Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Τετάρτη, 26 Σεπτεμβρίου 2012

~Get ready with me!~ Το αγαπημένο μου φθινοπωρινό μακιγιάζ.

Γεια σας αγαπημενες!

Τι κανετε? Σαν πολυ ζεστη δεν εχει σημερα? Εχω σκαααασει!!! :p

Χθες που λετε,ημουν καλεσμενη σε ενα event της Maybelline.
Η αληθεια ειναι οτι δεν αισθανομουν κ πολυ καλα αλλα δεν ηθελα με τπτ να το χασω.
Φορτωσα τον οργανισμο μου με βιταμινες,τσαγια,παυσιπονα κ το σημαντικοτερο,θετικη διαθεση κ εφυγα!

Για το event ομως καθως κ τα νεα προιοντα (τα οποια θα τα δειτε κ σε tutorial!) θα σας μιλησω αλλη μερα.

Σημερα θα σας δειξω το μακιγιαζ που εκανα χθες κ το Outfit μου.
Aν αναρωτιεστε,το τζην κ η μπλουζα ειναι απο τα Terranova,η τσαντα Jane Shilton,απο ενα παζαρι (ειμαι σιγουρη ολες την ξερετε ποια,αφου εχω λυσσαααααξει να την φοραω!) κ τα μποτακια Harris Kazakos.

Οσον αφορα το μακιγιαζ,αφου δεν ενιωθα καλα,αποφασισα να κανω ενα μακιγιαζ το οποιο θα με ''ανεβαζε'' λιγο. Και το καταφερα :p
Ενα εντονο κραγιον κ μια καλη μασκαρα αρκουν για να με κανουν να αισθανθω 10φορες πιο ομορφη.
Αν και δεν εχω κανενα απολυτως προβλημα να κυκλοφορω κ αμακιγιαριστη,πραγμα που κανω σχεδον καθημερινα.


Σας γραφω εδω τα προιοντα που χρησιμοποιησα,ενω παρακατω μπορειτε να δειτε το βιντεακι,το οποιο δεν σας κρυβω,μ'αρεσε οπως βγηκε!

ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ:
NYX Concealer in a jar
Rimmel Lasting Finish Foundation
W7 Tea tree concealer
NYX Cream blush in Tea Rose
W7 Honolulu bronzer
Jordana eye primer
Wet'n'Wild Vanity Palette
Jordana Fineliner
Max Factor 24hour False Lash effect
Glamorous Lip Pencil in 51
Amuse Lip Pencil in Natural
E.L.F Lipstick in Posh


Πως σας φανηκε?
Θα θελατε να δειτε περισσοτερα τετοια βιντεο?
Ποιο ειναι το δικο σας αγαπημενο μακιγιαζ για το φθινοπωρο?

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

10 σχόλια:

  1. Αρτεμη μηπως θα μπορουσες να μου στειλεις τον κωδικα που εμφανιζει μεγαλυτερο το βιντεο γτ δνε μπορω να τον βρω??
    πολλα φιλια
    xoxo
    An.ni

    olini1989.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το κραγιον αυτο σου δινει εναν vampy αερα!!!Ανυπομονώ να δοκιμασω προιοντα NYX, ειδικα τα ρουζ κρεμωδη αλλα και πουδρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο!!!
    Μακάρι όταν θα ένιωθα κι εγώ λίγο "κάπως" να έδειχνα κούκλα σαν κι εσένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ποιο πολυ λατρευω το κραγιον. περιμενω πως και πως να μπορω να βαλω και γω!!! φοραω σιδερακια... φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. επίσης θα ήθελα να σε ρωτησω τι πινελακι χρησιμοποιησες για να βάλεις τα κεφέ χρώματα. είμαι στην φάση που πειραματίζομαι να μάθω τιποτα καινούριο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τελειο το βλαψιμο αλλα το κραγιον το αγαπώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολυ ομορφο αποτελεσμα!εμνα το καθημερινο ειναι ετσι συνηθως αν και εχω αδυναμια και στα ρουζ ειδικα να ναι το υγιες ροζ!μασκαρα-ρουζ-κραγιον!αναρωτιεμαι τις τιμες που θα χουν εδω τα nyx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Poly wraio to makigiaz!!! Kai NAI, thelume k alla tetoia video "get ready with me" :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ωραίο μακιγιάζ!και εγώ όταν θέλω κάτι γρήγορο προτιμώ κάτι τέτοιο!τσέκαρε και εδώ αν θες:http://anastasiamakeupetc.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή