Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Πέμπτη, 13 Δεκεμβρίου 2012

dermatinaportofolia.gr Review & Διαγωνισμός με 3 τυχερές!

Γεια σας αγαπημενες! 
Τι κανετε?
Ελπιζω να ειστε ολες καλα κ να περνατε τελεια :)

Eiμαι πολυ ενθουσιασμενη για το σημερινο βιντεακι καθως εκτος του οτι θα σας παρουσιασω ενα νεο ελληνικο shopping site http://dermatinaportofolia.gr/με πορτοφολια,organizers,καπνοθηκες,ταμπακερες,δερματινες ζωνες,θηκες-καρτοθηκες,σετ γραφειου,νεσεσερ,τσαντακια κλπ, στο τελος θα ανακοινωσω κ εναν διαγωνισμο!

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για να λαβετε μερος στον διαγωνισμο πρεπει να μου αφησετε το σχολιο σας κατω απο το βιντεακι στο YouTube. Τυχον σχολια που θα αναρτηθουν εδω δεν θα ισχυουν.

Εκπροσωπος του νεου site λοιπον,επικοινωνησε μαζι μου κ μου προτεινε να μου στειλει καποια προιοντα,με σκοπο να σας μιλησω για αυτα κ να σας πω την ειλικρινη μου αποψη.
Ασφαλως δεχτηκα,ποια δεν θα το εκανε? :p

Ομως οφειλω να ομολογησω οτι εχω μεινει σουπερ ευχαριστημενη και απο ολη την επικοινωνια,και με τα προιοντα και με την συσκευασια δωρου στην οποια τα ελαβα. (Την οποια ΔΕΝ την χρεωνουν εξτρα!)
Προσωπικα σαν Αρτεμη θα αγορασω σιγουρα καποια στιγμη απο το site αφου εχει κ δωρεαν εξοδα αποστολης χωρις οριο αγορας/χρεωσης. Δωρεαν αποστολη απο το 1ο ευρω συγκεριμενα! Σουπερ??

Εδω ειναι τα προιοντα που σας δειχνω στο βιντεο,εκτος απο το τελευταιο πανεμορφο πορτοφολι,το οποιο θα βρισκεται στο site συντομα.

Κοκκινο νεσεσερ http://dermatinaportofolia.gr/ginaikio-neseser

Οριστε το βιντεακι :)


Πολλα φιλια,
Αρτεμη.

2 σχόλια:

  1. Ti teleios diagonismos.....Kai ti telio videaki:)Sunexise etsi eisai apla foverh......:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλησπέρα! Αυτές τις μέρες τρέχει ένα giveaway και στο δικό μου blog αν θέλεις να πάρεις μέρος, τσέκαρε εδώ:
    http://ginaikologies.blogspot.gr/2012/12/giveaway.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή