Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Παρασκευή, 16 Νοεμβρίου 2012

Pick me up makeup - Μακιγιάζ που ανεβάζει την διάθεση!

Hi!
 It's me again!!

Sooo... Τις προαλλες που λετε,δεν ημουν στα καλυτερα μου. Για διαφορους λογους.
Και ετσι αποφασισα να μου φτιαξω λιγο την διαθεση με ενα μακιγιαζ.

Σκουρα χειλη,''αψεγαδιαστο'' λαμπερο δερμα,χρωμα υγειας στα μαγουλα κ μια γραμμη αιλανερ αρκουν για να με κανουν να νιωσω λιγο καλυτερα :)

ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ:

Skinfood BB Cream Peach Green Tea
Vivo cosmetics Sweet Peach Blush
W7 Tea tree concealer 
Essence Fix & Matte powder
The Balm Mary Lou-Manizer
H&M black eyeliner pen
La Roche-Posay Respectissime Ultra Doux
Amuse lip liner in Natural
Glamorous lip liner in 53
Clinique Burgundy Bronze
Maybelline Define a line black eyeliner




Πως σας φανηκε?
Για πειτε μου τα δικα σας μυστικα για να αισθανεστε καλυτερα οταν δεν νιωθετε κ τοσο καλα.

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

7 σχόλια:

  1. Ωραίο το μακιγιάζ σου αλλά νομίζω ότι όταν έχεις κάτι σκούρο στα μάτια και στα χείλη σε αγριέυει,θα μου άρεσε πολύ να πειραματιστείς με πολλά χρώματα σκιών τύπου rainbow που κάνουν στο youtube ή ένα μακιγιάζ αμιγώς με σκούρα μάτια και τελείως Nude χείλη,αν και έχω την αίσθηση ότι έχεις κάνει κάτι τέτοιο παλιότερα απλά το έψαχνα στο κανάλι σου και δεν το βρήκα.
    Για εμάς τις καστανομάτες είναι ωραία τα πράσινα και τα σοκολατί αν και εσύ επειδή έχεις λευκή επιδερμίδα ίσως ένα royal blue να σου πήγαινε.Εγώ που έχω σταράτη επιδερμίδα είναι σαν να έχω φάει ξύλο με αυτή την απόχρωση :P
    Όταν θέλω να ανεβάσω το κέφι μου πάντως κάνω beaute ξέρεις μουσική,κεριά και αρχίζω αναδιόργανωση από την κορφή μέχρι και τα νύχια,κάνω κανένα δύωρο βέβαια αλλά δεν βαριέσαι.Επίσης μπαίνω στο youtube και βλέπω Videακια για χτενίσματα και μετά προσπαθώ να τα εφαρμόσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σας!Θα ήθελα να πω ότι πιστεύω κ εγώ ότι στην Άρτεμη πάει πολύ το μακιγιάζ με μαύρο μάτι κ nude χείλη!Άρτεμη,από οσα έχω δει σ'εσένα νομίζω ότι αυτό σου πάει περισσότερο!:)

      Διαγραφή
  2. Αυτο το κραγιον οσο πιο πολυ το βλεπω τοσο πιο πολυ μ'αρεσει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ ωραιο το blog σου οπως και το καναλι σου στο youtube.Αν θελεις ριξε μια ματια και στο δικο μου blog http://zoydaki1985.blogspot.gr/θα χαρω πολυ να γινεις μελος του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. wraio make up koukla!!
    perna mia bolta apo to blog mou!
    exeis brabeiaki!
    filakiaa

    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχω κ κάποιες ερωτήσεις:στα μάτια εκτός από το high lighter στο κόκαλο χρησιμοποίησες κ κάποια βάση?Κ όταν εφαρμόζεις τη βάση σου για το πρόσωπο απλώνοντας αρχικά σε "τελείτσες",δεν σου ξερένεται το προϊόν μέχρι να το εφαρμόσεις κανονικά;Γιατί εγώ το παθαίνω...Ευχαριστώ κ ελπίζω πλέον να έχεις καλύτερη διάθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή