Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Τρίτη, 13 Νοεμβρίου 2012

Extra Ordinary Oil i'm in love with you!

Γεια σας ομορφιες μου!

Πως μου ειστε? Ελπιζω να περνατε υπεροχα κ αν οχι,μην στενοχωριεστε για τπτ που διορθωνεται. Χαμογελαστε,σκεφθειτε ανθρωπους κ πραγματα για τα οποια ειστε ευγνωμονες κ επικεντρωθειτε εκει. Θα δειτε οτι παντα εχουμε περισσοτερα θετικα στην ζωη μας απ'οτι αρνητικα. Για χαμογελαστε λοιπον! :)

Σημερα που λετε,αποφασισα να σας μιλησω για το Extra Ordinary Oil.

To ειχα πρωτοδει σε μια παρουσιαση νεων προιοντων της L'oreal τον Μαρτιο. Πω,πω ποσο γρηγορα περναει ο καιρος ομως ε?
Πισω στο θεμα μας.
Μου ειχε κανει τρομερη εντυπωση η γυαλινη συσκευασια του,το ομορφο χρωμα αλλα κ τα συστατικα του.
Βεβαια για να ειμαι ειλικρινης,ακομη μεγαλυτερη εντυπωση μου εκανε η τιμη του,μολις 10ευρω!

Ειχα υποσχεθει στον εαυτο μου οτι θα το αποκτησω κ το εκανα!

Πριν περιπου εναν μηνα,το βρηκα σε προσφορα 1+1 δωρο!! 
Ασφαλως το αρπαξα! 1 το κρατησα για μενα και 1 το χαρισα σε μια φιλη-αναγνωστρια στο fb (αν δεν με ακολουθειτε κ εκει,καντε like γιατι κανω συχνα-πυκνα μινι διαγωνισμους εκει, http://www.facebook.com/pages/BeautyWithArtemi/)

Αρχισα λοιπον να το χρησιμοποιω και εχω να δηλωσω οτι το ΑΓΑΠΩ!!!

Περιεχει 6 εκχυλισματα πολυτιμων λουλουδιων (λωτός,χαμομήλι,τιαρέ,λευκή μαργαρίτα,ρόδο,λινάρι) για αυτο κ μυριζει υπεροχα ενω θρεφει κ κανει τα μαλλια απαλα κ λαμπερα.

Το χρησιμοποιω με διαφορους τροπους.

1) Πριν το λουσιμο σαν μασκα. Το απλωνω κυριως στις ακρες και τυλιγω τα μαλλια μου με μια νωπη ζεστη πετσετα (βοηθαει τα μαλλια να απορροφησουν καλυτερα το λαδι),περιμενω περιπου μιση ωριτσα ή κ περισσοτερο κ μετα λουζομαι κανονικα.
Φροντιζω το τελευταιο ξεπλυμα να το κανω με κρυο νερο για να κλεινουν τα λεπια της τριχας και ετσι τα μαλλια μου ειναι πιο λεια.

2) Πριν το πιστολακι.
Χτενιζω τα νωπα μαλλια μου καλα,πιεζω την αντλια 2 φορες κ εφαρμοζω το προιον μονο στις ακρες κανοντας ελαφρυ μασαζ για να απλωθει ομοιομορφα κ μετα συνεχιζω με το πιστολακι.
Εχω την αισθηση οτι τα προστατευει,τα κανει πιο λεια,πιο λαμπερα κ φυσικα μυρωδατα!

3) Μετα το πιστολακι.
Για εξτρα απαλοτητα κ λαμψη,αφου τα εχω στεγνωσει με το πιστολακι (κ εχω ηδη βαλει σε νωπα μαλλια λαδακι) ξαναβαζω μικροτερη ποσοτητα,πιεζω την αντλια μια μονο φορα,σε στεγνα μαλλια και απολαμβανω το φανταστικο αρωμα!

Για εσας που βαφετε τα μαλλια σας μονες στο σπιτι,σας εχω ενα εξτρα τιπ.
Δοκιμαστε να πιεσετε μια φορα την αντλια κ να το προσθεσετε στην βαφη σας. Οσες το δοκιμασαν,δηλωσαν ενθουσιασμενες! Μαλλια πιο απαλα κ πιο λαμπερα.

Να σας πω επισης οτι τα μαλλια μου ειναι λιπαρα στις ριζες κ σουπερ ξηρα στις ακρες (ηθελα κ ombre τρομαρα μου :p),το εφαρμοζω μονο στις ακρες κ δεν εχω κανενα απολυτως θεμα με την λιπαροτητα,για αυτο μην φοβαστε.

Η συσκευασια περιεχει 100ml,στοιχιζει 9.99ευρω κ μπορειτε να το βρειτε σχεδον παντου,Hondo's Center,Sephora (νομιζω), και σε ολα τα μεγαλα σουπερμαρκετ.
Α,εκτος απο αυτο που αγορασα εγω (για ολους τους τυπους μαλλιων),κυκλοφορει ενα για βαμμενα μαλλια με εξτρα UVA προστασια. Εχει μπορντω αντλια κ αν δεν κανω λαθος δεν μυριζει τοσο υπεροχα οσο αυτο αλλα δεν ειμαι κ σιγουρη.

Για να κανω μια περιληψη,
ειναι ενα πραγματικο εξαιρετικο προιον.
Πολυτελεστατη γυαλινη συσκευασια,φανταστικο αρωμα,προστατευει τα μαλλια,τα κανει λαμπερα κ λεια,δεν τα βαραινει καθολου μα καθολου,ειναι πολυχρηστικο κ πολυ φθηνο πιστευω. Δεν εχει να ζηλεψει τιποτα απο αλλα πανακριβα λαδακια (γκουχου,γκουχου Kerastase K Ultime = 34ευρω)

Αν το βρειτε σε προσφορα οπως εγω,μην διστασετε να παρετε 2-3! :p
Προσωπικα αυτο θα κανω αν τα πετυχω ξανα 1+1.

Και καπου εδω σταματω γιατι ισως κ να σας ζαλισα. Αλλα ο ενθουσιασμος μου εκανε να γραψω ισως κ παραπανω απ'οσα επρεπε.

Πραγματικα ελπιζω να σας αρεσε το ποστ.

Για πειτε μου λοιπον,
το εχετε δοκιμασει? Ποια ειναι η δικη σας γνωμη?
Αν οχι,θα το δοκιμαζατε?
 Εχετε καποιο αγαπημενο λαδι μαλλιων?

Πολλα φιλια κ μια μεγαλη αγκαλια,
Αρτεμη..


35 σχόλια:

  1. Δεν εχω λογια!!!
    Την πρωτη φορα μπερδευτηκα και πηρα το απλο αντι για βαμμενα μαλλια. Αφηνει ενα μαλλι...σαν να βγηκα απο κομμωτηριο. Το λαδακι για τα βαμενα ειναι λιγο πιο υδαρη απο το κανονικο. Προσωπικα προτιμω το κανονικο απο το για βαμενα μαλλια.
    Εχτες δοκιμασα το νεο λαδι της Seventeen, καμια σχεση, της Loreal κανει περισσοτερα.
    Το χρησιμοποιω πριν, μερα το λουσιμο, πριν τη βαφη ,μετα τη βαφη, μετα το χτενισμα αλλα και πριν σαν προσταυτετικο...
    Το ερωετυτηκα...και να φανταστεις οταν το πρωτοαγορασα πηγαν να μου προτεινουν της Syoss αλλα η περιεργια μου τελικα για της Loreal με κερδισε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έβγαλε η Seventeen λάδι; Δεν ήξερα ότι έχει προϊόντα για μαλλιά! Υπάρχει κάποιο link; Στην επίσημη σελίδα δεν αναφέρεται. Ευχαριστώ! :)

      Διαγραφή
    2. Χαιρομαι που εχουμε την ιδια αποψη! :D xxx

      Διαγραφή
  2. Χαίρομαι που μοιραζόμαστε τον ίδιο ενθουσιασμό για το συγκεκριμένο προϊόν!Έχω πολύ μακριά μαλλιά, σχεδόν ίσια, με χοντρή τρίχα, οπότε απαιτούν συστηματική περιποίηση.Δοκίμασα το λαδάκι αυτό αρχικά με κάποιους ενδοιασμούς και πραγματικά κατενθουσιάστηκα!Ενυδατώνει τις ξηρές άκρες,αποτρέπει το φριζάρισμα, θρέφει και λειαίνει την τρίχα!Όλα αυτά χωρίς να επιβαρύνει τα μαλλιά και με φίνο άρωμα που πραγματικά είναι εθιστικό και μεθυστικό!Αξιοσημείωτη είναι και η απίστευτη σχέση ποιότητας-τιμής, όπως πολύ σωστά επισημαίνεις. Συγκαταλέγεται κατ' εμέ στα value for money προϊόντα και στα αγαπημένα!Τέρμα οι πειραματισμοί!Πολύ κατατοπιστικό το post σου, σίγουρα θα κινήσεις σε πολλές κοπέλες την περιέργεια να το δοκιμάσουν!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπεροχο κ γεματο πληροφοριες το ποστ σου! Σ'ευχαριστω κ πολλα φιλια!!

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίο review!!!To Extra Ordinary Oil είναι δέκα φορές καλύτερο από το mythic oil!!! Προτιμώ και εγώ το απλό από αυτό που είναι για βαμμένα μαλλιά!!! Αν και το αγόρασα διστακτικά με έχει κερδίσει!!! Συμφωνούμε απόλυτα!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ το δοκίμασα μόνο από δείγμα και η όμορφη μυρωδιά με ξάφνιασε. Κι όντως, δεν αφήνει λιπαρότητα. Προς το παρόν χρησιμοποιώ ένα άλλο λάδι μαλλιών, και πραγματικά νομίζω είναι το καλύτερο που έχω δοκιμάσει. Είναι ιδιαίτερα οικονόμικο -πωλείται στα φαρμακεία, αλλά με παραγγελία είναι πιο φθηνό, ίσως το βρεις με κάτω από 11 ευρώ- και ακόμα και ολόκληρη χούφτα να βάλεις, θα απορροφηθεί. Της Sanotint είναι, η ποσότητα δεν είναι μικρή, και λέγεται κάπως oleo non oleo (ή οlio; Θα σε γελάσω). Το προτείνω με χίλια. Το l'oreal είναι στα άμεσα σχέδια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι απλά τέλειο. Έχω το λαδάκι για βαμμένα μαλλιά, και με εντυπωσίασε η μυρωδιά του και το γεγονός, ότι δεν αφήνει καθόλου λιπαρότητα στα μαλλιά!!!
    Φιλάκια
    Έλενα

    Υ.Γ.: Το μπλε μολύβι ματιών από Colortrend της Avon είναι super!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις βραβείο!!!!

      http://mode-im-mittelpunkt.blogspot.gr/2012/11/blog-post.html

      Διαγραφή
  6. Και μενα στα αμεσα σχεδια μου..μαλλον και αυριο ειναι να παρω αυτο το λαδακι που το δοκιμασα απο δειγμα σε Beauty περιοδικο και με κερδισε αμεσως.Τα μαλλια μου ειναι σοκολατι με ανταυγιες και προτιμούσα να βάζω στις ακρες σιλικόνη της Nivea μονο. βιντεακι δεν εχει ; ;( ελα κανε ενα βιντεακι..μας αρεσει να σε βλεπουμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομιζω θα σου αρεσει!
      Ωραια τα βιντεακια αλλα ειναι πολυ πιο χρονοβορα. Σημερα ανεβαζω καινουριο :)
      Πολλα φιλια!!!

      Διαγραφή
  7. Exeis vraveiaki!!!!!

    http://thoughtsofamakeupaholic.blogspot.gr/2012/11/award-i-love-your-blog-my-second-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι πολύ ωραίο προϊόν! Το δοκίμασα κ εγώ πριν λίγο καιρό και μου άρεσε κ εμένα πολύ :) Έχω κάνει κ εγώ αντίστοιχο review στο blog μου γι'αυτό. Ρίξε, αν θέλεις, μια ματιά :) http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. den to exw dokimasei alla tha to ithela poli,fainetai eksairetiko!
    filakiaa

    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απαντήσεις
    1. Δεν εχω δοκιμασει το macadamia αλλα θα το ηθελα :)

      Διαγραφή
  11. ειναι αρκετά καλό αλλά ας μην το συγκρίνουμε και με το αντίστοιχο της kerastase. Έχω χρησιμοποιήσει και τα δύο (+το mythic oil) και μπορώ να πω πως (ανάλογα και με την τιμή του βέβαια) το K ultimate είναι μακράν καλύτερο. Η μικρή συσκευασία ειναι στα 15-16 και κρατάει 6 μήνες περίπου γιατί η ποσότητα που πρεπει να χρησιμοποιείς είναι απειρόελάχιστη. Βέβαια είναι και πως κάθετε το κάθε τι στο μαλλί του καθενός. Τυχαίνει να δοκιμάζω πολλά προιόντα για τα μαλλιά γιατί κάποτε τα είχα κάψει και είναι και ξανθά οπότε θέλουν προστασία και έχω μια κάποια σύγκριση και στα μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που υπάρχουν στο μαλλί. Αυτά από μένα :* xx


    aclassbeautytips.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω για την αποψη σου,ομως αυτη ειναι η δικη μου προσωπικη αποψη εχοντας δοκιμασει και τα δυο προιοντα τους 2 τελευταιους μηνες.

      Διαγραφή
  12. Exeis vraveiakia!!!:) http://morenasbeauty.blogspot.gr/2012/11/blog-awards.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. θα το πάρω κάποια στιγμή, όλο καλά λόγια ακούω γι'αυτό το λαδάκι! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δε το χω δοκιμασει αλλα φαινεται καταπληκτικο!!Σιγουρα συντομα!πολυ καλο review!

    xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω!! Ειμαι σιγουρη οτι θα το ευχαριστηθεις! :D xxx

      Διαγραφή
  15. Εγω παλι ολο κακα λογια ακουγα για αυτο το λαδι..
    Μεχρι που το δοκιμασα σε δειγμα και πραγματικα εκανε τα μαλλια μου υπερ απαλα!Το εχω βαλει στο ματι και θα ειναι σιγουρα στις επομενες αγορες μου! και οντως για τοση ποσοτητα+γυαλινο μπουκαλακι 10 ευρω δεν ειναι τπτ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοβαρα? Ειναι υπεροχο προιον,θα σου αρεσει σιγουρα αν το χρησιμοποιησεις κ περισσοτερο :) xxx

      Διαγραφή
  16. Δίνει πραγματικά μια πολύ ωραία όψη στα μαλλιά!
    Αν θες ρίξε μια ματιά στο blog μου.allaboutwomenbylissie.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. πραγματι ειναι καλο για την τιμη του αλλα κατα την γνωμη μου το kerastase elixir ultime εχει ωραιοτερη μυρωδια και απορροφαται γρηγοροτερα.εξαιρετικο ειναι και το mythic oil

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εγώ έπαιρνα πάντα της Kerastase - OLEO RELAX... 125ml περίπου 26 ευρώ να θυμάμαι καλά... Είναι εκπληκτικό και το χρησιμοποιούσα μόνο για μετά το ίσιωμα... Είναι απίθανο προιόν αλλά ακριβούτσικο... Και όσο δούλευα οκ, το αγόραζα... Τώρα που δεν δουλεύω είναι 100% υπερβολή να δώσω τόσα μόνο για ένα λαδάκι μαλλιών... Το συγκεκριμένο της Elvive το είχα δει το καλοκαίρι... 10 ευρώ 1+1 δώρο και το απίστευτο είναι οτι υπήρχε μόνο ένα μπουκαλάκι στο ράφι και κανένα στην αποθήκη...!!! Γκαντεμιά, ε? :( :P

    (Πριν λίγο σου έγραψα και στο facebook, θα βαρεθείς να με βλέπεις σήμερα νομίζω... :P)

    ΑπάντησηΔιαγραφή