Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Τετάρτη, 17 Οκτωβρίου 2012

Her Secret by Antonio Banderas,a review..

Hello my lovelies!
Ελπιζω να ειστε ολες καλα κ να χαμογελατε :)

Σημερα θελω να σας μιλησω για ενα ακομη αρωμα,το Her Secret απο Antonio Banderas.
Πειτε μου ποια δεν ειχε δοκιμασει το Diavolo τοτε πριν χρονια?? Ηταν αγαπημενο της αδερφης μου αλλα κ μιας φιλης. Κατα συνεπεια το μυριζα συνεχεια.. Και δεν παραπονιομουν γιατι μυριζε-ει υπεροχα.
Νομιζω οτι ο κ.Banderas εχει κανει πολυ καλη δουλεια με τα αρωματα τοσα χρονια.

Πριν καποιες μερες ειχα την τυχη να παραλαβω το καινουριο γυναικειο αρωμα του Antonio Banderas,το οποιο λεγεται Her Secret.
Καταρχην με το που το αντικρισα,ερωτευτηκα την συσκευασια. Τοσο chic..Να μην πω για το κλειδακι! Συν ασφαλως το κλειδι-μενταγιον που ειχε την ευγενη καλοσυνη η εταιρεια Sarantis και η  Αναστασια Κυριτση να μου στειλουν ως δωρακι.

Ας δουμε πως μυριζει.. (Πληροφοριες και φωτογραφιες απο το Δελτιου Τυπου)



Βλεπετε στην παραπανω φωτογραφια ακριβως πως μυριζει το αρωμα. Χαρακτηριζεται ως φρεσκο,πικαντικο κ ανατολιτικο. Θα συμφωνησω κ θα προσθεσω κ τον ορο αισθησιακο.

Ειναι ενα πραγματικα υπεροχο αρωμα.
Η διαρκεια του επισης πολυ καλη. Σε μενα διαρκει 5-6 ωρες. Οσο ξεθυμαινει το αρωμα σαν να γλυκαινει κ αλλο.
Ισως,σε μερικες που ειναι πολυ ευαισθητες στα αρωματα,να τους φανει λιγακι βαρυ.
Ειναι ενα αρωμα που θα προτιμησω για το βραδυ ειδικα τωρα που ερχεται χειμωνας (για να δουμε ποτε :p)
Δεν ξερω την ακριβη τιμη αλλα ειμαι σιγουρη οτι ειναι στα ιδια επιπεδα με ολα τα αρωματα απο τον A.B,μαξιμουμ 15ευρω θα ελεγα. Και για μενα τα αξιζει.
Θα το βρειτε σε μεγαλα κυριως σουπερμαρκετ και καταστηματα καλλυντικων.


Τι λετε,θα το δοκιμαζατε?
Εχετε δοκιμασει καποιο αλλο αρωμα απο τον Antonio Banderas? Καποιο αγαπημενο?
Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

6 σχόλια:

  1. υπεροχο ... υπεροχο αυτο το αρωμα!!!!! το λατρεψα!!!!! διαρκει παρα πολυ και εχει μια καλη τιμη!!!!!!

    http://beautywithmairy.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγω πειράζει που κόλλησα με το κλειδάκι- μενταγιόν; Παντως και το άρωμα ακούγεται πολύ ωραίο.Αρωμα του Banderas δεν έχω δοκιμάσει αν και το αγόρι μου εχει ενα αντρικό αρωμα το οποίο δε μου αρέσει και πολύ (ούτε σ αυτόν βασικά αλλά του το ειχαν κάνει δωρο) . Τι να πώ. Ισως να ειδικεύεται στα γυναικεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 8a sumfwnhsw...exw to gunaikeio diavolo einai upero to antriko den me en8ousiazei..

      Διαγραφή
  3. το μύρισα σήμερα, πράγματι υπέροχο!!!
    αλλα η τιμή του τσιμπημένη...γύρω στα 19,65 ευρώ στο Hondos Center -.-
    το κλειδάκι-μενταγιόν ειναι πολύ χαριτωμένο :)

    http://itsabeauty-fullday.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. akoma exw to diavolo k den mporw na t antikatasthsw eukola...mia periodo den t evriska k den eixa arwma gt den m arese kanena...pragmatika uperoxo..shmera phra to her secret..polu kalo k ais8hsiako opws to diavolo..me megaluterh diarkeia k elafrws pio varu.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή