Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Δευτέρα, 6 Αυγούστου 2012

Tag:Μακιγιάζ με προϊόντα που δεν ξεπερνούν τα 20ευρώ!

Hello lovelies!!

Εντελως αναπαντεχο αυτο το ποστ αλλα αφου ''εκατσε'' ειπα να το ανεβασω.
Κανονικα τωρα θα επινα κοκτειλ καπου διπλα στην θαλασσα,αλλα θα κανω υπομονη γιατι θα το κανω αυριο :p

Στο σημερινο βιντεακι θα με δειτε να κανω ενα ολοκληρωμενο μακιγιαζ το οποιο εχει μια ιδιαιτεροτητα,το συνολικο κοστος των προιοντων δεν ξεπερνα τα 20ευρω. Ενα tag παιχνιδι που ξεκινησαν κοπελες απο το εξωτερικο,μου ζητησατε να το κανω κ οριστε!
Τωρα που το ξαναβλεπω δεν ειμαι πολυ ευχαριστημενη αλλα τι να γινει!

Θελω ΠΑΡΑ πολυ να δω δικα σας βιντεακια ή ποστ κανοντας το συγκεκριμενο tag,πιστευω θα ειναι πολυ διασκεδαστικο για εσας αλλα κ εμας! 


Παρακολουθηστε το βιντεακι για να το δειτε βημα-βημα :)



Περιμενω την γνωμη σας!
Πολλα φιλια,
Αρτεμη..
<3 br="br">

8 σχόλια:

  1. Έλα, μια χαρά βγήκε! Και το bronzer αντί για σκιά φαίνεται πολύ καλό. Ρε συ Άρτεμη, βρήκα ένα μαγαζάκι τύπου 1€ εκεί στην Ευαγγελιστρίας, αυτό εννοείς; Είχε ντάπα-ντούπα μουσική και μάζευε πολύ κόσμο. Έκανα μια γύρα αλλά μανό σαν αυτά που έχεις εσύ δε βρήκα!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχαχαχαχαχαχαχ, Αρτεμάκι, ΛΑΤΡΕΥΩ τη δεύτερη φωτογραφία!!!!

    xoxo,
    Froso
    Style Nirvana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ ωραιο το tag!Μολις ξεκινησα να ειμαι blogger κι εγω οποτε θα χαρω να το ριξεις μια ματια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχο και οικονομικό....πολύ όμορφο!!!!

    Αν έχεις χρόνο, σε έχω κάνει tag στο post μου για τα most worn summer items....θα χαρώ να διαβάσω τα δικά σου
    http://mirmigkaki.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή