Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Δευτέρα, 10 Δεκεμβρίου 2012

Review: La Roche-Posay Respectissime Ultra Doux Mascara.

Καλημερες!!
Καλη εβδομαδα!

Σημερα θα σας γραψω την αποψη μου για την Respectissime Ultra Doux Mascara απο την La Roche-Posay.
Την χρησιμοποιω περιπου 1 μηνα. Γενικα προτιμω να χρησιμοποιω ενα προιον για αρκετο διαστημα για να εχω μια ολοκληρωμενη αποψη.

Δεν θα σας ζαλισω με λεπτομερειες,καθως εχω ξαναγραψει για αυτην την μασκαρα εδώ (πατηστε το,ειναι λινκ :p)

Ημουν πολυ ενθουσιιασμενη να την δοκιμασω καθως διαβασα οτι περιεχει 94% φυσικα συστατικα,θρεφει τις βλεφαριδες ενω αφαιρειται πανευκολα.

Εχει ενα μικρουλι κλασσικο βουρτσακι αρκετα λεπτο. Στην αρχη σκεφτηκα οτι δεν θα μ'αρεσει γιατι γενικα προτιμω τις μασκαρες με μεγαλα συνθετικα βουρτσακια. Ομως τελικα με βολεψε,γιατι ετσι μικρουλι που ειναι πιανει ολες τις βλεφαριδες κ ειναι ιδανικο κ για τις κατω βλεφαριδες.
Δινει ωραιο μαυρο χρωμα,αρκετο ογκο αλλα κ μηκος.
Σιγουρα δινει πιο φυσικο αποτελεσμα κ ειναι ιδανικη για καθημερινη χρηση.
Αφαιρειται οντως πανευκολα κ ετσι δεν ταλαιπωρει τα ματια μου.

Μετα απο 4-5 χρησεις η συσταση της ειναι πιο ξηρη κ μου δινει περισσοτερο ογκο οταν βαζω 2-3 στρωσεις.
Στην παρακατω φωτο φοραω την συγκεκριμενη μασκαρα. Φυσικα εχω χρησιμοποιησει ψαλιδακι βλεφαριδων.

Ενα μονο αρνητικο θα αναφερω,το οποιο ειναι κ το μονο που βρηκα,περιεχει μονο 5.9ml προιοντος.

Θα την αγοραζα? Χμμ.. Πολυ πιθανον. Στοιχιζει 13-15ευρω κ μπορειτε να την βρειτε στα φαρμακεια.


Παμε ομως να δουμε την αποψη των 3 τυχερων που κερδισαν την μασκαρα στον διαγωνισμο που διοργανωσα :)

Soraya says: '' Η συγκεκριμενη μασκαρα με τη χαρακτηριστικη ελαφρια συνθεση, σε αντιθεση με πολλες αλλες με αναλογη συνθεση, κανει ακριβως ο,τι θα επρεπε να κανει μια "πρωινη" μασκαρα: τελειο, φυσικο διαχωρισμο, μαυρο χρωμα, αρκετα εντονο ωστε να φαινεται και αρκετα διακριτικο ωστε να μη δινει δραματικο εφε, και το κυριοτερο, βγαινει παρα πολυ ευκολα χωρις ν αφηνει ενοχλητικα κι ανθυγειινα καταλοιπα πανω στις βλεφαριδες! Προσωπικα εχω πολυ συγκεκριμενες αναγκες απο μια μασκαρα, καθως εχω λεπτες, κοντες, ξανθες -σχεδον αορατες- βλεφαριδες, αρα σιγουρα, καθε φορμουλα που καλυπτει καποια απο τις παραπανω αναγκες -ευτυχως διαθετουν φυσικη καμπυλη οποτε απ αυτο δεν εχω αναγκη- ειναι ευπροσδεκτη! Φυσικα λογω αυτων των αναγκων μου επελεγα παντα "βαριες" κι εντονες μασκαρα, και παντοτε η ποσοτητα που χρησιμοποιω ειναι αρκτεα γενναιοδωρη. Η Respectissime ομως, ομολογω ηταν και ειναι η μονη ελαφρια συνθεση που ακομα κι εμενα με αφησε ευχαριστημενη! Και φυσικα, ας μη ξεχναμε τα φυσικα συστατικα της!! Σπανιζουν πλεον στις μασκαρα!''

Peiraiki says: ''  Οι βλεφαρίδες μου ειναι λίγες, κοντές και οχι αρκετα πυκνές, οπως φαίνεται στη φωτογραφία που ακολουθει. Συνήθως περνάω τις βλεφαρίδες με διάφανο θρεπτικό προιον πριν τη μάσκαρα, τώρα δεν θα το κάνω για να φανεί καθαρά το αποτέλεσμα της LA ROCHE-POSAY RESPECTISSIME .... μετά από μία στρώση μάσκαρα, το αποτέλεσμα είναι αρκετά ικανοποιητικό όμως φαίνεται στη δεύτερη φωτογραφία, οι βλεφαρίδες δεν κολλουν μεταξύ τους, το βουρτσάκι ειναι ευχρηστο και τις ξεχωρίζει ενώ στεγνώνει και αρκετά σύντομα. Μετά τη δεύτερη στρώση, το αποτέλεσμα είναι αυτό που φαίνεται στην τρίτη φωτογραφία και διαρκεί αρκετά, το μέγιστο σ εμένα, 6 ώρες, οσο ελειψα από το σπίτι και μέρι να ξεβαφτώ δηλαδή. Στην τελευταία φώτο, φαίνεται το ενα μάτι με την μάσκαρα και το άλλο χωρίς... ειναι εμφανές ότι στο δεξί μάτι δεν φαίνονται καν οι βλεφαρίδες, ενω στο αριστερό με τη χρήση της LA ROCHE-POSAY RESPECTISSIME , σε δυο στρώσεις, ειναι εμφανείς. Τέλος, την κατατάσω στις μάσκαρα που για εμένα έχουν αρκετά ικανοποιητικό αποτέλεσμα και θα την προτιμούσα και μελλοντικά.''

Έλενα Δήμου says: '' Τι να πρωτοπώ γι αυτην την μάσκαρα?
Καταρχήν έφτασε στα χέρια μου έπειτα απο τον διαγωνισμό που κέρδισα, δεν την έχω αγοράσει με δικά μου χρήματα.
Παρόλαυτα όμως μου ζητήθηκε να γράψω την άποψη μου και αυτο σκοπεύω να κάνω είτε είναι θετική η κριτική μου είτε αρνητική.
Την χρησιμοποιώ εδώ και 20 μέρες και την έχω υποβάλλει σε "σκληρά βασανιστήρια". Να σημειώσω οτι έχω πολύ ευαίσθητα μάτια,
κοκκινίζουν εύκολα παρόλο που δεν φοράω φακούς επαφής με την μάσκαρα δε, έχω ένα θεματάκι γιατι κατα το ντεμακιγιάζ με τσούζουν
αφόρητα και είναι πολύ ενοχλητικό. Οταν την πήρα στα χέρια μου έκανα μια γρήγορη έρευνα σχετικά με τα συστατικά που περιέχει
γιατι είμαι λιγάκι... άπιστος Θωμάς! Περιέχει κερί μέλισσας φυσικό & συνθετικό, κερί φοίνικα, παραφίνη, κόμμι Σενεγαλέζικης Ακακίας
δείγμα οτι είναι φιλική για τις βλεφαρίδες και τα μάτια μου. Εντύπωση μεγάλη μου έκανε το μικροσκοπικό της βουρτσάκι το οποίο για
να είμαι ειλικρινής το σνομπάρισα αλλα ακόμα και απο την πρώτη χρήση κατάλαβα την δουλειά που κάνει. Ακριβώς επειδή είναι τόσο
μικροσκοπικό διαχωρίζει ακόμα και τις πιο μικρές βλεφαρίδες. Με άφησε απόλυτα ικανοποιημένη το αποτέλεσμα που αφήνει γιατι είναι
τελικά μια μάσκαρα που φοριέται απο το πρωϊ μέχρι το βράδυ, έχει έντονη απόδοση χρώματος, δεν τσούζουν τα μάτια μου καθόλου ούτε
κατα το ντεμακιγιάζ. Εχω να πώ μάλιστα οτι κατα την χρήση της έχω την αίσθηση που δίνει ο φυσικός ορός στον οφθαλμό, δηλαδή δεν
αισθάνομαι χημικό προϊόν. Ομως να δηλώσω οτι δεν υπάρχει περίπτωση να περάσει κανείς ακόμα και 60 στρώσεις όπως υποστηρίζει η εταιρία
χωρίς να στεγνώνει στις βλεφαρίδες. Φάουλ κύριοι της LA ROCHE και μην το αναφέρετε αυτό γιατι δεν ισχύει. Μέχρι 3 περάσματα ναι όχι
όσα υποστηρίζετε! Εν κατακλείδι είμαι πάρα πολυ ευχαριστημένη, η τιμή της είναι γύρω στα 13 ευρώ (τόσο την βρήκα εγώ στο φαρμακείο)
και είναι σίγουρο οτι μόλις μου τελειώσει θα την αγοράσω για να την αντικαταστήσω. Ευχαριστώ πολύ Άρτεμη για την ευκαιρία που είχα να
την χρησιμοποιήσω και ευχαριστώ την εταιρία για την γρήγορη παράδοση!''

Ευχαριστω παρα μα παρα πολυ τις 3 τυχερες αναγνωστριες για τον κοπο που εκαναν να γραψουν κ αυτες την δικη τους αποψη :) You rock girls!! <3 b="b">

Σας ευχαριστω κ εσας που μας διαβασατε!

Για πειτε μου λοιπον,
εχετε δοκιμασει αυτη την μασκαρα?
Θα την δοκιμαζατε?
Ποια ειναι η αγαπημενη σας μασκαρα?

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

7 σχόλια:

  1. Εγώ χρησιμοποιώ τη maxfactor masterpiece εδώ και χρόνια και είμαι πολύ ευχαριστημένη.Ωστόσο, έψαχνα να βρω μια μάσκαρα με πιο φυσικά συστατικά γιατί μου αρέσουν τέτοιου είδους καλλυντικά και έχω αρχίσει να τα ψάχνω και να κλίνω πως αυτά!Προσωπικά σκοπεύω μέσα στις γιορτές να την αγοράσω και να τη δοκιμάσω!Ευχαριστούμε πολύ όλες για την άποψή σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και οπως εγραψα και στην κριτικη μου περι ελαφριας συνθεσης, να προσθεσω οτι ετυχε σημερα να τη φοραω, και μολις 6 που μπηκα σπιτι και πριν λιγα λεπτα καθησα στον υπολογιστη!
    Να πω οτι η συνθεση της ειναι τετοια που παρ οτι ορθια απο τις 5.30 και στο τρεξιμο ολη μερα ΚΑΙ ταλαιπωρια του τυπου ετριψα σε κανα δυο φασεις τ αματια μου (νυστα ειναι αυτη, δε νιωθει αποκαλλωπισμους =[ ) η μασλαρα παρεμεινε σταθερη, ουτε κυλησε, ουτε πειραχτηκε, ουτε εκανε κομπους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρησιμοποιώ την Studio perfect volume mascara της Radiant και πριν απ'αυτή την mascara FIBRE RICH LASH της MAC.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Gia ka8e mera prepei na einai polu boliki!
    Mou aresoun polu oi maskares pou feugoun polu apla xwris na triveis to mati!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ καλή δείχνει, ίσως τη δοκιμάσω!

    toothfairygardy.blogspot.gr
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είμαι σε αναζήτηση μασκαρα που να μην ερεθίζει τα μάτια μου. Φοράω φακούς και αρκετές με τσούζουν αφόρητα. Μάλλον θα τη δοκιμάσω και εγώ!

    http://itsallaboutbeautybydemyfil.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή