Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Κυριακή, 14 Οκτωβρίου 2012

Review: ''Avon'' Colortrend

Καλησπερα αγαπημενες..

Εξω βρεχει κ επιτελους εβαλε δροσουλα,λατρευω να ακουω τον ηχο της βροχης οταν ειμαι μεσα στο σπιτι χαλαρωνοντας :)

Αποφασισα λοιπον να κατσω να γραψω επιτελους το review για τα προιοντα απο την ανανεωμενη σειρα Colotrend της Avon.

Πριν περιπου 1,5 μηνα η εταιρεια μου εστειλε τα παρακατω προιοντα για να τα δοκιμασω κ να σας πω την αποψη μου για αυτα. Τονιζω οτι αυτη ειναι η δικη μου προσωπικη αποψη η οποια λογικο ειναι να μην συμβαδιζει απαραιτητως με την αποψη αλλων γυναικων.
Ομως οπως παντα θα ειναι ειλικρινεστατη κ ελπιζω χρησιμη.

Θυμαμαι πως την σειρα Colortrend την τιμουσα ιδιαιτερα στα λυκειακα μου χρονια,τοτε που δεν μπορουσα να διαθεσω κ πολλα χρηματα. Το κονσιλερ τοτε ηταν σε μια μαυρη-μωβ συσκευασια κ απλα το λατρευα!

Ολα τα προιοντα μαζι.

Παμε λοιπον να τα δουμε κ ξεχωριστα!
Αναζωογονητικη Βαση Μεικ απ

Οπως βλεπετε ηταν λιγο ανοιχτοχρωμο για μενα οταν τραβηξα την φωτογραφια,τωρα ειναι σχεδον οκ κ θα ειναι τελειο σε κανα μηνα.
Ελαφρια μη λιπαρη συνθεση,ελαφρια καλυψη,γινεται λιγο πιο καλυπτικο αν το απλωσετε με flat top brush. Μ'αρεσει πολυ το γεγονος οτι χαριζει ομοιομορφια στο προσωπο κ δεν φαινεται οτι φορατε μεικ απ. Αν εχετε πολλα να καλυψετε θα χρειαστειτε κ κονσιλερ σιγουρα. Πολυ θετικο το γεγονος οτι εχει δεικτη προστασιας 15. Διαρκεια μετρια,οχι ολη μερα αλλα αρκετες σχετικα ωρες,ειδικα αν το σεταρετε με πουδρα.
Θα το αγοραζα ξανα? : Ισως. 
Τιμη : 7.95ευρω για 30 ml. 2.95 στην τωρινη καμπανια.

Καλυπτικο στικ.

Δυστυχως μου εστειλαν το medium κ ετσι δεν μπορεσα/μπορω να το χρησιμοποιησω,αρα δεν μπορω να πω κ πολλα.
Μετρια καλυψη,αρκετα μαλακο.
Θα το αγοραζα ξανα?: Δεν ξερω.
Τιμη: 6.30ευρω. 2.5ευρω στην τωρινη καμπανια.

Μασκαρα για ογκο,Plump Out.
  
Μασκαρα για ογκο σε μια αποχρωση αρκετα ενδιαφερουσα,μαυρη-καφε. Οχι πολυ εντονο χρωμα δηλαδη,γεγονος που την καθιστα ιδανικη για καθε μερα ή για εσας που ειστε πολυ ξανθιες ή ακομα κ για μαθητριες λυκειου που για μενα δεν χρειαζεται να το παρακανουν με την καταμαυρη μασκαρα.
Βουρτσακι κλασσικο,δινει ογκο,οχι κατι το τρομερο σε μενα,αλλα δινει.
Δεν μου μουτζουρωσε.
Δυστυχως δεν μου κρατησε την καμπυλη αλλα αυτο το κανουν μονο οι αδιαβροχες σε μενα.
Μια καλη μασκαρα για καθε μερα κ κυριως πρωινες-μεσημεριανες εμφανισεις.
Θα την αγοραζα ξανα? : Mαλλον οχι,οχι γιατι δεν ειναι μια οκ μασκαρα,αλλα γιατι εμενα δεν μου καλυπτει ολες τις αναγκες.
Τιμη: 8.40ευρω για 8ml, 2.95 ευρω στην τωρινη καμπανια.

 Μολυβι ματιων

Το αγαπημενο μου προιον!
Φανταστικο χρωμα,πολυ μαλακο,απλωνεται πανευκολα κ διαρκει ωρες ακομα κ μεσα στο ματι.
Οποτε το φορεσα ελαβα κομπλιμεντα. Το δοκιμασα ακομα κ πανω στο βλεφαρο,το μουτζουρωσα κ εκανα ενα πανευκολο smokey eye :)
To λατρευω κ σιγουρα θα αγορασω κ το μαυρο κ μαλλον κανα 2 χρωματα ακομα.
Θα το αγοραζα ξανα? : ΝΑΙ!
Τιμη : 6.30ευρω, 2.5ευρω στην τωρινη καμπανια.

Κραγιον Kiss 'n' Go

Με το που το ειδα θαυμασα το υπεροχο χρωμα του.
Ενυδατικη συνθεση,δεν ξηραινει τα χειλη,φουλ χρωμα ακομα κ με ενα περασμα. Διαρκει 3-4 ωρες. 
Μ'αρεσε πολυ αλλα δυστυχως μου εσπασε στην βαση του. Ξερετε πως μπορω να το ''κολλησω''?
Θα το αγοραζα ξανα?: Μαλλον ναι. Ειδικα σε προσφορα.
Τιμη : 7.10ευρω. 1.95ευρω μονο στην τωρινη καμπανια. (Θελω σιγουρα 2-3 αποχρωσεις ακομα!)

Και καπου εδω τελειωνει το review μου!
Θεωρω πως για τοσο οικονομικα προιοντα (ειδικα στην τωρινη καμπανια) ειναι πολυ αξιολογα.
Μπονους οι ανανεωμενες ''χαρουμενες'' συσκευασιες! 

Πραγματικα ελπιζω να σας αρεσε το ποστ.
Αφιερωσα αρκετη ωρα για τις φωτογραφιες αλλα κ στην δοκιμη των προιοντων.

Εσεις εχετε δοκιμασει καποιο απο αυτα?
Ψωνιζετε γενικα απο την Avon? Αγαπημενα προιοντα?

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

51 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία όλα αλλά εγώ θα σταθώ στο μολύβι με το υπέροχο μπλε και στο κραγιόν!!Από την AVON έχω ψωνίσει και πιο παλιά και έμεινα ευχαριστημένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tα χρωματα τους κλεβουν την παρασταση σιγουρα! :) xx

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα! το κραγιονάκι φυσικά δεν κολλάει πάλι αλλά μπορείς να το προστατεύεις στη συσκευασία του και να χρησιμοποιείς ένα πινελάκι για να το φορέσεις... κρίμα να πάει χαμένο τόσο ωραίο χρώμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thanks Netta αλλα τα κοριτσια απο κατω μου εδωσαν ιδεες,κατι θα κανω :)

      Διαγραφή
  3. ax to kragion marese para polU! to fouxia <3

    http://missmadden923.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι πανεμορφο χρωμα αλλα μαλλον δεν βγηκε καλα στην οθονη σου,ειναι ενα εντονο κοκκινο :)

      Διαγραφή
  4. γενικα η Avon εχει καλα προιοντα!! απο τα συγκεκριμενα εχω παραγγειλει μονο το κραγιον πιστευω οτι θα ειναι πολυ ωραιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ψωνίζω από avon και τελευταία αγόρασα από τα νέα κραγιονάκια την απόχρωση "intimate". Πίστευα ότι θα ήταν πιο σκούρο μωβ παρόλαυτα όμως μου άρεσε πάρα πολύ! Αγόρασα και 2 σκιές στις αποχρώσεις "sunburst" και "true romance" και μου άρεσαν και αυτές αρκετά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το intimate και εγω το κοιτουσα,ειναι πιο ανοιχτοχρωμο δλδ ε? Σκιες δεν εχω δοκιμσει αλλα το σκεφτομαι :)

      Διαγραφή
  6. σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένη με το μακιγιάζ αυτής της εταιρειας,αξίζει να δοκιμάσεις το νέο μακιγιάζ dancing with the stars της avon!Είναι εξαιρετικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Προϊόντα maquillage δεν έχω δοκιμάσει...από όσα παρουσίασες πάντως και εμένα το μολύβι μου τράβηξε την προσοχή...είναι αυτό το night blue που κολακεύει πολύ!!! ;O))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι πανεμορφο κ καλη ποιοτητας,αν τυχει κ παραγγειλεις πιστευω θα σου αρεσει :) xx

      Διαγραφή
  8. Αγοράζω προϊόντα Avon γιατί και ευχαριστημένη είμαι από τα περισσότερα προϊόντα αλλά και επειδή οι τιμές είναι προσιτές. Από την νέα σειρά έχω πάρει κραγιόν και την πούδρα (έχω γράψει σχετικό post) και ειδικά για το κραγιόν έχω ξετρελαθεί. Θέλω όμως πολύ να δοκιμάσω τα νέα μολύβια ματιών, επειδή έχω το μαύρο και το καφέ της παλιάς σειράς που είναι από τα αγαπημένα μου μολύβια και δίπλα στα άλλα που έχω από άλλες εταρίες και πιο ακριβές δεν έχουν να ζηλέψουν και πολλά! Πολύ καλό review post και με απόλυτη ειλικρίνεια, όπως όλα σου τα post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω παρα μα παρα πολυ!!
      Θα παω να διαβασω κ το ποστ σου σιγουρα.
      Τα μολυβια τους πραγματικα με εχουν ενθουσιασει :)
      Πολλα φιλια!

      Διαγραφή
  9. wraia fainontai!eidika to kragion!proion poy dokimasa ths avon htane poydra kai emeina arketa ikanopoihmenh!filakia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι φοβερο χρωμα! Πουδρα δεν εχω δοκιμασει ποτε αλλα σιγουρα καποια στιγμη. Πολλα φιλια!

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφα πραγματάκια!Πιο πολύ βέβαια μου άρεσε το κραγιόν και το μπλε σκούρο μολύβι!Επίσης για το κραγιονάκι κι όμως μπορείς να το φτιάξεις :) Έχει φτιάξει η Michelle Phan ένα χρήσιμο βιντεάκι http://www.youtube.com/watch?v=AwmIRVJNiqY

    http://marcisbeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολυ ωραίο το κραγιόν!!! Και το μολύβι ματιών τέλειο!!! Αν και γενικά δεν μου πολυαρέσει το μπλε χρώμα στα μάτια μου, σκέφτομαι να το αγοράσω!!!

    mode-im-mittelpunkt.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομιζω πως θα σου αρεσει. Φωτιζει τα ματια κ κανει το ασπρο να φαινεται ακομη πιο ασπρο.
      Πολλα φιλια!

      Διαγραφή
    2. Παρήγγειλα το κραγιόν και το μολύβι. Περιμένω να τα πάρω για να τα δοκιμάσω!!!
      Φιλάκια

      Υ.Γ.: Artemi, αυτή την αγορά μου την οφείλω σε εσένα!!! Μάλλον θα σταματήσω να αγοράζω περιοδικά, και θα ενημερώνομαι από beauty και fashion bloggers! Το θεωρώ πιο άμεσο και ευχάριστο!!!!

      Διαγραφή
    3. Hahaha εκανα ζημια ε? Τουλαχιστον ειναι οικονομικα κ ειμαι σχεδον σιγουρη οτι θα τα ευχαριστηθεις (σχεδον,γιατι καθε γυναικα ειναι διαφορετικη)

      Θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου,προτιμω χιλιες φορες τα αρθρα στα blogs απο αυτα των περιοδικων,δεν θα διαβασεις ποτε τα αρνητικα ενος προιοντος σε ενα περιοδικο :/

      Θα περιμενω εντυπωσεις,
      πολλα φιλια!!

      Διαγραφή
  12. Δεν εχω παρει ποτε κατι απο Avon μαλλον και ο λογος ειναι γιατι εχω μια γνωστη η οποια δουλευει εκει και με πριζει σε βαθμο να μου σπαει τα νευρα με τον τροπο που εχει για να αγορασω κατι..
    Οποτε απο τα νευρα μου δεν θελω ..
    Παντως το μολυβι πρεπει να ειναι καλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα καταλαβαινω!
      Εγω ειχα 2 φιλες στο λυκειο οι οποιες δεν ηταν καθολου πιεστικες,απλα μου εδιναν τους καταλογους κ αν μ'αρεσε κατι εκανα παραγγελια.
      Το μολυβι με ενθουσιασε λογω χρωματος κ ποιοτητας,και γενικα δεν τρελαινομαι για μολυβια να φανταστεις.
      Πολλα φιλια!

      Διαγραφή
  13. Όλα υπέροχα, αλλά θα κολλήσω στο κραγιόν. Υπέροχο το χρώμα του. Δεν έχω αγοράσει ποτέ κάτι από την Avon. Εγώ αγοράζω από την Oriflame.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,αυτο το χρωμα σου μενει! :p Και η Oriflame εχει πολυ καλα προιοντα :) xx

      Διαγραφή
  14. με έπεισες!! θα πάρω το μολύβι, τέλειο χρώμααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xαχαχα εκανα ζημια ε? Τουλαχιστον ειναι σε πολυ καλη τιμη τωρα! Φιλια!

      Διαγραφή
  15. το μολυβακι ειναι πολυ καλο..και τα κραγιον για την τιμη τους πιστευω ειναι καλα..γενικα η avon εχει καλα προιοντα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μα τι ωραίο post! :) Τα προϊόντα της σειράς colourtrend νομίζω κ εγώ ότι είναι καλά σχετικά για την τιμή τους, αλλά εξαρτάται κ σε τι θα πέσεις! Της κανονικής σειράς της avon νομίζω είναι καλύτερα σε γενικές γραμμές. Να σε ρωτήσω, με τι πρόγραμμα βάζεις πλαίσιο στις φωτογραφίες σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ειμαι στην avon εδω και ενα χρονο!εχεις κανει τελειο Post!μπορω να πω πως γενικα εχει ωραια πραγματα και σε παρα πολλες καμπανιες εχει πολυ συμφερουσες προσφορες!μεσα στον ενα χρονο εχω δοκιμασει πολλα προιοντα της κ μπορω να πω με σιγουρια πως εχει τις καλυτερες κρεμες !γενικα σωμα-προσωπο!!απο καλλυντικα οι αλλες σειρες οι λιγο πιο ακριβες ειναι καλυτερες!αλλα απο τα καινουρια της colortrend να δοκιμασεις τα κραγιονακια!ειναι πολυ ομορφα!το κραγιονακι που σου εσπασε κοψε το καθαρισε τη βαση του,λιωσε το κ ξαναβαλε το μεσα στη συσκευασια κ η αλλη εναλλακτικη ειναι να το ανοιξεις και να το ζεστανεις αρκετα στο σημειο που σου εσπασε κ με το δαχτυλακι σου σιγα σιγα προσπαθησε να το ενωσεις!!!φιλια πολλα!περιμενω και αλλα τετοια ωραια post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αρτεμάκι μου μπορείς να φτιάξεις κ πάλι το κραγιόν!!!!!! εκεί που κόπηκε ζέστανέ το στο κομμένο σημείο ίσα ίσα πάνω από 1 κερί ή με το σεσουάρ κ μόλις δεις ότι μαλάκωσε τοποθέτησέ το στο υπόλοιπο κομμάτι της συσκευασίας κ κράτησέ το λίγα δευτερόλεπτα μέχρι να κολλήσει κ να σταθεροποιηθεί.... 10 λεπτά στο ψυγείο κ θα'ναι σαν καινούριο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε υπερευχαριστω Μαριλια μου!! Θα δοκιμασω να το κανω σημερα κιολα! :D xxx

      Διαγραφή
  19. Το κραγιον φαινεται υπεροχο..! Απιστευτο το χρωμα του!

    taniatso.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. exeis kana thlefwno p mporw n parageilw?den eimai gramenh h kati tetoio...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mπες στο site τους κ ενημερωσου http://www.avoncosmetics.gr/PRSuite/home_page.page :) xxx

      Διαγραφή
  21. πολύ ωραίο και χορταστικό ποστ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω! Χαιρομαι πολυ που σ'αρεσε :) xxx

      Διαγραφή
  22. Γνώρισα μια κοπέλα που είναι στην AVON και της παράγγειλα τρία κραγιόν COLORTREND. :) Δεν ξέρεις πόσο χαρούμενη είμαι γιατί είναι πολύ φθηνά σε αυτή την καμπάνια που έχουν τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πήρα σήμερα τρια κραγιόν Colortrend..Η αληθεια είναι οτι τα περιμενα λίγο καλυτερα...Δηλαδή πρεπει να τα περασω πολλες πολλες φορές για να γραψει το χρώμα στα χείλη μου! Παρόλα αυτά για την τιμή τους είναι ομορφούλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Exw dokimasei to maik up kai to konsiler kai den eimai polu euxaristimeni ta pira epeidi eixan polu kali timi alla den einai kai toso kala koritsia..An kai agapw ta proionta tis avon kai ta protimw panta auta ta 2 den me enthousiasan..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Άρτεμη πρεπει σιγουρα να δοκιμασεις την mascara Super Curlarious απο την Avon γιατι πιστευω πως καλυπτει τις αναγκες σου :) Κανω μια προσπαθεια προωθησης της εταιριας μεσα απο το blog μου όντας αντιπροσωπος.Μεσα θα δεις mini-review απο καποια αγαπημενα μου προιοντα κ ελπιζω να σου φανω χρησιμη ως προς αυτο :)

    beautydealswithanna.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή