Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Πέμπτη, 25 Οκτωβρίου 2012

Max Factor Facefinity 3in1-Review/Tutorial + Δωράκι για εσάς!

Γεια σας αγαπημενες μου φιλες!

Τι κανετε? 

Το ''μενου'' σημερα εχει βιντεο με review + tutorial. Λατρευω να παρακολουθω τετοια βιντεακια γιατι οχι απλα μαθαινω την αποψη της εκαστοτε κοπελας για το προιον αλλα το βλεπω κ εν ''δρασει'' :) 

Παρελαβα που λετε πριν καμια βδομαδα 3 αποχρωσεις απο το καινουριο foundation της Max Factor (μεγαλη γενναιοδωρια! Και πολυ χαρηκα που ειδα διαφορετικες αποχρωσεις. 1 απο τα 3 θα το χαρει καποια απο εσας!! Λεπτομερειες στο βιντεακι)

Δεν θα σας κουρασω με γραπτο review καθως μπορειτε να με ακουσετε να μιλαω για το προιον στο βιντεο. Εχω να σας πω οτι το ΛΑΤΡΕΥΩ!! Πραγματικα καλυπτει καθε αναγκη μου.
Για εμενα προσωπικα ειναι τελειο. Ακομα κ η αποχρωση που νομιζα οτι δεν θα μου ταιριαξει,τελικα μου ταιριαξε μια χαρουλα.

Φανταστικο foundation,και πιστεψτε με ειναι πολυ δυσκολο να μου αρεσει ενα foundation τοσο πολυ.

Εδω το βιντεακι :)


Για πειτε μου λοιπον?
Μηπως το εχετε δοκιμασει? Αν οχι,θα το δοκιμαζατε?
Ποιο ειναι το αγαπημενο σας foundation?
Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

41 σχόλια:

  1. Αρτεμι πολυ καλό φαίνεται το foundation...θέλω να το δοκιμάσω.....φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φαίνεται τέλειο...θέλω να το δοκιμάσω... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Την καταλληλότερη στιγμή έκανες video για make-up! Μου τελειώνει το δικό μου κι έψαχνα κάτι που να αφήνει ματ αποτέλεσμα! Θέλω να το δοκιμάσω!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φαίνεται πολυ καλο!!θα ήθελα να το δοκιμάσω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αρτεμη μολις παρακολουθησα το βιντεακι σου...!!Ειχα δοκιμασει στο παρελθον foundation της max-factor και συγκεριμενα το xperience make-up(δε γνωριζω αν το ξερεις).Δεν μου αρεσε γιατι δεν καλυπτε οσο θα ηθελα δεν ειχε διαρκεια κ μετα απο 2-3 ωρες η επιδερμιδα μου φαινοταν αρκετα λιπαρη.Πιθανοτατα το συγκεκριμενο θα ηταν καλο για αλλου τυπου επιδερμιδες πχ ευαισθητες,ξηρες κ ισως για ηλικες ανω των 25 χωρις πολλες ατελειες..Γενικα δε βρισκω ευκολα foundation που να πω οτι εστω κ 1 με καλυπτει πληρος κ ειναι super εκτος απο καποια ακριβα οπως Dior, Lancome που τα δοκιμαζω σε δειγματακια τις περισσοτερες φορες ..Θα ηθελα πολυ λοιπον να δοκιμασω το 3 in 1 κ να δηλωσω σημετοχη για το διαγωνισμο σου..!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολύ ωραίο φαίνεται το foundation....φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. θέλω και εγώ κοπελιάαααααα!!!!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. fainetai teleio tha ithela polu na to dokimasw!!!filia!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. φαίνεται πολύ καλό!!!!!!!!!!!!! θέλω να το δοκιμάσω και εγώ!!!!!!!!!!!!!! πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αφού λές ότι είναι καλό σίγουρο θα είναι..και θα ήθελα να το δοκιμάσω.είναι η δεύτερη φορά που βλέπω αυτο το προϊόν σήμερα.. ( η πρώτη ήταν στο cosmopolitan )...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραίο video! Για την ακρίβεια ένα ακόμη ωραίο, χρήσιμο και ειλκρινές video! Το συγκεκριμένο ακόμη δεν έτυχε να το δοκιμάσω αλλά θα ήθελα πολύ μιας και ψάχνω κάποιο που να καλύπτει και να αφήνει ματ αποτέλεσμα! Σ' ευχαριστούμε πολύ Άρτεμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. den to exw dokimasei,alla to agapimeno mou einai tis VICHY!
    teleia kalipsi:)

    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αλλο ενα υπεροχο βιντεακι.Ωραιο φαινεται το προιον,θα ηθελα να το δοκιμασω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Παρα πολυ ωραιο , θα ηθελα να το δοκιμασω :)
    toothfairygardy.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ούτε κι εγω το έχω δοκιμάσει, Συνήθως τις καθημερινές και κυρίως τα πρωινά βάζω την BB cream μου και στις βραδινές εξόδους μου χρησιμοποιω κατα καιρούς ένα make up της ester lauder(δεν θυμάμαι ποιο ακριβώς αυτη τη στιγμή) το οποίο είναι σούπερ καλυπτικο γι αυτο και βάζω λίγο ή το true match για ελαφριά κάλυψη. Το πρόβλημα μου είναι ότι επειδή το δέρμα μου είναι υπερβολικά λιπαρο δεν έχω βρει μέχρι τώρα κάποιο make up που να μην "λαδωνει" ας το πούμε μετα απο 4-5 ώρες. Θα ήθελα να δοκιμασω και αυτο της max factor. Σε ευχαριστούμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. To diko mou all time favorite, einai to Teint Idole Ultra 24 wres ths LANCOME!!! Exw dokimasei paaaara polla foundations, san ayto den exw ksanadei, kalyptei teleia xwris na einai vary kai krataei ontos mexri na to afairesw egw! Einai teleio!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. molis eida to videaki den to exw dokimasei oute egw.
    agaphmeno den exw vrei akoma (alla lipara ,alla xwris kalypsi,alla lipara gia mena).......
    tha hthela an ginotan na to dokimaza.akougete kalo k m aresei o deiktis prostasias pou exei + oti exei mat apotelesma.
    ayta filia polla

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Όχι δυστυχώς δεν το έχω δοκιμάσει αλλά θα ήθελα πολύ να το δοκιμάσω!
    Θα ήθελα να δοκιμάσω το foundation που μας δίνεις για δωράκι την soft honey 77!Πιστεύω ότι θα μου πήγαινε πολύ αυτή η απόχρωση.
    Αγαπημένο foundation δεν έχω βρει ακόμα..ελπίζω σύντομα να βρω!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μόλις είδα το βιντεάκι.....Ψάχνω για νεο foundation, θέλω να το δοκιμάσω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. thelw toso polu na to dokimasw !!!!! elpizw na eimai tuxairi :)!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. stella vasiliou
    θελω τοσο πολυ να το δοκιμασω.....
    αντε να ναι το δωρακι μου για τα γεννεθλια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. πολυ χρησιμο και καλυπτικο Make up.φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μου Φαίνετα Καλό Και Θα 'Ηθελα Πολύ Να Το Δοκιμάσω!*_*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Θα θελα να το δοκιμάσω!Ευχαριστούμε πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. θα θελα να το δοκιμασω! γιουλη! φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Να μαι παλι εδω για 2 λόγος για τη σημερινη μου συμμετοχη στο Foundation και για να σου δωσω βραβειακι http://omorfakamomata.blogspot.gr/2012/10/blog-post_27.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Θα ήθελα κι εγώ να το δοκιμάσω!Ευχαριστούμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Γλυκιά μου Άρτεμις, θα ήθελα πολύ κι εγώ να δοκιμασω αυτο το foundation!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μμμμμ κ έψαχνα κάτι καλό...Κ εγώ θέλωωω!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πολύ ωραίο review! Θέλω πολύ να το δοκιμάσω!
    Πέρνα, αν θέλεις, από το blog μου! Έχεις βραβειάκι :)
    http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/2012/10/blog-post.html
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ωραίο ακούγετε το νέο make up της max factor μια δοκιμή θα με πείσει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ειναι λεπτη η υφη του ή ετσι φαινεται στην καμερα??
    ωραιο φαινεται παντως!!
    μ'αρεσε!!! :)
    και αν διαρκει τοσες ωρες πραγματικα αξιζει για εμας που ειμαστε στην δουλεια ολη μερα!!
    τα φιλια μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Θα ήθελα και εγώ να το δοκιμάσω,φαίνεται πολύ καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. θα ηθελα κι εγω να το δοκιμαασω...
    αν θελετε γινετε μελοι και του δικου μου blog που ειναι καινουριο και δεν εχει μελοι..:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Το αγορασα χθες για να το δοκιμάσω!
    Το βρηκα στα HONDOS σε προσφορα μειον 4 ευρω...
    οποτε μου κοστισε γυρω στα 15 ευρω!
    Πολυ καλη τιμη νομιζω! Θα το δκιμασω και θα γραψω εντυπωσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή