Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2012

10 Προϊόντα που θα αγοράσω ξανά!

Γεια σας κ παλι!

Παρακατω μπορειτε να παρακολουθησετε ενα tag βιντεακι στο οποιο σας δειχνω 10 προιοντα τα οποια εχω αγορασει κ θα αγορασω ξανα. Και αυτο γιατι εμεινα πολυ ευχαριστημενη μαζι τους ασφαλως.

Η αληθεια ειναι πως ηταν δυσκολο να επιλεξω μονο 10 αλλα επρεπε :p

Παρολο που εχουμε πληθωρα επιλογων πια,ορισμενα προιοντα θα τα αλλαζα δυσκολα.

Περιμενω με ανυπομονησια τα δικα σας αγαπημενα που θα αγορασετε ξανα κ ξανα!
Δεν χρειαζεται να μου γραψετε 10,μην σας κουραζω,1-2 αρκουν :)

Enjoy the video!



Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

3 σχόλια:

  1. λατρεύω το μακιγιαζ σου, σου πάει πολύ! ωραία τα προιόντα που έχεις αγαπημένα...συμφωνώ σε πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα..τι ομορφιές είναι αυτές!!!Σίγουρα θα το έκανα το μακιγιάζ αυτό,τέλειο...γενικά χρησιμοποιώ μωβ και καφέ αποχρώσεις!!
    Το primer σου έχω λατρέψει!!Τα μολύβια απο που τα έχεις αγοράσει?
    Φιλιά :)!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γειά!!! τέλειο το μακιγιάζ σου!
    Τα δικά μου αγαπημένα προϊόντα είναι: Σκιές ματιών Bobbi Brown, Ultra gloss Christian Dior, mascara Bourjois........ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή