Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Κυριακή, 30 Σεπτεμβρίου 2012

Review:Garnier Fructis,Θρέψη & Επανόρθωση 3.

Hello beauties!!

Τι κανετε? Ελπιζω να περασατε ενα ομορφο Σ/Κ :)
Το δικο μου μιας κ περιειχε γενεθλια κ μια βολτα σε ενα παζαρι (θα σας μιλησω σε ενα ποστ συντομα για αυτο) ηταν πολυ ενδιαφερον!

Τον Ιουνιο,ειχα παρευρεθει σε ενα bloggers event της Garnier,στο οποιο μας ειχαν ενημερωσει για τα νεα προιοντα που θα κυκλοφορουσαν συντομα. Αναμεσα σε αλλα ειχαν αναφερει την ανανεωση της σειρας Fructis. Ολες τα γνωριζετε κ οι περισσοτερες λατρευετε την μυρωδια τους οπως κ εγω :p

Οταν ακουσα για ανανεωση ενθουσιαστηκα!
Πιο πολυ ενθουσιαστηκα οταν πριν 2 βδομαδες ενας ''κουριερ-ας'' μου εφερε αυτο το υπεεεεροχο κουτι!

Δεν σας φτιαχνει την διαθεση αυτο το τοσο χαρουμενο κιτρινο??

Αυτην η σειρα λοιπον,απευθυνεται σε εσας που εχετε ξηρα,αφυδατωμενα και ταλαιπωρημενα μαλλια. Μαλλια θαμπα που εχουν χασει την λαμψη κ την απαλοτητα τους.
Απευθυνεται κ σε μενα δλδ,ειδικα μετα το Ombre,ιδιαιτερα οι ακρες εχουν αφυδατωθει κ χρειαζονται εξτρα φροντιδα.

Τι ειναι αυτο που θα κανει τα μαλλια σας απαλα,λαμπερα κ μεταξενια?
Τα 3 ελαια!

Ελαιο ελιας: Αναδεικνυει την λαμψη.
Ελαιο Αβοκαντο: Επαναφερει την απαλοτητα
Ελαιο karite: Χαριζει μεταξενιο αγγιγμα

Τα χρησιμοποιω απο την στιγμη που τα παρελαβα κ μονο καλα λογια εχω να πω.
Δεν παρατηρησα καποιο αρνητικο για να ειμαι ειλικρινης.
Νομιζω πως αυτο που υποσχονται το καταφερνουν :)

Aκολουθουν φωτογραφιες απο καθε προιον ξεχωριστα για να τα δειτε καλυτερα κ για να σας φτιαξω την διαθεση με τα χρωματα τους!

Και φυσικα ακολουθει βιντεακι οπως μου ζητησατε!!



Εσεις εχετε δοκιμασει καποιο προιον απο την ανανεωμενη σειρα? Πως σας φανηκε?
Αν οχι,σκοπευετε να δοκιμασετε?
Ποια ειναι τα δικα σας αγαπημενα προιοντα για λουσιμο/περιποιηση μαλλιων? Περιμενω τα σχολια σας!

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

6 σχόλια:

  1. Αγαπώ τα προϊόντα Fructis χρόνια τώρα! Εδώ και μέρες δοκιμάζω την κόκκινη καινούργια σειρά για βαμμένα ή με ανταύγιες μαλλιά (ότι πρέπειτώρα που τα έχω βάψει) και είμαι πολύ ευχαριστημένη!
    Αλλά και η κίτρινη σειρά που είναι για ξηρά μαλλιά θα είναι ιδανική για εμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι τέλεια κίτρινη συσκευασία!!!!! Κ μόνο γι αυτό θα ήθελα να το δοκιμάσω..!:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μμμμ η Garnier πάντα εκπλήσσει ευχάριστα τους αγοραστές της!Πολύ ωραία σειρά και έχεις οοοοόλη την θετική μου ενέργεια για να κερδίσεις!!

    Φιλάκια!!

    www.desertrose2012.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλη επιτυχια!!Σ ευχομαι να κερδισεις! Το μακιγιαζ σ στο βιντεο ειναι τελειο!!! Το Pinkerbell φορας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χιλια συγνωμη που δεν ειχα απαντησει ως τωρα. Ναι,μαντεψες σωστα!

      Διαγραφή
  5. Den ta dokimasa akoma ta dika mou ala anipomono !! Pandote exoun iperoxes mirodies i Garnier :) xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή