Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Κυριακή, 11 Νοεμβρίου 2012

ARTDECO + Cointreau event..

Καλησπερα αγαπημενες!

Ελπιζω να περνατε μια χαλαρη Κυριακη. 

Σημερα θα σας μιλησω για το event της Art Deco στο οποιο παρευρεθηκα στις 29/10.
Ελαβε χωρα στο Saint George Lycabettus στον εκτο οροφο,στην αιθουσα La Suite,η οποια ειχε διαμορφωθει για τις αναγκες του event.

Πηγα παρεουλα με την καλη μου φιλη Αννα ( http://www.piecesofbeautybyanna.blogspot.gr )
και περασαμε υπεεεεροχα!!

Με το που μπηκαμε,εντυπωσιαστηκαμε απο τα σταντς με τα καινουρια καλλυντικα απο την συλλογη της Dita Von Teese (ο βασικος λογος του event ηταν η παρουσιαση των εν λογω καλλυντικων). Το μπαρ το οποιο ηταν πολυ ομορφα διακοσμημενο μας εκρυβε κ μια εκπληξη στη συνεχεια. Φτιαξαμε τα δικα μας coctails! Tο Cointreaupolitan,το οποιο εχει ως βασικο συστατικο το λικερ Cointreau,το επισημο κ αγαπημενο ποτο της Dita Von Teese.
Πρεπει να ηπια 2-3 :p Ηταν τοσο υπεροχα!!

Υπηρχαν επισης επαγγελματιες που μπορουσαμε αν θελαμε να μας βαψουν ή να μας φτιαξουν τα μαλλια αλλα καθως ημασταν ηδη ετοιμες δεν ''εκμεταλλευτηκαμε'' την ευκαιρια.

Moλις μπηκαμε κ ο φωτογραφος απαθανατισε την στιγμη :)

Πινοντας τα coctails μας κ συζητωντας με αλλες αγαπημενες bloggers. (Η φατσα μου ολα τα λεφτα ε? loool)

Tα νεα υπεροχα καλλυντικα! Τα θελω ολα!!!

Ενα τετοιο τσαντακι εγινε δικο μου στο τελος της βραδιας! Το περιεχομενο του μπορειτε να το δειτε αναλυτικα στο βιντεο :)

Kαι κανα 2 ''ψωνιστικες'' φωτογραφιες  :p


Mε την Αννα στην τουαλετα :p Τραβηξαμε κ βιντεακι το οποιο εκανε ''παταγο'',χαχαχαχα!


To τελειο μπαρ..

 Καλα φαγαμε,καλα ηπιαμε! :p

Και πηραμε κ δωρακια στο τελος! (Εδω τα καλλυντικα,τα υπολοιπα στο βιντεο)

Ηταν ενα υπεροχο απογευμα,αν κ εφτασε βραδακι οταν φυγαμε.
Η συλλογη των νεων καλλυντικων ηταν πραγματικα εξαιρετικη,αξιζει να της ριξετε μια ματια την επομενη φορα που θα ειστε στα Hondo's.

Και καπου εδω σας αφηνω με το βιντεακι στο οποιο σας μιλαω και για τα δωρακια.



Να ευχαριστησω την Αννα για τις περισσοτερες φωτογραφιες αυτου το ποστ γιατι εγω η εξυπνη πηρα φωτογραφικη αλλα ξεχασα την καρτα μνημης :p

Για πειτε μου λοιπον,
πως σας φανηκε η συλλογη?
Εχετε δοκιμασει προιοντα απο την Art Deco? Αν οχι ειμαι σιγουρη οτι μαλλον θα θελετε μετα απο αυτο το ποστ :p

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

8 σχόλια:

  1. Τέλεια! Με γεια και τα καινούρια πραγματάκια :)
    Φιλιά!

    http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ ωραιο το post σου και το videaki σου πολυ κατατοπιστικο.Τα χρωματα των κραγιον ειναι καταπληκτικα.http://zoydaki1985.blogspot.gr/.Αυτο ειναι το καινουργιο μου blog αν θελεις ριξε μια ματια θα χαρω πολυ αν θα σου αρεσει και γινεις μελος του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ.. ΜΕΓΕΙΑ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ax prepei na perasate poly wraia!!! mpravo koritsia :)) oso gia ta prointa artdeco, dystyxws den exw dokimasei pote tpt...tha ta exw omws ypopshn!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχεις βραβειάκια!!
    toothfairygardy.blogspot.gr
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλά αρτεμούλι σε παρακολουθώ εδώ και πολύ καιρό ! είμαι μέλος με το όνομα όλγα κόνιαρη! θα χαρώ πολύ αν θελήσεις να γίνεις κι εσύ μέλος στο δικό μου blog! www.beautywitholga.blogspot.gr -BeautyStars

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πραγματικά δεν έχω πάρει ποτέ μου κάτι Art Deco... δεν ξέρω γιατί... δεν έτυχε να "πέσω" πάνω τους. Ωραία παρουσίαση πάντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή