Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Παρασκευή, 16 Νοεμβρίου 2012

Bioten Event + Review.

Hello beauties!

Νομιζω πως ηρθε η ωρα να γραψω για το event της Bioten στο οποιο παρευρεθηκα στις 31/10.

Πηγα με την Αννα,μεχρι τωρα ολες ξερετε ποια ειναι φανταζομαι :p

Μονο να σας ελεγα το τι περασαμε για να φτασουμε θα μου επαιρνε μια ωρα. Ευτυχως τα καταφεραμε,φτασαμε αν κ αργοπορημενες.

Ηταν η πρωτη συναντηση μεταξυ bloggers κ της ομαδας της Bioten και ημασταν ολες πολυ ενθουσιασμενες.

Την Bioten ως μαρκα/εταιρεια την αγαπω απο τοτε σχεδον που βγηκε (πριν 2 χρονια περιπου) .
Ειναι πολυ οικονομικη,μπορεις να την βρεις παντου,εχει προιοντα για ολους τους τυπους δερματος, (αν κ θα ηθελα μια σειρα για εμας που εχουμε λιπαρο δερμα) τα προιοντα της δεν περιεχουν parabens και συνεχως εξελισσεται,κατι το οποιο εκτιμω.

Στο event,μαθαμε την ιστορια της Bioten,ειδαμε ολα τα διαθεσιμα προιοντα,ειδαμε πως να κανουμε εναν σωστο καθαρισμο προσωπου ενω μας παρουσιαστηκε κ ενα νεο προιον,ενα σερουμ εντατικης συσφιγξης για το οποιο θα σας μιλησω παρακατω στο review.

 Πρωτη φορα εταιρεια ετοιμασε τουρτιτσα ειδικα για event,κατι το οποιο εκτιμησαμε ολες ιδιαιτερως αφου ηταν κ νοστιμοτατη!!

Φευγοντας,μας εδωσαν μια σακουλιτσα με 3 προιοντα.
Το καινουριο σερουμ,μια ενυδατικη κρεμα  κ ενα καθαριστικο προσωπου.
(Επειδη το σερουμ απευθυνεται σε μεγαλυτερες ηλικιες,προσθεσαν κ τα αλλα 2 προιοντα ειδικα για εμας,ποσο γλυκια κινηση!)


Ας αρχισω το review μου με το καθαριστικο προσωπου.


Ειναι για κανονικες/μεικτες επιδερμιδες,δεν περιεχει σαπουνι κ αρα δεν ξηραινει την επιδερμιδα,περιεχει νεκταρ κυδωνιου το οποιο ρυθμιζει τη φυσικη υγρασια του δερματος κ βιταμινη Ε,γνωστη για την αντιοξειδωτικη κ επανορθωτικη της δραση.

Το χρησιμοποιω αρκετες μερες τωρα,πραγματι δεν ξηραινει το δερμα μου,το καθαριζει αποτελεσματικα,το αφηνει απαλο ενω μυριζει ΥΠΕΡΟΧΑ!

Να μην ξεχασω να αναφερω την καταπληκτικη του τιμη,περιπου 3.50 ευρω για 150ml προιοντος.

Συνεχιζω με την ενυδατικη κρεμα..


Την συγκεκριμενη κρεμα την χρησιμοποιουσα ολο το 2011 οταν ηταν ακομα στο πλαστικο βαζακι (την βλεπετε κατω δεξια στην φωτογραφια,εννοειται ειναι αδειο :p)

Περιεχει κ αυτη τα ιδια συστατικα με το καθαριστικο προσωπου,νεκταρ κυδωνιου κ βιταμινη Ε.

Καταρχην να πω οτι ενθουσιαστηκα πραγματικα πολυ οταν ειδα οτι το βαζακι εγινε πλεον γυαλινο! Πιο εμφανισιμη συσκευασια αλλα κ πιο υγιεινη θεωρω.

Η υφη της ειναι πολυ ελαφρια,μυριζει κ αυτη υπεροχα,ενυδατωνει πολυ καλα,δεν μου αφηνει λιπαροτητα ομως η αληθεια ειναι οτι δεν ρυθμιζει την λιπαροτητα για οσες ωρες θα ηθελα αλλα για περιπου 3-4 ωρες. Μιλαω παντα για την δικη μου λιπαρη επιδερμιδα.

Η τιμη της θυμαμαι οτι ηταν 5.95ευρω για 50ml προιοντος,σουπερ οικονομικη δηλαδη. Ελπιζω να μην αλλαξε τωρα που αλλαξε η συσκευασια.

Παμε τωρα στο νεο προιον της εταιρειας.


Προκειται για εναν ορο εντατικης συσφιγξης ο οποιος προστιθεται στην σειρα Skin Repair,την οποια χρησιμοποιει εξ ολοκληρου αυτο τον καιρο η μαμα μου.
(φωτογραφια απο το δελτιο τυπου)

Ο καινουριος λοιπον αυτος ορος περιεχει χαβιαρι το οποιο διεγειρει την συνθεση κολλαγονου και λιαινει τις βαθιες ρυτιδες,ceramides τα οποια ενεργοποιουν την κυτταρικη ανανεωση και liftintense το οποιο προσφερει αμεση κ μακρας διαρκειας συσφιγξη.

Απευθυνεται σε γυναικες ηλικιας απο 44-55 ετων,αλλα παραδεχομαι οτι τον χρησιμοποιω 1-2 φορες την βδομαδα και η μαμα μου καθημερινα για να μπορεσω να γραψω αυτο το review κ οχι μονο.

Στο event ρωτησαμε αν μπορουμε να τον χρησιμοποιησουμε κ εμεις οι νεοτερες κ μας απαντησαν οτι οι ηλικιες στα κουτακια μπαινουν ως οδηγος,απο κει κ περα καθε επιδερμιδα εχει διαφορετικες αναγκες οποτε εμεις θα κρινουμε τι χρειαζομαστε κ τι οχι.


Ποια ειναι γνωμη μου?
Νομιζω πως ειναι ενας πολυ καλος ορος ο οποιος κανει αυτο που υποσχεται.
Μυριζει εκπληκτικα,σαν αρωμα! Βεβαια ισως μερικες δεν  το εκτιμησουν αυτο.
Η συνθεση του ειναι απιστευτα ελαφρια,ακομα κ το δικο μου λιπαρο δερμα τον απορροφησε σε λιγοτερο απο 1 λεπτο.
Αμεσως ενιωσα το δερμα μου παρα μα παρα πολυ απαλο και πολυ πιο λειο. Στο χερι δε,στο οποιο μας το απλωσαν στο event για να τον δοκιμασουμε,εβλεπες αμεσα οτι γεμισε τις γραμμουλες.

Η μαμα μου το αγαπα,το ιδιο κ εγω. Θα το χρησιμοποιω 1 φορα την βδομαδα μονο κ μονο για αυτην την υπεροχη αισθηση φρεσκαδας κ απαλοτητας που προσφερει.

Στοιχιζει 11.95 για 50ml προιοντος,μια πολυ προσιτη κ λογικη τιμη νομιζω.

Aυτα λοιπον απο το event της Bioten!
Περασα πολυ ομορφα!

Φωτογραφιες μου δεν βλεπετε γιατι ημουν στο μαυρο μου το χαλι εκεινη την ημερα :p 

Σας ευχαριστω που με διαβασατε κ ελπιζω να σας αρεσε το ποστ.

Για πειτε μου λοιπον την δικη σας γνωμη για την Bioten.
Εχετε δοκιμασει καποιο προιον απο αυτη την εταιρεια?
Σας αρεσε? Δεν σας αρεσε?
Περιμενω τα σχολια σας!

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

10 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία παρουσίαση! Αγαπώ την ενυδατική της bioten και μου έχει ταιριάξει απόλυτα!Επίσης έχει και σούπερ τιμή!Αυτο για τις ηλικίες δεν το ήξερα...είχα διαβάσει ότι οι μικρές ηλικίες δεν πρέπει να φορούν προιόντα για μεγαλύτερες (αντιρυτιδικά κλπ)..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ προϊόντα της συγκεκριμένης εταιρείας δυστυχώς... Μου έκανε κλικ όμως το serum...
    Κορίτσια βρήκα ένα διαγωνισμό της Estee Lauder που μόλις δημοσιεύτηκε, για περισσότερες λεπτομέρειες δείτε εδώ: http://ginaikologies.blogspot.gr/2012/11/estee-lauder-facebook.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίο κ καλογραμμένο post! Την ενυδατική και το καθαριστικό προσώπου τα χρησιμοποιώ κ εγώ κ τα λατρεύω! :)
    Φιλιά!

    http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν έχω δοκιμάσει ακόμα αλλά έχω βάλει στο μάτι το καθαριστικο προσωπου. Ήθελα να το πάρω αλλά έκανα δεύτερες σκέψεις γιατί και εγώ έχω λιπαρό δέρμα και φοβόμουν μην το πάρω άδικα. Μετά το review σου θα πάω να το πάρω σίγουρα! ;)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εμένα δυστυχώς το καθαριστικό δεν μου ταίριαξε καθόλου..Έχω κανονική επιδερμίδα και μου δημιούργησε πολύ λιπαρότητα στο μέτωπο και την μύτη με αποτέλεσμα να βγάλω σπυράκια..¨(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. την κρέμα την είχα δοκιμασει στις αρχές που είχε βγει!ουτε τρελλάθηκα ούτε μου έκανε και κακό! όσο για το serum πολύ θα θελα να το δοκιμάσω αλλα δεν είναι λίγο επίφοβο λόγω της γκάμας ηλικιών που γράφει?τωρα απο 45 στα 30?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ αναλυτικό post, μπράβο Άρτεμη!
    Έχω χρησιμοποιήσει μια απολεπιστική κρέμα της εταιρίας με κουκούτσια βερύκοκου νομίζω, ήταν άκρως οικονομική(γύρω στα 3 ευρώ την πήρα, ίσως την είχαν σε προσφορά τότε) και μπορώ να πω ότι έμεινα ικανοποιημένη. Ήπια απολεπιστική δράση και σίγουρα μετά το δέρμα είναι πιο λαμπερό, με ομοιογενή τόνο. Επίσης παλιότερα είχα δοκιμάσει μία κρέμα ματιών με νυχτολούλουδο αν και δεν ήταν για την ηλικία μου(ήταν για ηλικίες 35+). Κόστιζε περί τα 10 ευρώ και αν σκεφτείτε ότι αντίστοιχες πολλά υποσχόμενες κρέμες απλώς ενυδατώνουν και κοστίζουν μία περιουσία, ήταν αρκετά καλή, από θέμα λείανσης της περιοχής τουλάχιστον. Όντως πολύ θετικό το γεγονός ότι εξελίσσεται και ανανεώνεται. Στα συν και το ότι δεν περιέχουν parabens, όπως και η τιμή τους που αποδεικνύεται προσιτή για όλες μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. xaxa!eimai sth photo :P ki emena mou arese polu o oros!kai gia thn timh tou einai super!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραίο post Άρτεμη!! Πριν λίγες μέρες πήρα τα μαντηλάκια αφαίρεσης μακιγιάζ και μου αρέσουν αρκετά! Έχω και εγώ την ίδια ενυδάτικη και μου αρέσει πολύ αν και νοιώθω οτι αφήνει λίγο λιπαρή την επιδερμίδα μου. Το νέο καθαριστικό πιστεύεις είναι κατάλληλο για περισσότερο ξηρές επιδερμίδες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή