Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Πέμπτη, 1 Νοεμβρίου 2012

[ΕΚΛΕΙΣΕ] Κερδίστε 3 RESPECTISSIME ULTRA DOUX-94% μάσκαρες απο την La Roche-Posay!!

Γεια σας αγαπημενες μου!!
Καλο μηνα! Ευχομαι να ειναι γεματος αγαπη κ χαρα :)

Θα βοηθησω κ εγω λιγο να ξεκινησει χαρουμενα.
Πριν καποιες μερες επικοινωνησε μαζι μου εκπροσωπος της La Roche-Posay κ με ρωτησε αν θα ηθελα να διοργανωσουμε εναν διαγωνισμο στον οποιο θα δωσουμε δωρο 3 μασκαρες σε 3 τυχερες αναγνωστριες μου.
Φυσικα ειπα ναι! Και χαρηκα πολυ! Γιατι ειλικρινα μ'αρεσει παρα μα παρα πολυ να σας κανω δωρακια οποτε μπορω.

Παμε να δουμε λοιπον μερικα πραγματα για την μασκαρα που θα κερδισουν 3 τυχερες.

Μάσκαρα με 94% φυσικά συστατικά.
Μεταξένιες και φυσικά διαχωρισμένες βλεφαρίδες.  Εύκολο ντεμακιγιάζ.
ULTRA AΝΟΧΗ, ULTRA ANEΣΗ, ULTRA ΑΠΑΛΟΤΗΤΑ



Η μασκαρα αυτη ειναι πραγματικα ιδανικη για οσες εχετε ευαισθητα ματια ή φορατε φακους επαφης.
Δεν περιεχει parabens ουτε αρωμα. Ειναι υποαλλεργικη κ ειναι ελεγμενη για Νικέλιο.

Η νεα επαναστικη συνθεση αυτης της μασκαρας περιεχει 94% φυσικα συστατικα. Εκτος του οτι δεν ερεθιζει ακομα κ τα πιο ευαισθητα ματια,θρεφει τις βλεφαριδες αφου περιεχει: φυσικες μεταλλικες χρωστικες,γλυκερινη,βουτυρο καριτε,ελαιο argan,φυσικο συστημα γαλακτοματοποιητων και φυσικα κερια.

Δεν δημιουργει κομπους ενω αφηνει τις βλεφαριδες απαλες ακομα κ μετα απο 60 περασματα!
Αφαιρειται παρα πολυ ευκολα χωρις να προκαλειται τριβη κ ερεθισμος στα ματια.

Αυτο που μου εκανε εντυπωση διαβαζοντας το ΔΤ ειναι οτι χαρη στο κερι μελισσας προσφερει ογκο και χαρη στα κερια carnauba & candellila καμπυλωνει τις βλεφαριδες. 

Δεν την εχω δοκιμασει προσωπικα για να σας εκανα κ review,αλλα διαβαζοντας ολα αυτα θα το ηθελα παρα πολυ ομολογω!! (Και τι ομορφη συσκευασια!!)


ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ.
1)Πρεπει να ειστε μελη στο blog μου,αν δεν ειστε ηδη,μπορειτε να γινετε πολυ ευκολα πατωντας το κουμπακι που λεει ''Γινετε μελη σε αυτον τον ιστοτοπο'',θα το βρειτε πανω-πανω στην σελιδα.
2)Αφηστε μου ενα σχολιο σε αυτο το ποστ με το email σας και τον λογο που θα θελατε να δοκιμασετε αυτη την μασκαρα ή και ο,τιδηποτε αλλο. (Μια καλημερα,καλησπερα,προταση για νεο ποστ κλπ)
3)Μπορειτε να αφηνετε ενα σχολιο ανα ημερα. Ο διαγωνισμος θα ληξει στις 5/11 ημερα Δευτερα κ ωρα 23:59. Οι νικητες/τριες θα ανακοινωθουν την επομενη μερα.


Θέλετε εξτρα συμμετοχες??
1)Μπορειτε να γινετε μελη στην σελιδα μου στο facebook http://www.facebook.com/pages/BeautyWithArtemi/ 
2)Μπορειτε να γινετε μελη στο καναλι μου στο youtube https://www.youtube.com/user/BeautyWithArtemi 
Mην ξεχασετε να μου αναφερετε αν κανατε τα βηματα για τις εξτρα συμμετοχες.

Αυτα!
Καλη επιτυχια σε ολους!!

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

281 σχόλια:

  1. ευχαριστουμε πολυ!! μακαρι να κερδισω γτ δεν εχω δοκιμασει τπτ απο αυτη την εταιρεια!!
    zoibek92@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λατρεύω να δοκιμάζω καινούρια προϊόντα..Είμαι μελος και στο youtube και στο facebook..despoinaki_89@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τη θελωωωω γιατι δεν εχω δοκιμασει καμια μασκαρα αυτης της μαρκας!
    sm9111990@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. pink_queens@hotmail.com
    tha ithela na tin dokimaso :P giati apla maresei na dokimazo kainoyrgioa proionta!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. KORELKO-DIMITRA@HOTMAIL.COM ΘΑ ηθελα να δοκιμασω αυτη την μασκαρα για καθε μερα...μου φαινεται πολυ καλη πλιζζζ αρτεμουλα να νικησω...ενα ωραιο ποστ θα ηταν για την korres!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. και ναι, ειμαι φυσικα μελος σε ο,τι εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλησπερα!!!!!! καλο μηνα κ ευχαριστουμε για το δωρακι. Ολα σου τα δωρακια ειναι το ενα καλυτερο απ τ αλλο. Λοιπον, ειμαι η Μαιρη, και ειμαι φίλη σου παντου. Και για να γίνω πιο κατατοπιστικη :
    FB : Mary Andreadaki
    GFC :Mary Andreadaki
    UTybe : Mary Andreadaki
    εκανα κοινοποιηση και στο FB

    καλη επιτυχια σε ολες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θα ήθελα να την δοκιμάσω γιατί έχω πολύ ευαίσθητα μάτια...Ευχαριστουμε πολύ Αρτεμις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με εντυπωσίασε το γεγονός, ότι περιέχει 94% φυσικά συστατικά. Ό,τι πρέπει για όσους φορούν φακούς επαφής, όπως εγώ!!!

    GFC: Elena
    Facebook: Elena Dimou-Karagiorgou
    E-Mail: dimouel.daf@gmail.com
    You Tube: Elena Dimou-Karagiorgou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ioannak1@hotmail.com poli omorfo doro tha ithela na to dokimaso...eimai melos se ola :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ευχαριστουμε πολυυυ!!
    baswtzimopoulou@yahoo.com
    fb:Basw Tzimopoulou
    youtube:ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΖΙΜΟΠΟΥΛΟΥ
    gfc:Basw Tzimopoulou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. φαινεται τελεια!!!!μακαρι να κερδισω.ioannakanta@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. θα μου αρεσε πολυ να δοκιμασω την συγκεκριμενη μασκαρα αφου κανει κ για ευαισθητα ματια!! :D ntantou@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. poly kalo doraki gia ti ginaika mou
    karataglidistriantaf@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. θα την ηθελα παρα πολυ γιατι εχω πολυ ευαισθητα ματια και φοραω καθημερινα φακους επαφης οι οποιοι με ενοχλουν οταν βαζω μασκαρα.
    e-mail: hope1994@windowslive.com
    έκανα και τα επιπλέον βήματα:
    fb: Elpida Diochnou
    youtube: do0bi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Tha ithela polu na tin dokimasw giati fenete polu wraia :)

    tinaki33@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. f_afentaki@yahoo.gr
    θΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΗ ΔΟΚΙΜΑΖΩ ΓΙΑΤΙ ΦΟΡΑΩ ΟΛΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΦΑΚΟΥΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φαίνεται πολύ καλή!!!!

    email: marts.07@hotmail.com
    gfc: marw st
    facebook: μαρια τσακαλη
    youtube: gossipgirl2407

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γεια σου Άρτεμη!! Φοβερό δώρο!! Με δελεάζει πολύ που έχει τόσα φυσικά συστατικά!! Θα ήθελα να συμμετέχω!! :) Είμαι ήδη μέλος του Blog σου και του καναλιού σου στο Youtube ως BettyBoop και στο facebook μηηηηηηηηνες τωρα :P χαχα ως Christina Taf! To email μου είναι christie-isi@hotmail.com! Και καλή μας επιτυχια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αχ Αρτεμη μου την θελω! krista_did@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλησπέρα!!
    Ευχαριστούμε πολύ
    εχω ήδη κάνει ολα τα βηματα και τα εξτρα
    penzaf@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Artemi se akolouthw pantou!sunexise na mas mathaineis ta pio xrhsima pragmata!se euxaristoume gia ton diagwnismo!panta mas skeftesai! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. maresei polu na dokimazw mascara gti oi blefarides m einai pio isies k apo ta mallia m :P kai thelw na brw mia pou na kanei douleia ;)
    fusika k tha parw meros
    Ntia_Soul@hotmail.com
    kai oso gia ta extra ta exw kanei apo ti prwti stigmi pou se anakalupsa sto youtube <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. eirini1212@gmail.com 8a h8ela polu na dokimasw auth th maskara!..eimai melos k sto fb k sto youtube :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλό μήνα Άρτεμη!!Αυτή τη μάσκαρα θέλω να την δοκιμάσω!!
    Είμαι ήδη συνδρομήτρια στο κανάλι σου και στη σελίδα σου στο fb πολύ καιρό πριν.
    gfc:Δομνικη Σαρρη
    email:domniki70@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλό μήνα κούκλα μου!!Θέλω πολύ να κερδίσω την μάσκαρα αυτή γιατί πολύ απλά δεν έχω δοκιμάσει τίποτα απο αυτή την εταιρεία!
    prettyshinycupcake@gmail.com
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ioanna
    τα εχω κανει ολα τα βηματα
    καλο μηνα κιολας
    zisioanna@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλησπέρα Άρτεμη! Φαίνεται πολύ καλή, και ειδικά τώρα τελευταία ψάχνω μάσκαρα που να μην ερεθίζει τα μάτια μου, λόγω των φακών επαφής και της κούρασης! Count me in! ;)
    (mariam92 @ hotmail.gr)
    Και ήδη σε ακολουθώ παντου! ;)

    youtube: mariaMS92
    fb: Maria Marini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλησπέρα! Καλό μήνα Άρτεμις μου! Διαβάζοντας όλα αυτά θέλεις πραγματικά να την δοκιμάσεις αυτή την μάσκαρα! Τα μάτια μου είναι λίγο ευαίσθητα στο μακιγιάζ κ πιστεύω οτι θα ήταν κατάλληλη για εμένα!
    eva_chriso_93@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. kalhspera artemis m k kalo mhna na xeis dhmiourgiko k panw ap ola me ygeia to mail m einai eleni_michalakeli@hotmail.gr k eimai melos se oti exeis polla polla filakia :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. θα ήθελα να την δοκιμάσω πραγματικά.. Φαίνεται πολύ καλό προϊόν και γιατί να μην χρησιμοποιούμε κάτι πιο φυσικό ειδικά για τα μάτια μας..

    antoniak3@gmail.com
    fb_ antonia katsarou
    youtube_ tonina84gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλά ποια γυναίκα λέει όχι σε νέες μάσκαρες?! Μιας και φοράω φακούς με ενδιαφέρει να μην ερεθίζει τα μάτια μου και να βλέπω ότι κάνει διαφορά!
    twitter:Bobby818
    fb: Popi Ellina
    stardustbeauty8@hotmail.com
    Yt: nonamebob83

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Εννοιείται και θα ήθελα να τη δοκιμάσω!
    emetheniti83@gmail.com
    Gfc: Εριφύλη Μεθενίτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Γεια σου Άρτεμη :) θα ήθελα πολύ να κερδίσω την μάσκαρα γιατί είναι ένα από τα βασικά πράγματα που χρησιμοποιώ στο μακιγιάζ μου είτε είναι βαρύ είτε καθημερινό. Θα ήθελα να κάνεις ένα inglot review αλλά και ένα video που να μιλάς για προιόντα που ψώνισες από το internet μόνο.
    tresaviculespersedebant@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλο μηνα!τι υπεροχο δωρο!θα ηθελα να τη δοκιμασω γιατι δ εχω βρει ακομη την ιδανικη μασκαρα!εννοειται πως εχω κανει ολα τα βηματακια!ευχαριστουμε!
    Gfc-fb-ytube magdalene volonaki
    magvol_13@hotmail.com
    Twitter @magdalene_13

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλο μηνα!τι υπεροχο δωρο!θα ηθελα να τη δοκιμασω γιατι δ εχω βρει ακομη την ιδανικη μασκαρα!εννοειται πως εχω κανει ολα τα βηματακια!ευχαριστουμε!
    Gfc-fb-ytube magdalene volonaki
    magvol_13@hotmail.com
    Twitter @magdalene_13

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλο μηνα και σε σενα!!! Εχω κανει ολα τα βηματα...Θα ηθελα να τη δοκιμασω επειδη μου ακουγεται πολυ ενδιαφερουσα και θα ηθελα να διαπιστωσω πως γραφει. Επισης να σου ζητησω post με ootd ή πρωινη/βραδινη skincare routine..{e-mail: holy.sacram@gmail.com, fb: Melina Daleziou, YouTube: MelinaDale}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Kαλο μηνα Αρτεμις!!!!! σ ευχαριστουμε για τα δωρακια!!!! Θα ηθελα να δοκιμασω την μασκαρα... εμπιστευομαι πολυ την la roche-posay, στις ενυδατικες κρεμες ημερας....
    ειμαι μελος στο μπλογκ σου με το ονομα Katerina dem
    και στη σελιδα σου στο facebook: Katerinaki dem demertzi
    και στο you-tube βεβαια!παρακολουθω το καναλι σου ως katerina demertzi

    το email moy einai : katerinademertzi@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Τι τέλειο δώρο!!!Ευχαριστούμε!!!Πολύ θα ήθελα να την δοκιμάσω ειδικά αν αφαιρείται εύκολα!!!Καλό μήνα,με υγεία!!!
    el.mar@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. τελειο δωρακι!!
    ειμαι μελος στο μπλογκ σου με το ονομα eudoxia karagiorgou
    και στη σελιδα σου στο facebook: ευδοξια καραγιωργου
    και στο you-tube βεβαια!παρακολουθω το καναλι σου ως eudoxia karagiorgou
    eudoxia64@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. annaaa20@hotmail.com
    Θα ηθελα πολυ να την δοκιμασω γιατι ειναι μια πιο "φυσικη"
    προταση !Καλο μηναα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλό μήνα!! Πολύ ωραίο δώρο! Θα ήθελα να το δοκιμάσω γιατι έχω ευαίσθητες βλεφαρίδες που θέλουν προστασία. Έχω κάνει και εγώ όλα τα βήματα εδώ και καιρό!!
    https://www.youtube.com/user/111Sabrina111?feature=mhee my youtube
    https://www.facebook.com/lamprini.mpirou my fb
    sabrinadinadisk@windowslive.com my e-mail

    good luck!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. polu wraio dwro,tha ithela na th dokimasw osa proionta exw dokimasei apo auth tn etairia m aresan polu!!!eimai melos kai sto youtube kai sto facebook elvigeor@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καλό μήνα....πρέπει να ναι καλή η μασκαρα μακάρι να την κερδίσω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγινα και μέλος στο κανάλι σου στο you tube.....φιλια

      Διαγραφή
  45. καλο μηνα!!!αχ...θα ηθελα πολυ να την δοκιμασω...ειναι πολυ ωραιο δωρο και χρησιμο πανω απο ολα !!!εγω εχω κανει απο τα εξτρα βηματα μονο αυτο σχετικα με το facebook...το εμαιλ μου ειναι sasoulini2008@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Υπεροχο δωρο!!! Θα ηθελα να τη δοκιμασω καθως τα ματια μου ειναι αρκετα ευαισθητα.
    gfc marina gm
    ma-rine@live.com
    fb marina gm
    youtube aamarena

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Καλό μήνα!
    Γιατί μου τελειώνει αυτή που έχω! :ρ
    Youtube: Chara Vl
    Fb: Chara Vl
    Twitter: Chara Vl
    Gfc : η μαύρη γάτα
    μέιλ: usagitsukino88@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. artemis kalo mhna wraios diagwnismos kai pali! Mias pou m teleiwnei h maskara nomizw pws 8a m ka8otan kouti gt 8a h8ela na dokimasw kati auths ths etairias..! eimai melos kai sto blog kai sto facebook kai sto you tube! marisaskafida@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. geiaaa!eimai melos se ola os gnwston!foraw fakous epafis logw muwpias opote tha me endiefere na ti dokimasw!
    react3p@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Καλό μήνα σε όλους!! Ενδιαφέρον ακούγεται η μασκάρα, θα ήθελα να την δοκιμάσω για να εξακριβώσω αν όντως αφαιρείται εύκολα, γιατί αυτες που χρησιμοποιώ εγώ μου κάνουν την ζωή μου πατίνι:P
    e-mail:wonder-why29@hotmail.com
    fb: nikolaou andriana
    you tube : andriana nikolaou

    Καλή τύχη σε όλες μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. καλό μήνα !!!Θα ήθελα πάρα πολύ να κερδίσω αυτή την μάσκαρα γιατί έχω μυωπία και φοράω φακούς επαφής .Έχω κάνει τα extra βήματα .....και εύχομαι να κερδίσω γιατί δεν έχω κερδίσει ποτέ σε διαγωνισμό ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Καλό μήνα! Θα ήθελα να τη δοκιμάσω 1ον γιατί φοάω φακούς επαφής κ 2ον η μάσκαρα είναι το αγαπημένο μου καλλυντικό κ θέλω να δοκιμάζω όσο το δυνατόν περισσότερες!
    Το email μου είναι innocentaki2000@yahoo.com και έχω κάνει όλα τα βήματα (και τα έξτρα)

    toothfairygardy.blogspot.gr
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. fb: Μαρία Γκιώνη
      τwitter: Toothfairy
      youtube: έχω κάνει subscribe από δύο channels :Toothfairy Gardy και toothfairy.gardy@gmail.com

      xx

      Διαγραφή
  53. Καλό μήνα ΆΡΤΕΜΗ! Ακόμη δεν ήρθαν τα Χριστούγεννα και εσύ μας δίνεις δωράκια!Είσαι πολυ καλή...!
    Θα ήθελα να δοκιμάσω αυτή την μάσκαρα ...Μακάρι να είμαι εγώ η τυχερή
    ΕΙΡΗΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. anna_x1986@hotmail.com
    Εχω δοκιμασει διαφορα απο αυτη την εταιρεια αλλα οχι κατι απο την σειρα μακιγιάζ!
    Ευχαριστουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. wooooooooooooooooooooooooooow...!!!
    Αγαπωωω..μακαρι να ειμαι μια απο τις τυχερες!!!
    chatziief@gmail.com

    trelokoritsa.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. μα ειναι τελειαααααααααα!

    καλη επιτυχια!

    dorakiuser@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Αρτεμη και εγω ειμαι μελος παντου και στο fb και στο καναλι σου,θα ηθελα πολυ να την δοκιμασω αυτη τη μασκαρα γιατι ποτε δεν εχω δοκιμασει κατι αυτης της εταιρειας και ποτε δεν κερδισα κατι απο διαγωνισμους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. χρειάζομαι καινούρια μάσκαρα!!!
    n.avramidou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Καλό μήνα γλυκιά 'Αρτεμις!!! Τόσο καιρό νόμιζα ότι είχα γραφτεί στο μπλογκ ενώ δεν είχα, είμαι ελεεινή!
    Για δύο λόγους θα μου άρεσε να δοκιμάσω την μάσκαρα, γιατί τα μάτια μου απο το καλοκαίρι και μετά έχουν γίνει πολύ ευαίσθητα και δυσκολεύομαι να βρω μάσκαρα να μην μου πειράζει τα μάτια, και μετά γιατί οι βλεφαρίδες μου έχουν γίνει λίγο αδύναμες και προσπαθώ να χρηισιμοποιώ προιόντα με όσο το δυνατόν φυσικότερα συστατικά. Καλή επιτυχία σε όλα τα κορίτσια!!! :)

    GFC: Insomnia
    mail: rodanthos@astrolabos.com
    youtube: VasiaXVII
    facebook: Marcelia Äs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Θελω που να την δοκιμασω
    γενικα εχω διαβασει πολυ καλα
    review για τις μασκαρα της laroche-posay
    gfc:sofiaT
    email:sofiatourk@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Καλο μηνα!!!!!!Θα ηθελα πολυ να την δοκιμασω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ελπίζω να μου δωθεί η ευκαιρία να τη δοκιμάσω!
    gfc:flora aga
    fb:Flora Ger
    youtube:flora aga
    email:floranceaga@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Gen emman:eimai subscriber sto youtube
    Vefa Emmanuilidu:s'akolouthw kai sto facebook kai sto twitter
    Email: makeupaholic(a)hotmail(dot)gr
    http://thoughtsofamakeupaholic.blogspot.gr/
    giati thelw na tin kerdisw???giti den ixera oti eixe i LRP tetoio proion kai eimai periergi na to dokimasw, kai giati exw mania me mascaras!!!thanks for the giveaway!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Youtube channel :Civagge
    FB : Aggeliki Chanteli
    email : anheles@windowslive.com
    GFC : Selehna
    Me euais8ita matia mallon 8a einai valsamo auti i mascara!!!
    Tutorial me vampy lips parakalw!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. eukairia na to kerdisw giati opou nane telionei i maskara mou k tha hthela na dwkimasw poli mia maskara apo farmakeio. ths sigkegkrimenis markas exw to make u,p k s sinistw exei arketh kalipsi k einai gia lipara dermata;)) seuxaristoume gia thn eukairia sinexise etsi;)email:musliemine@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. θα ηθελα να την κανω δωρο
    gfc ΣΤΑΥΡΟΣ
    stavrosmantzoukis@gmail.com
    fb ΣΤΑΥΡΟΣ ΜΑΝΤΖΟΥΚΗΣ
    YOUTUBE ΣΤΑΥΡΟΣ ΜΑΝΤΖΟΥΚΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Κούκλα μου φαίνεται υπέροχη!!! Φοράω και φακούς μυωπίας και θα θελα να δοκιμάσω μια μάσκαρα που να μην μου προκαλεί πρόβλημα κατα την εφαρμογή της! Είμαι μέλος και στο κανάλι σου στο youtube και στο facebook!
    vicky.ant@live.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. teleio !! tha hthela poli na thn dokimasw !!
    gfc/fb. Eleftheria Lemontzi
    lefty.lemontzi@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Τέλειο δώρο!!!! Μακάρι να είμαι τυχερή!!!!
    gfc: Maria A.
    e-mail: daranz10@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. θελω να την κερδισω γιατι ισα που μου τελειωνει η δικη μου και ειναι ευκαιρια να δοκιμασω κατι καινουριο! :)θα ηθελα και ενα review απο εσενα γι αυτην τν μασκαρα! ειμαι μελος και στν σελιδα σου στο φβ!
    sophie-10-@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Καλησπέρα Αρτεμη! Ωραίος διαγωνισμός. Μου έκανε εντυπωση που φαινεται οτι δεν κράτησες τις μασκαρα για σενα αλλά δίνεις και τις τρεις στους αναγνώστες σου. Δεν ήξερα οτι αυτη η εταιρία βγάζει και προιόντα μακιγιάζ και αυτη η μασκαρα μου εξάπτει την περιέργια. Και αφού φοράω και φακούς επαφής πιστεύω οτι θα είναι ιδανική για μενα. Μακάρι να την κερδίσω! Ειμαι μέλος και στο κανάλι σου και στο facebook
    smar096@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Λατρεύω τα La Roche Posay, νομίζω οτι θα είναι πολύ καλό και αυτό το προιόν!
    GFC: Zoe Nian
    youtube: Zoe Nian
    fb:Zoi Nianiou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Καταρχάς ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ να έχεις! Το δώρο είναι τέλειο και εντάξει φυσικά και θα ήθελα να τύχει να τη δοκιμάσω. Η μάσκαρα είναι αγαπημένο καλλυντικό και ομολογώ ότι δεν γνώριζα ότι η La Roche Posay βγάζει και τέτοια προϊόντα!
    Σε ακολουθώ παντού!
    GFC: ΜΑΡΙΑ Π. (BeautyGirl)
    fb: Μαρία Παρασκευοπούλου
    youtube: mariaparask1
    e-mail: marizavon@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. σε ευχαριστουμε πολυ!μακαρι να μπορεσω να δοκιμασω κ εγω μια απο αυτες!να εισαι καλα!

    neraidoula2008@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Τελεια!! θα ήθελα πολύ να την δοκιμάσω!!
    jennoulanew@hotmail.com
    gfc jenny
    fb Jenny Ko
    youtube jennoulatube

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Καλησπέρα!!!Καλό μήνα!!! :)
    Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω αυτή την μάσκαρα γιατί έχω λίγο ευαίσθητα μάτια και πιστεύω αυτή η μάσκαρα θα μου ταίριαζε πολύ!!!
    Έχω κάνει και τα extra για τις extra συμμετοχές!!!
    email: fotinichristinalitsa@gmail.com
    facebook: Fenia Litsa
    youtube: TigritsaxXx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. γεια σου Άρτεμη!θα ήθελα πολύ να δοιμάσω μια απο τις μάσκαρες!!εννοείται πως έχω κάνει όλα τα βήματα σε παρακολουθώ απο την αρχή που ξεκίνησες! :) καλή επιτυχία!eleniroussou1992@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Καλό μήνα να έχουμε!!Το ότι ντεμακιαγιάρεται εύκολα κέρδισε την προσοχή μου, βαρέθηκα τα μουτζουρώματα!!
    Youtube: fradoraable
    Fb: Alice Beerland
    Gfc : Alice Beerland
    mail: fanouria20(at)hotmail(dot)com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ax ti oraia!Tha ithela mia tetoia mascara dioti forao fakous kai polles fores logo tis mascaras (poios kserei giati) tholonei i orasi mou!kai episis exo emmoni me tis mascares,psaxno tin idaniki!
    marilena.vogiatzaki@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Καλημέρα! θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω την συγκεκριμένη μάσκαρα γιατί φαίνεται καταπληκτική!
    gfc: rousalia
    rousalia.prousali@gmail.com
    fb: Rousalia Prousali
    youtube: Rousalia Prousali

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Για άλλη μια φορά, το giveaway είναι τόσο γενναιόδωρο! Προσωπικά περιμένω και το review για τα προϊόντα bioten. Είχε πάρει το μάτι μου το νέο serum σε ένα κατάστημα κι από τότε δε φαντάζεσαι πόσο θέλω να πάω να το αγοράσω!
    mail: alcmenestrator@hotmail.com
    Google Friend Connect: Morbid_Girl
    facebook: Alc Morbid
    Youtube: MorbidAlc
    Αλκμήνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Υπέροχο δώρο! Αγαπάμε La Roche Posay!!! Θα ήθελα πολύ να τη δοκιμάσω, μιας και έχω αρκετά ευαίσθητα ματάκια...
    Σε ακολουθώ παντού και πάντα :-) Αν σταθώ τυχερή ξέρεις που θα με βρεις! Σε φιλώ xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Kαλημέρα!!! Θα ήθελα να τη δοκιμάσω φαίνεται ενδιαφέρουσα....
    Eυχαριστώ για την ευκαιρία!!!;o))XXX
    GFC elena
    FB elena drakopoulou(elendra)
    Twitter @elendrac
    you tube elendrathens
    email elendrac@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Kalhmera k apo mena
    gfc:ANASTASIA NIANIOU
    fb:Anastasia Nianiou
    ennoeitai pws eimai subscriber sto youtube
    e mail:tassanian@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. καλημέρα!την έχω ξαναδοκιμάσει κ έμεινα πολύ ικανοποιημένη!ελπίζω να την κερδίσω!!!
    gfc/fb despina yiavrouta
    email dgiav@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Δεν είχα ιδέα οτι υπάρχει κάτι τέτοιο!!
    gfc:Konstantina Ampelourgou
    fb:Konstantina Ampelourgou
    youtube: Konstantina Ampelourgou
    email: konieabel@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Γεια σου Άρτεμη! (Έχεις και το όνομα της καλύτερής μου φίλης!:) )Ευχαριστούμε πολύ για τον υπέροχο διαγωνισμό! Θα ήθελα να την δοκιμάσω γιατί δεν έχω δοκιμάσει ποτέ κάποιο προϊόν αυτής της εταιρείας και γιατί έχω βάλει σκοπό να ανακαλύψω ποια μάσκαρα είναι η καλύτερη!!! :)
    Έχω κάνει όλα τα απαιτούμενα και προαιρετικά βήματα!
    email: katroulitsa_1990@yahoo.gr
    gfc:stergenius
    fb: Katerina Stergiou
    youtube:stergenius

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Μπραβοοο πολυ ενδιαφέρον ειδικα για μενα που εχω ευαισθητα ματια και δυσκολευομαι να παρω μασκαρα οποτε αυτη ειναι τέλεια ευκαιρια να δοκιμασω και της La Roche-Posay..!
    email: marad3ntr0@gmail.com

    έκανα όλα τα βήματα,καλη επιτυχια σε όλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. λατρευω να δοκιμαζω μασκαρες οποτε καταλαβαινεις....
    marakiser@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Πολύ ωραίος διαγωνισμός, εννοείται οτι θα ήθελα να κερδίσω αφού έχω απίστευτα ευαίσθητα μάτια και προσέχω πάρα πολύ τι χρησιμοποιώ! Σε ακολουθώ σε όλα! Φιλιά!
    GFC: Domniki Chatzaki
    email: domniki.chatzaki@gmail.com
    facebook: Menia Chatzaki
    youtube: Domniki Chatzaki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. η μάσκαρα είναι το αγαπημένο μου καλλυντικό!
    gfc:flora aga
    fb:Flora Ger
    youtube:flora aga
    email:floranceaga@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ΚΑΛΗΜΕΡΑ !!!

    email: faniolakilkis@gmail.com
    fb : Fani Perperidou

    ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΜΑΣΚΑΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΑΝΙΚΗ ΓΙΑ ΤΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΒΗΜΑΤΑ !!!!! ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΤΑΘΩ ΤΥΧΕΡΗ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. teleio dwraki!! tha ithela polu dokimasw auti ti maskara!!! genika exw trela me tis maskara :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΡΤΕΜΗΣ! ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΟ BLOG ΣΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΕΧΩ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ! Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ! ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΤΗ ΜΑΣΚΑΡΑ! ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΕΡΙΜΕΝΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΜΕΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΗ! ΜΑΚΑΡΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΥΧΕΡΕΣ!
    e-mail: konkamm@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Καλημέρα Άρτεμη! Μπήκα για το σχολιάκι της ημέρας!! :) Η μάσκαρα είναι φοβερή! Πολύ ωραίο δώρο!! το e-mail μου είναι christie-isi@hotmail.com και όπως είπα και χτες είμαι μέλος στο blog σου στο facebook και στο κανάλι σου στο Youtube! Να έχεις μια όμορφη μέρα!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. υπεροχο δωρο , μου αρεσει να δοκιμαζω πραγματα!!!!!!!!

    kalikret@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Youtube:ΓΩΓΩ ΝΙΑΦΑ
    Fb: ΓΩΓΩ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ
    Twitter: @niafagogo555
    Gfc : ΓΩΓΩ ΝΙΑΦΑ
    email: niafageorgia@yahoo.gr
    ΤΗΝ ΘΕΛΩ!!!ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΩ,ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. fb:Anna Annula
    twitter:@AnuliPlatinaki
    gfc:blondie23
    email:walker13@hotmail.gr
    Καλή επιτυχία σε όλους...
    θέλω να κερδίσω γιατι δεν έχω δοκιμάσει τίποτα απο αυτην την εταιρεία!:/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Anamenoume!!!! I8ela polu na dokimasw tin sugkekrimeni mascara kai elpizw na exw tin eukairia mesa apo edw! se akolou8w pantou....
    to mail mou: tinara_1989@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. σχολιο 2o!
    εννοειται πως εχω κανει ολα τα βηματακια!ευχαριστουμε!
    Gfc-fb-ytube magdalene volonaki
    magvol_13@hotmail.com
    Twitter @magdalene_13

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Tosa polla fysika systatika kai eukolh sto ntemakigiaz?????? kai fusika tha ithela na thn kerdiso gia na thn dokimaso, s euxaristoume polu Artemh na sai panta kala!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. τα εκανα ολα τα βηματακια αρτεμηη..
    www.fotinikokonaki@gmail.com
    θα ηθελα να την δοκιμασω γιατι δεν εχω ξαναδοκιμασει κατι απο αυτην την μαρκα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. elpizw na th kerdisw giati to agaphmeno mou kallintiko einai mascara kai latreuw na dokimazw! eirini1212@gmail.com exw kanei ola ta bhmata (kai ta e3tra)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Καλό μήνα!!Υπέροχο δώρο!Θα ήθελα πολύ να τη δοκιμάσω!Είμαι μέλος και στο youtube.Το email μου είναι: b.bardaki@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. τελειο δωρο. θα ηθελα πολυ να την δοκιμασω
    email:x.risoulitsa@hotmail.com
    gfc:xrisoulitsa
    fb:Xrisa Lyssari
    youtube:XRISOULITSA2009

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Τέλειο το δωράκι σου θέλω να το δοκιμάσω γιατί φοράω φακούς και θα μου είναι χρήσιμο!!το email μου είναι sofaki1991@gmail.com...φιλάκια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Τέλειο δώρο! Θέλω πολύ να την δοκιμάσω!
    eva_chriso_93@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. πολύ όμορφο δωράκι και αυτό!! έχω γίνει μέλος και στο κανάλι σου και στο fb
    mariellacha@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. αγαπω τις μασκαρες!! efii91@winwdoslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. μου τελειωνουν οι μασκαρες και θελω να δοκιμασω κατι αλλο..ολο maybelline βαρεθηκα βρε παιδακι μου :)) οπως και να εχει καλη επιτυχια σε ολες και το email μου ειναι agel.efie@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. καλησπερααα!πολυ ωραιο το δωρο:)
    dionysiaworld@gmail.com
    μου αρεσουν πολυ οι μασκαρες...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Email:K_mpag@hotmail.com

    Καλησπέρα

    Θα ήθελα να την δοκιμάσω γιατί έχω πολύ ευαίσθητα μάτια, φοράω φακούς επαφής πολλά χρόνια συν κάποια προβλήματα οφθαλμολογικά, οπότε είμαι περίεργη για το αν θα δω διαφορά σε σχέση με τις υπόλοιπες. Επιπλέον, η La Roche-Posay είναι μια μάρκα που την εμπιστεύομαι έτσι κι αλλιώς, λόγω του ότι είναι φαρμακευτική εκτός από καλλυντική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Καλησπέρα σε όλες!Η συγκεκριμένη εταιρεία διαθέτει θαυματουργικά προϊόντα, τόσο δερματολογικά, όσο και για μακιγιάζ(το foundation unifiance είναι χρόνια αγαπημένο και αναντικατάστατο!). Καθώς φοράω φακούς επαφής 24/7(σχεδόν!), θα ήθελα mascara για ευαίσθητα μάτια για να αποφεύγω τους ερεθισμούς και ταυτόχρονα να έχω βλεφαρίδες πυκνές, γυριστές, χωρίς να κολλάνε! Ευχαριστούμε για το give-away!!

    daydreamer.25@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. geia sou artemh...thelw polu na dokimasw thn maskara auth gt exw kai euaisthita matia kai foraw fakous....kai fusika gt tis dineis esu!!!! eimai hdh melos sto blog, fb,youtube,twitter sou...kai to mail mou einai flower09@windowslive.com
    fb: dragati maria
    youtube: dragmaria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Καλησπέρα!Θα ήθελα να δοκιμάσω αυτή τη μάσκαρα γιατί γενικώς ψάχνω μια μάσκαρα που να με ικανοποιεί απόλυτα και μέχρι τώρα δεν έχω βρει καμία.
    email:maraki.caramelaki@gmail.com *_*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Καλησπέρα!!!!!Ψαχνω καιρό μια μάσκαρα που να μην ξηραίνει τις βλεφαρίδες!!Ακούγεται καλή!!!!
    email:onisis2009@yahoo.gr
    Facebook:Katerina Damianaki
    youtube:onisis88
    Έκανα τα και τα έξτρα βήματα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. πολυ ομορφα δωρα , θα χερομουν ιδιετερα αμα τα κερδιζα...^_^
    Gmail: pinelopinana@gmail.com
    ....φιλακια πολλλλλλαααα...!!!<3:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. ta ekana ola ta vhmata kai g extra summetoxh s euxaristoume polu polu!!! :)
    tis uperagapw tis mascara makari n kerdizw!!!
    fashionsylvie@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. ax makari na kerdisw. stenaxwrethika polu pou den kerdisa to makeup tis max factor;/ skeftomoun na mhn lavw meros giati apokleiete na kerdisw alla daksi, den tha xasw kai tipota outos si allos:)kalh epitixia se olous<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Ευχαριστουμε παρα πολύ Αρτεμακι!! Θα ηθελα πολύ να τη δοκιμασω, γιατι δεν εχω δοκιμασει ποτε μασκαρα απο μαρκες φαρμακείου και η La roche posay ειναι μακραν η αγαπημενη μου μαρκα! Ο,τι κι αν εχω δοκιμασει ειναι φοβερό! Και εννοειται το οτι ειναι υποαλλεργικη με φυσικα συστατικά ειναι μεγάλο plus! Ειμαι συνδρομήτρια στο youtube :) moviebot@yahoo.gr
    Και παλι ευχαριστουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. θα θελα πολυ να δοκιμασω αυτη τη μασκαρα
    gfc AnastasiaT
    analets_go88@hotmail.com
    fb anastasia tzimopoulou
    youtube AnastasiaT

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. geia sou artemi agapo tis maskara kai tha ithela poli na tin dokimaso euxaristoume poli magdakag81@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Αχχχχ μακαρι να την κερδισω..λατρευω τα βιντεο σου κουκλιτσα μου..φιλακια πολλα sofiakoufonikou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. Ποπο πολύ καλή ιδέα για αυτόν τον διαγωνισμό :)εννοείται ότι είμαι μέλος και στην σελίδα σου στο facebook αλλά και στο youtube.το email μου είναι : azapi0609@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. Καλησπέρα Αρτεμη...παρακολουθώ απο πέρισυ το μπλόγκ και τη σελιδα σου στο Fb....Μακαρι να ειμαι μια απο τις τυχερες...Φιλια και από μένα...Το email μου ειναι tasoulasoula@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. Καλησπέρα! Θα ήθελα πάρα πολύ να δοκιμάσω τη συγκεκριμένη μάσκαρα γιατί έχω χρησιμοποιήσει κι άλλα προιόντα La roche posay κι έμεινα ευχαριστημένη. Επίσης μ' αρέσει το γεγονός ότι αποτελείται από 94% φυσικά συστατικά! Λοιπόν το e-mail μου είναι nasiapapa97@windowslive.com Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. Αρτεμάκι μου!^^
    Ενας τελειος διαγωνισμος και παλι!
    Εγω θελω απλα να δοκιμασω αυτη τη μασκαρα
    γιατι ειμαι περιεργη!^
    GFC: Μητσάκι^^ (Mon fabuleux destin)
    FB name : Mitsaki Hetfield Davidson
    twitter name: mitsaki_dav
    toutube name: Mitsakiiiiful
    email: dimitra_gk@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. foraw kathimerina fakous epafis opote thelw polu na tin dokimasw!!!
    kai ennoeite oti se parakolouthw se ola :P
    e-mail: x.janna@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. Γειά σου Άρτεμις!Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω τη μάσκαρα της συγκεκριμενης εταιρείας γιατί φοράω και το make up της και ιδιαίτερα ευχαριστημένη,καθώς δε χρησιμοποιώ καλλυντικά με parabens!Είμαι μέλος σε όλα σου τα κανάλια (kokkonitsa youtube,Νένα Αυγερινού facebook)και τοemail μου ειναι ne.n.2006@hotmail.com
    Καλή επιτυχία σε όλα τα κορίτσια!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. Ωραιο giveaway δεν ηξερα πως η La Roche-Posay έχει μάσκαρα.....
    Θα ήθελα να κερδίσω γιατί έχω μια εαυσισθησία στα μάτια και συνήθως με τσούζουν οι μάσκαρες....αφού είναι φαρμακευτική αυτή ίσως να μην έχω πρόβλημα...
    Έχω κάνει όλα τα βήματα....

    GFC Despina Andreas
    FB Despina Morgan Andreas
    Youtube debaki1989
    email despinaki89@gmail.com

    Καλη μας επιτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. Θέλω πολύ να δοκιμάσω την μάσκαρα γιατί φαίνεται υπέροχη και η μαρκα ειναι εγγυηση!!!
    GFC: Πόπη Κ
    E-mail: poppy_ky@hotmail.com
    FB: Πόπη Κυριακάκη(Poppy Kyriakaki)
    Υou tube: Πόπη Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. Υπεροχο δωρο!!! Θα ηθελα να τη δοκιμασω καθως τα ματια μου ειναι αρκετα ευαισθητα.
    gfc marina gm
    ma-rine@live.com
    fb marina gm
    youtube aamarena

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. teleio to dwro pou mas kaneis mou kinises poli tin periergia kai tha ithela na tn dokimasw poli
    email: katerinabouni@hotmail.com
    facebook:katerina katsavouni

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. εχω πολυ ευαισθητα ματια και χρειαζομαι μια τετοια μασκαρα..στο εμποριο ειναι πολυ ακριβεσ κ' δεν μπορω να τις αγορασω!
    email:mariast1997@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. ΑΡΤΕΜΙΣ ΓΕΙΑ ΣΟΥ,ΕΙΜΑΙ ΜΕΛΟΣ ΣΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ BLOG,FB,YOUTUBE!!!ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΤΑ ΒΙΝΤΕΑΚΙΑ ΣΟΥ ΤΑ ΕΧΩ ΔΕΙ ΟΛΑ Κ ΤΑ ΛΑΤΡΕΥΩ!!!ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΜΕΡΟΣ Κ ΕΓΩ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ Κ ΑΥΤΑ ΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΕΤΣΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙΣ
    ΜΟΣΧΙΔΟΥ ΕΥΔΟΞΙΑ
    emoschidou@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. Γιατί την θέλουμε?!Γιατί ποιος δεν ψάχνει να βρει την ιδανική μάσκαρα?!:D
    Ευχαριστούμε Αρτεμάκι!Να 'σαι καλά!
    Σ' όλα σ' ακολουθώ!

    email: bizzz_depi@windowslive.com
    GFC: despoina s
    FB:Despoina Ds
    blog:thewillbyds.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. teleiaaaaaaaa... poly 8a h8ela na dokimasw kai egw ayth th mascara. exw dei poly kala reviews.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. ολα σου τα δωρακια ειναι το ενα καλυτερο απ το αλλο!!!
    facebook:marou loulou
    youtube:marou loulou
    blog:marou loulou
    email: marou.loulou@gmail.com

    :D:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. Έχω αδυναμία στις mascara. Από τη la roche posay έχω δοκιμάσει το υγρό σαπούνι και μια ενυδατική κρέμα. Πολύ καλά και τα δύο! Μου εύχομαι καλή μου τύχη!Δεν κατάλαβα:πρέπει να σου αφήνω κάθε μέρα ένα σχόλιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. fenete teleiaaaaaaaaaaaaaa
    fb:maria xri glyka
    gfc:maria xrisafi
    email:mariaxrisafi@hotmail.com
    yt:maria xrisafi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. καλησπερα κ απο εμένα. Λοιπόν δε θα πω για μασκαρα, θα πω για ενα λαδι Μαροκου που μου ειχαν στειλει δειγμα και το δοκιμασα, λοιπον τα μαλλια μου που ειναι σπαστα και δεν ισιωνουν με τιποτα ισιωσαν πανευκολα....για λιγες ωρες βέβαια...το επόμενο πρωι ειχαν γυρισει στο λατρεμενο μου (γκρρρ) σπαστο.... παντως οσο διηρκεσε το ισιωμα εδειχναν πολυ ομορφα. Αυτα και καλο μας βραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. Καλησπέρα Άρτεμη. Δεν φορώ φακούς αλλα σαν γνήσια γαλανομάτα έχω ευαίσθητα ματάκια. Συνήθως η μάσκαρα τσούζει τα μάτια μου κατα το ντεμακιγιάζ, τα κοκκινίζει κατα την χρήση και κοκκαλώνει τις βλεφαρίδες μου (τύφλα να 'χει το τσιμέντο). Θα με ενδιέφερε να την δοκιμάσω και σ΄ευχαριστώ για την ευκαιρία της συμμετοχής. Καλή τύχη σε όλες τις κυρίες. Σε γλυκοφιλώ!
    YTybe: elenista500
    e-mail: elena_dimou@hotmail.com
    blog: elena_dimou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. Τέλεια..
    Πολύ θα ήθελα να την δοκιμάσω. :)
    fb: CosmeticGirls Blogspot
    gfc: Cosmetic Girls
    youtube: Emmanouela Lam
    email: cosmeticgirls@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. allo ena sxoliaki gia na auksisw ti summetoxi m gia to uperoxo dwraki sou!! :)
    FB: Ntia Soulintzi
    youtube: ntia0901
    Email: Ntia_Soul@hotmail.com

    filia polla k euxaristoume gia auto to dwraki xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. ΘΑ ΉΘΕΛΑ ΝΑ ΤΗΝ ΔΟΚΙΜΆΣΩ ΓΙΑΤΊ ΦΟΡΑΩ ΦΑΚΟΥΣ ΕΠΑΦΗΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΞΟΔΈΨΕΙ ΠΟΛΛΆ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΝΑ ΠΑΊΡΝΩ ΜΑΣΚΑΡΆ ΓΙΑΤΊ ΟΛΕΣ ΜΟΥ ΦΈΡΝΟΥΝ ΤΣΟΎΞΙΜΟ ΚΑΙ ΘΑ ΉΘΕΛΑ ΝΑ ΔΟΚΙΜΆΣΩ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΝΑ ΔΩ ΆΜΑ ΘΑ ΜΕ ΒΟΛΈΨΕΙ
    tsarloukos_@hotmail.gr
    Σαββίδου Σαββούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. Καλησπέρα! Θα ήθελα να κερδίσω τη μάσκαρα γιατί εμπιστεύομαι την εταιρεία αυτή και απο τα προϊόντα που έχω δοκιμάσει έχω μείνει ευχαριστημένη!
    Gfc: sophiesspa
    E-mail: sophiesspa@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. αλλη μια πονεμενη με τους φακους! ακομα ψαχνω αυτην την μασκαρα που δεν θα με κανει να κλαιω :D
    τα εξτρα βηματα δεν τα ακολουθησα. ειμαι ηδη φαν σου και στα 2!
    nagiastaitsa@yahoo.gr
    nagia stalitsa παντουυυ!
    Γιωτα Μασγαλια Κολλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. Καλησπέρα!!! Δεν έχω ξανά δοκιμάσει προϊόντα αυτής της εταιρίας! Και μας δίνεις εσύ την ευκαιρία! Ευχαριστούμε!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. thn thelw giati einai apo thn agaphmenh moy etairia!!!
    email:giota.t@hotmail.com
    se akolouthw pantoy ektos apo to fb giati den exw!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. ακολουθησα τα βηματα σου!!!! Ενδιαφερομαι γ την μασκαρα μιας και φοραω και γω φακους και προσφατα προσβληθηκα απο χαλαζιο στο ματι και 9ελω να προσεχω τι βαζω στ ματια μου :)

    email: princessofdarkness91@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. super mascara!
    emoutopoulou@gmail.com
    fb: scarlet rose
    youtube: input7887

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. μακάρι να είναι καλή και η μάσκαρα αυτής της εταιρίας όπως και οι κρέμες της
    gfc:flora aga
    fb:Flora Ger
    youtube:flora aga
    email:floranceaga@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. Θα την ήθελα πολύ! Περιμένουμε κ άλλους διαγωνισμούς με υπέροχα δωράκια!
    eva_chriso_93@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. Βασικά πάντα ήθελα να δοκιμάσω μάσκαρα από la roche posay! Λογικά θα είναι τόσο καλή όσο και οι κρέμες της!
    gfc: Elina S.
    fb: Elina Sxoinaraki
    youtube: sxoinaraki
    email: elinas20@hotmail.com

    Έχω ακολουθήσει τα βήματα για το facebook και το youtube (ήμουν ήδη μέλος)!
    Καλή μας επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. Γεια σου Αρτεμη!Είμαι μέλος σε όλα..Θελω να την κερδίσω γιατι δεν έχω την οικονομική δυνατότητα να την αγοράσω..Ευχαριστώ
    emari_krit@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. Γειά σου Άρτεμις!Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω τη μάσκαρα της συγκεκριμενης εταιρείας γιατί φοράω και το make up της και ιδιαίτερα ευχαριστημένη,καθώς δε χρησιμοποιώ καλλυντικά με parabens!Είμαι μέλος σε όλα σου τα κανάλια (kokkonitsa youtube,Νένα Αυγερινού facebook)και τοemail μου ειναι ne.n.2006@hotmail.com
    Καλή επιτυχία σε όλα τα κορίτσια!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. ξαναστελνω μπας και εχω πιοο πολλες πιθανοτητες.χοχοχοχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. Αχ μακαρι να κερδισω αυτη τη φορα και εγω κατι:')
    Καλη επιτυχια σε ολες κοριτσια♥
    Κατιανα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΥΧΕΡΗ...
    ΦΟΡΑΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΦΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΗΝ ΔΟΚΙΜΑΣΩ...
    ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.
    stevasrizo@yahoo.gr
    stella vasiliou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. H larocheposay ειναι η αγαπημενη μου! andamoraiti@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  164. polu oraio doro artemi m!!! s'euxaristoume esena kai th La Roche-Posay :) thelo na th kerdiso giati pisteuo tha einai idanikh gia ta matia mou giati einai euaisthita!!! se akoloutho se ola fusika edo kai polu kairo!!! filiaaaaa :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  165. Απαντήσεις
    1. Φυσικα εκανα ολα τα βηματακια!!!!
      emoschidou@yahoo.gr

      Διαγραφή
  166. Υπεροχο δωρο!!! Θα ηθελα να τη δοκιμασω καθως τα ματια μου ειναι αρκετα ευαισθητα.
    gfc marina gm
    ma-rine@live.com
    fb marina gm
    youtube aamarena

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  167. θα ηθελα να την κανω δωρο
    gfc ΣΤΑΥΡΟΣ
    stavrosmantzoukis@gmail.com
    fb ΣΤΑΥΡΟΣ ΜΑΝΤΖΟΥΚΗΣ
    YOUTUBE ΣΤΑΥΡΟΣ ΜΑΝΤΖΟΥΚΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  168. teleios diagonismos
    gfc amalia ma
    fb Amalia Ma
    amalia_m@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  169. Πολύ ωραίος διαγωνισμός όπως και όλοι οι άλλοι που κάνεις!θέλω να την κερδίσω για την μαμά μου που έχει ευαίσθητα ματια.Σε ακολουθώ σε όλα :) stavrina_nt@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  170. Θα ηθελα ν συμμετασχω στον διαγωνισμο γτ χρειαζομαι μια μασκαρα λογω του οτι εχω ευαισθητα ματια!
    Το email μου ειναι: mariast1997@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  171. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  172. το θελω πολυυυυυυυυυ
    YouTube:MAR27454
    Fb:Mariella Mariel
    mail: mariellacha@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  173. Θέλω πολύ να την δοκιμάσω!Είμαι μέλος και στο κανάλι σου.Το email μου είναι: b.bardaki@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  174. Καλημέρα Άρτεμηηηηηη!! :))) Να έχεις μια όμορφη μέρα!! Πολύ θα ήθελα να κερδίσω! Και φυσικα είμαι μέλος παντού!!!! (blog, facebook, youtube!) το e-mail μου ειναι christie-isi@hotmail.com! Ανυπομονώ για την κλήρωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  175. ΤΗ ΘΕΛΩ!!labrini.67@gmail.com
    facebook labrini karachristou
    you tube labrini67

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  176. ΤΗΝ ΘΕΛΩ ΓΤ ΛΑΤΕΥΩ ΤΙΣ ΜΑΣΚΑΡΕΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΡΓΙΕΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ :(
    GFC fAIRY{OO}maRY
    FAIRYMAKEUPTALES@GMAIL.COM
    ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ GIVEAWAY NA ΘΕΛΕΙΣ JOIN ME

    http://fairymakeuptales.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  177. ευχαριστουμε πολυ για τα δωρα!!!θελω πολυ να κερδισω γιατι μια μασκαρα ειναι παντα χρησιμη και φοριεται ολες τις ωρες της μερας!!!θα ηθελα να δω αν γινεται βιντεακι με σχεδια νυχιων...!!τρελενομαι!!!σε ακολουθω παντου...
    email:giwtasidiropoulou@yahoo.gr
    gfc:Παναγιωτα Σιδηροπουλου
    youtube:giwtasidiro

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  178. Γεια σου Αρτεμις..!!!Θελω πολυ να δοκιμαζω τη μασκαρα της La-Roche..Δεν εχω δοκιμασει κανενα προιον μακιγιαζ απο τη συγκεκριμενη εταιρια κ ποσο μαλλον αυτη τη μασκαρα που ειναι για ευαισθητα ματια.Φοραω φακους επαφης αρα θα ειναι οτι πρεπει για τις αναγκες μου!!e mail- v.evelinaki@hotmail.com και evelinakipinkrose@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  179. σε διαβαζω πολυ καιρο και σημερα συνειδητοποιησα οτι δεν ημουν μελος του μπλογκ σου...και φυσικα εγινα!!!σε παρακολουθω και απο fb και στο youtube!
    και η μασκαρα σουπερ!
    dimogeor@gmail.com
    fb: Georgia Dimou
    youtube: ΓΕΩΡΓΙΑ Δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  180. kalisperaa :)))
    parakolouthw ka8imerika to blog s kai sto fb .
    kaneis uperoxi douleia!!!
    tha ithela na tin dokimasw tn mascara :D

    julia_rway@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  181. Θα ηθελα πολυ να δοκιμάσω αυτη την μασκαρα γτ χρησημοποιώ φακους και θ αηθελα να το συγκρινώ. Επισης Λατρευω υπερβολικα τις μασκαρες.

    Ξερεις την τιμη στο εμποριο?

    stellinakoutsoumpou@gmail.com

    *(είμαι μελος και στο youtube + facebook)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  182. πάρα πολύ ωραίος διαγωνισμός!!! συνέχισε να μας κάνεις τόσο όμορφες εκπλήξεις alkistisvarlami(@)yahoo.com fcb alkistis varlami youtube alkistisvar

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  183. Καλησπέρα Άρτεμη! Ευχαριστούμε για τον διαγωνισμό!!! Θα ήθελα να δοκιμάσω αυτή τη μάσκαρα, γιατί η μάσκαρα δεν λείπει ποτέ από το μακιγιάζ μου και γιατί όχι για μια ανανέωση...!!!
    Είμαι μέλος στο μπλογκ σου, στο fb και έχω κάνει subscribe στο κανάλι σου στο youtube :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  184. Υπέροχη μάσκαρα και θα ήθελα πολύ να την δοκιμάσω!
    gfc: katinaki
    katinaki@gmail.com
    fb: Katerina Prousali
    twitter: @katinaki_p
    youtube: Katerina Prousali


    ΑπάντησηΔιαγραφή