Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Τετάρτη, 7 Νοεμβρίου 2012

Review: Αρώματα Elode-Προσιτή Πολυτέλεια.

Γεια σας αγαπημενες μου!
Ελπιζω να ειστε ολες καλα κ να περνατε ενα ομορφο βραδυ :)

Πριν καποιες βδομαδες,παρελαβα τα 2 παρακατω αρωματα απο την εταιρεια Σαραντης για να τα δοκιμασω κ να σας πω την αποψη μου για αυτα.

Νομιζω πως τα χρησιμοποιησα αρκετα κ μπορω πλεον να σας μιλησω για αυτα.

Inner Code

Υψηλή Νότα:  Πορτοκάλι , φρέζια και λίτσι
Μεσαία Νότα:  Μανόλια του Ωκεανού, ίριδα, γιασεμί, τζίντζερ, πιπέρι
Βάση:  Κέδρος, κεχριμπάρι


Το άρωμα αυτό είναι για τη μοντέρνα  γυναίκα που θέλει να γνωρίζει τα πάντα γύρω από τη μόδα, πάντα όμως βάζοντας την προσωπική της σφραγίδα.
Το άρωμα αυτό ενώνει τη κομψότητα με τη μόδα και το σοφιστικέ στυλ των νέων κοριτσιών.
Ένα σύγχρονο ανατολίτικο άρωμα, με ένα φρουτώδες λίτσι και φρέζια για υψηλή νότα, φέρνει ενέργεια και επανάσταση. Μια λουλουδιαστή μεσαία νότα (μανόλια και ίριδα) περιτριγυρισμένη με τζίντζερ και πιπέρι, κάνει κάθε δευτερόλεπτο της ζωής να φαίνεται σαν θαύμα.  Στη τελική νότα, μόσχος και νότες κεχριμπαριού εμπλουτίζουν το άρωμα, αφήνοντας ένα απαλό, ζεστό και γυναικείο άγγιμα.


 So Lovely

 

Υψηλή Νότα:  Αφρώδη εσπεριδοειδή , μήλο  και αχλάδι
Μεσαία Νότα:  Γιασεμί, υάκινθος και μανόλια
Βάση:  Αισθησιακά ξύλα, κέδρος, βανίλια και απαλός μόσχος

Το άρωμα αυτό είναι η έκφραση μιας γοητευτικής, αισιόδοξης και δυναμικής γυναίκας, που της αρέσει να ονειρεύεται.

Ζωηρές εσπεριδοειδείς υψηλές νότες, περγαμόντο, μήλο και εξαιρετικό αχλάδι, αναδεικνύουν ένα θηλυκό λουλουδιαστό μπουκέτο από μανόλια και γλυκό αγιόκλημα. Αισθησιακά ξύλα και καθαρός μόσχος ολοκληρώνουν το μείγμα.


Εκτος απο τα 2 που εχω εγω απο την ιδια σειρα κυκλοφορουν 2 ακομα,τα οποια ομολογω οτι θελω να τα δοκιμασω μιας κ εχω μεινει πολυ ευχαριστημενη με τα 2 που δοκιμασα.


 Oσα διαβασατε προερχονται απο το δελτιο τυπου,παμε ομως να δουμε κ την δικη μου αποψη.

Οπως προειπα εμεινα πολυ ευχαριστημενη.
Οι μυρωδιες ειναι δροσερες κ μοντερνες,καταλληλες κυριως για χρηση πρωι-μεσημερι.
Σε μενα διαρκουν 4-5 ωρες πραγμα που δεν περιμενα για να ειμαι ειλικρινης.

Με 4.95ευρω τα 100ml δεν εχεις μεγαλες προσδοκιες.
Και ομως τα αρωματα αυτα ειναι πολυ αξιολογα για την τιμη τους.
Σημειωστε οτι ειναι Eau de parfum κ οχι Eau de toilette.

Οι συσκευασιες νομιζω οτι ειναι πολυ χαριτωμενες.
Ειδικα αυτη του So Lovely. Δεν ειναι πανεμορφο το καπακι?
Το συγκεκριμενο ειναι κ το αγαπημενο μου απο τα δυο,την τελευταια εβδομαδα δεν το εχω βγαλει απο πανω μου :p

Προσωπικα θα τα προτεινα ειδικα σε εσας που ψαχνετε οικονομικα αρωματα αλλα με καποια ποιοτητα.

Μπορειτε να τα βρειτε στα Hondo's Center & Sephora στην τιμη που ανεφερα παραπανω.

Για πειτε μου λοιπον,μηπως ετυχε να δοκιμασετε καποιο?
Αν οχι,σας κινησε καποιο το ενδιαφερον?

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

*Το ποστ δεν ειναι διαφημιστικο,ειναι η ειλικρινης μου αποψη κ τπτ παραπανω. Ευχαριστω πολυ την κ.Αναστασια Κυριτση που μου εδωσε την ευκαιρια να τα δοκιμασω κ να σας μιλησω για αυτα.

33 σχόλια:

  1. τα είδα και εγώ στα hondos...! Θα πάω να τα μυρίσω αύριο...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. antee ta exei kai toSephora ??? 8a paw kai egw prin tin douleia aurio na ta murisww mm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίο ποστ!! Με λεπτομέρειες που με κάνουν να πάω να τα δοκιμάσω. Πάρα πολύ καλή και η τιμή στην δύσκολη εποχή που ζούμε, μαζί με ποιότητα όπως έγραψες!! :) :)
    Σ΄ευχαριστούμε πάρα πολύ για τον κόπο σου και την βοήθειά σου!!
    Καλό σου βράδυ και να περνάς πάντα όμορφα!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τελειο ποστ οπως παντα...!
    Και τα αρωματα πραγματικα παρα πολυ καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολυ ωραιο το ποστ!! με δελεαζουν τα σχολια σου για το δευτερο αρωμα καθως και το μπουκαλακι του!!!!!
    φιλακιααα
    http://trelokoritsa.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι ενα ωραιο αρωματακι για καθε μερα,συν το μπουκαλι που θα ομορφαινει τον χωρο :)
      Σ'ευχαριστω!

      Διαγραφή
  6. Ωραίο review! Για να είμαι ειλικρινής δεν είχα ξαναδεί πουθενά τα συγκεκριμένα αρώματα, αλλά με έβαλες σε πειρασμό να πεταχτώ στα Hondos να τους ρίξω μια ματιά. Με τέτοια τιμή είναι δύσκολο να μείνεις ευχαριστημένη, αλλά σου έχω εμπιστοσύνη! Θα πάω να τα τσεκάρω.
    Και όντως, οι συσκευασίες είναι πολύ γλυκές!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυ Μαρακι!!
      Για την τιμη εγω τα βρηκα αξιοπρεπεστατα :)
      xxx

      Διαγραφή
  7. Θα πάω να τα τσεκάρω σίγουρα! :D
    Πολύ ωραία & η φωτογραφία που έβαλες πάνω αντί του τίτλου!

    thewillbyds.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραίο post! Θα πάω να τα δοκιμάσω οπωσδήποτε :)

    http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. polu kalo review koukla!!
    thelw kai egw na ta dokimasw!
    filakiaa

    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όντως το So lovely έχει πολύ ωραία συσκευασία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ax me ebales se peirasmo makari na ta exoun edw fenontai teliaaaaaaaaaaaaaaa
    http://pinklovebeuty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακαρι,να τα δοκιμασεις κ ισως σου αρεσουν κ σενα :)

      Διαγραφή
  12. 8a τα αναζητησω σιγουρα, εμπιστευομαι τη κριση σου! φιλια πολλα <3
    http://makeupbynatashav.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυ Νατασσα μου! Μακαρι να σου αρεσουν αν τα βρεις :) <3
      xxx

      Διαγραφή
  13. Ωχ Άρτεμη το άρωμα So Lovely φαίνεται ενδιαφέρον αρκετά! Και έχουν τόση διάρκεια?! Ουαου!!!! Σίγουρα θα το δοκιμάσω!! Και σε τόσο καλή τιμή!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,σε μενα εχουν,ειναι βεβαια λιγο υποκειμενικο. Δοκιμασε τα κ πες μου :D xxx

      Διαγραφή
  14. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή