Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Δευτέρα, 5 Νοεμβρίου 2012

Vivo cosmetics Haul-Οικονομικά καλλυντικά.

Hello beauties!!
Σημερα ειχα σχεδιασει να ανεβασω το βιντεακι σχετικα με το event της Art Deco,αλλα το πρωι παρελαβα αυτα τα υπεροχα καλλυντικουλια απο το αγγλικο site http://www.vivocosmetics.co.uk/ και ηθελα να σας τα δειξω το συντομοτερο. Για ποτε τραβηξα βιντεο,το επεξεργαστηκα κ το ανεβασα ουτε που το καταλαβα κ ας μου πηρε καμια 5αρια ωρες :p

Τα μεταφορικα στοιχισαν περιπου 6-6,5 ευρω,4.95 αγγλικες λιρες και τα παρελαβα μια βδομαδα αφοτου τα παρηγγειλα,μια χαρουλα νομιζω :)
Συνολικα πληρωσα 32ευρω κ κατι ψιλα αλλα οπως λεω κ στο βιντεο,ημουν τυχερη γιατι πετυχα το -40%! Οι τιμες παντως ειναι γενικα πολυ χαμηλες οπως θα δειτε κ εσεις κανοντας μια βολτα απο το site.


Παρακολουθηστε το βιντεο για να μαθετε τις πρωτες μου εντυπωσεις.



Εχετε δοκιμασει κατι απο αυτη την εταιρεια? Αν οχι θα αγοραζατε?
Αν θελετε review για καποιο συγκεκριμενο προιον πειτε το μου στα σχολια κ θα προσπαθησω να το κανω στο μελλον :)

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

13 σχόλια:

  1. Με γεια σου όλα Αρτεμάκι! :D
    Αχ τι μου κάνετε..!Όταν μπορέσω & μαζέψω λεφτά θέλω να πάρω MUA, και άλλα πράγματα από ΝΥΧ & τώρα & vivo..!:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω!!
      Σε καταλαβαινω,ειναι πειρασμος!
      xxx

      Διαγραφή
  2. πολύ ωραία!!...τα foundation πως μπορειτε ρε παιδια και τα παραγγέλνετε απο site?εγω ποτέ δε μπορω να ειμαι σιγουρη για την απόχρωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) Ειμαι τυχερη επειδη ειμαι πολυ ανοιχτοχρωμη οποτε κατα 95% το πιο ανοιχτοχρωμο θα μου ταιριαζει.
      xxx

      Διαγραφή
  3. Με γειά σου γλυκιά Άρτεμις!! Πολύ ωραία φαίνονται!! Δύσκολο να παραγγείλω από site, γιατί δεν ξέρω πως θα είναι οι αποχρώσεις και η υφή τους. Καλοφόρετα!!!! :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυ!
      Εχεις ενα δικιο. Αλλα για αυτο ειμαστε εδω εμεις οι beauty bloggers :)
      xxx

      Διαγραφή
  4. Μεγειά σου κουκλίτσα μου! Δεν έχω δοκιμάσει αλλά θα ήθελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυ!!
      Ειναι αρκετα αξιολογα για την τιμη τους,θα ακολουθησει κ review εν καιρω.
      xxx

      Διαγραφή
  5. Δοκίμασα το καλοκαίρι πολλά από όσα πήρες και κάποια ακόμα... γενικά έχω μείνει ευχαριστημένη...Πολύ καλά είναι επίσης τα primers και το roll on under eye concealer που μοιάζει με της garnier... Με γειά σου!!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδα το ποστ σου ψαχνωντας για reviews! Δεν το ειχα πετυχει τοτε.
      Ειναι οντως πολυ καλα. Το roll on θα το δοκιμασω καποια στιγμη :)
      Σ'ευχαριστω!
      xxx

      Διαγραφή
  6. Hello girl! Έχω giveaway στο blog μου, αν θελεις να συμμετεχεις περνα απο δω
    http://toothfairygardy.blogspot.gr/2012/11/a-sweet-giveaway.html
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. παρηγγειλα απο τη vivo εδω και σχεδον 2 εβδομαδες αλλα δεν εχουν ερθει ακομα,τι να κανω ξερεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή