Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Τρίτη, 27 Νοεμβρίου 2012

Aussie : ''Take the heat''!

Hello ladies!
Τι κανετε?

Σημερα θα σας μιλησω για τα Aussie προιοντα που ειχα την τυχη να λαβω πριν 3 βδομαδες περιπου.
Θυμαμαι εκεινη η μερα δεν ειχε ξεκινησει με τον καλυτερο τροπο,αλλα οταν ειδα αυτο το μεγαλο κουτι κ μεσα 5 προιοντα Aussie ολα αλλαξαν! :p

Για τα Aussie προιοντα που λετε,ακουσα για πρωτη φορα να μιλαει μια ξενη beauty guru στο Youtube. 
Περυσι ηρθαν κ στην Ελλαδα οποτε τα ειδα κ απο κοντα.
3 πραγματα ηξερα πριν τα δοκιμασω,οτι ειναι προιοντα απο την Αυστραλια,οτι μυριζουν τελεια και οτι η 3λεπτη μασκα τους ειναι καταπληκτικη.
Μπορω να σας διαβεβαιωσω οτι τα 2 τελευταια ισχυουν κ με το παραπανω! Για το πρωτο δεν χωρα αμφιβολια :p

Λιγες πληροφοριες απο το Δ.Τ κ μετα παμε στο review :)

''Διατήρησε την ψυχραιμία σου…. κι άσε το Aussie να αναλάβει τα μαλλιά σου!
 Νέα σειρά Aussie “Take the Heat”

Τσσσσσσσσς…Τι είναι αυτό? Μα ναι, o ήχος των μαλλιών σου όταν τσουρουφλίζονται!
Σίγουρα θες «καυτά» μαλλιά που τραβάνε τα βλέμματα, αλλά σ’ αρέσουν οι καμμένες άκρες και οι κουρασμένες φράντζες? Μερικοί το προτιμούν καυτό, όχι όμως και τα μαλλιά σου, ακόμα και αν το να δείχνεις υπέροχη δεν συμβαίνει πάντα και τόσο φυσικά. Τα εργαλεία του styling είναι καμιά φορά ο καλύτερος φίλος των κοριτσιών, αλλά σε κανένα φίλο δεν αρέσει το «κάψιμο» ;-)

Η νέα σειρά του Aussie λέγεται Take the Heat, σ’ αφήνει να κάνεις ό,τι θες με την πλούσια κόμη σου και να παραμένεις πάντα γεμάτη αυτοπεποίθηση! Μπορείς να στεγνώνεις τα μαλλιά σου χωρίς να τα τσουρουφλίζεις, και να είναι τελικά υπέροχα και με λείες άκρες. Γιατί με το Aussie κανένα αποτέλεσμα δεν είναι απλώς χλιαρό, γίνεται αμέσως καυτό - απλά!

Θα μου πεις, ποιο είναι το μυστικό? Η σύνθεσή του, που περιέχει εκχυλίσματα από έλαιο Αυστραλιανής jojoba (χόχο, τζοτζο, όπως θες πες το)! Χάρη σ’ αυτή, η νέα σειρά Take the Heat προστατεύει τα μαλλιά από την υπερβολική θέρμανση, κι έτσι μπορείς να τα ισιώνεις, να κάνεις μπούκλες ή απλά να τα στεγνώνεις καθημερινά και να παραμένουν απαλά, λεία και πανέτοιμα για καυτές νύχτες στην πόλη! Τα μαλλιά χρειάζονται styling, όχι ψήσιμο! Όταν όμως τα πράγματα αρχίζουν να καίνε, μια μικρή βοήθεια από το Aussie και θα είσαι super cool (τα μαλλιά σου πάντως σίγουρα)!''


Παμε λοιπον να δουμε την δικη μου αποψη! (Να πω οτι εχω μακρια μαλλια με χονδρη τριχα,λιπαρες ριζες κ ξηρες ακρες λογω ombre)


 Το σαμπουαν ειναι φυσικα το πρωτο προιον που χρησιμοποιησα.
Μου αρεσει παρα πολυ το αρωμα του,φανταστειτε μια δροσερη,μεθυστικη μυρωδια που εχει κ κατι απο τσιχλοφουσκα. (Ολα ετσι μυριζουν,το γραφω για να μην επαναλαμβανω για καθε προιον)
Κανει ωραιο αφρο,δεν χρειαζεται μεγαλη ποσοτητα,καθαριζει αποτελεσματικα. Οσα πρεπει να κανει ενα σαμπουαν! Επισης μπορω να πω οτι ξεμπλεκει τα μαλλια πριν καν βαλω μαλακτικο.
Τιμη: 6.99 ευρω.

   
 Επομενο βημα το μαλακτικο!
Ωραια κρεμωδη συσταση,ξεμπλεκει στο πιτς φυτιλι τα μαλλια,τα κανει πιο μαλακα κ ετοιμα για styling. Ξεπλενεται αρκετα ευκολα,κατι το οποιο εκτιμω.
Τιμη : 6.99 ευρω. 


Οριστε κ η πασιγνωστη 3λεπτη μασκα. 
Οκ,ειχατε δικιο ολες! Ειναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ!
Υπεροχη μυρωδια,ωραια πλουσια συσταση,καταπληκτικη συσκευασια,ουτε καπακια ουτε τπτ,απλα πιεζεις κ βγαινει χωρις να λερωνει. LOVE IT!
Καταλαβαινεις ποσο υπεροχα απαλα ειναι τα μαλλια σου με το που την ξεπλενεις.
Τελεια σας λεω!
Τιμη : 8.99 ευρω.

    
   Σπρευ που χρησιμοποιησα σε νωπα μαλλια πριν το πιστολακι.
Ειναι το δευτερο αγαπημενο που προιον απο την σειρα.
Αναλαφρη συνθεση που δεν λαδωνει τα μαλλια,κλασσικα φανταστικο αρωμα ενω προστατευει τα μαλλια πραγματικα. 
Τιμη : 6.99 ευρω.

    
Τελευταιο προιον η κρεμα που δεν ξεβγαζεται. Μου αρεσε κ αυτη. Απλως μια φορα εκανα το λαθος να την απλωσω κ στις ριζες,no no no.. Εκανε τα μαλλια μου λιπαρα λιγες ωρες μετα το λουσιμο. Την επομενη φορα επικεντρωθηκα στις ακρες κ ολα ηταν τελεια. Εξτρα απαλοτητα κ θρεψη,προστασια κ φυσικα υπεροχο αρωμα (μ'αρεσει που δεν θα επαλαμβανομουν για το αρωμα :p) 
Τιμη : 6.99 ευρω

Εν κατακλειδι: εμεινα σουπερ ευχαριστημενη! Ειδα οντως διαφορα στα μαλλια μου. Ηταν φανερα πιο απαλα μετα το πιστολακι,μυριζαν τελεια ενω ηταν πολυ αναλαφρα κ μαλιστα διατηρηθηκαν ετσι κ την δευτερη μερα! Δυσκολο να συμβει αυτο στα δικα μου λιπαρα μαλλια. 

Οι τιμες ειναι λιγακι πιο υψηλες απο των σαμπουαν των σουπερμαρκετ αλλα νομιζω οτι σαν προιοντα αξιζουν τα λιγα παραπανω ευρω.

Αν θελετε να δοκιμασετε 1-2 προιοντα μονο,σαν Αρτεμη θα σας προτεινα την μασκα κ το σπρευ που δεν ξεβγαζεται.

Μπορειτε να βρειτε προιοντα Aussie αποκλειστικα στα Hondo's Center. 
Συχνα-πυκνα εχω δει να βαζουν μια εκπτωση -20% ή -25%.

Αυτα απο μενα!
Για πειτε μου εσεις,εχετε δοκιμασει καποιο προιον απο αυτη την εταιρεια?
Αν οχι θα θελατε?

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..     

26 σχόλια:

  1. εχω δοκιμασει το σπρευ!!!! ΤΕΛΕΙΟ!!!!!
    δοκιμασα πιο παλια τη μασκα κατα του φριζαρισματος και ηταν χαλια, αλλα μαλλον αυτο ειναι κατι που συμβαινει λιγο πολυ με καποα σειρα απο προιοντα! Η σειρα take the heat ειναι για μενα!!! φοβερο το σπρευ!! θα δοκιμασω και τη μασκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. egw exw dokimasei gia ogko(einai to agaphmeno mou), to moisture etsi ki etsi kai gia vammena mallia pou eimai euxaristhmenh. h 3 lepth maska einai foverh!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καποια στιγμη θα δοκιμασω την σειρα για ογκο! :)

      Διαγραφή
  3. Hey Artemi. prosfata eida prosfora sti groupon gia ta proionta. Gia oses endiaferonte

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστουμε που μας το ειπες! Καπου την πετυχε κ το δικο μου ματι.

      Διαγραφή
  4. Εγώ έχω δοκιμάσει το 3-minute miracle και έμεινα απόλυτα ευχαριστημένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πήγα πριν 2-3 βδομάδες στα Hondos(Ιπποκράτους) για να τα βρω αλλά είχε μόνο το σαμπουάν :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωω αληθεια? Οπου κ αν εχω δει,εχω δει ολοκληρη την σειρα.

      Διαγραφή
  6. Και την είχα στα υπ' όψιν όλη τη σειρά!Έχω δοκιμάσει τη θαυματουργή , ευωδιαστή μάσκα και κατοχυρώθηκε ως αγαπημένη, μακράν!Κάνει πολύ απαλές και λείες τις άκρες των μαλλιών μου που είναι πολύ μακριά και σε ένα βαθμό ξηρά/ταλαιπωρημένα λόγω μήκους.Η τιμή της γύρω στα 6 ευρώ με έκπτωση 25%, δεν τη λες ακριβή, αφού τόσο κοστίζουν περίπου όλες οι μάσκες ευρείας διανομής!Ωραία η περιγραφή σου Άρτεμη!Το leave-in conditioner θα το τιμήσω συντόμως!!χχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mε την εκπτωση πραγματικα αξιζει! Σ'ευχαριστω!

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Ξεκινα με ενα-δυο προιοντα κ βλεπεις :) Νομιζω οτι θα σου αρεσουν. Φιλια!!

      Διαγραφή
  8. Έγω πήρα την κρέμα που δεν ξεβγάζεται.Πολύ ωραίο προιόν.Τέλειο άρωμα.Μαλακώνει τις άκρες,κάνει πολύ εύκολο το styling και το διατηρεί και τη δεύτερη μέρα.Βάζω μόνο στις άκρες μετά τη σιλικόνη και δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα με λιπαρότητα!Θέλω να δοκιμάσω και τη μάσκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστουμε που μας ειπες κ την δικη σου γνωμη :)

      Διαγραφή
  9. Δεν τα έχω δοκιμάσει, προτιμώ συνήθως τα "του κομμωτηρίου" αλλά αυτό με το άρωμα με "ψήνει" να κάνω ένα τεστ...! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγουρα ειναι ανωτερης ποιοτητας απο τα κλασσικα σαμπουαν σουπερμαρκετ. Και ναι η μυρωδια ειναι φανταστικη :)

      Διαγραφή
  10. Πρίν από λίγες εβδομάδες τα είχε στον Hondo με 25% έτσι απόκτησα την 3minute miracle colour, δυστηχώς, αν εξαιρέσω την ωραία μυρωδιά κατά τα υπόλοιπα τζίφος.
    Εγώ και το "τρίλεπτο θαυματάκι" δεν ταιριάζουμε καθόλου ... έχω δοκιμάσει πολύ καλύτερες μάσκες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kριμα. Τουλαχιστον την αγορασες με εκπτωση!

      Διαγραφή
  11. Και εγω ειχα δοκιμασει την 3minute miracle και δεν τρελαθηκα, αλλα λογω μυρωδιΑς θα κανω μια προσπαθεια και με αυτη τη σειρα.nice post
    http://fairymakeuptales.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ισως να δοκιμαζες το σπρευ αν χρησιμοποιεις συχνα πιστολακι κλπ :) xxx

      Διαγραφή
  12. επειδη μου αρεσουν πολυ τα προιοντα αυτης της εταιριας ειπα να παρω και αυτη τη σειρα ωσπου ειδα οτι ειναι P&G γεγονος που με δυσαρεστεισε ιδιαιτερως.εκτος αυτου η μυρωδια και τα συστατικα ειναι σχεδον ιδια με το απλο κοντισιονερ pantene.¨/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σκέφτηκα κι εγώ να τα δοκιμάσω, ειδικά την μάσκα και το leave-in αλλά μόλις διάβασα ότι είναι από P & G που κάνει πειράματα σε ζώα, δεν υπήρχε περίπτωση να τα αγορασω.
    M

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να σε ρωτήσω κάτι? Χρησιμοποιείς και τα 5 προϊόντα κάθε φόρα που λούζεσαι ή εναλλάξ?Θέλω να πω πως όταν δεν χρησιμοποιείς το μαλακτικό χρησιμοποιείς την τρίλεπτη μάσκα και όταν χρησιμοποιείς το σπρευ δεν βάζεις την κρέμα ή τα βάζεις όλα μάζι??γιατί έχω μπερδευτεί λιγάκι! Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!
    Υ.Γ. Το μπλόγκ σου είναι υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή