Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Τετάρτη, 17 Οκτωβρίου 2012

~Αγορές απο το Φεστιβάλ Ομορφιάς κι άλλα νέα προϊόντα~

Hello again!

Δευτερο ποστ για σημερα. Ζητημα να το εχω ξανακανει 1-2 φορες αυτο :p

Στο σημερινο βιντεακι θα σας δειξω τα πραγματακια που αγορασα απο το Φεστιβαλ Ομορφιας στο Περιστερι πριν περιπου 10 μερες.
Σας δειχνω κ 2-3 ακομα πραγματακια αναμεσα τους τα 3 αρωματα για τα οποια ηδη σας μιλησα στα προηγουμενα ποστ.

Mια φωτογραφια με τα ''καλουδια''


Εδω το βιντεακι:


Για πειτε μου εσεις,
εχετε δοκιμασει καποιο απο τα παραπανω προιοντα?
Τι νεες αγορες εχετε κανει τελευταια??

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

12 σχόλια:

  1. Δεν χορτενω πραγματικα τα βιντεακια σου.Τα προτειμω περισσοτερο γιατι βλεπω την εκφραστικότητα σου.Εμενα μου ηρθαν τα πακετακια μου απο Ten-Ten και Beauty Town.Lipgloss-USHA No22,κραγιον το 307 απο BeautyLine,blush-Ingrid και 2 δοθβλε μολυβακια απο BeautyLine ασπρομαυρο το ενα και 2 αποχρωσεις του πρασσινου το αλλο :)
    Πηγα και στο HD και πηρα το μπρελοκάκι του My Beautique καθώς και δωρακι πινελακια της Maxfactor .Επίσης αγορασα το περιοδικο Mirror οπου εχει εκπτωτικη καρτουλα 20% για τα Body Shop που αφορα τις 19+20 Οκτωβρη μιας και τα γενεθλια μου ειναι στις 20 ε να κανω και κανα δωρακι ακομα στον εαυτον μου χεχεχ :) αυτα <3 Σε Φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω 3 βερνίκισ της beauty line, είναι αρκετά καλά για την τιμή τους, άσχετα που πλέον δεν πολυχρησιμοποιώ βερνίκια γιατί κάνω gel..

    toothfairygardy.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φανταστική η bb cream που μου πρότεινες σε προηγούμενο ποστ! Ευχαριστώ! <3

    Με το ντεμακιγιάζ που προτείνεις έχω μερικά θέματα γιατί αυτά τα διπλά με το λάδι τα απεχθάνομαι. Δεν μου αρέσει καθόλου η αίσθηση που αφήνουν στο δέρμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. με γειααα στα ειχα ξαναπει οταν ειδα τη φωτο στο fb αλλα ειναι ολα πολυ ωραια νομιζω ολες οσες πηγαμε πηραμε τουλαχιστον 1 beauty line μανο υπεροχα χρωματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. συμφωνω τα βερνικια απο την beautyline είναι πάρα πολύ καλά.
    προτείνω και τα βερνίκια golden rose κοστίζουν μόνο 1 euro!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολύ ωραίο το βιντεακι σου , είμαι φαν σου αν θες περνά και απο το δικό μου blog μια βόλτα ... είναι το hawkgirlblogspot .com και λέγεται ΑVON NINA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πραγματικά τα βερνίκια της beauty Line ενώ δεν τα είχα σε ιδιαίτερη εκτίμηση με έβγαλάν ασπροπρόσωπη! όπως και της essence. Περιμένω πως και πως την έκθεση αρχές Νοεμβρη για να πάω να προμηθευτώ χρωματα του χειμωνα για να μπορώ να συνεχίσω να"δουλευω"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απίθανα τα Beauty Line βερνίκια!! Δεν το περίμενα. Αλλά τελικά τώρα πια αυτά αγοράζω και ευτυχώς που υπάρχουν στα καταστήματα καλλυντικών, γιατί δεν μπορώ τις αγορές μέσω ίντερνετ.

      Διαγραφή
  9. zilevo gia ta china glaze, nomizo einai ta kalitera vernikia telikia. exo to cherry rouge nomizo legetai kai i piotita einai katapliktiki me geia

    ΑπάντησηΔιαγραφή