!!! bravo kai sthn peggy apla to xrwma m einai to mwv!!!
    decorstarvoula@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Πολυ ωραια ολα!!!!και το βιντεακι!!!
    εγω θα ηθελα το μωβ!

    fb:Evagelia Stefanou
    E-mail:Ev.stefanou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. eisai yperoxh synexise etsi :) ola m aresan dn mporw n pw kalodexoumena :)))) email:www.aliceinwonderland@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Τα πορτοφολάκια είναι πανέμορφα! μεγια σου :)
    τα ροζ βραχιολακια είναι τ πιο χαριτωμένα πιστεύω..
    E-mail: Decpoina31@hotmail.gr
    fb: 'δεσποινα ανικητη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. super!
    ta mwv m aresoun polu!
    emoutopoulou@gmail.com
    fb: scarlet rose

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Γεια σου Άρτεμη!!!
    Θα συμμετέχω κι εγώ στο διαγωνισμό
    και αν είμαι μία από τις 4 τυχερές
    θα ήθελα το μώβ σετ!!!!!!

    my email roulitsa.kyriakaki@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. τελειος ο διαγωνισμος.. θα ηθελα τα λαχανι βραχιολακια... το email μου ειναι : gogoulini79@hotmail.com :))) ελπιζω να κερδισω <3 φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ομορφα και χαρούμενα βραχιολάκια!!Εγω συμμετεχω για το ροζάκι! :) Ευχαριστουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. πανεμορφα ολα!!
    μου αρεσε το ροζ!!
    eudoxia64@gmail.com
    φβ¨καραγιωργου ευδοξια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Τέλειος διαγωνισμός! Μου αρέσουν πολύ τα μώβ!
    gfc: rousalia
    rousalia.prousali@gmail.com
    youtube: rousalia47

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Τα κίτρινα και τα μώβ είναι τέλεια!!
    gfc: Kaitlyn Dulcet
    fb: Kaitlyn Dulcet
    kaitlyn.dulcet@gmail.com
    youtube: Kaitlyn Dulcet

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ευχαριστουμε για το giveaway!! ειναι ολα υπεροχα... ααααν κερδισω θα ηθελα το κιτρινο σετακι! ειναι σουπερ!!!

    facebook : Katerinaki dem demertzi
    GFC: Katerina Dem
    youtube: katerinademertzi
    EMAIL: katerinademertzi@hotmail.com

    καλη επιτυχια σε ολους-ολες!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. πολύ ωραίο βιντεάκι!!ευχαριστούμε για τα δωράκια!είναι όλα καταπληκτικά!εγώ θα προτιμούσα το μωβ σετάκι!

    e-mail:sia.k.nt@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Τέλεια δωράκια! Μου αρέσουν πολύ τα βραχιολάκια με το κίτρινο χρώμα!
    gfc: katinaki
    katinaki@gmail.com
    fb: Katerina Prousali
    youtube: katpr30

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. einai poly omorfa alla me dyskolia dialegw to rozaki!
    fb magdalene volonaki
    gfc magdalene volonaki
    youtube magdalene volonaki
    e-mail magvol_13@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Πολυ ομορφα!!! Μου αρεσουν πολυ τα μωβ!
    fb username: Elina Sxoinaraki
    blogger name: Elina S.
    youtube name: sxoinaraki
    Twitter name: @ElinaSx
    email: elinas20@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Αρτεμις κουκλιτσα μου ειναι ολα παρα πολυ ομορφα !!
    Θα ηθελα πολυ να κερδισω ενα !! Eγινα και μελος στο youtube και στα υπολυπα!
    Ε-mail: Elenitz1994@hotmail.com
    Blogger-Youtube name: Elenitsa.Stardoll.

    Ευχαριστω !! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Ειναι όλα πολύυ ωραια!!Θα ηθελα πολυ να κερδισω κι εγω ενα!! :)
    Μου αρέσουν περισσότερο τα μωβ,αλλά και με τα άλλα δεν έχω κανένα πρόβλημα!!
    φιλάκια πολλάα!! Συνέχισε έτσι!! :D
    To email μου: Lambak.14@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. συμμετεχω για το μωβ το e-mail μου ειναι neraidaki@ms-logic.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Το μωβ σετ θα ήθελα!
    GFC cgianneli
    FB Claire Gianneli
    youtube cgianneli
    email cgianneli@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. καλησπέρα! όπως πάντα πολυ ενημερωτικό το blog και τα video!!!! με γειά τα πραγματάκια που αγόρασες και φυσικά ευχαριστούμε πολυ για τα υπέροχα δώρα. Συμμετέχω για το κίτρινο σετ.

    GFC : Mary Andreadaki
    FB : Mary Andreadaki
    youtube: Mary Andreadaki
    e-mail: mairi_kostas@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Είναι όλα πολύ ωραία.Θα προτιμούσα το ροζ!Συγχαρητήρια για όλα αυτά που κάνεις! e-mail:pre10194@aegean.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Τα πορτοκαλί!!!!!!!!!!!!!!!
    Ιωάννα Κάντα
    e-mail: ioannakanta@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Μπράβο για τη δουλειά σου Άρτεμις!!!Θα ήθελα το hot pink αν είμαι η νικήτρια!Καλή επιτυχία σε όλους!
    e-mail: kokkonitsaki@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Αααα!! Εχω δει το ποστ κ το βιντεακι τοσο καιρο κ σημερα που το ποσταρες στο fb συνειδητοποιησα οτι δεν έχω πάρει μέρος!! Διαλέγω τα πορτοκαλί!
    Σας ακολουθω σε ολα ως "Matina Ki" matinaki4c(at)gmail(dot)com

    Σε ευχαριστούμε για τα όμορφα δωρακια!!
    Kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Υπέροχα τα βραχιολάκια ...εγώ θα προτιμούσα σε περίπτωση που ήμουν μία από τις νικήτριες το κίτρινο !!!! e-mail : diamantistella@gmail.com


    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Το μωβ σετάκι είναι πολύ ωραίο! Συμμετέχω για το μωβ λοιπόν! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεχρι τις 5 του μηνος μπορουσαμε να συμμετεχουμε!;)

      Διαγραφή