Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Παρασκευή, 21 Σεπτεμβρίου 2012

Ombre hair-Teo Hair Designs εμπειρία κ review for L'oreal + Kerastase

 Hello beauties!!

Ω,ναι! Ειναι γεγονος! Εχω πλεον σταθερη συνδεση ιντερνετ,και αυτο σημαινει οτι μπορω να ανεβαζω βιντεακια κ να γραφω posts πολυ πιο συχνα :)

Στο σημερινο βιντεακι θα δειτε το νεο λουκ στα μαλλια μου,δεν εχω κανει καποια τεραστια αλλαγη αλλα προσωπικα μ'αρεσουν πολυ.
Θα σας δειξω επισης τα προιοντα που μου εδωσε στο event στα Teo Hair Designs,η L'oreal.

Ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη ομως!
Οταν δεχτηκα την προσκληση για το event,μονο που δεν πεταξα απο την χαρα μου. Οχι μονο θα μαθαιναμε τις νεες τασεις της μοδας στα μαλλια για το φθινοπωρο-χειμωνα κ ανοιξη αλλα θα ειχαμε την ευκαιρια να δοκιμασουμε μια υπηρεσια της επιλογης μας.
Επελεξα να ανοιξω το χρωμα των μαλλιων μου απο την μεση κ κατω,την τεχνικη ombre δηλαδη. Ενα πολυ διακριτικο ombre να τονισω. Αν κ θα το δειτε κ εσεις αυτο στο βιντεο.

Η παρουσιαση αρχισε με τον Γιωργο Σφακιανακη,γιο του Teo,να μας αφηγειται την ιστορια του πατερα του,πως απο την Αιγυπτο κ ενω ηθελε να γινει γιατρος,κατεληξε να γινει ενας τοσο διασημος κομμωτης κ να δημιουργησει την αλυσιδα των σουπερ επιτυχυμενων κομμωτηριων Teo Hair Designs. (10 κομμωτηρια ως τωρα)
Στην παρουσιαση ηταν κ η γλυκια Νατασσα,δυστυχως μου διαφευγει το επωνυμο της. 
Οι δυο τους εκαναν ενα πολυ ωραιο διδυμο. Μας ενημερωσαν κ μας διασκεδασαν ταυτοχρονα.


Ειδαμε βιντεακια με την δουλεια των κομμωτων των Teo Hair Designs καθως κ την κυριαρχη ταση για φετος,την  RETRO NOUVEAU. Tην επιστροφη δηλαδη στα χτενισματα γνωστων σταρ των περασμενων δεκαετιων(Twiggy,Brigitte Bardot,Sophia Loren,Elizabeth Taylor etc) εμπλουτισμενα ομως με λεπτομερειες πιο ''σημερινες''. Μπορω να πω οτι λατρευω το χτενισμα της Μπριζιτ Μπαρντο!




Μετα απο ολα αυτα τα ωραια,ηρθε η ωρα που περιμεναμε ανυπομονα!
Η Δωρα ηταν η κομμωτρια που με ανελαβε κ την ευχαριστω γιατι ηταν γλυκυτατη ενω με ακουσε πραγματικα κ εκανε στα μαλλια μου αυτο που ηθελα!

Μερικες φωτογραφιες πριν,κατα την διαρκεια κ μετα :p


Πριν φυγω με εξεπληξαν με μια σακουλα με 3 υπεροχα προιοντα.


Σαμπουαν απο την σειρα Mythic Oil. Περιεχει το γνωστο θαυματουργο ελαιο argan και σπορους βαμβακιου ενω δεν περιεχει parabens. Το δοκιμασα ηδη κ το αγαπω! Αφηνει τα μαλλια αναλαφρα και απαλα ενω μυριζουν τελεια. Επισης λατρευω την συσκευασια,βρισκω την αντλια πολυ πρακτικη κ βολικη.
250ml.
 

3λεπτη μασκα απο την ιδια σειρα αρα περιεχει κ αυτη ελαια argan και σπορους βαμβακιου. Μυριζει ακομα πιο εντονα αυτο το υπεροχο αρωμα ενω πραγματικα βλεπεις την διαφορα στα μαλλια σου με την πρωτη εφαρμογη. Απαλα,μυρωδατα κ φυσικα τεραστια ευκολια στο χτενισμα. Love it!
200ml.


Για τελευταιο αφησα το απολυτως αγαπημενο μου. Το λαδι περιποιησης απο την Kerastase. Omg...Το ΛΑΤΡΕΥΩ!! Εκπληκτικο αρωμα! Δινει εξτρα απαλοτητα στα μαλλια κ λαμψη ενω τα περιποιειται. Ειναι για βαμμενα μαλλια.
Με συμπλοκο Oleo,εμπλουτισμενο με εκχυλισμα απο αυτοκρατορικο τσαι. 
Λατρευω επισης το μεγεθος του. 125ml θα μου κρατησουν πολυ καιρο αφου χρειαζομαι ελαχιστη ποσοτητα καθε φορα.

Αυτα τα ''ολιγα'' απο μενα!
Ελπιζω να σας αρεσε το ποστ και το βιντεακι :)

Αληθεια εχετε κανει καμια αλλαγη στα μαλλια σας?
Εχετε εμπειρια με τα Teo Hair Designs?
Eχετε δοκιμασει μηπως καποιο απο τα προιοντα?



 Μην ξεχασετε να μου πειτε την γνωμη σας για αυτο που σας ρωταω στο βιντεο!

Πριν τελειωσω το ποστ,να ευχαριστησω θερμα την L'oreal κ τα Teo Hair Designs για την προσκληση κ την υπεροχη εμπειρια!

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

20 σχόλια:

  1. Επιτελους Αρτεμης!!! μεγεια τα μαλλακια σου πανε υπεροχα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς ήρθες! Περιμέναμε πως κ πως! Με γεια τα μαλλιά σου. Εγώ αυτή τη στιγμή βρίσκομαι σε αναζήτηση, θέλω να κάνω αλλαγή στα μαλλιά μου αλλά δεν ξέρω τι! Σίγουρα θα τα κόψω γιατί είναι κ ταλαιπωρημένα από το καλοκαίρι, αλλά σκέφτομαι να αλλάξω κ το χρώμα λίγο. Κ επειδή δεν τα έχω βάψει ΠΟΤΕ, σκεφτόμουν κ εγώ ένα διακριτικό ombre!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυ!! Το ombre νομιζω ειναι μια πολυ καλη λυση,αρκει να βρεις τον σωστο κομμωτη :) xxx

      Διαγραφή
  3. Επιτέλους έχεις internet! Πολύ όμορφη η μικρή αλλαγή που έκανες στα μαλλιά σου! Περιμένουμε να μας δείξεις όλα τα προϊόντα, reviews, φωτο, σε post αν θέλεις και σε video!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυ!! Οκ,αφου θελετε σχεδον ολες,θα κανω κ βιντεο με μεγαλη μου χαρα :) xx

      Διαγραφή
  4. artemaki megia i allagi sta mallia su pan poli!!!! perimenoume me anipomonisia reviw ke videaki!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με γεια σου!!! Μ'αρεσε πολυ το μαλλι σου και αν θυμσαι σου ελεγα οχι για αλλαγη αλλα τελικα...ειναι τελειο!!!!! Φυσικο, απλο, μοντερνο, σου παει παρα πολυ και σε φωτιζει! Κουκλα!
    Κλασικα ολα τα events πεφτουν οταν εχω τρελο διαβασμα και τρεχω και δε φτανω, ελπιζω να ερθω την Τεταρτη και να σε δω και απο κοντα :-)

    Φιλια πολλα*
    http://beautyincrisis.blogspot.gr/


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυ Σοφακι!!
      Ελπιζω να τα πουμε συντομα :)
      xxx

      Διαγραφή
  6. me geia sou!!! mou aresoun para polu! ta proionta ths kerastase einai apithana. egw eida allagh sta mallia moy pou xrhsimopoiw sunexeia psalidi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι πραγματι πολυ αποτελεσματικα :) xxx

      Διαγραφή
  7. Σ'έχω κάνει tag!http://oriflamehellas.blogspot.gr/2012/09/tag-most-worn-summer-things-tag.html

    Με γεια το μαλλί!Δεν είναι τεράστια αλλαγή αλλά σου πάει!
    Γι αυτό που ρωτάς στο βίντεο εγώ προτιμώ και να γράφεις ποστ και να υπάρχει και βίντεο,αλλά η πλειοψηφία θα αποφασίσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. H πλειοψηφια αποφασισε βιντεο!
      Σ'ευχαριστω πολυ κ για το tag,θα μπει στην λιστα αλλα πολυ φοβαμαι πως με τοσα ποστ που εχω ηδη να περιμενουν,θα ανεβει χειμωνα :p
      xxx

      Διαγραφή
  8. Θα παρω και τα τρια προιοντα,ξετρελαθηκα,με ξεσηκωσες με το mythic oil που ειπες οτι μυριζει υπεροχα!!!Αλλα και το αυτοκρατορικο τσαι μου κεντρισε το ενδιαφερον!!!Τελειο βιντεο και ποστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eιμαι σιγουρη οτι δεν θα σε απογοητευσουν :) Σ'ευχαριστω πολυ!! xxx

      Διαγραφή