Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Δευτέρα, 3 Δεκεμβρίου 2012

~Αγαπημένα προϊόντα Νοεμβρίου + Mini haul~

Hello lovely ladies!
Καλη εβδομαδα ευχομαι! :)

Ηθελα απο το Σ/Κ να ανεβασω το βιντεο με τ'αγαπημενα του μηνα καθως κ ενα mini haul αλλα τελικα δεν προλαβα.

Αυτον τον μηνα λοιπον,ειχα αρκετα αγαπημενα για αυτο κ αποφασισα να τραβηξω βιντεακι. Αν δεν κανω λαθος,το τελευταιο βιντεο με αγαπημενα ηταν τον Αυγουστο (για αγαπημενα Ιουλιου) :p
Αν σας αρεσουν τετοια βιντεο,μην ξεχασετε να μου το πειτε στα σχολια και θα προσπαθησω να κανω συχνοτερα.

Τα προιοντα θα τα δειτε στο βιντεο γιατι δεν εβγαλα φωτογραφιες,ομως θα μοιραστω μαζι σας καποια λινκς.

http://www.juliarosenthal.gr/ και το review μου για το αρωμα review-julia-rosenthal-mhdeia

Αλλα προιοντα τα εχω αγορασει με δικα μου χρηματα και αλλα ειναι PR samples. (Oσες με βλεπετε τακτικα ξερετε ποια.)
Η γνωμη μου ειναι παντοτε ειλικρινης.



Ελπιζω να σας αρεσε το βιντεακι!
Πειτε μου μερικα δικα σας αγαπημενα προιοντα για τον Νοεμβριο! 

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..


8 σχόλια:

  1. Βιντεάκι δε βλέπω, πάω να το ψάξω στο yt!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλεια τα μαλλια σου εδω, πολυ λαμπερα!!!
    αν θελεις δες και τα δικα μου αγαπημενα στο blog μου
    www.trelokoritsa.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το mythic oil το έχω κι εγώ και πραγματικά είναι εξαιρετικό, όπως και το eyeliner των H&M που προτείνεις και μιας κι είμαι άπειρη ακόμα με διευκολύνει πολύ! Πολύ ωραίο το βιντεάκι, να κάνεις κι άλλα παρόμοια!
    Αν θες ρίξε μια ματιά στο blog μου να μου πεις τη γνώμη σου! Μόλις ξεκίνησα και θα ήθελα να ακούσω γνώμες :)))
    Φιλάκια πολλά!!
    http://elsfashiontales.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το ρουζ τέλειο.
    τα δικά μου αγαπημένα (:
    http://aclassbeautytips.blogspot.gr/2012/11/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. θα παρω και εγω το λαδακι αυτο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Aγαπημένο άρωμα για Νοέμβριο: Νarciso Rodriguez For Her
    Σκιά: ΜΑC - Fashion Flower Eye Shadow - Aqua
    Kραγιόν: ΥSL - Rouge Volupte (Silky Sensual Radiant Lipstick SPF 15) - No. 06 Legendary Mocha

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ayto yo ladi mallon kai gw tha to parw!! ta xw taleipwrhsei ta mallia m me thn pressa!

    ΑπάντησηΔιαγραφή