Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Δευτέρα, 26 Νοεμβρίου 2012

Beauty pick of the day-Tesori d'oriente Shower Cream.

Γεια σας αγαπημενες μου!!
Τι κανετε?

Ειμαι πολυ ενθουσιασμενη για αυτη την νεα ''στηλη'' στο blog μου!
2-3 φορες την βδομαδα,στο περιπου,θα σας γραφω για ενα προιον που χρησιμοποιησα εκεινη την ημερα κ γιατι μ'αρεσει τοσο πολυ.
Εψαχνα τον καταλληλο τιτλο κ για αυτο ζητησα την αποψη σας στο facebook ,τελικα αποφασισα να διαλεξω την προταση της Sofia Joe. Σ'ευχαριστω πολυ Sofia!!

Επελεξα να ξεκινησω με ενα αφρολουτρο που ειχα λατρεψει απο το καλοκαιρι.
Το αγορασα μια μερα πριν φυγω διακοπες και το χρησιμοποιησα κ τις 10 ημερες που ημουν στον Πορο.
Χρησιμοποιωντας το τωρα ερχονται στο νου μου εκεινες οι υπεροχες μερες... Αχ! Που 'ναι η θαλασσα,οι πισινες,ο ηλιος,οι βολτες στο φεγγαροφωτο,το φαγητο στις ταβερνες,τα cocktails στα μπαρακια διπλα στην θαλασσα....? 
Ας σταματησω να αναπολω :p

 Aυτο το αφρολουτρο που λετε,ειναι απο την εταιρεια Tesori d'oriente,σας ειχα μιλησει για αυτη κ πιο παλια,συγκεκριμενα απο την σειρα Fiore del dragone.

Στοιχιζει 2.95,ας πουμε 3ευρω κ περιεχει 250ml αν θυμαμαι καλα.

Μυριζει ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ!!!! Ακριβως σαν την Hypnotic απο Dior. Ακριβως ομως!
Κανει ωραιο αφρο,δεν ξηραινει το δερμα κ καθαριζει μια χαρα.
Τι αλλο να ζητησει κανεις απο ενα αφρολουτρο?

Βεβαια ο λογος που το λατρευω ειναι το αρωμα του,τελεια κ παυλα.
Οκ και η τιμη δεν με χαλαει καθολου.

Να ενημερωσω οτι σε αυτη την σειρα κυκλοφορει κ κρεμα σωματος αλλα κ αρωμα (100ml μολις 6ευρω,απιθανο?) Τα οποια τα ψαχνω μανιωδως αλλα σε οποιο Hondo's κ αν εχω παει ποτε δεν τα εχω βρει :/

Aυτα τα ολιγα για σημερα!

Ελπιζω να σας αρεσει η νεα στηλη,θα χαρω τρομερα να διαβασω την αποψη σας κατω στα σχολια.
Επισης θελω να μου πειτε κατι που χρησιμοποιησατε εσεις σημερα κ το λατρευετε!

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

25 σχόλια:

  1. ΘΑ ΨΑΞΩ Κ ΕΓΩ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΣΤΑ HONDOS ΝΑ ΤΟ ΒΡΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Δεν ειμαι απολυτως σιγουρη,αλλα το εχω σε αρκετα :)

      Διαγραφή
  3. Με γεια η καινούρια σου στήλη!!
    Τελευταία χρησιμοποιώ την body lotion biscuits από τη σειρά natural spa της Tommy g!! Αν και λίγο τσιμπημένη η τιμή του, στα 8,44, Λατρεύω την μυρωδιά του!! και αφήνει το δέρμα ενυδατωμένο που το νιώθεις!! Δεν χάνεις τίποτα να το δοκιμάσεις σε δείγμα από τα χοντος.
    Φιλιά Πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω!!
      Με αρωμα μπισκοτο?? Θα του ριξω μια ματια σιγουρα!! :)
      xxx

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα...!! Το ίδιο ακριβώς πήρα και εγώ στις διακοπές μου στη Χαλκιδική φετος...! Και μόλις γύρισα πήγα και πήρα και το αρωματάκι που είναι εξίσου καλό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου!
      Συμπτωση ε? Αρωμα εχω ενα που μυριζει ετσι αλλα την κρεμα σωματος θα την ηθελα σιγουρα :)
      xxx

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραία ιδέα για την στήλη στο blog σου!!
    Θα το τσεκάρω κι εγώ φαίνεται πολύ ωραίο!!
    Φιλιά και σ΄ευχαριστούμε πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Mou aresei i nea stili su!!
    Kai auto to 8a dokimasw sigouraa ;)
    Filiaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω!
      Δεν εχω αμφιβολια οτι θα σου αρεσει :)
      xxx

      Διαγραφή
  7. Καλορίζικη η νέα σου στήλη!Πολύ ενδιαφέρουσα ιδέα και ευφάνταστος τίτλος!Θα ανυπομονούμε κάθε μέρα για την παρουσίαση των αγαπημένων σου προϊόντων...λιτά, απέριττα αλλά περιεκτικά!

    Όσο για το αφρόλουτρο, δεν έχει τύχει να το δοκιμάσω, αν και το έχω δει στα hondos.Δεδομένης της τιμής και της περιγραφής σου, η δοκιμή θα είναι άμεση!Φιλάκια χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω παρα μα παρα πολυ!!
      Πιστευω θα το ευχαριστηθεις :)
      xxx

      Διαγραφή
  8. Με το καλό η νέα στήλη. Σίγουρα κ αυτή θα είναι πολύ κατατοπιστική και ενημερωτική. Θα το ψαξω κ εγω την επόμενη φορά που θα βρεθώ σε Hondo. Τα φιλια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τελεια επιλογη στηλης Αρτεμακι!!!
    Η μαρκα Tesori d' Oriente ειναια πο τις αγαπμενες μου απο τα χρονια του λυκειου! Απο τ αρωματα που λες, εγω εχω το Hammam, αλλα επειδη εχω μυρισει κι αυτο που εχεις, μ αρεσει επισης πολυ!
    Τ αρωματα πριν 2 εβδομαδες τα ειχε ολα στο Χοντο στην Ιπποκρατους, αλλα και σ αυτο του Αιγαλεω, απλα στο Αιγαλεω τα εχουνε καπως χωμενα, καλυτερα να ρωτησεις για να τα βρεις, κι εγω τυχαια τα δα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eνημερωμενη σε βρισκω! Εγω τοτε δεν ειχα ιδεα!! :p
      Να μην εχω παει ουτε μια φορα Hondo's στο Αιγαλεω?? Θα τα τιμησω που θα παει!

      Διαγραφή
    2. Αληθεια?! Πρεπει να ερθεις τοτε, ειναι απο τα πιο καλα!
      Μετα απο εκεινο στην Ομονοια και το τεραστιο στην Πατησιων, αυτο και του Περιστεριου ειναι τα πιο καλα!
      Ναι τοτε η μαρκα αυτη ειχε μονο 2 αρωματα και ηταν αρκετα πιο ακριβη, να φανταστεις ειχα παρει στη Σοφια ενα αφρολουτρο κι ενα μποντι λοσιον και ειχα δωσει 12-13 ευρω...!

      Διαγραφή
  10. Καλή αρχή στη νέα στήλη Άρτεμη!!!! Ομολογώ με έκανες να θέλω να το δοκιμάσω! Θα δω και εγώ στο Hondo's αν μπορώ να μας το βρω!
    Εγώ σήμερα χρησιμοποίησα ένα υγρο σαπούνι προσώπου της OLay για ντεμακιγιάζ και νομίζω είναι αρκετά καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστωωω!! Θα σου αρεσει σιγουρα! :) xxx

      Διαγραφή
  11. Το Καλοκαίρι είχα αγοράσει αυτό το αφρόλουτρο (είχα γράψει και στο blog μου) και το άρωμα! Το αφρόλουτρο το υπερ-ευχαριστήθηκα και θα το ξανά πάρω αλλά το άρωμα τελικά δεν μου άρεσε καθόλου! Το χρησιμοποίησα λίγες φορές και μετά το παράτησα.Μετάνιωσα που το πήρα! Καλή αρχή στην νέα σου στήλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. Χμμ δεν θυμαμαι να τα εχω πουθενα αλλου.

      Διαγραφή
  13. συμπτωματικα χρησιμοποιώ κι εγώ αυτό το αφρόλουτρο, είχα διαβάσει σ' ένα άλλο μπλογκ ότι είναι dupe της Ηypnotic, κι όταν το βρηκα στο Χόντο της Καλλιθέας το πήρα. Δυστυχώς, δεν είχαν ούτε το άρωμα ούτε το γαλάκτωμα σώματος, υποθέτω ότι είχαν τελειώσει. Μυρίζει πολύ θηλυκά, μένει για ώρες το άρωμα του και κάνει ένα ωραίο κρεμώδη αφρό. Θα σου προτείνω και τη σειρά frangipani της ίδιας εταιρείας, αν σου αρέσουν οι μυρωδιές τύπου γιασεμί-γαρδένια, χρησιμοποίησα το body butter με αυτό το άρωμα το καλοκαίρι και μυρίζει πολύ ωραία

    ΑπάντησηΔιαγραφή