Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2012

Review: Avene Cleanance.

Γεια σας αγαπημενες!!
Καλη εβδομαδα σε ολους ευχομαι :)
Ο καιρος καταλαβε επιτελους οτι ειναι φθινοπωρο :p
Ποσο μ'αρεσει να ειμαι μεσα με μια κουπα τσαι κ να γραφω ενω εξω βρεχει δεν λεγεται!!

Παμε ομως στο review!
Πριν περιπου 10 μερες παρελαβα 3 δειγματακια απο την γνωστη εταιρεια Avene με σκοπο να τα δοκιμασω κ να σας πω την αποψη μου για αυτα.
Τα 3 δειγματα ειναι απο την σειρα Cleanance η οποια απευθυνεται στο νεανικο με προβληματα δερμα. Δηλαδη κ το δικο μου.

Avene Cleanance Gel nettoyant

Προκειται για ενα τζελ καθαρισμου που συνισταται να χρησιμοποιειται  πρωι-βραδυ.
Δεν περιεχει το κλασσικο σαπουνι ουτε κ parabens.
Μου αρεσε παρα μα παρα πολυ. Αφαιρει αποτελεσματικα το σμηγμα χωρις να ξηραινει το δερμα ενω το αφηνει ιδιαιτερα απαλο. Νομιζω οτι πραγματικα κανει αυτο που υποσχεται,βοηθαει δλδ στην ρυθμιση της εκκρισης σμηγματος,το λεω αυτο γιατι τις μερες που το χρησιμοποιω το δερμα δεν ειναι τοσο λιπαρο.
 Γενικοτερα μου αρεσε πολυ η αισθηση καθαριοτητας που αφηνει στο δερμα συν το οτι χρειαζεστε πραγματικα μικρη ποσοτητα. Το δειγμα των 25ml το χρησιμοποιω πρωι-βραδυ τις τελευταιες 10μερες κ εχω ακομα για 3 μερες σιγουρα. Οποτε συμφερει κ οικονομικα. Η τιμη του ειναι περιπου 11.5ευρω για 200ml. Σε on-line φαρμακεια πιθανον να το βρειτε κ λιγο πιο φθηνο.
Θα το αγοραζα? Ναι. Μολις τελειωσουν καποια καθαριστικα που εχω,θα αγορασω σιγουρα αυτο.

Αvene Eau nettoyante

Το Νερο Καθαρισμου ειναι ενα νεο προιον. Στην ουσια ειναι νερο που κανει ντεμακιγιαζ. Μολις διαβασα για αυτο ενθουσιαστηκα! Γιατι αμεσως φανταστηκα οτι δεν θα ειναι καθολου λιπαρο κ θα ειναι δροσερο στο δερμα.
Και πραγματι ετσι ειναι.
Το δοκιμασα με βαμβακι. Πραγματι απομακρυνε το μακιγιαζ μου αποτελεσματικα ενω αφησε το δερμα μου πραγματικα καθαρο. Διαβασα οτι δεν χρειαζεται να πλυνεις το προσωπο σου μετα αν δεν θες αλλα προσωπικα δεν αντεχω αν δεν το πλυνω μετα το ντεμακιγιαζ.
Μου αρεσε αρκετα σαν ιδεα κ σαν προιον.
Το μονο που δεν μου αρεσε ειναι οτι δεν αφαιρεσε την αδιαβροχη μασκαρα μου ενω εγραφε οτι ειναι για αδιαβροχο μακιγιαζ. Υποθετω δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα.
Θα το αγοραζα? Ισως αν το βρω σε καποια εκπτωση. Τιμη περιπου 15-16ευρω για 400ml.

Avene Emulsion seboregulatrice,matifiante

Στο βιβλιαρακι που παρουσιαζονται ολα τα προιοντα της Avene γραφει: ''Λεπτορρευστη κρεμα που ρυθμιζει σταθερα την εκκριση σμηγματος,συσφιγγει τους πορους και αφηνει την επιδερμιδα ματ ολη μερα.''
Η γνωμη μου τωρα. Το δειγματακι των 2ml μου εφτασε για 4-5 φορες.
Μου αρεσε πραγματικα πολυ. Ειναι ισως η μονη κρεμα που εχω δοκιμασει κ κανει αυτο που υποσχεται. Ενυδατωσε την επιδερμιδα μου κ δεν αφησε καμια λιπαροτητα. Το προσωπο μου ηταν ματ για σχεδον μιση μερα.
Επισης ειναι ιδανικη για βαση του foundation.
Στοιχιζει απο 10-12ευρω περιπου,αναλογως απο που την αγορασετε. Περιεχει 40ml.
Θα την αγοραζα? Ναι. Σκοπευω να την αγορασω μολις τελειωσω την κρεμα που χρησιμοποιω τωρα.
      
Αυτη λοιπον ηταν η γνωμη μου για τα Avene προιοντα.
Εν κατακλειδι,νομιζω οτι ειναι προιοντα που κανουν αυτο που υποσχονται. Η τιμη τους ειναι αρκετα προσιτη κ σιγουρα θα τα συνιστουσα ενω θα τα προτιμησω σε μελλοντικες αγορες.

Εσεις εχετε δοκιμασει καποιο απο τα παραπανω προιοντα?
Εχετε καποιο αγαπημενο προιον απο την Avene?

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

*Ευχαριστω πολυ την Θ.Χάνδρα για την ευκαιρια να δοκιμασω τα προιοντα κ να πω την ειλικρινη μου αποψη για αυτα.*

27 σχόλια:

  1. δεν έχω δοκιμάσει, αλλά ψήνομαι πολύ για το τζελ και για την κρέμα!! ευχαριστούμεεεε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν εχεις μικτη/λιπαρη επιδερμιδα θα σε βολεψει! Εγω σ'ευχαριστω!! :) xxx

      Διαγραφή
  2. Λατρεύω τα προϊόντα της Avene!Είναι από τις λίγες εταιρίες που δεν με έχουν απογοητεύσει ποτέ!Το gel και την emulsion τα είχα παλιότερα και είναι υπέροχα και φυσικά σκοπεύω να τα ξαναπάρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορω να καταλαβω το γιατι! Και εγω εχω ενθουσιαστει :) xxx

      Διαγραφή
  3. teleio review!!
    to neraki to agapo to latrevo!
    to gel de to exo dokimasi akoma :/

    http://missmadden923.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω!!
      Ναι,ειδα μολις κ το δικο σου review :)
      xxx

      Διαγραφή
  4. Αρτεμη πολυ ωραιο το review σου..Εγω εχω δοκιμασει το gel καθαρισμου προσωπου κ πραγματικα μου αρεσε πολυ..Εχω κ εγω μεικτι-λιπαρη επιδερμιδα κ ειδα πραγματικα αποτελεσμα..Μειωνει το περιτο σμιγμα κ κανει το προσωπο φωτινο κ απαλο..Εχω μια απορια ομως..Νομιζω οτι στην αγορα υπαρχουν 2 ειδη gel Avene.Ενα πρασινο κ ενα γαλαζιο απλα δεν εχω μαθει ποια ειναι η διαφορα τους..Eμεινα ικανοποιημενη κ απο τα 2 αν κ νομιζω το γαλαζιο με ενθουσιασε περισσοτερο..Εσυ γνωριζεις ποια ακριβως ειναι η διαφορα τους??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυ!
      Χμμ μπηκα στο site της εταιρειας κ στην σειρα Cleanance μονο ενα τζελ ειδα. Μηπως απλα αλλαξαν συσκευασια κ ισως λιγο την φορμουλα?

      Διαγραφή
    2. χμμ..ισως να το εχουν αλλαξει..!!Το ειχα δοκιμασει απο τον αδερφο μου που εχει προβλημα ακμης κ την πρωτη φορα ειχε παρει το γαλαζιο κ το τη δευτερη το πρασινο..Mπηκα κ εγω στο site αλλα δεν το βρηκα..Θα το ψαξω παντως γιατι θελω να το αγοραζω..!!

      Διαγραφή
  5. Το gel το ειχα δοκιμασει σε δειγμα-μπουκαλακι αλλα δεν μου αρεσε οπως αφηνε την επιδερμιδα μου (το δερμα μου ειναι μικτο/λιπαρο.) Την κρεμα τη χρησιμοποιουσα για 1,5-2 χρονια, την ειχα καταευχαριστηθει!!!Αλλαξα επειδη τωρα τελευταια καποια σημεια του προσωπου μου αρχισαν να ξεφλουδιζουν, η φαρμακοποιος μου συστησε μια λεπτορευστη ενυδατικη αλλης εταιριας. Απο οτι καταλαβα παρολη τη λιπαροτητα, το δερμα μου ηταν σφυδατωμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παλαιοτερα ειχα την λανθασμενη εντυπωση οτι δεν χρειαζεται να ενυδατωνω ιδιαιτερα την επιδερμιδα μου αφου ειναι τοσο λιπαρη. Καταλαβα βεβαια το λαθος μου μετα.

      Ισως πρεπει να μην χρησιμοποιουμε μια κρεμα για μεγαλο διαστημα τελικα. Προσπαθω να αλλαζω κρεμα καθε 6 μηνες περιπου.

      Διαγραφή
  6. Σκέφτομαι να αγοράσω το τζελ καθαρισμού..απλά η περιοχή γύρω απο τα μάτια μου είναι αρκετά ξηρή! θα το πρότεινες;επίσης έχεις δοκιμάσει καμιά κρεμούλα ματιών που να μειώνει τις λεπτές γραμμές!!? όσο για ενυδάτωση σου είχα πει ότι χρησιμοποιώ την κρέμα λιποσωμάτων απο AVON σε συνδυασμό με μία ενυδατική.η ενυδατική μου τώρα τελειώνει μου την προτείνεις αυτήν της ΑVENE?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν εχεις γενικα λιπαρο δερμα ναι στο προτεινω το τζελ,οσο για την περιοχη των ματιων,καλο ειναι γενικα να την αποφευγεις οταν πλενεις το προσωπο σου αν εχεις θεμα ξηροτητας. Ισως εντεινει λιγο την ξηροτητα,αλλα αν απλωσεις ενυδατικη μετα θα εισαι οκ. Η ενυδατικη ειναι πολυ καλη. Χωρις λιπαροτητα ενω κραταει το δερμα σου ματ. Αν ψαχνεις κατι τετοιο θα σε βολεψει.

      Διαγραφή
  7. Άρτεμη,ευχαριστούμε για το review , το καθαριστικό το σκέφτομαι κι εγώ ,μόλις τελειώσω αυτό που έχω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω σ'ευχαριστω Δεσποινα μου! Ειναι πολυ καλο! :) xxx

      Διαγραφή
  8. Έχω την εντύπωση ότι είναι για πολύ λιπαρές επιδερμίδες το gel γιατί το είχα αγοράσει παλιά πολύ παλιά μάλλον και με είχε αφυδατώσει και το σταμάτησα. Είναι όντως έτσι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ενδιαφέρον!!!Εγώ έχω μια κρεμούλα,αυτής της εταιρίας, που βάζω γύρω απο τα μάτια,κάνει δουλειά,αλλά θα έκανε καλύτερη αν τη χρησιμοποιούσα όπως έπρεπε:πρωί-βράδυ..και όχι όποτε το θυμάμαι :P...
    Α και όπως λές(στο σχόλιό σου πιο πάνω) πρέπει να αλλάζουμε κρέμα,και γενικά,προιόντα που χρησιμοποιούμε συνέχεια,ακόμα και σαμπουάν για τα μαλλιά,έχω την εντύπωση πως μετά απο 5-6 μήνες με το ίδιο σαμπουάν ξαναζωντανεύουν αν το αλλάξω!!!Φιλιά κορίτσι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. lol και εγω ειμαι το ιδιο με τις κρεμες ματιων! Πρεπει να οργανωθουμε! :p
      Πολλα φιλια!!! <3

      Διαγραφή
  10. αρτεμη μονο σε φαρμακεια πωλουνται αυτα ..??που μπορουμε να τα βρουμε??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ολα τα φαρμακεια κ αν θυμαμαι καλα ισως κ σε καποια Hondo's,Attica.

      Διαγραφή
  11. Το Cleanance gel είναι φοβερό, μόνο που το ψιλοφοβάμαι για τώρα το χειμώνα :(
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταλαβαινω,λογω κρυου η επιδερμιδα θα χρειαζεται κατι πιο ενυδατικο ε? Θα το δοκιμασω κ βλεπουμε,εχω ακομα της Kiehl's το καθαριστικο,το οποιο σαν ειναι λιγακι πιο ενυδατικο.
      xxx

      Διαγραφή
  12. η avene ειναι μια εταιρια που αλλαζω με τιποτα. γνωμη μου βεβαια οτι παιζει μεγαλο ρολο και ο συμβουλος ομορφιας που θα σου προτεινει τα καταλληλα προιοντα. εδω και 1 χρονο περιπου το προσωπο μου παει απο το καλο στο καλυτερο γιατι χρησιμοποιω αποκλειστικα αυτη την εταιρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Hey Artemi! Υπέροχο review.
    Χρησιμοποιώ προιόντα Avene εδώ και χρόνια, λόγω ακμής, και είμαι πολύ ευχαριστημένη. Άμεσο αποτέλεσμα και είναι απο τα λίγα προιόντα που καταπολεμούν το αίσθημα λιπαρότητας του προσώπου μου απόλυτα. Συμφωνώ με την άποψη σου σε όλα! ;)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγαπητη Αρτεμη σε ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση λόγο ακμής προτιμώ κι εγώ τα προιόντα της Avene καθώς έχω ακούσι τα καλύτερα και μου το σύστησε και ο δερματολόγοσ μου! Θα ήθελα αν μπορείς φυσικά να μου πεις αν έχεισ γραφτεί σε κάποιο προγραμμα ή κατι παρόμοιο τέλοσπαντων γιατί ενδιαφέρομαι κι εγώ πολύ να δοκιμασω διάφορα προιοντα (beauty editor). Σε παρακαλώ αν μπορείς πες μου.Θα το εκτιμησω.:) Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων !!! Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρησιμοποιώ και την λοσιόν της σειράς και είναι υπέροχη !!!όπως επίσης και το πίλινγκ που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σα μάσκα !!check them out :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή