Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Δευτέρα, 8 Οκτωβρίου 2012

Τhe Body Shop Event + Product Reviews :)

Ηello beauties!
Ελπιζω να ειστε ολες καλα :)

Στο σημερινο ποστ + βιντεο θα σας μιλησω για το The Body Shop bloggers event στο οποιο παρευρεθηκα πριν περιπου εναν μηνα.

Μου αρεσε πολυ το γεγονος οτι ηταν πολυ αρτια οργανωμενο. Περασαμε απο 3 διαφορετικα σταντς κ ενημερωθηκαμε για τα νεα προιοντα,απο την BB Cream κ την all in one σειρα που περιεχει πουδρα,κονσιλερ κλπ,προιοντα για την περιποιηση του δερματος μεχρι τα 5 νεα υπεροχα αρωματα!

Μερικες φωτογραφιες με καποιες φανταστικες bloggers :)


Mε την Αννα απο το http://www.piecesofbeautybyanna.blogspot.gr/

Με την Μαριαννα απο το http://5glamclub.blogspot.gr/

Με τις Κωνσταντινα,Μαριαννα κ Μαριλενα,ολα τα κοριτσια γραφουν στο http://5glamclub.blogspot.gr/


Βγαζοντας φωτογραφιες με την Μαιρη απο το http://atouchofrouge.blogspot.gr 

 
Παρακατω θα δειτε μερικες φωτογραφιες απο τα προιοντα που περιειχε η σακουλιτσα που μας εδωσαν φευγοντας :)


Ξεχασα να φωτογραφισω το lip butter!
To οποιο αξιζει να αγορασετε πραγματικα!

 
Εδω το Body butter που μυριζει λες κ εχετε κοψει ενα ροδακινο κ το μυριζετε!


Η BB Cream!


Tο Tea tree oil pore minimise.



Kαι το αγαπημενο μου αρωμα σε λαδακι :) To οποιο περιεχει οργανικο αλκοολ,μαθετε περισσοτερα απο αυτην την δημοσιευση των TBS στο facebook:

''To οργανικό οινόπνευμα που χρησιμοποιούμε στη σειρά Scents of the World, προέρχεται από ζαχαροκάλαμα οργανικής καλλιέργειας. Τα ώριμα ζαχαροκάλαμα συλλέγονται με τα χέρια και αλέθονται προκειμένου να λάβουμε το εκχύλισμα. Το εκχύλισμα βράζει για 24ώρες και θερμαίνεται πάνω από φωτιά για να γίνει η απόσταξη οινοπνεύματος.''


Φουλ στις φωτογραφιες αυτο το ποστ!!
Ηθελα να γραψω κ reviews αλλα αφου τα λεω στο βιντεο,δεν νομιζω οτι χρειαζεται να τα γραψω.

Ευχαριστω πολυ τα The Body Shop και την Δημητρα Καλδη για την προσκληση κ την ευκαιρια να δοκιμασω τα νεα προιοντα :)

Παρακολουθηστε το βιντεο για να μαθετε την αποψη μου για καθε προιον ξεχωριστα αλλα κ για το μηνυματακι που θελω να περασω στο τελος.


Πολλα φιλια,
Αρτεμη
<3 br="br">


19 σχόλια:

  1. Καλησπέρα!! Να ρωτήσω κάτι... Σκέφτομαι να αγοράσω μία bb cream. Το δέρμα μου είναι μικτό προς λιπαρό. Πες μου τη γνώμη σου! Να προτιμήσω της bodyshop ή την garnier??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις δοκιμάσει την bb cream της maybelline;
      Δεν έχω ιδιαίτερα λιπαρό δέρμα αλλά μπορώ να πω ότι δούλεψε πολύ καλά σε μένα!!!

      Διαγραφή
    2. Aαα δεν ήξερα ότι είχε και η Maybelline! Ευχαριστώ πολύ! Πρέπει οπωσδήποτε να παώ να κάνω μια έρευνα αγοράς!

      Διαγραφή
    3. ego pantos 8a sou protina tin nea bb tis garnier gia miktes/lipares epiderides!!!!!!

      Διαγραφή
    4. Τελικά αυτήν πήρα.. 2 μέρες την φοράω και νομίζω ερωτεύτηκα! Ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
    5. Δεν σε προλαβα αλλα κ εγω της Garnier θα σου προτεινα. :)

      Διαγραφή
  2. Με είχαν καλέσει και εμένα αλλά δεν μπόρεσα να πάω δυστυχώς...
    πολύ ενημερωτικό το post σου πάντως!!
    Congrats...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την επομενη φορα ελπιζω να μπορεσεις :) Σ'ευχαριστω!

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίο review των προϊόντων. Μου αρέσει που ανέφερες και τα αρνητικά των προϊόντων και για το τέλος που είπες να κάνουμε πρώτα μια ερεύνα πριν αγοράσουμε ένα προϊόν και να μην "πιανόμαστε" από ένα review που είδαμε ή που διαβάσαμε! Η κάθε κοπέλα και πόσο μάλλον ο τύπος της επιδερμίδας είναι διαφορετικός και έχει διαφορετικές ανάγκες! Ας το καταλάβουμε αυτό επιτέλους!
    Την Καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω παρα πολυ Μαρια μου! Οπως ακριβως τα ειπες ειναι!! <3

      Διαγραφή
  4. καλησπέρα άρτεμη παρακολουθώ καιρό το κανάλι σου στο youtube και πραγματικά σου αξίζουν συγχαρητήρια για την προσπάθεια που κάνεις;)
    Έχω δημιουργήσει και εγώ ένα blog όπου μιλώ για μακιγιάζ και θα ήθελα και την προσωπική σου γνώμη:)
    φιλάκια πολλα:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω παρα μα παρα πολυ για τα καλα σου λογια!! Θα επισκεφτω το μπλογκ σου σιγουρα :) xxx

      Διαγραφή
  5. Ζηλεύωωωωωωω, είναι αλήθειααα! Πόσο τέλειο μαγαζί και προϊόντα
    http://dtmakeupgirl.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα κούκλα μου!!!Εγώ που δεν ασχολούμαι και πολύ με αυτά και θέλω όοοολα τα προϊόντα...φαντάζομαι εσύ ;)...χιχι!!!Αυτό το lip butter το θέλω και εγώ!!!Αγαπημένο ροδάκινο,και αυτό θέλω....και πάει λέγοντας...Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή