Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Τετάρτη, 28 Νοεμβρίου 2012

Natural & fresh face with vampy lips..

Hello beauties!!

Ελπιζω να μην εχετε βαρεθει τωρα που ειμαι πιο ενεργη :p 

Σημερα σας εχω makeup tutorial! Ενα μακιγιαζ που εκανα χρησιμοποιωντας τα περισσοτερα προιοντα που πηρα απο τα Vivo Cosmetics (σας τα εδειξα σε παλαιοτερο βιντεακι).

Δεν ηξερα τι τιτλο να διαλεξω αλλα τελικα κατεληξα σε αυτον που βλεπετε παραπανω,νομιζω ειναι αρκετα αντιπροσωπευτικος.
ΛΑΤΡΕΥΩ τα vampy lips και γενικα τα σκουρα κραγιον για χειμωνα. Μεγαλη αδυναμια!


TI ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ:

Vivo Matte Foundation in Natural sand
ARTDECO Anti aging concealer in 03 (Dita Von Teese collection)
W7 Honolulu Bronzer
Vivo Mattifying Loose Powder in Transluscent
Vivo Liquid Highlighter
Jordana Eye Primer
Vivo Color Block Unprotected eyeshadow palette
Maybelline Define-A line eye pencil in Ebony
La Roche Posay Respectissime Ultra Doux Mascara in black (review coming soon!)
Vivo Matte Lipstick in Naturally Nude
Amuse lipliner in Natural
Vivo Matte Lipstick in Deepest Plum


Aυτο ηταν το μακιγιαζ!
Πως σας φανηκε? Ποια εκδοχη προτιματε? Την natural ή vampy? Εγω vampy δαγκωτο! :p
Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

12 σχόλια:

  1. κ εγώ, σ εσενα προτιμω το vamp....στον εαυτο μου δεν θα το τολμούσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα προτιμούσα το φυσικό λουκ με το nude κραγιόν! Το μπορντώ θα ήταν ωραίο για βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σου πάνε απίστευτα τα vampy lips, αλλα δεν πάνε σε όλες τις κοπέλες!Το συγκεκριμένο δείχνει πάρα πολύ όμορφο! Είναι καλή η ποιότητα? Δοκιμασε το media της MAC που είναι τέτοιου στύλ, και έχει και προσφορά και θα σου βγεί λιγότερο απο 12 ευράκια !

    Εγώ μπρονζερ δεν βάζω ποτέ πάνω στην μύτη αλλα στα πλάγια , γιατί είναι λίγο ''χοντρή'' και θέλω να την κάνω πιο λεπτή!

    Btw, επειδή ξέρω οτι είσαι φαν της jordana, αν θες ρίξε μια ματιά και στα καλούδια που πήρα απο κει ! (αν και ένα και άλλη παραγγελία)
    http://princesagr.blogspot.gr/2012/11/the-jordana-affair-new-haul.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το χρώμα του κραγιον σου πάει πάρα πολύ! Συμφωνώ όμως με τη φίλη Princesa πως δεν πάει σε όλες τις κοπέλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ότι και να βάλεις ειλικρινά σου πάει απίστευτα. Δεν μπορώ να πω πιο μου άρεσε πιο πολύ. Και τα δύο είναι πάρα πολύ ωραία. Απλά, το ένα είναι πιο φυσικό και το άλλο πιο έντονο. Πιστεύω ότι και τα δύο πάνε και πρωί και βράδυ,ανάλογα το ντύσιμο. Και τα δύο πάνε σε όλες και ξανθιές και μελαχρινές και ανοιχτόχρωμες και σκουρόχρωμες. Αλλά πολύ λίγες τολμούν τα έντονα χείλη.Είναι θέμα πως το υποστηρίζει η κάθε μια.
    Το κραγιόν μου θυμίζει το Rebel της Mac. Αλήθεια επειδή το έχω, πιο μολυβάκι χειλιών του πάει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κι εγώ είμαι από αυτές που δεν τολμούν τα σκούρα χείλη... Σου πάει πάντως το λουκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μοιάζει με το νεο Makeup απο το κοριτσι του james bond πολυ ωραιο βιντεο αρτεμη,συμφωνω με τα κοριτσια δεν παει το σκουρο σε ολες!εσενα ομως σου παει στα χειλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Eimai k egw latrhs tou vampy look!!!!;) K ontws sou paei!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλησπερα και απο μενα!!! ωραιο το βιντεακι και σου παει !!! θα ηθελα να ρωτησω για το πινελακι που απλωσες το makeup. τι εταιριας ειναι?? και γτ προτιμας το συγκεκριμένο??/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. sou paei poly to skouro..egw dn exw balei pote kokkino kragion na fantasteis...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολυ ωραιο make-up σου παει παρα πολυ το σκουρο κραγιον και ειναι και μενα ενα απο τα αγαπημενα μου και ειδικα τα χριστουγεννα.
    Α!να σε ενημερωσο οτι στο blog μου κανω ενα μικρουλι giveaway αν θελεις μπορεις να περασεις μια βολτιτσα. Φιλακια.

    Beautylandsecrets.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. maresi poli to skouro kragion, exo ena paromio kai tha dokimaso to idio make up sta matia gia simera to apogevma!
    kai to nude einai omorfo, alla protimo to deftero nomizo epidi ta matia einai poli apla, teriazi poli me to entono kokkinadi!

    kales giortes Artemi mou xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή