Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Δευτέρα, 15 Οκτωβρίου 2012

Review: B.U Free Spirit + C-THROUGH Blooming

Χαιρετω τις αγαπημενες μου αναγνωστριες!!
Καλη εβδομαδα να εχουμε :)
Ελπιζω να ξεκινησε καλα κ για εσας!

Οσες με ακολουθειτε κ στο fb,ξερετε οτι η δικη μου σιγουρα ειχε ενα πολυ συναρπαστικο γεγονος :D

Πριν καποιες μερες παρελαβα δυο νεα αρωματα για να δοκιμασω κ να σας πω την αποψη μου για αυτα.
Ας σας πω δυο πραγματακια πριν παμε στο review.
Πρωτον,ευτυχως που συνοδευονταν απο press release γιατι ειμαι παντελως ασχετη στην περιγραφη αρωματων και δευτερον,αυτη την βδομαδα θα κανω review για 5 συνολικα αρωματα. Δεν υπηρχε κανενα που να μην μου αρεσε,με το χερι στη καρδια!
Αυτο συμβαινει γιατι ειμαι ''ευκολος'' ανθρωπος οσον αφορα τα αρωματα!
Αν δεν ειναι παρα πολυ βαρια το πιθανοτερο ειναι να μου αρεσουν. 

Ας ξεκινησουμε απο το B.U Free Spirit.
Δεν νομιζω οτι χρειαζεται να σας συστησω τα B.U αρωματα!
Προσωπικα τα θυμαμαι απο τα σχολικα μου χρονια. Ηταν κ παραμενουν τοσο δημοφιλη.

Δειτε τι γραφει το press release,τα λεει τοσο ομορφα που ηθελα να σας το δειξω! Και μετα ερχεται κ η δικια μου αποψη.

Ειναι πραγματικα ενα τοσο δροσερο,χαρουμενο αρωμα που μολις το μυρισεις σου φτιαχνει την διαθεση.
Ειναι ιδανικο για καθε μερα κ κυριως πρωινες-μεσημεριανες ωρες. Για νεαρες κοπελες ειναι τελειο κ για βραδυ.
Η διαρκεια του ειναι περιπου 3-4 ωρες. Παντα τοσο μου διαρκουν τα B.U,ενταξει πανω μου τα μυριζω ισως κ για περισσοτερο αλλα οι γυρω μου το μυριζουν για 3-4 ωρες.
Ανετα θα το αγοραζα μολις μου τελειωσει.


Κυκλοφορει σε Eau De Toilette 50ml & Deo Spray 150ml.
Τιμη ακριβως δεν ξερω,αλλα σιγουρα ειναι πολυ οικονομικο οπως ολα τα αρωματα απο B.U.
Μπορειτε να το βρειτε σε σουπερμαρκετ κ καταστηματα καλλυντικων.

Το επομενο αρωμα ειναι απο την πασιγνωστη επισης μαρκα C-THROUGH.
Και αυτα τα ειχα τιμησει δεοντως στο λυκειο!
Θυμαμαι να πρηζω την μαμα καθε βδομαδα σχεδον,στο σουπερμαρκετ! :p



(Αποσπασματα απο το Press Release)
Το C-Through Blooming ειναι ενα αρωμα εμπνευσμενο απο τις τελευταιες τασεις της μοδας ενω τα φωτεινα του χρωματα παραπεμπουν στην χαρα,την αισιοδοξια κ την κομψοτητα.
Eιναι ειδικα σχεδιασμενο για νεες γυναικες που τις χαρακτηριζει η θηλυκοτητα,το στυλ,το θετικο και ελευθερο πνευμα και που ειναι γεματες ενεργεια κ χαρα για την ζωη!
Το αρωμα ξετυλιγεται με φρεσκιες κ φρουτωδεις νοτες αγριας φραουλας,μαζι με αχλαδι και ανανα.

Στη συνεχεια την προσοχη τραβαει το αρωμα του ανθους πορτοκαλιου μαζι με αγιοκλιμα κ τσαι,ενω η βαση περιεχει μια λεπτη αισθηση απο σανταλοκλιμα,μοσχο και βανιλια.



Η δικια μου γνωμη τωρα..
Το λατρεψα!
Αμεσως ξεχωρισα την φραουλα κ οπως σας ειπα ειμαι ασχετη με αρωματα :p
Μυριζει υπεροχα.. Ειναι ενα πιο θηλυκο κ αισθησιακο αρωμα,μπορει να φορεθει κ απογευμα-βραδυ. Προσωπικα το φοραω πρωι-μεσημερι-βραδυ :p
Σε μενα διαρκει περιπου 4 ωρες ισως κ 5.
Το προτεινω ανεπιφυλακτα αν θελετε ενα αισθησιακο αλλα οχι απαραιτητα πολυ βαρυ αρωμα.

Εκτος απο Eau De Toilette 30ml,κυκλοφορει σε Deo Spray 150ml (Το οποιο θα αγορασω σιγουρα για να τα συνδυαζω!)
Τιμη οικονομικη οπως παντα,το βρισκετε σε σουπερμαρκετ και καταστηματα καλλυντικων.

Και καπου εδω τελειωνει το review μου.

Πως σας φανηκαν τα αρωματα?
Εχετε δοκιμασει καποιο?
Εχετε καποιο αγαπημενο απο B.U & C.Through? Για πειτε μου στα σχολια!

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

8 σχόλια:

  1. Προσωπικά τα θεωρώ λίγο "ξεπερασμένα" δεν ξέρω αν φταίει που μεγάλωσα και ανακάλυψα καινούρια αρώματα...
    Σίγουρα πάντως για μια κοπελίτσα που μπαίνει τώρα στην εφηβεία και αρχίζει να πειραματίζεται είναι ιδανικά θεωρώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταλαβαινω πως το εννοεις. Και εγω ειχα καιρο να τα χρησιμοποιησω αλλα αυτα τα 2 μου εφεραν αναμνησεις! Ομως πραγματικα μου αρεσαν. :) xxx

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο review :) Μια συμβουλή: τα deodorant από b.u. μυρίζουν όμορφα, αλλά δεν κάνουν τη δουλειά ενός αποσμητικού. Τα έχω δοκιμάσει κ, παρότι είμαι άνθρωπος που δεν ιδρώνω, αλλά ακόμα κ αν ιδρώσω ο ιδρώτας μου δε μυρίζει, δε μου άρεσαν καθόλου. Δεν κρατάνε πάνω από 1 ώρα :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω!! Να σου πω την αληθεια εγω δεν τα χρησιμοποιουσα σαν αποσμητικα αλλα πιο πολυ σαν body spray. xxx

      Διαγραφή
  3. Πιστεύω οτι και τα δυο είναι ωραία αρώματα. Αν είχα κάποιο από τα δυο θα το χρησιμοποιούσα μια δυο φορές την εβδομάδα γιατί έχω τόσα αρώματα. Υπέροχο review! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. To ΒU για τα τωρινά μου γούστα (όταν πήγαινα σχολείο παίζει να τα είχα δοκιμάσει όλα... χιχιιχιχ) είναι πολύ ελαφρή. Το C-Thru από την άλλη είναι καλή -οικονομική- επιλογή για κάθε μέρα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι η B.U ειναι πραγματικα ελαφρια αλλα μ'αρεσε. :) xxx

      Διαγραφή